Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 10 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L do 19 apr 2012 - 0:59

Herkenbaar nilis, dagen lijken vooruit te kruipen.

Ben best onzeker mbt cyclus. Na mk was deze 31. Als deze ronde weer 31 is, zou ik maandag NOD hebben. Qua slijm tijdje geleden kan eisprong best kleine twee weken geleden plaats hebben gevonden, weet niet zo heel zeker te zeggen als eerste ronde na mk. Toen was slijm duidelijker vruchtbaar.
Maar, gister inwendige echo gehad en gyn zei iets in trant van ' baarmoederslijm is normaal dun' Dan zou ik eigenlijk mn ei nog moeten krijgen lees ik op inet. en nu baal ik dat ik niet verder heb gevraagd grrrr Cool
Afwachten dus.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linnie1985 do 19 apr 2012 - 2:35

Gaat goed met me, had vanochtend op mn werk wel weer ff een nanobuisjes. Was het ff zat dat mn collega's me in de maling namen. Dus 3e keer deze week een jankbui Sad
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L do 19 apr 2012 - 3:23

Nanobuisjes???

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Miccie do 19 apr 2012 - 3:42

@Nillis: Ben blij dat jij ook zegt dat je om de dag erg lastig vindt. Ik dacht dat het aan mij lag maar ik vind om de dag zoveel. 1 x in de 3 dagen vind ik wel genoeg eigenlijk. (dus 2 rustdagen) Wanneer kun jij testen?

Ik had vorige week mijn vruchtbare dagen, net als Slaatje ongeveer. Mijn man zei maar steeds dat we aan de slag moesten maar ik vond het een beetje teveel.
Uiteindelijk wel een paar x gedaan en volgens de berekeningen op de goede dagen dus hoop dat het goed is gegaan.
Nu moeten we dus afwachten. In principe zou ik in het weekend van 28/29 april weer ongesteld moeten worden. Wij zijn dan precies een weekendje weg met mijn ouders dus ga pas erna eventueel testen.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Linnie1985 do 19 apr 2012 - 4:02

Haha mijn telefoon maakt van jankbui, nanobuisjes LOL.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje do 19 apr 2012 - 5:08

Linnie1985 schreef:Haha mijn telefoon maakt van jankbui, nanobuisjes LOL.

Ik ga toch wat denken hoor Linnie, hahaha. Of ben jij altijd vrij emotioneel?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muurvlindertje do 19 apr 2012 - 5:18

Zondag kan ik testen. Denk dat het in ronde 2 niet gelukt is, ik voel me niet zwanger (niet dat ik weet hoe dat is, maar goed). Had wel vorige week pijnlijke boobies en nu nog steeds zeer gevoelige nipples, maar dat heb ik wel vaker. Verder geen misselijkheid en moe ben ik altijd na m'n werk. Heb vandaag wel weer steken gehad en plopjes en krampen, maar dat kunnen ook m'n darmen zijn. Je beeldt je dingen vaak gewoon in, merk ik, omdat de wens groot is.
M'n moeder is trouwens 3x nooit misselijk geweest en deed een jaar over de eerste, 6 maanden over de tweede en de derde was een "ongelukje".... Volgende maand dan maar weer ovutesten doen op een vast tijdstip en niet teveel drinken ervoor (2-3 uur niets).
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Roos do 19 apr 2012 - 5:55

Dat inbeelden, ik weet er alles van Laughing
Volgens mij heb ik vorige week mij eisprong al gehad en en nu vage kramp, af en toe zere borsten en was ik nou van morgen misselijk??? Ow en mijn humeur Evil or Very Mad
Mmmmm hahaha we wachten maar vrolijk af. Voorlopig zijn net mijn ovulatietesten en zw. test binnengekomen Laughing

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Linnie1985 do 19 apr 2012 - 5:56

Smaragdje schreef:

Het is heel lang geleden dat ik op mn werk gehuild heb. Ik ga ook allemaal rare dingen denken haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roos do 19 apr 2012 - 5:57

Linnie1985 schreef:
Smaragdje schreef:

Het is heel lang geleden dat ik op mn werk gehuild heb. Ik ga ook allemaal rare dingen denken haha.

Testen!! Laughing

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Linnie1985 do 19 apr 2012 - 6:00

Roos schreef:
Linnie1985 schreef:
Smaragdje schreef:

Testen!! Laughing

Ik wacht liever nog even af. En vooral tot mn geld er weer bij is haha. Heb ook geen tijd om testen te kopen. Ja morgen met boodschappen doen, maar wil toch echt even afwachten.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 do 19 apr 2012 - 6:28

Ehm ja handig. Slaapkamerdeur staat wagenwijd open en schoonmama is er om kaarten voor n feest te laten maken. Temperatuurkaart en foliumzuur in het zicht... Weet niet of ze het gezien heeft :shock:
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje do 19 apr 2012 - 6:30

Uh wattes? Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Linnie1985 do 19 apr 2012 - 6:32

Muppetje schreef:Uh wattes? Wink

Mijn mobiel is raar. Heb t al aangepast Laughing
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC do 19 apr 2012 - 6:34

Linnie1985 schreef:Ehm ja handig. Slaapkamerdeur staat wagenwijd open en schoonmama is er om kaarten voor n feest te laten maken. Temperatuurkaart en foliumzuur in het zicht... Weet niet of ze het gezien heeft :shock:

Vast niet, mensen letten daar niet op... Maar maak jezelf nou niet gek he, je lichaam kan je goed voor de gek houden wbt kwaaltjes ed. Bedoel het niet naar, maar straks heb je een teleurstelling als de test negatief is...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje do 19 apr 2012 - 6:34

Linnie1985 schreef:
Muppetje schreef:Uh wattes? Wink

Mijn mobiel is raar. Heb t al aangepast Laughing
Very Happy en tsja, balen maar weinig meer aan te doen

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Linnie1985 do 19 apr 2012 - 6:39

chococupcake schreef:
Linnie1985 schreef:Ehm ja handig. Slaapkamerdeur staat wagenwijd open en schoonmama is er om kaarten voor n feest te laten maken. Temperatuurkaart en foliumzuur in het zicht... Weet niet of ze het gezien heeft :shock:

Vast niet, mensen letten daar niet op... Maar maak jezelf nou niet gek he, je lichaam kan je goed voor de gek houden wbt kwaaltjes ed. Bedoel het niet naar, maar straks heb je een teleurstelling als de test negatief is...

Tja zal niet moeilijk zijn. Een collega waar ik goed mee op kan schieten vertelde me dat hij heel misschien d.armkanke.r heeft.

Laatst aangepast door Linnie1985 op do 19 apr 2012 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 do 19 apr 2012 - 6:40

Linnie1985 schreef:
chococupcake schreef:

Tja zal niet moeilijk zijn. Een collega waar ik goed mee op kan schieten vertelde me dat hij heel misschien d.armkanke.r heeft.

Oeps verkeerde knopje.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stitch do 19 apr 2012 - 7:41

@ Ellebel: Daar heb ik ook wel eens last van, zeker omdat iedereen in onze omgeving bij de eerste poging ook al zwanger was. Dan kon ik toch zeker niet zoveel geluk hebben dat het bij mij ook gewoon moet lukken. Nu probeer ik daar gewoon zo min mogelijk aan te denken. Als het zo is, dan zien we dat dan wel weer.

@ Roos: ik heb inderdaad ook nog niet echt een regelmatige cylcus, dus moet inderdaad vrij lang mijn best doen! Ach, hij vind het niet heel erg geloof ik Wink Zou het niet jouw ovulatie kunnen zijn? (niet dat ik er veel verstand van heb :P) Beterschap met je man!

@ Slaatje, het is aardig gelukt de afgelopen tijd. Als ik inderdaad mijn ovulatie had van de week, dan zit ik nu inderdaad op het wachtbankje. Alleen zou mijn cyclus dan wel weer een stuk korter zijn, dus zeker weten doe ik het niet. Veel succes op het wachtbankje! smile

@ Nillis: jij ook succes op het wachtbankje!

@ Flower: Hopelijk had je dan toch 2 weken geleden je eisprong, en is het gewoon weer raak!

@ Miccie: Ik vind het ook wel veel hoor, om de dag. Maar had afgelopen week/weekend wel veel meer zin, dus dat kwam mooi uit!

@ Linnie: Spannend hor, hopelijk zijn het echte klachtjes, en beeld je ze niet in.

@ Allemaal: Hier erg moe, Sleep straks lekker op tijd slapen, moet morgen om half 8 beginnen. nu nog lekker even met mn schatje op de bank hangen en the mentalist kijken, denk dat ik castle maar opneem. Denk dat ik nu ook op het wachtbankje zit. Al zou mijn cylcus dan wel een stuk korter zijn als de afgelopen keren. Dus ben benieuwd. Fijne avond allemaal!!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  SleepingBeauty do 19 apr 2012 - 8:27

@Stitch; ik moet zaterdag weer overdag werken.
Lastig is dat he als je cyclus nog zo onregelmatig is! Afwachten een paar weekjes voor een kindje 2012 - Pagina 10 561177

@Mezzoforte; Je had inderdaad wel weer wat bij te lezen! Gaat hier soms heel snel!
Wat voor werk doe je?

@Roos; Ja wel lekker. Ga niet veel bijzonders doen. Lekker relaxen, en wat dingetjes regelen voor volgende week we gaan een barbecue organiseren voor m'n moeder die wordt 50 voor een kindje 2012 - Pagina 10 561177
Wat heftig zeg alle verstandskiezen er in eens uit. Bij mijn vriendin hadden ze dat ook gedaan, maar die is niet onder narcose geweest. Ze had er ook wel flink last van, at de eerste dagen alleen maar pap.
Kan het geen ei-sprong zijn? Ik voel soms ook wel een beetje kramp/steek aan een kant van mijn buik...Denk dan vaak dat het ei-sprong is. Het klopt vaak wel met mijn cyclus iig.

@Slaatje; Hier gaat alles goed hoor! Spannend jij zit nu ook op het wachtbankje. Ik ook al heb ik het gevoel dat ik wel eens ongesteld kan gaan worden! Weer lekker chagerijnig, haha en eetbuiten :P

@Nillis; Jij hebt wel vaak slaapdiensten of niet? Ben je dan ook erg moe nadien? Ik ben echt de hele nacht wakker, maar jij mag wel de hele nacht slapen als er niks is?
Ook al op het wachtbankje! Succes!

@Linnie; Heftig van je collega joh! Kan me voorstellen dat je daar ook een beetje van slag van bent!

@all;
Ik denk dat ik ongesteld ga worden binnenkort....pff ik had was vandaag ineens chagerijnig en heb de hele week al zin in lekkere dingen hahaha.....En nu net ook wel weer wat buikpijn... Sad
Ik heb ook weer gesolliciteerd op een leuke vacature van 28-36 uur:bounce: 't is wel als verpleegkundige in verpleeghuis maar ook wel weer ene leuke nieuwe uitdaging denk ik!

De nachtdiensten weer achter mij gelaten voor deze maand gelukkig!! Belde ze vandaag van het ziekenhuis of ik niet nog een nachtje wilde werken...haha dacht het niet... Ben net weer een beetje omgeschakeld en moet weekend ook alweer werken, dat wordt me iets te veel van het goede!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  mezzoforte do 19 apr 2012 - 8:46

@Stitch Ik lees je berichtje net te laat, helemaal vergeten dat the mentalist vanavond op tv kwam. Nu maar lekker Castle kijken dan.

@SleepingBeauty Ik werk bij een accountantskantoor, dus druk-drukker-drukst met controles van jaarrekeningen :-) Hopelijk heb je succes met je sollicitatie.

@all Wat zijn jullie ervaringen met verschillende merken zwangerschapstesten? Maakt het zeg maar echt iets uit welke je gebruikt?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Flower_L do 19 apr 2012 - 9:00

KV testen (2 vr 5 euro)...altijd al gehad. Werken m.i. prima!
Heb allereerste keer dat ik zwanger was, ook nog een CB test gehad, maar die zijn mij te duur voor een kindje 2012 - Pagina 10 561177

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria do 19 apr 2012 - 9:04

Die kruitvattesten schijnen juist een van de meest gevoelige te zijn. Ik heb er iig ook goede ervaringen mee.

Verder even geen puf om hier te reageren, wat veel meiden schrijven hier! Maar verder gaat het goed met me hoor Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  nillis do 19 apr 2012 - 20:03

@ Linnie, hopelijk horen je klachtjes bij een zwangerschap zou wel een mooie beloning voor het temperaturen zijn. Weet niet of iemand let wat er op het nachtkastje staat.

@ SB, ik draai bijna alleen maar slaapdiensten. Werk dan van 14.30 tot de volgende ochtend 10.00 uur en mag naar bed van 23.00 uur tot 6.00 uur.Ik werk dan rond de 16 uur in 1 dienst en werk 28 uur, dus met twee diensten in de week heb ik mijn werk erop zitten. Gelukkig kan ik die nachten altijd wel slapen. Ik merk nu ik ouder wordt dat ik dan 's middags wel moe wordt. het zijn toch lange diensten en je hebt toch al lange dagen omdat je T er ook hebt lopen.

@ Stitch, bij jou dus ook spannend. Hopelijk heb je je cyclus goed.

@ Flower, spannend hoor

@ all. T wordt nu net pas wakker. dat is lekker maar helaas was ik om 8.00 uur al klaarwakker. ga haar er maar even uithalen. Verder hier geen bijzonderheden. We zijn gisteravond even naar de stad geweest. Vriend heeft een nieuwe broek gekocht en ik twee shirtjes bij de HM.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje do 19 apr 2012 - 21:26

Jeetje, wat is er weer een hoop bijgeschreven :-)

Annemie Wat rot dat je je baan kwijt bent. Kan me voorstellen dat het voor jou wel cruciaal is om te weten of je zwanger bent of niet. Heb je al iets op het oog qua andere baan. Hoop alsnog dat je deze maand een positieve zwangerschap in handen hebt hoor. Zal vast wel goed komen qua werk.

Mezzoforte Ik kan me voorstellen dat je dan nu zoiets hebt van laat maar komen, dan heb je tenminste zekerheid. Nog steeds niet in aantocht (wat een irritante vraag eigenlijk op dit moment he?) Ik heb trouwens ook de beste verhalen gehoord over de kv 2 voor 5 testen. Daarbij zijn ze dus ook niet zo duur. Ik zou voor deze gaan als ik jou was.

Charlie Gelukkig maar :-) Hoe gaat het met jou eigenlijk? Nog steeds last van misselijkheid?

Nillis Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij ook niet altijd makkelijk en gebruikelijk is hoor. Normaal gezien doen we het echt niet altijd om de dag. En ik geloof dat we in de afgelopen week er ook 1x tussen hebben zitten waar we een dag over hebben geslagen. We hebben een tv op de slaapkamer met draadloze interactieve tv van kpn. Een beetje van jezelf en een beetje van........dus ;-) Wachtbankje is ook niet mijn favoriete periode.

Flower Hoe voel jij je verder? Probeer niet te veel op internet te lezen, daar staan vaak van die horrorverhalen op. Kan je niet alsnog de gyn even bellen om deze vraag te stellen?

Linnie Ik had ook al zoiets van: hu, nanobuisjes? haha. Maar een jankbui dus, rare telefoons af en toe. En idd, meestal letten ze niet op die dingen hoor, behalve als ze echt op zoek zijn naar aanwijzingen. Mijn schoonmoeder doet dat bijv wel. Na een verjaardag van mijn zwager belt ze mijn vriend op en zegt: goh, slaatje is wel dik geworden he? :o Haha, later bedacht ik me dat ze hiermee wilde vragen of ik al zwanger ben....

Miccie Jij op het wachtbankje dus. Spannend weer he. Hoop nog steeds dat we beiden een positieve test in handen hebben deze ronde. Wij plakken vanavond er nog even aan vast w.b klussen. Omdat mijn cyclus dus wat schommeld tussen de 28 en 31 dagen, wil ik er zeker van zijn dat we de goede dagen te pakken hebben. Zal mijn vriend erg vinden. Haha.

Muurvlindertje Zo herkenbaar, al die kwaaltjes. Ik had dat vooral in de 1e rondes ook hoor. Nu probeer ik er echt minder op te letten, er komen in de volgende maanden nog wel maar kwaaltjes bij namelijk. Haha. Zondag heb jij je NOD dus...spannend hoor. Vergeet je meldplicht niet. Ik ben alvast voor je aan het duimen meid.

Roos Hoe bevalt het leven als getrouwde vrouw? Voor jou uiteraard dezelfde hoop als die ik voor iedereen hier heb :-)

Muppet Hoe is het met jou? Wanneer heb je je volgende echo?

Stitch Jij dus ook weer op het wachtbankje. Spannend allemaal he?

SB Wat spannend van je sollicitatie, wanneer hoor je meer? Dus je hebt al weer vage menstruele klachten. Hoop voor je dat het andere klachten zijn :-)

Filoria Lekker lui, om niet te reageren :P Ben je al aan de klus, of ben je nog niet zo ver? Hoe gaat het verder?

All, hier gaat het dus goed. Idd bijna om de dag geklust, wat hier eigenlijk ook geen dagelijkse kost is. Vanavond nog even een poging doen en dan geef ik mijn edele delen even wat rust. Haha, gaan we de saaie dagen van de wachtbank periode weer tegemoed. Gelukkig mag ik vrij veel werken volgende week, anders zou ik er constant mee bezig zijn.

En dan is het alweer bijna mei. Ben ik jarig, word ik alweer 34 Evil or Very Mad En eind mei gaat mijn lief voor twee weken op vakantie met zijn broer. Ze gaan in Amerika route 66 rijden op de Harley. Heel gaaf voor hem, maar ik kijk er vreselijk tegenop. Iemand zin om n die weken een meeting te doen? Very Happy
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud