voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Helemaal eens met Jasmine en sowieso biedt het meer rust door niet in een vroegtijdig stadium al zo te fixeren op een zwangerschap (tig testen kopen, jaloers worden). Let it go, en het zal sneller gaan, voor je gevoel dan.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Jasmine schreef:Muurvlindertje schreef:
Ben best jaloers op de positieve ovulatie- en zwangerschapstesten hier en ook op meiden die een korte, normale cyclus hebben (die ik vroeger ook had, voordat ik 9 jaar aan de pil ging). Ook op meiden die al een kind hebben, omdat die al weten dat ze zwanger kunnen worden...
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je verliest even 1 niet onbelangrijk detail uit het oog. Meiden die nu een positieve test hebben, hebben soms ook al een lange weg achter de rug. Als ik naar mezelf kijk, ja, ik weet dat ik zwanger kan worden, ik heb al een dochter. Maar ik weet ook dat een positieve test nog geen garanties biedt, want na zwanger worden, moet je ook zwanger blijven. Ik ben inmiddels een jaar verder. Het leeftijdsverschil tussen mijn dochter en een volgende zal alleen maar groter worden. Dat vind ik jammer en daar baal ik best wel van. Het is een ideaalbeeld wat ik moet laten varen. En neem bijvoorbeeld Alyssa, zij heeft ook al zo'n ontzettend lange weg bewandeld, dat ik daar gewoon niet jaloers op kan zijn.
Meid, jij staat nog aan het begin van deze weg. Natuurlijk wil jij ook die positieve test en ik hoop voor he dat jij die snel mag hebben. Maar die positieve test bij een ander maakt het gras daar echt niet altijd groener.
Amen. Dat heb je mooi omschreven!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Jasmine schreef:Muurvlindertje schreef:
Ben best jaloers op de positieve ovulatie- en zwangerschapstesten hier en ook op meiden die een korte, normale cyclus hebben (die ik vroeger ook had, voordat ik 9 jaar aan de pil ging). Ook op meiden die al een kind hebben, omdat die al weten dat ze zwanger kunnen worden...
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je verliest even 1 niet onbelangrijk detail uit het oog. Meiden die nu een positieve test hebben, hebben soms ook al een lange weg achter de rug. Als ik naar mezelf kijk, ja, ik weet dat ik zwanger kan worden, ik heb al een dochter. Maar ik weet ook dat een positieve test nog geen garanties biedt, want na zwanger worden, moet je ook zwanger blijven.
Meid, jij staat nog aan het begin van deze weg. Natuurlijk wil jij ook die positieve test en ik hoop voor he dat jij die snel mag hebben. Maar die positieve test bij een ander maakt het gras daar echt niet altijd groener.
*breekt in*
+1 en ook eens met Tuinstoel.
*breekt uit*
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Bolus!!!
Tuurlijk ben ik ook wel jaloers op de positieve testen hier. We zijn ook al vanaf 30 december 2010 bezig, maar vind het ook leuk voor degene die zwanger zijn. Ben nu ook alweer een paar weken bezig met temperaturen, en ik hoop dat dat beter werkt, dan zomaar in de rondte te gaan klussen. We shall see.
Tuurlijk ben ik ook wel jaloers op de positieve testen hier. We zijn ook al vanaf 30 december 2010 bezig, maar vind het ook leuk voor degene die zwanger zijn. Ben nu ook alweer een paar weken bezig met temperaturen, en ik hoop dat dat beter werkt, dan zomaar in de rondte te gaan klussen. We shall see.
Laatst aangepast door Linnie1985 op za 14 apr 2012 - 2:21; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik lees stiekem nog steeds met jullie mee hoor meiden.
Bolus en Alyssa! Wat super! Gefeliciteerd!
Bolus en Alyssa! Wat super! Gefeliciteerd!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik zit op mijn telefoon, dus ik kan niet op iederen reageren nu. We hebben een Renault Laguna station gekocht:)
Ik ben in augustus al met de pil gestopt, ik heb nu een hele nette cyclus van 30 dagen.
Ik ben in augustus al met de pil gestopt, ik heb nu een hele nette cyclus van 30 dagen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mooie auto Caro! Wat leuk dat jullie er nu ook voor gaan. Heb je nu niet de neiging om het met mensen te delen? Ik moet me erg inhouden om het niemand te vertellen, maar daar hebben we zelf voor gekozen. Ligt er voor ons toch wat minder druk op ofzo.
Ik ben intussen 15 weken verder en nog steeds niet ongesteld. Ik ga komende week toch maar de huisarts bellen voor een afspraak. Hopelijk wil ze me verder helpen en zegt ze niet dat ik nog langer moet afwachten, maar die kans is natuurlijk wel aanwezig.
Hoe gaat het dan eigenlijk verder in z'n werk. Kan ik via de huisarts medicatie krijgen of word ik dan sowieso eerst doorverwezen naar een gynacoloog? Ik heb er geen idee van.
Slaatje fijn dat jullie er nu ook weer voor gaan. lijkt me ook erg moeilijk om er tijdelijk mee te stoppen. was ivm jullie a.s. huwelijk toch? Nouja moch je toch vrij snel zwanger raken dan maakt dat de bruiloft ook wel weer erg bijzonder toch?
Bolus, Alyssa en Limburg van harte gefeliciteerd! Wat enorm fijn dat jullie zwanger zijn! Jeetje ik heb een week niet meegelezen ivm vakantie en gelijk zoveel zwangeren, goed bezig!!
Ik ben intussen 15 weken verder en nog steeds niet ongesteld. Ik ga komende week toch maar de huisarts bellen voor een afspraak. Hopelijk wil ze me verder helpen en zegt ze niet dat ik nog langer moet afwachten, maar die kans is natuurlijk wel aanwezig.
Hoe gaat het dan eigenlijk verder in z'n werk. Kan ik via de huisarts medicatie krijgen of word ik dan sowieso eerst doorverwezen naar een gynacoloog? Ik heb er geen idee van.
Slaatje fijn dat jullie er nu ook weer voor gaan. lijkt me ook erg moeilijk om er tijdelijk mee te stoppen. was ivm jullie a.s. huwelijk toch? Nouja moch je toch vrij snel zwanger raken dan maakt dat de bruiloft ook wel weer erg bijzonder toch?
Bolus, Alyssa en Limburg van harte gefeliciteerd! Wat enorm fijn dat jullie zwanger zijn! Jeetje ik heb een week niet meegelezen ivm vakantie en gelijk zoveel zwangeren, goed bezig!!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@ Stitich; Bah vervelend! Beterschap! Ook niet zwanger toevallig
Hier zijn ook veel zieken, hopelijk floep ik er nu een keer tussendoor!
@Slaatje; Met mij gaat het goed hoor! LIef dat je het vraagt.
En jullie kunnen er ook weer voor gaan! Heb je misschien wel een dikke buik op je bruiloft Heb je al een jurk?
Ik probeer er ook wat relaxer mee om te gaan. Gaat mij nu aardig goed af! Ben ook gewoon veel aan het werk, dat helpt ook wel. Vandaar dat ik hier ook niet zoveel ben...
Maar soms overvalt me echt het gevoel en hoop ik echt dat het snel zo mag zijn!
@Jasmine; helemaal mee eens, moooi gezegd.
@boekenwurm; vervelend dat je nog niet ongesteld bent! Pfff 15 weken is wel lang.
Ik heb er geen ervaring mee, heb hier wel gelezen dat meiden ook van de huisarts wel pillen krijgen om de mensturatie op te wekken.
@all; Zo lekker gewerkt vanochtend, nu ben ik vrij maar heb totaal geen energie om wat te doen...erg he!
Denk dat ik zo eerst maar eens de was op ga vouwen...En een wasje aan ga zetten
Verder druk aan de klus, al komt er vaak niet van om de dag, omdat we zo wisseld werken momenteel. Mja ik ben er nog vrij relax in, zal vanzelf een keer komen!
Tot die tijd dromen we er lekker over!
Hier zijn ook veel zieken, hopelijk floep ik er nu een keer tussendoor!
@Slaatje; Met mij gaat het goed hoor! LIef dat je het vraagt.
En jullie kunnen er ook weer voor gaan! Heb je misschien wel een dikke buik op je bruiloft Heb je al een jurk?
Ik probeer er ook wat relaxer mee om te gaan. Gaat mij nu aardig goed af! Ben ook gewoon veel aan het werk, dat helpt ook wel. Vandaar dat ik hier ook niet zoveel ben...
Maar soms overvalt me echt het gevoel en hoop ik echt dat het snel zo mag zijn!
@Jasmine; helemaal mee eens, moooi gezegd.
@boekenwurm; vervelend dat je nog niet ongesteld bent! Pfff 15 weken is wel lang.
Ik heb er geen ervaring mee, heb hier wel gelezen dat meiden ook van de huisarts wel pillen krijgen om de mensturatie op te wekken.
@all; Zo lekker gewerkt vanochtend, nu ben ik vrij maar heb totaal geen energie om wat te doen...erg he!
Denk dat ik zo eerst maar eens de was op ga vouwen...En een wasje aan ga zetten
Verder druk aan de klus, al komt er vaak niet van om de dag, omdat we zo wisseld werken momenteel. Mja ik ben er nog vrij relax in, zal vanzelf een keer komen!
Tot die tijd dromen we er lekker over!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Bolus: Gefeliciteerd!!!! Super zeg!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Gefeliciteerd Bolus!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Gefeliciteerd Bolus!!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | Wel/niet zwanger | Hoeveelste kindje |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Yasmine | 30/36 | April/mei 2011 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | Zwanger! | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Boekenwurm | 28/28 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muis | 24/29 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Tweeling | 25/32 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Limburg85 | 26/31 | Januari 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
Nina86 | 25/26 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Smaragdje | 22/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
L!ND@ | 27/28 | februari 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
MAS | 25/26 | Februari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Annemie | 27/31 | februari 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Highway | 29/28 | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Miccie | 26/30 | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
blondje1313 | 31/29 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
sabje | 27/30 | Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muurvlindertje | 26/30 | juni/juli 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Mom-Of-2 | 29/35 | eind 2012 | Nog niet zwanger | 3e kindje |
even onze leeftijden aangepast, mijn vriend is net jarig geweest en ik ben volgende week jarig dus alvast in het voren
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
@ Yasmine, dat heb je heel mooi verwoord. Hoe gaat het met je?
@ Flip fluitketel, hoe gaat het bij jou en met J.
@ Stitch, ook toevallig een griepje Het kdv is echt super mooi geworden, dat is echt geen straf om daar te moeten spelen en werken. T liep ook helemaal trots rond. Die hoeft volgende week niet te wennen.
@ Slaatje, ik kan mijn ei nog niet vinden. heb veel slijm ben beroerd, dus dacht ik heb wel mijn ei, maar op de test nog niets te zien. Zou ook nog wel vroeg zijn. Vanavond in ieder geval wel aan de klus. Zo jullie dus zomaar midden op de dag. Fijn dat je vriend er ook gewoon voor wil gaan.
@ Sleeping beauty, nou lekker van het weekend gaan genieten en lekker niets doen als je geen zin hebt. Ik heb het beddengoed schoon en verder doe ik ook niets. Hebben zo verjaardag van ons neefje.
@ all, hier alles goed, dacht mijn ei te hebben, maar op de test nog niets te zien. Ik vind het wel heel moeilijk om zo weinig te drinken. Ik moet de test echt plannen van wanneer ik niet wat drink, want ik drink heel veel thee op een dag. Verder hebben we nu een nieuwe poort aan het huis. Mijn vriend heeft hem zelf gelast en hij hangt en kan op slot. heerlijk nu kan er niemand zo ongevraagd achter het huis komen. Verder geen nieuws. het nieuwe kdv voor T is echt super mooi geworden.
@ Flip fluitketel, hoe gaat het bij jou en met J.
@ Stitch, ook toevallig een griepje Het kdv is echt super mooi geworden, dat is echt geen straf om daar te moeten spelen en werken. T liep ook helemaal trots rond. Die hoeft volgende week niet te wennen.
@ Slaatje, ik kan mijn ei nog niet vinden. heb veel slijm ben beroerd, dus dacht ik heb wel mijn ei, maar op de test nog niets te zien. Zou ook nog wel vroeg zijn. Vanavond in ieder geval wel aan de klus. Zo jullie dus zomaar midden op de dag. Fijn dat je vriend er ook gewoon voor wil gaan.
@ Sleeping beauty, nou lekker van het weekend gaan genieten en lekker niets doen als je geen zin hebt. Ik heb het beddengoed schoon en verder doe ik ook niets. Hebben zo verjaardag van ons neefje.
@ all, hier alles goed, dacht mijn ei te hebben, maar op de test nog niets te zien. Ik vind het wel heel moeilijk om zo weinig te drinken. Ik moet de test echt plannen van wanneer ik niet wat drink, want ik drink heel veel thee op een dag. Verder hebben we nu een nieuwe poort aan het huis. Mijn vriend heeft hem zelf gelast en hij hangt en kan op slot. heerlijk nu kan er niemand zo ongevraagd achter het huis komen. Verder geen nieuws. het nieuwe kdv voor T is echt super mooi geworden.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Even Spetterdespat eruit gehaald. Voor haar is het ook even "uitgesteld"
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
@ Slaatje, Dank je! Ben niet helemaal nieuw, las eerst vooral mee (onder een andere naam). Heb een aantal kennissen die erachter waren gekomen dat ik ook op het forum zit, en aangezien ik nu niet wil dat iedereen weet dat we voor een kindje bezig zijn, heb ik mn naam veranderd.
@ Sleeping Beauty: Kan me niet voorstellen dat t van een zwangerschap zou zijn. Dan zou mijn cyclus wel ineens een heel stuk korter geworden zijn! (niet dat ik het erg zou vinden.... )
Bij ons komt het er ook niet om de dag van hor, mijn vriend heeft net een nieuwe baan, dus die ligt meestal om 9 uur al te slapen op de bank
@ Highway: nog gefeliciteerd met je vriend! En ook alvast voor jou voor volgende week (voor het geval ik t vergeet )
@ Nillis: vervelend dat je je eisprong niet kan vinden met die testen. Gewoon zo veel en zo vaak mogelijk sex hebben, en hopelijk dan aan het einde van de maand een positieve test!
@ All, hier nergens meer last van. 2 uur geleden ook gewoon weer wat gegeten, en dat blijft er ook gewoon in. Geen idee wat het was dus. De taart voor mijn moeder is af, haar vriend komt hem zo ophalen. En als mijn vriend dan thuis is, gaan we ook die kant op.
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik mezelf ook in die tabel kan zetten?
@ Sleeping Beauty: Kan me niet voorstellen dat t van een zwangerschap zou zijn. Dan zou mijn cyclus wel ineens een heel stuk korter geworden zijn! (niet dat ik het erg zou vinden.... )
Bij ons komt het er ook niet om de dag van hor, mijn vriend heeft net een nieuwe baan, dus die ligt meestal om 9 uur al te slapen op de bank
@ Highway: nog gefeliciteerd met je vriend! En ook alvast voor jou voor volgende week (voor het geval ik t vergeet )
@ Nillis: vervelend dat je je eisprong niet kan vinden met die testen. Gewoon zo veel en zo vaak mogelijk sex hebben, en hopelijk dan aan het einde van de maand een positieve test!
@ All, hier nergens meer last van. 2 uur geleden ook gewoon weer wat gegeten, en dat blijft er ook gewoon in. Geen idee wat het was dus. De taart voor mijn moeder is af, haar vriend komt hem zo ophalen. En als mijn vriend dan thuis is, gaan we ook die kant op.
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik mezelf ook in die tabel kan zetten?
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Als we dan toch bezig zijn: dan zet ik mezelf er ook maar even bij en kom ik hier ook wat vaker kijken
@Stitch: op 't forum lukte het mij ook niet, dus ik heb de tabel gekopieerd in een word documentje en daar aangepast.
@Stitch: op 't forum lukte het mij ook niet, dus ik heb de tabel gekopieerd in een word documentje en daar aangepast.
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Laatst aangepast door Filoria op za 14 apr 2012 - 3:05; in totaal 2 keer bewerkt
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Oeps! Nu issie enorm!
Filoria- Ratel
haha ach kunnen we alles goed lezen! bedankt voro de felicitaties en t aanpassen van de tabel. ik heb net mn nieuwe wasmachine gekregen in t nieuwe husi met een hele grote trommel dus das mooi!
klinkt goed nillis!
klinkt goed nillis!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zie dat weegschaal in de tabel nog als zwanger staat. Misschien dat even veranderen, aangezien ze weer een miskraam heeft. Lijkt me best confronterend voor d'r.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
En ik sluit me dan weer aan bij jou Flip!Flip Fluitketel schreef:Jasmine schreef:Muurvlindertje schreef:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je verliest even 1 niet onbelangrijk detail uit het oog. Meiden die nu een positieve test hebben, hebben soms ook al een lange weg achter de rug. Als ik naar mezelf kijk, ja, ik weet dat ik zwanger kan worden, ik heb al een dochter. Maar ik weet ook dat een positieve test nog geen garanties biedt, want na zwanger worden, moet je ook zwanger blijven.
*breekt in*
+1 en ook eens met Tuinstoel.
*breekt uit*
Over dit onderwerp gesproken...
@iedereen hier: ervaren jullie zwanger worden als 'leuk spannend' of meer als 'vervelend spannend'?
Voor mij vooral dat laatste helaas. Ik ben erg ongeduldig van karakter. Ik doe bewust geen ovulatietesten om te voorkomen dat ik er teveel bovenop ga zitten. Sowieso heb ik volgens mijn gynaecoloog waarschijnlijk maar enkele keren per jaar een eisprong, dus dan is het zonde van de moeite en het geld om ovulatietesten te doen.
Maar ik word wel moe en onzeker van het wachten
Filoria- Ratel
Ik vind het vooral leuk spannend, maar ik weet natuurlijk niet hoe lang het gaat duren en of het uberhaubt lukt, het kan natuurlijk wel vervelend spannend worden als het lang duurt.
Zou iemand mij ook in de tabel willen zetten? Ik weet niet hoe dat moet.. Ik ben 24 en mijn vriend 30 en we gaan vanaf juli voor ons eerste kindje.
Zou iemand mij ook in de tabel willen zetten? Ik weet niet hoe dat moet.. Ik ben 24 en mijn vriend 30 en we gaan vanaf juli voor ons eerste kindje.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Filoria schreef:
Voor mij vooral dat laatste helaas. Ik ben erg ongeduldig van karakter. Ik doe bewust geen ovulatietesten om te voorkomen dat ik er teveel bovenop ga zitten. Sowieso heb ik volgens mijn gynaecoloog waarschijnlijk maar enkele keren per jaar een eisprong, dus dan is het zonde van de moeite en het geld om ovulatietesten te doen.
Maar ik word wel moe en onzeker van het wachten
Hoe kan het dan dat je wel ongesteld word?
Ik heb namelijk ook een onregelmatige cyclus (tot nu toe 79 en 67 dagen) en dat was ook voor de pil altijd al zo (meestal rond de 40 dagen).
Wanneer je ongesteld wordt, dan heb je toch een eisprong gehad? Of heb ik niet goed opgelet tijdens de biologie-les?
Gast- Gast
Ik zal kijken of ik er iets over kan vinden op internet.
Soms springt je ei niet en dan gaat je lichaam op een gegeven moment maar bloeden om een nieuwe cyclus te beginnen (om het maar lomp te zeggen). Dan is het geen echte menstruatie omdat er nooit een eisprong is geweest, maar je denkt wel dat het een menstruatie is omdat je vrij veel bloed verliest.
Ik heb dat vorige cyclus gehad. Vlak na een paar dagen flink bloedverlies een echo gehad en daarop was te zien dat mijn follikels nog helemaal groot waren. Als je net ongesteld bent geweest horen ze juist leeg te zijn.
Soms springt je ei niet en dan gaat je lichaam op een gegeven moment maar bloeden om een nieuwe cyclus te beginnen (om het maar lomp te zeggen). Dan is het geen echte menstruatie omdat er nooit een eisprong is geweest, maar je denkt wel dat het een menstruatie is omdat je vrij veel bloed verliest.
Ik heb dat vorige cyclus gehad. Vlak na een paar dagen flink bloedverlies een echo gehad en daarop was te zien dat mijn follikels nog helemaal groot waren. Als je net ongesteld bent geweest horen ze juist leeg te zijn.
Filoria- Ratel
Ah, oké. Bedankt voor je antwoord Daar heb ik in de toekomst misschien nog iets aan
Gast- Gast
Ah dus jullie zijn nog niet bezig? Al wel gestopt met de pil? Dan zou je cyclus ook zo lang kunnen zijn door het ontpillen.
Als het ongeveer een half jaar / jaar geleden is dat je gestopt bent met de pil en je hebt nog steeds zo'n lange cyclus, dan zou ik toch even langs de gynaecoloog gaan tegen de tijd dat jullie serieuze kinderplannen hebben. Je hebt namelijk een sterk verminderde kans op een eisprong+zwangerschap als je cyclus langer dan 35 dagen is. En hoe meer je boven die 35 dagen uitkomt hoe kleiner de kans. (Wil je niet bezorgd maken hoor, maar dan weet je dat).
Ik wou dat ik eerder was gegaan. Het afgelopen jaar hard 'klussen' met mijn man was hartstikke gezellig, maar achteraf gezien niet heel zinvol
Als het ongeveer een half jaar / jaar geleden is dat je gestopt bent met de pil en je hebt nog steeds zo'n lange cyclus, dan zou ik toch even langs de gynaecoloog gaan tegen de tijd dat jullie serieuze kinderplannen hebben. Je hebt namelijk een sterk verminderde kans op een eisprong+zwangerschap als je cyclus langer dan 35 dagen is. En hoe meer je boven die 35 dagen uitkomt hoe kleiner de kans. (Wil je niet bezorgd maken hoor, maar dan weet je dat).
Ik wou dat ik eerder was gegaan. Het afgelopen jaar hard 'klussen' met mijn man was hartstikke gezellig, maar achteraf gezien niet heel zinvol
Filoria- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012