voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Snoes schreef:Slaatje, ik voel me inderdaad best goed. Ben nog niet misselijk geweest inderdaad! Met de verbouwingen gaat het ook goed hoor, het begint echt flink op te schieten nu. We hopen begin juli klaar te zijn. Hopelijk is het bij jullie raak deze ronde meid, wanneer zou je dan ongeveer uitgerekend zijn?
Begin je het al een beetje zat te worden, het verbouwen?
Ik gok dat ik dan ergens halverwege februari uitgerekend zou zijn. Dus qua bevallen kan de bruiloft nu gewoon doorgaan, zonder uitgesteld te hoeven worden :-)
P.s. fijn he, om nu geen dubbel acount meer te hebben?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Slaatje, ik begin het nu inderdaad wel stilaan beu te worden. Al onze meubels staan in de garage omdat we dus de twee woonkamers helemaal overhoop hebben staan. We leven nu al sinds begin maart op onze slaapkamer en in onze keuken. We hebben geen verwarming meer omdat we dus dachten dat het wel mooi weer zou worden deze periode, dus die hadden we afgebroken zodat we al voorzieningen konden leggen voor de nieuwe. Maar goed, nog even doorbijten, we zijn over de helft!
En zeker blij dat ik niet meer telkens van account moet switchen
En zeker blij dat ik niet meer telkens van account moet switchen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@slaatje, nee had mijn ei niet. Daar houden we geen rekening mee met klussen, we zien elkaar zo weinig dat we al blij zijn als we t uberhaupt kunnen doen,en door mijn gekke cyclussen kan ik mijn eisprong echt niet meer uitvogelen.
Nog steeds flinke kramp,maar geen menstruatie. Hoop echt dat t vandaag komt,dan is het vrijdag zo goed als over en kan ik gewoon naar de sauna.
Ooo waarom noui net deze week??? Ik ben jarig,ga een romantisch nachtje weg,naar de sauna....het komt totaal niet uit!!
Nog steeds flinke kramp,maar geen menstruatie. Hoop echt dat t vandaag komt,dan is het vrijdag zo goed als over en kan ik gewoon naar de sauna.
Ooo waarom noui net deze week??? Ik ben jarig,ga een romantisch nachtje weg,naar de sauna....het komt totaal niet uit!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
@ SleepingBeauty, als de zwangerschap eenmaal een feit is en er zo’n klein kindje wordt geboren, dan is de familie snel weer blij ermee hoor. Hier vond sommige mij in het begin ook jong, maar waren zo weer bijgedraaid. Dat komt allemaal wel goed!
@ JaneDoe, is het al doorgezet?
@ Slaaje, wat fijn zo’n leuk weekend! Alvast gefeliciteerd! Zou netjes zijn als je gister je ei had! En uit eten bij de Griek, heerlijk. Hier gaat het goed hoor. Menstruatie is bijna weer voorbij, gelukkig.
@ JaneDoe, is het al doorgezet?
@ Slaaje, wat fijn zo’n leuk weekend! Alvast gefeliciteerd! Zou netjes zijn als je gister je ei had! En uit eten bij de Griek, heerlijk. Hier gaat het goed hoor. Menstruatie is bijna weer voorbij, gelukkig.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Slaatje: klinkt goed al die seks
Snoes: ik mis Alyssa, die had zo'n sexy avatar
JaneDoe: kan me voorstellen dat je baalt. Volgens mij is er hier ergens op het forum een keer een topic geweest over ongesteld zijn en naar de sauna gaan. Er zijn nog best wat meiden die dat gewoon doen. Maar mij lijkt het ook niks hoor.
Smaragdje: fijn dat je menstruatie er alweer bijna op zit!
Hier alles goed. Een vakantie geboekt naar de Vlaamse kust, of had ik dat al verteld? We gaan 8 juni in elk geval. Heel veel zin in
Verder maak ik mezelf een beetje gek met het doen van ovulatietesten. Ik word er niks wijzer van. Iemand hier die iets zinnigs over mijn streepjes kan zeggen?
Snoes: ik mis Alyssa, die had zo'n sexy avatar
JaneDoe: kan me voorstellen dat je baalt. Volgens mij is er hier ergens op het forum een keer een topic geweest over ongesteld zijn en naar de sauna gaan. Er zijn nog best wat meiden die dat gewoon doen. Maar mij lijkt het ook niks hoor.
Smaragdje: fijn dat je menstruatie er alweer bijna op zit!
Hier alles goed. Een vakantie geboekt naar de Vlaamse kust, of had ik dat al verteld? We gaan 8 juni in elk geval. Heel veel zin in
Verder maak ik mezelf een beetje gek met het doen van ovulatietesten. Ik word er niks wijzer van. Iemand hier die iets zinnigs over mijn streepjes kan zeggen?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
JaneDoe, heeft het al doorgezet? Zou wel balen zijn als je net nu ongesteld zou worden. Ik herinner mij je topic nog wel dat je een paar maanden terug opende om te vragen of je wel/niet naar de sauna zou gaan als je ongesteld zou zijn.
Filoria, ik word niet wijzer van die ovulatietesten van jou hoor. Ze lijken allemaal wel een donkere teststreep te hebben. Mijn avatar bij Alyssa was leuk hé, ik denk dat ik die ga overzetten naar deze naam. Ik vind dit maar een suffe avatar
Filoria, ik word niet wijzer van die ovulatietesten van jou hoor. Ze lijken allemaal wel een donkere teststreep te hebben. Mijn avatar bij Alyssa was leuk hé, ik denk dat ik die ga overzetten naar deze naam. Ik vind dit maar een suffe avatar
Snoes- Lady Post-a-lot
Doen!
En ik ga stoppen met die stomme testen. Het doosje is toch leeg. Deze ronde zien we wel wat er gebeurt, en volgende rondes vertrouw ik erop dat Clomid me prachtige, duidelijke, normale, zwangerschapveroorzakende eisprongen bezorgt. Puh.
En ik ga stoppen met die stomme testen. Het doosje is toch leeg. Deze ronde zien we wel wat er gebeurt, en volgende rondes vertrouw ik erop dat Clomid me prachtige, duidelijke, normale, zwangerschapveroorzakende eisprongen bezorgt. Puh.
Filoria- Ratel
Go girl!!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Filoria- Ratel
Ik zou het inderdaad ook laten, je maakt jezelf er alleen maar gek mee natuurlijk.
(Ik kan mijn avatar van Alyssa niet meer vinden op google, weet niet meer wat ik toen had ingetypt )
(Ik kan mijn avatar van Alyssa niet meer vinden op google, weet niet meer wat ik toen had ingetypt )
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha ik probeer één keer 'red lips apple' en ik heb m hoor
Ik geef het toe: het is een obsessie.
Filoria- Ratel
Aaah, jij bent geweldig!Filoria schreef:Haha ik probeer één keer 'red lips apple' en ik heb m hoor
Snoes- Lady Post-a-lot
@ slaatje; met mij gaat het goed hoor! Drukke werkweek voor de boeg. 5 dagen werken..haha ben ik niet echt gewend. Mja komt goed. Morgen nog een dagdienst en woendsdag ga ik de nachtdienst in.
Fijne verjaardag alvast dan morgen! Hoop dat jullie klussen nu zijn vruchten af mag werpen! haha Hoe jong wordt je??
Wij komen echt nog niet aan zo vaak..hihi We hebben ook nog niet zoiets van we gaan om de dag klussen, we willen het eerst nog even 'spontaan' laten gebeuren.
@JaneDoe; zou balen zijn als je dan nu net deze week ongi gaat worden! Ik hou er persoonlijk niet zo van om ongesteld naar de sauna te gaan. Maar het is wel eens gebeurd, dat ik het daar werd ook fijn! Ben ook zo lekker onregelmatig, dus is soms onplanbaar. Maar nu probeer ik wel datums te kiezen die een beetje safe zijn.
Wanneer ben je jarig? Hoe jong wordt je ?
@Smaragdje; Ja dat geloof ik ook wel. Dan is iedereen op slag verliefd op zo'n kleintje! Fijn dat je menstruatie er weer bijna op zit! Op naar een nieuwe ronde!
@filoria; Ik zou zeggen dat dag 17 (en 18een dikkere streep is.
Volgens mij werkt het bij veel meiden niet echt goed, wat ik hier heb gelezen.
Zelf geen ervaring mee!
@Snoes Hoe gaat het bij jou? Leuke avatar heb je weer! Voelt het al een beetje werkelijk dat je echt zwanger bent nu?
ALL
Ik denk dat ik mijn vruchtbare dagen heb. Aan het slijm te merken.
Maar die slijmproductie is dat nou het begin, dat je ei nog moet komen of is het als je ei springt of na die tijd?
Het wordt wel weer tijd voor nieuwe zwangere hier! Wie zit er op het wachtbankje?
Morgen weer een dagje werken en woensdag ga ik het nachtleven weer in
Fijne verjaardag alvast dan morgen! Hoop dat jullie klussen nu zijn vruchten af mag werpen! haha Hoe jong wordt je??
Wij komen echt nog niet aan zo vaak..hihi We hebben ook nog niet zoiets van we gaan om de dag klussen, we willen het eerst nog even 'spontaan' laten gebeuren.
@JaneDoe; zou balen zijn als je dan nu net deze week ongi gaat worden! Ik hou er persoonlijk niet zo van om ongesteld naar de sauna te gaan. Maar het is wel eens gebeurd, dat ik het daar werd ook fijn! Ben ook zo lekker onregelmatig, dus is soms onplanbaar. Maar nu probeer ik wel datums te kiezen die een beetje safe zijn.
Wanneer ben je jarig? Hoe jong wordt je ?
@Smaragdje; Ja dat geloof ik ook wel. Dan is iedereen op slag verliefd op zo'n kleintje! Fijn dat je menstruatie er weer bijna op zit! Op naar een nieuwe ronde!
@filoria; Ik zou zeggen dat dag 17 (en 18een dikkere streep is.
Volgens mij werkt het bij veel meiden niet echt goed, wat ik hier heb gelezen.
Zelf geen ervaring mee!
@Snoes Hoe gaat het bij jou? Leuke avatar heb je weer! Voelt het al een beetje werkelijk dat je echt zwanger bent nu?
ALL
Ik denk dat ik mijn vruchtbare dagen heb. Aan het slijm te merken.
Maar die slijmproductie is dat nou het begin, dat je ei nog moet komen of is het als je ei springt of na die tijd?
Het wordt wel weer tijd voor nieuwe zwangere hier! Wie zit er op het wachtbankje?
Morgen weer een dagje werken en woensdag ga ik het nachtleven weer in
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Op deze site staat een duidelijke uitleg over dat slijm: http://www.mamaenzo.nl/zwanger-worden/vruchtbaarheid/de-billings-ovulatiemethode
Filoria- Ratel
Zijn hier de afgelopen 4 weken nog zwangeren bijgekomen??
Ik kan hier nog niet echt actief meekletsen omdat me afgeraden is zwanger te worden. Anders kunnen bepaalde onderzoeken niet gedaan worden... Over 9 weken mogen we langskomen, ik kan eerlijk gezegd niet wachten!
We zullen dan binnen 4 weken de meeste uitslagen hebben. Dus vanaf half aug hopen we er weer voor te mogen gaan.
Maar hoop jullie hier dan eigenlijk niet meer te zien
Ik kan hier nog niet echt actief meekletsen omdat me afgeraden is zwanger te worden. Anders kunnen bepaalde onderzoeken niet gedaan worden... Over 9 weken mogen we langskomen, ik kan eerlijk gezegd niet wachten!
We zullen dan binnen 4 weken de meeste uitslagen hebben. Dus vanaf half aug hopen we er weer voor te mogen gaan.
Maar hoop jullie hier dan eigenlijk niet meer te zien
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Hallo dames! Ik wil me hier aanmelden. Mijn man en ik willen binnenkort voor een tweede kindje gaan! Het lijkt me leuk om hier mee te kletsen.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Welkom takkie!!
Weten jullie al vanaf wanneer jullie er precies echt voor willen gaan? Spannend!
Weten jullie al vanaf wanneer jullie er precies echt voor willen gaan? Spannend!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Dank je wel, JaneDoe.
Precies weet ik het niet, maar ik hoop rond juli/augustus. Ik ben momenteel nog medicijnen aan het afbouwen en als ik daarmee klaar ben wil ik ook stoppen met de pil. Ik vind het wel spannend!
Precies weet ik het niet, maar ik hoop rond juli/augustus. Ik ben momenteel nog medicijnen aan het afbouwen en als ik daarmee klaar ben wil ik ook stoppen met de pil. Ik vind het wel spannend!
Takkie- Fluisteraar
Welkom Takkie.
Weegschaal, hoe gaat het met je? Fijn dat je weer even komt gluren. Hoe is je vakantie geweest?
SB, heerlijk al dat sexen. Gister ook weer even. Vanvond wil ik ook echt nog een keer, het is tenslotte mijn verjaardag Ik ben trouwens 34 jaartjes jong geworden
JaneDoe, hoe gaat het meid, ben je al ongesteld geworden? Hoop voor je dat het nog even uitblijft.
Filoria, hoe gaat het met jou, meid?
Weegschaal, hoe gaat het met je? Fijn dat je weer even komt gluren. Hoe is je vakantie geweest?
SB, heerlijk al dat sexen. Gister ook weer even. Vanvond wil ik ook echt nog een keer, het is tenslotte mijn verjaardag Ik ben trouwens 34 jaartjes jong geworden
JaneDoe, hoe gaat het meid, ben je al ongesteld geworden? Hoop voor je dat het nog even uitblijft.
Filoria, hoe gaat het met jou, meid?
slaatje- Kletskop
Dank je wel, slaatje. Jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag en veel plezier vanavond
Takkie- Fluisteraar
Takkie schreef:Dank je wel, slaatje. Jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag en veel plezier vanavond
Waar is de vind ik leuk button? :-)
slaatje- Kletskop
Welkom Takkie!
Met mij alles goed hoor Slaatje. Ik werk altijd op maandag, woensdag, vrijdag. Vandaag is een van m'n dagjes met Tomas dus. We gaan zo lekker naar de speeltuin.
Met mij alles goed hoor Slaatje. Ik werk altijd op maandag, woensdag, vrijdag. Vandaag is een van m'n dagjes met Tomas dus. We gaan zo lekker naar de speeltuin.
Filoria- Ratel
Dank je, Filoria. Veel plezier in de speeltuin, ik hoop dat het weer een beetje mee zit.
Takkie- Fluisteraar
@ Takkie, welkom! Leuk ook voor een tweede kindje! Hoe oud is jullie kindje?
@ Filoria, veel plezier in de speeltuin!
@ Slaatje, nu echt gefeliciteerd!
Zo, nu ga ik mijn mannetje eens uit zijn bedje halen, want volgens mij hoor ik boven wat.
@ Filoria, veel plezier in de speeltuin!
@ Slaatje, nu echt gefeliciteerd!
Zo, nu ga ik mijn mannetje eens uit zijn bedje halen, want volgens mij hoor ik boven wat.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje, mijn dochter is 2 jaar en een beetje. Ik hoop voor haar derde verjaardag weer zwanger te zijn.
Wat een leuke leeftijd heeft jouw zoontje vandaag
Wat een leuke leeftijd heeft jouw zoontje vandaag
Takkie- Fluisteraar
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012