Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 17 apr 2012 - 0:02

@ PC, balen hoor. Hopelijk is ronde 8 jullie succes maand. Moet de ovutesten blijf je dan altijd doortesten. Ik had gisteren mijn ei volgens de test en vandaag was die ook weer een stuk lichter. Blijf jij dan testen?

@ Linnie, balen dat je niet lekker bent en niet met je moeder op stap kan. Voel je je al iets beter?

@ Roos, wij zitten nu in ronde 5. We hebben lekker gezwommen vanmorgen

@ SB, balen dat je moet werken. Ik moet weer aan de studie en vanavond met een cliËnt naar de Mac en dan sporten.

@ all, hier vanmorgen lekker gezwommen met T. Gisteravond nog geklust.Stoppen jullie nu met testen en hoe lang houden jullie het klussen nog aan. De ovutest was vandaag weer een licht streepje. Verder weinig bijzonderheden. Heb bedacht dat ik nu op dag 16 mijn ei had en dus mijn cyclus 30 dagen is i.p.v 28. Dus moet ik niet te vroeg gaan testen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linnie1985 di 17 apr 2012 - 1:18

@Roos: Voel me nu wel iets beter, heb ff 2 uurtjes op bed gelegen. Ja ik had idd rond die tijd een eisprong en zat ook al aan iets anders te denken. Maar dan wil ik alsnog pas testen als ik overtijd ben, en moet pas over 9 dagen ongesteld worden.

@Nillis: Thnx, gaat al iets beter even proberen wat te eten en hopelijk komt dat er niet weer uit.

Volgende week dinsdag ben ik ook vrij, dus ga ik dan waarschijnlijk naar mn ma.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje di 17 apr 2012 - 2:31

Linnie1985 schreef:@Roos: Voel me nu wel iets beter, heb ff 2 uurtjes op bed gelegen. Ja ik had idd rond die tijd een eisprong en zat ook al aan iets anders te denken. Maar dan wil ik alsnog pas testen als ik overtijd ben, en moet pas over 9 dagen ongesteld worden.

@Nillis: Thnx, gaat al iets beter even proberen wat te eten en hopelijk komt dat er niet weer uit.

Als je rond de tweede je eisprong gehad denkt te hebben, dan hoef je toch niet pas over 9 dagen ongesteld te worden?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Happydobby di 17 apr 2012 - 2:45

Ik lees soms wel eens mee, balen pussycat, ik hoop dat je snel raak test.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Linnie1985 di 17 apr 2012 - 3:18

Smaragdje schreef:
Linnie1985 schreef:@Roos: Voel me nu wel iets beter, heb ff 2 uurtjes op bed gelegen. Ja ik had idd rond die tijd een eisprong en zat ook al aan iets anders te denken. Maar dan wil ik alsnog pas testen als ik overtijd ben, en moet pas over 9 dagen ongesteld worden.

Als je rond de tweede je eisprong gehad denkt te hebben, dan hoef je toch niet pas over 9 dagen ongesteld te worden?

Ik hou het altijd netjes in mn agenda bij wanneer ik ongesteld moet worden en mn normale cyclus is altijd 28 dagen. Ben wel al n paar keer overtijd geweest, maar zo kom ik nooit voor verrassingen te staan.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty di 17 apr 2012 - 4:34

PC; wat balen meid! Hopelijk gaat deze ronde jullie dan echt geluk brengen! Pff frustrerend hoor zo steeds!

Linnie; balen dat je niet lekker bent! Zou mooi zijn als de oorzaak niet een griepje is Wink Voel je je inmiddels al wat beter?
Jammer dat het afspraakje met je moeder niet door kon gaan...Hopelijk volgende week, en kan je er dan optimaal van genieten!

Nillis; hopelijk heeft het klussen effect gehad. Ik gebruik geen ovi testen dus ik kan je daarmee niet helpen.
Valt de studie je mee? Succes vanavond ik ga nog een nachtje werken!

Habbydobbie: zijn jullie ook bezig voro een kindje?

All:
Ik ben weer wakker, niet heel fijn geslapen vanaf half 3 was ik constant wakker.
uiteindelijk tot 16 uur, en nu lig ik lekker op de bank haha
Ga zo lekker een hapje eten!
Heb me toch een trek de laatste dagen, kan alles eten wat los en vast zit...
Vanavond is m'n mannetje ook thuis, dus denk dat we dan lekker op de bank ploffen Very Happy
Jeujj nog 1 nachtje te gaan!!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 5:45

@ Slaatje, vind je het niet wat voorbarig een babykamertje te halen als je nog niet eens zwanger bent? Ik zou daar echt zeer onrustig van worden en bang zijn dat ik het lot tart ofzo.

Gast
Gast

Bericht  slaatje di 17 apr 2012 - 5:58

Charlie schreef:@ Slaatje, vind je het niet wat voorbarig een babykamertje te halen als je nog niet eens zwanger bent? Ik zou daar echt zeer onrustig van worden en bang zijn dat ik het lot tart ofzo.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Maar het kamertje is dus de babykamer waar mijn nichtje en neefje in hebben geslapen. Omdat mijn broer en schoonzus gewoon geen ruimte meer hebben (hebben drie slaapkamers, geen zolder en geen schuur) moesten we het al wel ophalen. Het is uit elkaar gehaald, staat nu in de schuur en van de week gaat het naar zolder. Ik kom nooit op zolder (vanwege enge trap) dus het staat niet in het zicht. Mocht het zo zijn dat we het uiteindelijk toch niet kunnen gebruiken (wat ik natuurlijk niet hoop) dan kan ik het altijd op internet zetten en voor ze verkopen. Voorbarig dus idd wel, maar helaas geen andere optie.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Stitch wo 18 apr 2012 - 0:38

@ Slaatje: Het is gelukt hor, het verleiden Wink Moet er hier tegenwoordig aardig wat moeite voor doen, doordat hij door zijn nieuwe baan heel erg moe is. Inderdaad wel fijn dat je het met hun dan kan delen. Ik vind het aan de ene kant wel heel moeilijk om het er niet met mijn moeder over te hebben, maar wil graag dat de verrassing dan straks het grootste is, dus houd mijn mond nog even Wink Wel handig zo'n gratis babykamer! Hopelijk mag je hem snel gebruiken.

@ Pussycat: thnx, wist echt niet dat je daar zo'n last van kon hebben. Nu heb ik natuurlijk ook nog niet zoveel ervaring met een echte cyclus, ging al vrij gauw aan de pil toen ik ongesteld begon te worden, omdat ik toen altijd 3 weken ongesteld was en 1 week niet. Dus ben ook allang blij dat het allemaal werkt Wink
Balen dat je weer ongesteld bent geworden! hug Wel mooi dat je cyclus weer wat korter is geworden!

@ Linnie: voel je je alweer wat beter? Hopelijk is het geen griepje, maar ben je deze maand gewoon zwanger.

@ Nillis: hopelijk is het deze maand raak!

@ Sleeping Beauty: nog een beetje lekker gewerkt? Lijkt me echt niks van die nachtdiensten, heb je er geen last van dat je dan helemaal uit je ritme bent? Knap hoor, dat je dat kan!

@ All: Ben vandaag vrij in plaats van de vrijdag. Ben nu een beetje van mijn slag af, normaal gesproken morgenavond alweer lekker weekend, en nu moet ik nog 2 dagen. Ach het is alleen maar voor deze week, en ik help er een andere collega mee, dus vind het ook niet zo heel erg. Vanochtend met het naar de wc gaan bij het afvegen een rode veeg op het wc-papiertje (bah, sorry voor deze vieze details :P Embarassed ) daarna niks meer. Vind het maar vaag, zou willen dat je gewoon zelf even snel binnen kon kijken om te zien wat daar allemaal gebeurd! Wink Zou wel handig zijn!. Zometeen mezelf nog even nuttig maken, stofzuigen, was opvouwen en de keuken opruimen. Fijne dag allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  SleepingBeauty wo 18 apr 2012 - 2:10

@stitch; heb wel lekker gewerkt hoor. Vannacht ging beter dan de vorige toen was ik zooooo moe! Nu was het goed te doen, net lekker geslapen en nu heb ik het heeerlijke vooruitzicht dat ik vannacht niet weer hoef te werken!!!!!!
Ja ik heb er niet zoveel problemen mee, het is meer dat ik het niet leuk vindt.
Ik slaap overdag wel redelijk goed en kan meestal wel snel weer omschakelen.
Alleen vandaag lekker brak na zo weinig slaap!

Geniet nog even van je vrije dag vandaag. Breekt wel lekker je week toch, maar als je normaal al 4 dagen erop hebt zitten dan valt het wel tegen Wink
Ik ben nu vrij tot zaterdag dan mag ik weer aan de bak!
Maar spannend nu voor jou! Hoe lang nog tot je nod?
Zou het beetje bloed van een innesteling kunnen zijn?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Stitch wo 18 apr 2012 - 4:41

Sleeping beauty: kan me voorstellen dat je wel een beetje brak bent dan! Wel lekker dat je vanacht dan niet hoeft. Wanneer moet je weer werken dan?

Op zich inderdaad ook wel lekker dat ik vandaag vrij ben, maar ben gewend aan een lang weekend, dus dat zal wel ff tegenvallen Wink Gelukkig het weekend daarna extra lang weekend (door koninginnedag).

Als ik inderdaad afgelopen week ergens mijn eisprong had is mijn NOD pas 1 mei. Dus dat zou me nogal snel lijken? Heb echt geen idee, mijn cyclus is nog niet echt regelmatig of voorspelbaar te noemen. We zullen het zien, over een week of 2/3 :P
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Ellebel wo 18 apr 2012 - 7:05

Hebben jullie ook wel eens het gevoel of de gedachte dat het niet gaat lukken?

Ik kan er niks aan doen, maar ik heb dat zo vaak. Nu zijn we nog niet eens echt begonnen met doelgericht klussen, en toch denk ik steeds 'waarschijnlijk lukt het toch niet'. Vraag me af waar het vandaan komt, want een reden om te denken dat één van ons onvruchtbaar is heb ik niet..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Smaragdje wo 18 apr 2012 - 7:16

Linnie1985 schreef:
Smaragdje schreef:

Ik hou het altijd netjes in mn agenda bij wanneer ik ongesteld moet worden en mn normale cyclus is altijd 28 dagen. Ben wel al n paar keer overtijd geweest, maar zo kom ik nooit voor verrassingen te staan.

Als het raak is, dan wordt het over 9 dagen vast een mooie duidelijke test smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Annemie wo 18 apr 2012 - 7:17

Ellebel schreef:Hebben jullie ook wel eens het gevoel of de gedachte dat het niet gaat lukken?

Ik kan er niks aan doen, maar ik heb dat zo vaak. Nu zijn we nog niet eens echt begonnen met doelgericht klussen, en toch denk ik steeds 'waarschijnlijk lukt het toch niet'. Vraag me af waar het vandaan komt, want een reden om te denken dat één van ons onvruchtbaar is heb ik niet..

Ja hoor,heb ik toen ook elke maand gedacht,na 4 maanden was ik zwanger...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  mezzoforte wo 18 apr 2012 - 7:21

Pfff wat een drukke werkweek....elk dag overwerken en weinig tijd om te forummen, maar had wel weer heel wat om bij te lezen Very Happy

@Slaatje Nope, voel nog steeds niet van een aankomende menstruatie....dus dan duurt deze cyclus nu al 41 dagen. Hmm had er eerst zo'n goede hoop op dat ik daar niet teveel last van zou hebben, aangezien het de eerste keren wel goed ging.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Linnie1985 wo 18 apr 2012 - 7:24

Smaragdje schreef:
Linnie1985 schreef:
Smaragdje schreef:

Als het raak is, dan wordt het over 9 dagen vast een mooie duidelijke test smile

Het is vandaag nog maar 8 dagen Wink. Duimen jullie maar met me mee dan Very Happy
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muurvlindertje wo 18 apr 2012 - 8:18

Ellebel schreef:Hebben jullie ook wel eens het gevoel of de gedachte dat het niet gaat lukken?

+1 Sad
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Roos wo 18 apr 2012 - 19:18

@ nillis, bij l. heb ik ook ovulatietesten gebruikt. Als ik mijn ei had gevonden stopte ik met testen.

@ stitch, ik ken dat wel hoor dat je aardig je best moet doen om je man te verleiden.
Die van mij heeft ook een drukke baan en is vaak helemaal uitgeteld. Terwijl ik geen kans wil missen Laughing En met zo'n onregelmatig cyclus moet je dan aardig je best doen hahaha

@ sb, lekker vrij tot zaterdag. Heerlijk! Ga je nog wat leuks doen?

@ ellebel, ik herken je gevoel wel. Bij l. was ik er ook van overtuigd dat het nooit of na lang proberen zou gaan lukken. Heb een behoorlijk lange cyclus dus we waren ingesteld op zeker een jaar. Stomverbaasd en verrast waren we dan ook dat het in de 2e ronde al raak bleek te zijn. Nu, ben ik niet 'bang' dat het niet gaat lukken, maar stel me wel in dat het de vorige keer geluk was zo snel. We kunnen niet meer doen dan afwachten...

@ linnie, nog 7 dagen! Knap dat je nog niet test! Dat had ik vast allang gedaan...

@ all, gisteren een dagje ziekenhuis gehad. Gisteren is mijn man geopereerd. Al zijn verstandskiezen er in 1x uit. Hij heeft er behoorlijk veel last van, ook nog van de narcose.
De komende dagen ziekenzorg dus.
Ik had gisteravond kramp onder in mijn buik, beetje rechts. En nu vanmorgen voel ik het nog steeds. Lijkt een beetje op spierpijn. Herkent iemand dit?

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Annemie wo 18 apr 2012 - 19:34

Wanneer kun je eigenlijk een zwangerschapstest doen,pas op de dag dat je ongesteld moet worden?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 19:47

Dan is hij het betrouwbaarst, maar sommige testen een week vooraf positief en sommige pas een week nadien, wat voor jou goed voelt denk ik.

Gast
Gast

Bericht  slaatje wo 18 apr 2012 - 19:58

Roos Hoe voel je je inmiddels? En hoe is de operatie van je man verlopen? En kan die pijn die je voelt niet je eisprong zijn?

NillisLekker gezwommen? Wij proberen meestal een week lang om de dag te klussen.

SB Hoe is het bij jou?

Stitch Mooi dat het gelukt is met verleiden, de anderen dagen ook? :P Zit je nu op het wachtbankje?

Ellebel Dat gevoel is zeer herkenbaar. Niet dat we nu al zo lang bezig zijn, maar gewoon een irritant stemmetje dat zegt...doe geen moeite, het komt er toch niet van.

Mezzoforte Is dit de 1e keer dat je zo'n lange cyclys hebt? Wanneer heb je voor het laatst getest, en hoe vaak heb je al getest?

Annemie Wat parel al zegt eigenlijk. Ik zou je wel aanraden om soiewso met de kv testen te testen, die zijn het meest betrouwbaar. Wanneer heb je je NOD?

Hier weining nieuws. Ben alweer bijna uit mijn vruchtbare periode. Morgen zal wel de laatste klusdag zijn denk ik. Hebben het netjes ongeveer een week lang om de dag gedaan. Dan weer op het wachtbankje, niet mijn favorite periode overigens.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Annemie wo 18 apr 2012 - 20:17

Ik weet nog niet echt mijn cyclus... Maar ik verwacht woensdag... aangezien ik mijn baan kwijt ben,wil ik graag weten of ik niet zwanger ben.. maak me daar een beetje druk om en als het toch zo is dst ik zwanger ben vind ik dat ook geweldig hoor,dan zal het ook wel goedkomen. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben,maarja de kans is klein dat ik meteen de eerste ronde zwanger ben,maar je weet maar nooit.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte wo 18 apr 2012 - 20:21

@Linnie1985 Ik duim voor je hoor

@Roos Hopelijk voelt je man zich snel wat beter

@Slaatje Ja de eerste keer dat ik een langere cyclus heb sinds dat ik gestopt ben met de pil. Eerste 2x keer wel gewoon ongesteld geworden, alhoewel ik dus niet zeker weet in die gevallen of dat 28 dagen was of een week langer (hield het eerst niet goed bij, maar langer dan dat zou het niet geweest kunnen zijn). Maar heb nu 2x getest, laatste keer in het weekend.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 21:27

slaatje schreef:
Charlie schreef:@ Slaatje, vind je het niet wat voorbarig een babykamertje te halen als je nog niet eens zwanger bent? Ik zou daar echt zeer onrustig van worden en bang zijn dat ik het lot tart ofzo.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Maar het kamertje is dus de babykamer waar mijn nichtje en neefje in hebben geslapen. Omdat mijn broer en schoonzus gewoon geen ruimte meer hebben (hebben drie slaapkamers, geen zolder en geen schuur) moesten we het al wel ophalen. Het is uit elkaar gehaald, staat nu in de schuur en van de week gaat het naar zolder. Ik kom nooit op zolder (vanwege enge trap) dus het staat niet in het zicht. Mocht het zo zijn dat we het uiteindelijk toch niet kunnen gebruiken (wat ik natuurlijk niet hoop) dan kan ik het altijd op internet zetten en voor ze verkopen. Voorbarig dus idd wel, maar helaas geen andere optie.

Oooh ja dan snap ik 't uiteraard wel.

Gast
Gast

Bericht  nillis do 19 apr 2012 - 0:40

@ Annemie, ik test altijd pas een paar dagen na mijn nod, zodat ik weet dat ik niet te vroeg test.

@ Slaatje, vind ik knap de hele week m de dag klussen, dat lukt ons echt niet. moet wel zeggen dat we deze maand wel goed ons best hebben gedaan.

@ Ellebel, ik was voor de eerste zwangerschap daar ook heel erg mee bezig. Toen was ik gelijk de eerste maand zwanger. nu duurt het al 5 maand en ben er wel rustig onder.

@ Linnie, hoe gaat het nu met je?

@ SB, fijn dat je weer uit de nachten bent. Ik heb mijn slaapdienst er ook weer opzitten en mag zaterdag op zondag weer een slaapdienst draaien.

@ all, hier weinig bijzonderheden. Heb de was klaar en wilde het huis poetsen, maa daar heb ik geen zin in, dus doe ik lekker niet. kan morgen of zaterdag ook nog. Zit ook weer op het wachtbankje en vind het nu al lang duren.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud