voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Jasmine Goed zo, en je ziet, ik ben niet de enige die er zo over denkt.
SB Nog gefeliciteerd met je moeder. Heb je een leuke dag gehad?
Nillis Gefeliciteerd met je nichtje.
Linnie Hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig?
JaneDoe Ik zit op het wachtbankje en ik HAAT het wachtbankje. Vind er niets aan, zo saai. Haha. Ik zit vandaag op dag 23 en kan vanaf maandag mijn NOD hebben. Ik ga er maar gewoon vanuit ongesteld te worden, ik merk dat ik steeds meer teleurgesteld raak op het moment dat ik er te veel mee bezig ben, en ik vervolgens spontaan ongesteld word of een negatieve test in handen heb. Sinds twee maanden voel ik opeens mijn ei ook niet meer srpingen, dus is het sowieso gokken en om de dag klussen. Succes met je functioneringsgesprek vandaag!
Stitch Zelfs met het openbaar vervoer is Rotterdam goed te doen voor mij. Begin vorig jaar was mijn plan om te verhuizen naar Spijkenisse. Ik kwam daar vaak, voelde er me thuis en heb er vrienden wonen. Wilde daar opnieuw beginnen. Ik heb zelfs een hele leuke woning bekeken (huur) maar ik was er financieel nog niet aan toe. (heb jarenlang schulden gehad, zijn m.b.v een soort stadsbank afgelost, en ik was nog niet lang bezig mijn eigen rekeningen te betalen. Wist nog niet hoe alles zou gaan en was bang van de regen in de drup te vallen) Niet veel later kwam ik mijn aanstaande tegen en ben ik verhuisd naar de plaats waar ik ben opgegroeid :-) Ik ben dus vaak met het ov op en neer gereden :-) iK zal zo nog eens vragen of er meer mensen zijn die willen meeten, krijg er niet echt response op. Haha. Gefeliciteerd trouwens met je boerenkoolkindje :-)
Youandi Balen van je lange cyclus. Bij jou werkte die Yasmin pillen dus niet? Wanneer willen jullie voor een kindje gaan? En hoe bevalt het getrouwde leven?
Alyssa Hier ook nog even: Super gaaf en mooie meid!
Smaragdje Hoe gaat het met jou meid?
Muurvlinder Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje eens ben met Filoria. Probeer een beetje te ontspannen. Ik snap en begrijp dat je veel bezig bent met het zwanger worden, en dat je het liever gister dan morgen bent, maar er zijn hier zoveel meiden bij wie de cyclus niet uit zichzelf op gang komt, of bij wie het echt moeilijk is om zwanger te worden. Ik wil je absoluut niet bemoederen of de les te lezen, maar dit zijn dingen die ik voor mezelf wel in mijn achterhoofd hou. Voor mijn gevoel zijn wij "alweer" met de zesde ronde bezig, terwijl dit eigenlijk peanuts is. Ik ben erg ongeduldig aangelegd, maar weet wel dat ik hier niets anders kan doen dan mijn geduld beproeven totdat de natuur iets anders voor me in petto heeft.
Filoria Hoe gaat het bij jou?
PC Hoe is het bij jou? Ik ben even kwijt of dat je nu nog op het wachtbankje zit, of dat je ongesteld bent geworden (sorry)
@ all: NOG MEER GEGADIGDEN HIER OM BINNENKORT EENS TE MEETEN? Stitch en ik lijkt het sowieso erg leuk, maar misschien is het leuk om nog meer meiden te meeten die dag? Let us know :-)
Hier verder weinig te melden. Ben lekker vrij vandaag. Straks even op de fiets wat boodschappen halen en verder geen plannen.
SB Nog gefeliciteerd met je moeder. Heb je een leuke dag gehad?
Nillis Gefeliciteerd met je nichtje.
Linnie Hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig?
JaneDoe Ik zit op het wachtbankje en ik HAAT het wachtbankje. Vind er niets aan, zo saai. Haha. Ik zit vandaag op dag 23 en kan vanaf maandag mijn NOD hebben. Ik ga er maar gewoon vanuit ongesteld te worden, ik merk dat ik steeds meer teleurgesteld raak op het moment dat ik er te veel mee bezig ben, en ik vervolgens spontaan ongesteld word of een negatieve test in handen heb. Sinds twee maanden voel ik opeens mijn ei ook niet meer srpingen, dus is het sowieso gokken en om de dag klussen. Succes met je functioneringsgesprek vandaag!
Stitch Zelfs met het openbaar vervoer is Rotterdam goed te doen voor mij. Begin vorig jaar was mijn plan om te verhuizen naar Spijkenisse. Ik kwam daar vaak, voelde er me thuis en heb er vrienden wonen. Wilde daar opnieuw beginnen. Ik heb zelfs een hele leuke woning bekeken (huur) maar ik was er financieel nog niet aan toe. (heb jarenlang schulden gehad, zijn m.b.v een soort stadsbank afgelost, en ik was nog niet lang bezig mijn eigen rekeningen te betalen. Wist nog niet hoe alles zou gaan en was bang van de regen in de drup te vallen) Niet veel later kwam ik mijn aanstaande tegen en ben ik verhuisd naar de plaats waar ik ben opgegroeid :-) Ik ben dus vaak met het ov op en neer gereden :-) iK zal zo nog eens vragen of er meer mensen zijn die willen meeten, krijg er niet echt response op. Haha. Gefeliciteerd trouwens met je boerenkoolkindje :-)
Youandi Balen van je lange cyclus. Bij jou werkte die Yasmin pillen dus niet? Wanneer willen jullie voor een kindje gaan? En hoe bevalt het getrouwde leven?
Alyssa Hier ook nog even: Super gaaf en mooie meid!
Smaragdje Hoe gaat het met jou meid?
Muurvlinder Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje eens ben met Filoria. Probeer een beetje te ontspannen. Ik snap en begrijp dat je veel bezig bent met het zwanger worden, en dat je het liever gister dan morgen bent, maar er zijn hier zoveel meiden bij wie de cyclus niet uit zichzelf op gang komt, of bij wie het echt moeilijk is om zwanger te worden. Ik wil je absoluut niet bemoederen of de les te lezen, maar dit zijn dingen die ik voor mezelf wel in mijn achterhoofd hou. Voor mijn gevoel zijn wij "alweer" met de zesde ronde bezig, terwijl dit eigenlijk peanuts is. Ik ben erg ongeduldig aangelegd, maar weet wel dat ik hier niets anders kan doen dan mijn geduld beproeven totdat de natuur iets anders voor me in petto heeft.
Filoria Hoe gaat het bij jou?
PC Hoe is het bij jou? Ik ben even kwijt of dat je nu nog op het wachtbankje zit, of dat je ongesteld bent geworden (sorry)
@ all: NOG MEER GEGADIGDEN HIER OM BINNENKORT EENS TE MEETEN? Stitch en ik lijkt het sowieso erg leuk, maar misschien is het leuk om nog meer meiden te meeten die dag? Let us know :-)
Hier verder weinig te melden. Ben lekker vrij vandaag. Straks even op de fiets wat boodschappen halen en verder geen plannen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ JaneDoe, ik heb niets gevoeld/gemerkt van mijn eisprong en innesteling toen ik zwanger was van mijn zoontje. Voor een innesteling lijkt het mij wel nog vrij vroeg. Of het ook kan door een eisprong weet ik niet. Hoop het wel voor jou!
@ Slaatje, helaas zijn meetings vaak zo ver weg voor mij. Hier gaat het goed hoor. Aan het wachten of er binnenkort toch wat komt of dat het weer zo lang gaat duren. Ik ben toch nog doorgegaan met de bv, omdat ik toch nog niet kon stoppen. Ik ben dus benieuwd of deze cyclus nu wel netjes gaat wezen.
@ Slaatje, helaas zijn meetings vaak zo ver weg voor mij. Hier gaat het goed hoor. Aan het wachten of er binnenkort toch wat komt of dat het weer zo lang gaat duren. Ik ben toch nog doorgegaan met de bv, omdat ik toch nog niet kon stoppen. Ik ben dus benieuwd of deze cyclus nu wel netjes gaat wezen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Janedoe, ik voelde niets van mijn innesteling, maar ik dacht dat ik (veel te vroeg) ongesteld was geworden 's avonds. Had, geloof ik, helder bloed. Tampon in gedaan maar de volgende ochtend zat er vrijwel niets op, en was het ook over.
(Dit was bij onze dochter zo)
(Dit was bij onze dochter zo)
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik wil ook wel meeten als het met het ov goed te doen is
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik wacht even op een datum en locatie
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Ik wacht even op een datum en locatie
Ik ook...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt mij ook wel erg leuk om te meeten! Maar ook ik wacht de datum en locatie even af
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Nou slaatje....je weet wat je te doen staat nu...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
@ Muurvlindertje, hoe lang zijn jullie bezig en wat waren je vorige cyclussen?
@ Janedoe, even een berichtje van een hardloopfan. Je moet om de dag hard lopen i.p.v elke dag. je lichaam heeft 24 uur nodig voor herstellen. Wel goed om te zijn begonnen. Op internet staan hele handige trainingsschema's. want het is goed om bv eerst te beginnen met 1min hardlopen 1 min lopen en dat bv 20 minuten. Dat kun je beter volhouden en op deze manier bouw je heel snel wat op. Ik kon zo in 3-4 maand 8 km hardlopen.
@ Slaatje, stom he dat wachtbankje. Ik heb ook maandag/ dinsdag mijn nod.
@ Stitch. handig is dat lekker aanschuiven bij je ouders met eten. Wij doen dat ook af en toe als dat ons beter uitkomt.
@All, Ik meet ook met de hyves 2010 mama's en aangezien ik in Twente woon is mij Rotterdam wel wat te ver. Verder hier weinig bijzonderheden. Vanmorgen samen met een collega de teamvergadering geleid en dat ging prima. Nu aan het voorbereiden op de eerste training die ik vrijdag ga geven. Verder geen bijzonderheden. Vind het wachtbankje weer spannend en ben blij dat ik een drukke week heb, want dan gaat hij sneller.
@ Janedoe, even een berichtje van een hardloopfan. Je moet om de dag hard lopen i.p.v elke dag. je lichaam heeft 24 uur nodig voor herstellen. Wel goed om te zijn begonnen. Op internet staan hele handige trainingsschema's. want het is goed om bv eerst te beginnen met 1min hardlopen 1 min lopen en dat bv 20 minuten. Dat kun je beter volhouden en op deze manier bouw je heel snel wat op. Ik kon zo in 3-4 maand 8 km hardlopen.
@ Slaatje, stom he dat wachtbankje. Ik heb ook maandag/ dinsdag mijn nod.
@ Stitch. handig is dat lekker aanschuiven bij je ouders met eten. Wij doen dat ook af en toe als dat ons beter uitkomt.
@All, Ik meet ook met de hyves 2010 mama's en aangezien ik in Twente woon is mij Rotterdam wel wat te ver. Verder hier weinig bijzonderheden. Vanmorgen samen met een collega de teamvergadering geleid en dat ging prima. Nu aan het voorbereiden op de eerste training die ik vrijdag ga geven. Verder geen bijzonderheden. Vind het wachtbankje weer spannend en ben blij dat ik een drukke week heb, want dan gaat hij sneller.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Oeh, leuk dat er meer gegadigden zijn. Wat mij betreft hoeft de meeting niet speciaal in Utrecht of Rotterdam plaats te vinden hoor. Ik weet niet waar iedereen een beetje woont, maar is het een optie iets te kiezen wat voor iedereen redelijk centraal (of halverwege) en makkelijk bereikbaar met ov of auto is? Als jullie nou eens met een optie komen, kunnen we daarna verder borduren op de datum en ook het wat we dan gaan doen? :-)
slaatje- Kletskop
Toch ongesteld geworden gisteren....helaas
@annemie; Jammer dat je ook ongesteld geworden bent. Ook al zonder werk. Hoor zoveel mensen die zonder werk zitten momenteel. En ik vind ook wel dat je nooit zekerheid hebt...Al vind ik het wel extra spannend, omdat je ook moeilijk kunt solliciteren als je zwanger bent. Ik zit zelf ook met het feit dat mijn contract tot juni loopt.
In welke richting zoek je werk?
@Janedoe; ik ben ook aan het hardlopen en het werkt ook echt goed voor je figuur. Ik ben veel strakker geworden op mijn buik en benen..
Als 2 -3 x in de week gaat dan bouw je ook je conditie sneller op.
@slaatje; We hebben een leuke dag gehad gisteren heel gezellig! Lekker vrije dag heerlijk! Ik heb 3 late diensten op programma!
@annemie; Jammer dat je ook ongesteld geworden bent. Ook al zonder werk. Hoor zoveel mensen die zonder werk zitten momenteel. En ik vind ook wel dat je nooit zekerheid hebt...Al vind ik het wel extra spannend, omdat je ook moeilijk kunt solliciteren als je zwanger bent. Ik zit zelf ook met het feit dat mijn contract tot juni loopt.
In welke richting zoek je werk?
@Janedoe; ik ben ook aan het hardlopen en het werkt ook echt goed voor je figuur. Ik ben veel strakker geworden op mijn buik en benen..
Als 2 -3 x in de week gaat dan bouw je ook je conditie sneller op.
@slaatje; We hebben een leuke dag gehad gisteren heel gezellig! Lekker vrije dag heerlijk! Ik heb 3 late diensten op programma!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Balen dat je ongsteld bent geworden SB
slaatje- Kletskop
Lief dat je naar me vraagt!slaatje schreef:Filoria Hoe gaat het bij jou?
Ik zit lekker in m'n vel de laatste dagen. Heb even een drukke tijd gehad. Nu is het wat rustiger.
Alleen een goede vriendin van mij heeft een relatiecrisis. Ik help haar nu een beetje met oppasen op haar twee kinderen van 3 en 1. Vind ik heel leuk om te doen. Maar wel rot voor mijn vriendin dat ze het zo moeilijk heeft...
Qua zwanger worden vraag ik me af wat er deze ronde allemaal gebeurt. Paar dagen geleden helderrood bloed verloren, toen heel lang niks, en nu een beetje bruinverlies. Zou ik toch ongesteld gaan worden vandaag of morgen? Dan heb ik wel een kortere cyclus. Hmm. Ben benieuwd.
Slaatje: Leuk dat je een meeting wilt regelen! Utrecht zou voor mij super zijn.
Stitch: dat zal een zware bevalling worden, ik denk zittend?
Pussycat: ah dus jij bent ook aan de Etos Zwanger Worden pillen? Ik heb ze een paar maanden geslikt, maar ze deden bij mij niet zo veel. En ik vond ze erg duur. Hoe bevalt het jou tot nu toe?
Linnie: is het nog goedgekomen met je man?
Annemie: hopen dat je cyclus zo mooi blijft! Of dat je deze ronde gewoon zwanger bent natuurlijk
JaneDoe: hoe ging je functioneringsgesprek? Van innestelingsbloedingen weet ik niet zo veel af helaas. Met Tomas niet gehad.
Smaragdje: hoe kom jij eigenlijk aan die lange cyclus? Ben je net gestopt met de pil?
Nillis: jij hebt net een nieuwe baan toch? Ik lees iets over een training geven? Ik werk zelf als trainer bij een callcenter
SleepingBeauty: jammer meid. Hoeveelste ronde was het voor je?
Jasmine: beetje laat, maar ik sluit me nog even aan bij tante Slaatje. Wanneer ga je weer naar de gynaecoloog?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ Filoria, zou het ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn?
Ik ben na de geboorte van mijn zoontje niet meer aan de pil begonnen. Na 9 maanden ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. Waarschijnlijk is de cyclus daarna zo langm doordat hij nog vrij vaak om bv vroeg. Na 95 dagen is het toen weer spontaan gekomen. Ik geef nu nog steeds bv, maar hij drinkt nu niet meer zo vaak. Ik hoop dus dat het vele drinken de oorzaak was en dat mijn cyclus nu weer beter op gang komt.
Ik ben na de geboorte van mijn zoontje niet meer aan de pil begonnen. Na 9 maanden ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. Waarschijnlijk is de cyclus daarna zo langm doordat hij nog vrij vaak om bv vroeg. Na 95 dagen is het toen weer spontaan gekomen. Ik geef nu nog steeds bv, maar hij drinkt nu niet meer zo vaak. Ik hoop dus dat het vele drinken de oorzaak was en dat mijn cyclus nu weer beter op gang komt.
Smaragdje- Ratel
Nee Smaragdje, denk niet dat het een innestelbloeding was. Ik geloof er deze ronde niet zo in. Precies tijdens mijn vruchtbare weken hebben we door allerlei omstandigheden (ik was heel druk en gestresst, mijn man moest aan onthouding doen ivm een kwaliteitsonderzoekje voor de gyn) niet zo veel uitgevoerd. Zou wel heeel toevallig zijn als ik net nu zwanger word. Terwijl we alle vorige rondes alles uit de kast hebben gehaald
Maar het zou kunnen!
Aah je geeft nog borstvoeding! Wat goed! Ik heb het zelf 6 maanden volgehouden, dus heb geen verstand van hoe het werkt met je cyclus als je een ouder kindje BV geeft. Weet je zelf of je nu een verminderde kans hebt op zwanger worde in vergelijking met vrouwen die helemaal geen BV meer geven?
Maar het zou kunnen!
Aah je geeft nog borstvoeding! Wat goed! Ik heb het zelf 6 maanden volgehouden, dus heb geen verstand van hoe het werkt met je cyclus als je een ouder kindje BV geeft. Weet je zelf of je nu een verminderde kans hebt op zwanger worde in vergelijking met vrouwen die helemaal geen BV meer geven?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Lief dat je naar me vraagt!slaatje schreef:Filoria Hoe gaat het bij jou?
Ik zit lekker in m'n vel de laatste dagen. Heb even een drukke tijd gehad. Nu is het wat rustiger.
Alleen een goede vriendin van mij heeft een relatiecrisis. Ik help haar nu een beetje met oppasen op haar twee kinderen van 3 en 1. Vind ik heel leuk om te doen. Maar wel rot voor mijn vriendin dat ze het zo moeilijk heeft...
Qua zwanger worden vraag ik me af wat er deze ronde allemaal gebeurt. Paar dagen geleden helderrood bloed verloren, toen heel lang niks, en nu een beetje bruinverlies. Zou ik toch ongesteld gaan worden vandaag of morgen? Dan heb ik wel een kortere cyclus. Hmm. Ben benieuwd.
Slaatje: Leuk dat je een meeting wilt regelen! Utrecht zou voor mij super zijn.
Wat naar voor je vriendin dat ze in een relatiecrisis zit. Gaat het nog wel goed komen denk je? Wel lief van jou dat je haar helpt met de kinderen. Gaan aan de andere kant niet je hormomen en eierstokken nog meer rommelen?
Hoe lang heeft het roodverlies aangehouden? En heb je deze maand helemaal niet op je vruchtbare dagen aan kunnen lijmen (om maar even een ander woord dan klussen te gebruiken ) Je weet maar nooit natuurlijk.
Super leuk dat je ook wilt meeten. Nogmaals, mij maakt het echt niet uit waar. Al is Leeuwarden dan wel weer een beetje erg ver gezocht met het OV, dus ik hoop op wat reacties. In feite ligt Utrecht natuurlijk wel redelijk centraal. Maar goed, afwachten dus maar even :-)
slaatje- Kletskop
Het is wel moeilijk om te zien hoe lief mijn zoon voor dat meisje van 1 is. Als ze bij ons thuis is let hij erop dat ze niet van de trap valt, geeft hij haar speelgoed aan etc. Mijn hart breekt bij de gedachte dat hij nooit grote broer zou worden. Maar goed, het is nog veel te vroeg voor dat soort doemdenken. Ik zit nog niet eens echt in de MMM.
Haha we hebben wel een keer of twee LIJM AAN gedaan ja (en dat is de laatste keer dat ik die uitdrukking gebruik ) Maar ik heb geen idee of en wanneer ik een eisprong heb gehad.
Waar woon je zelf Slaatje?
Haha we hebben wel een keer of twee LIJM AAN gedaan ja (en dat is de laatste keer dat ik die uitdrukking gebruik ) Maar ik heb geen idee of en wanneer ik een eisprong heb gehad.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Nee Smaragdje, denk niet dat het een innestelbloeding was. Ik geloof er deze ronde niet zo in. Precies tijdens mijn vruchtbare weken hebben we door allerlei omstandigheden (ik was heel druk en gestresst, mijn man moest aan onthouding doen ivm een kwaliteitsonderzoekje voor de gyn) niet zo veel uitgevoerd. Zou wel heeel toevallig zijn als ik net nu zwanger word. Terwijl we alle vorige rondes alles uit de kast hebben gehaald
Maar het zou kunnen!
Nou, hij dronk eerst nog rustig 5-6x als ik thuis was (gaf op verzoek en 3 dagen in de week was het zo'n 3-4x), dus ik denk wel dat dat er wel voor gezorgd heeft dat ik minder vruchtbaar was. Al dacht ik dat als het eenmaal een keer begonnen was het wel gewoon steeds zou komen. Nu drinkt hij gemiddeld nog zo'n 3x, dus ik hoop dat het nu geen invloed meer heeft. Het werkt bij iedereen anders. Ze zeggen dat je echt om de zoveel uur moet voeden om niet vruchtbaar te zijn, maar ieder lichaam reageert er natuurlijk anders op. Ik hoop dus gewoon het beste
Is er een oorzaak voor jouw onregelmatige cyclus?
Smaragdje- Ratel
Lastig dat je niet weet hoe vruchtbaar je nu bent dan. Maar ik vind het wel stoer dat je het zolang volhoudt met de borstvoeding! Hoeveel 'haast' hebben jullie met een tweede kindje? Zou je het jammer vinden als er bijvoorbeeld meer dan drie jaar leeftijdsverschil tussen komt te zitten?
Of er een gemakkelijk aan te duiden oorzaak is voor mijn lange cyclus hoor ik 8 mei, dan krijg ik de uitslag van bloedtestjes. De echo zag ik er in elk geval goed uit. Het zou te maken kunnen hebben met mijn schildklier die vrij snel werkt. Dat is uit eerder bloedonderzoek al gebleken.
Trouwens, Slaatje, volgens jouw profiel ben je een man! Misschien dat het zwanger worden daardoor niet lukt?
Of er een gemakkelijk aan te duiden oorzaak is voor mijn lange cyclus hoor ik 8 mei, dan krijg ik de uitslag van bloedtestjes. De echo zag ik er in elk geval goed uit. Het zou te maken kunnen hebben met mijn schildklier die vrij snel werkt. Dat is uit eerder bloedonderzoek al gebleken.
Trouwens, Slaatje, volgens jouw profiel ben je een man! Misschien dat het zwanger worden daardoor niet lukt?
Filoria- Ratel
@ Filoria, dank je wel Ik vind het gewoon ook fijn om bv te geven, als ik zie hoe mijn zoontje daar nog van geniet. Ik zou het wel erg jammer vinden als er meer dan drie jaar tussen zou zitten. Wat dat betreft heb ik dus wel "haast". Ik heb altijd graag een paar kinderen met 11/2-2 jaar leeftijdsverschil willen hebben. Nu weet ik dat ik daar weinig over te zeggen heb hoor. Ik weet ook dat de kans steeds groter wordt dat er meer dan 2 jaar tussen komt te zitten, maar het liefst niet een te groot leeftijdsverschil. Ik wilde eerst na een jaar stoppen met bv, dus achtte ik mijn kans om zwanger te worden dan ook groter. Alleen kan ik dat nu gewoon nog niet, daar zou ik anders veel spijt van hebben. Ik wacht dus gewoon af hoe mijn lijf reageert op het aantal voedingen wat hij nu heeft.
Hopelijk komt er dan iets uit voor jou, dan kunnen ze d'r misschien iets aan doen!
Hopelijk komt er dan iets uit voor jou, dan kunnen ze d'r misschien iets aan doen!
Smaragdje- Ratel
Ik las hier ergens op het forum dat er zat vrouwen zijn die graag andersmans kinderen borstvoeding geven... iets voor jou?
Filoria- Ratel
Nee, absoluut niet!
Laatst aangepast door Smaragdje op di 24 apr 2012 - 3:07; in totaal 2 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
Even anders omschreven dan Als mijn zoontje aangeeft niet meer te hoeven, dan heb ik er volledig vrede mee om te stoppen. Ik ben ook niet van plan nog jaren door te gaan. Nu merk ik aan hem dat hij graag nog 's ochtend, 's middags en voor het slapen gaan bij mij wilt drinken. Van die momenten kan ik samen met hem nog echt genieten.
Smaragdje- Ratel
Filoria schreef:Het is wel moeilijk om te zien hoe lief mijn zoon voor dat meisje van 1 is. Als ze bij ons thuis is let hij erop dat ze niet van de trap valt, geeft hij haar speelgoed aan etc. Mijn hart breekt bij de gedachte dat hij nooit grote broer zou worden. Maar goed, het is nog veel te vroeg voor dat soort doemdenken. Ik zit nog niet eens echt in de MMM.
Misschien is het dan alsnog raak. Ik voel me nu even een leek, maar wat is mmm? En ik zie de afkorting lf ook vaak voorbij komen. Ook geen idee wat dat is.
Ik woon zelf nabij Utrecht
slaatje- Kletskop
Filoria schreef:
Oeps, ik geloof dat ik dan vanavond maar eens een goed gesprek met mijn aanstaande moet hebben. Schat, ik ben er vandaag achter gekomen dat ik een man ben Maar dank je voor de tip, ik heb het inmiddels aangepast :-)
slaatje- Kletskop
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012