Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 15 apr 2012 - 9:33

Tis stil hier...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pussycat zo 15 apr 2012 - 9:42

Tja wat valt er te zeggen in je wachtdagen... :-)
Vandaag is het dag 13 of 14 na mijn eisprong en nog geen menstruatie wel buipijn en rugpijn klachten, dus het zal morgen wel komen.

Janedoe cheers cheers wat fijn zeg!

Nillis Haha ach ik vind het allemaal niet meer zo spannend. Begin het aardig zat te raken.

Test je ook 2 keer per dag nu je test donkerder kleurt? Klus ze deze dagen Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Linnie1985 zo 15 apr 2012 - 9:46

Pussycat schreef:Tja wat valt er te zeggen in je wachtdagen... :-)
Vandaag is het dag 13 of 14 na mijn eisprong en nog geen menstruatie wel buipijn en rugpijn klachten, dus het zal morgen wel komen.

Janedoe cheers cheers wat fijn zeg!

Nillis Haha ach ik vind het allemaal niet meer zo spannend. Begin het aardig zat te raken.

Test je ook 2 keer per dag nu je test donkerder kleurt? Klus ze deze dagen Wink

Voor mij zijn het ook wachtdagen. Heb btw een manier gevonden om die pillen niet te vergeten. Op mijn nachtkastje, als ik wakker wordt vergeet ik hem tenminste niet in te nemen Very Happy
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stitch zo 15 apr 2012 - 10:30

Pffff... Heb ik net een heel bericht getypt, druk ik op plaatsen, zie ik niks Sad poging 2 dan maar!

Janedoe: wat goed! Gefeliciteerd! (wel een beetje dubbel, blij zijn met een menstruatie Wink) geeft vast een lekker gevoel dat je lichaam het toch ook gewoon zelf kan!

Filoria: ik reageer bijna altijd via mijn telefoon, dus plakken in word gaat hem dan niet worden. Hopelijk wil iemand mij anders in de tabel zetten?
Wat vervelend dat je maar af en toe een eisprong hebt, kunnen ze daar wel wat aan doen?
Nog over je vraag: Ik ben ook heel ongeduldig ingesteld, dus dat herken ik wel. Zeker omdat ik het al heel lang wil, en mijn vriend pas net om is, wil ik het het liefste gewoon NU meteen. Gelukkig komt mijn verstand ook nog wel eens om de hoek kijken, dus ik weet ook wel dat mijn tijd echt wel komt (dat hoop ik tenminste)

Mezzoforte: het gaat voor mij af en toe ook echt te snel. Daarom als ik reageer zet ik ook altijd 2 schermpjes open. 1 om bij te lezen en 1 om in te typen Wink Hopelijk wordt je snel ongesteld, of beter nog, ben je toch gewoon zwanger! Ik duim voor je, die onzekerheid is natuurlijk ook maar niks

@ Highway: leuk, taarten bakken! Vind ik ook erg leuk om te doen. Toevallig van het weekend nog een taart gebakken voor mijn moeders verjaardag. Wat betreft die tips: wat vruchtentaarten betreft maakten wij altijd appel-kruimeltaart of kwarktaart met vruchtjes erboven op. Wel erg lekker, maar niet echt bijzonder spannend Wink veel plezier met klussen deze week!

Nillis: jullie ook veel plezier!

Linnie1985: ik duim voor je dat het deze maand raak is, en je een positieve test mag krijgen.

Pussycat: ik duim voor je!

All: nadat ik gisterochtend mijn ontbijt eruit gegooid heb, nergens meer last van gehad. Ook gewoon gegeten de rest van de dag (zelfs een stuk taart). Vandaag wel een beetje last van mijn maag, loop al heel de dag te boeren Embarassed vind het nog steeds een beetje raar. Laat me dan ook niet echt los waar het dan van zou kunnen komen. Maar ja, zal ik ook wel niet meer achterkomen. Gelukkig nu dus alles weer gewoon goed. Lig nu klaarwakker in mn bedje, maar ga nu toch maar proberen te slapen. Morgen gaat de wekker weer gewoon om 6 uur. Slaap lekker allemaal!

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Stitch zo 15 apr 2012 - 18:13

Goedemorgen meiden! Even een vraag aan jullie: heb al een aantal dagen best last van krampen in mijn buik, en sinds vanochtend ook last van mijn rug. Voelt echt een beetje als wanneer ik ongesteld ga worden. Maar zit nu op dag 18, dus dat lijkt me niet. Jullie misschien een idee?
Fijne dag allemaal! Ga ik zo maar mn werk (bah, maandag :P)
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  blondje1313 zo 15 apr 2012 - 18:35

Stitch, geen flauw idee!

Hier vanmorgen maar een testje gedaan omdat ik twee weken terug dacht mijn ovulatie opgemerkt te hebben, maar het bleef spierwit. Van mij mag mijn cyclus nu toch wel echt eens op gang komen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  nillis zo 15 apr 2012 - 19:29

@ Blondje, je dochtertje is nog maar 6 maand en geef je nog bv. Snap dat je wilt dat je cyclus op gang komt, maar ja denk dat je gewoon moet afwachten. Had je voor de zwangerschap een goede cyclus?

@ PC, ik heb niet twee keer getest, doe jij dat wel?

@ Stitch, ik weet niet wat het kan zijin. Misschien heb je dit keer een vroege cyclus. je kunt denk ik niet meer doen dan afwachten.

@ Linnie, het is inderdaad rustig hier.

@ all, hier geenbijzonderheden. Ben benieuwd wat de ovutest vanmiddag doet. Ga nu maar eens de kleren aan doen en boodschappen doen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  blondje1313 zo 15 apr 2012 - 19:44

Ik ben gewoon een beetje ongeduldig Embarassed.
En ik dacht dus echt dat ik een eisprong gehad had en voor mijn zwangerschap werd ik altijd 10 dagen later ongesteld, heb ook een hele regelmatige cyclus altijd gehad. Het komt vanzelf allemaal wel weer denk ik daarom, en zwanger hoeft van mij nu echt nog niet persé, maar wil wel weer graag weten hoe mijn lichaam werkt.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Pussycat zo 15 apr 2012 - 20:56

Stitch ik denk dat jij gewoon je eisprong hebt.

Nillis Ja ik test 2 keer als ik mijn eisprong vermoed anders dan is het mogelijk dat je hem mist. Ik test bijvoorbeeld altijd 2 uur s'middags. Maar laatst was ie toen nog negatief, wel heel donker, maar net niet zo donker als de controlestreep.
S'avonds was ie dik posititief en de ochtend erna ook nog, maar smiddags rond 2 uur was ie weer negatief Wink
Maar je hoeft hem niet te missen hoor, maar het is dus wel mogelijk.

Blondje zie mijn cyclus.... helemaal door de war. ''vroeger'' netjes een cyclus ronde 28/32 dagen. Nu geen pijl op te trekken pfff en dan ben ik al bijna 1 jaar gestopt met borstvoeding. Cry

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat zo 15 apr 2012 - 20:59

O ' ja het belangrijkste vergeet ik nog. Een zwangerschapstest gedaan met ochtendurine.... negatief Cry
Zal wel een langere lf hebben dit keer ofzo. Dacht dat dat niet kon. Ja een verschil met een dag wel... maar meer niet toch? Of kan het ook 3 of 4 dagen schelen?
Want mijn eisprong was superduidelijk de 1e of 2e deze maand. (ligt eraan wanneer die sprong natuurlijk)

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 15 apr 2012 - 21:14

@ Blondje, ik begrijp dat het moeilijk is, maar denk toch dat je nog moet afwachten. Ik werd na 9 maanden pas weer ongesteld (i.c.m. bv) en daarna was het 95 dagen voor het weer kwam. Ik hoop voor jou dat er sneller weer een regelmatige cyclus komt!

@ Pussycat, jammer! Misschien komt er nog een positieve test aan!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pussycat zo 15 apr 2012 - 21:48

Ow F*ck mijn schoonvader kwam net heel even langs.
Lag mijn zwangerschapstest nog op tafel voor een kindje 2012 - Pagina 8 394967 zie het nu pas...
Pff lekker dom zeg! Hij zei er niks van hahahaha hopelijk heeft ie het maar niet gezien dan.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje zo 15 apr 2012 - 22:32

Mezzoforte Ik heb dat ook wel eens hoor, dat er opeens zoveel bijgeschreven is, dat ik het niet meer bij kan houden. Ben vandaag nog vrij, dus zit nu op mijn gemak alles door te lezen. Ander schermpje erbij open en dan maar reageren.
Wat je cyclus betreft: je lichaam moet het opeens doen zonder hormonen, daar is het waarschijnlijk door van slag. Toen ik de pil slikte, was ik altijd zo regelmatig, ik kon er bijna de klok op gelijk zetten. Inmiddels is mijn cyclus ook veranderd. Gelukkig is die niet extreem lang geworden en zit ik tussen de 27 en 32 dagen, maar even lasig is het wel af en toe. Heb je inmiidels al sporen van een aankomende menstruatie?

JaneDoe Wat fijn dat je menstruatie vanzelf op gang is gekomen. Kan me voorstellen dat je daar blij om bent. Nu kunnen jullie weer lekker met een doel gaan klussen :-)

Highway Hoe gaat het met jou? Drukke week voor de boeg, vrjijdag jarig. Voelt het prettiger nu je even geen testen gaat doen?

Nillis Jullie ook lekker aan de klus dus?

PC Je maakt het weer spanennd, balen dat je test negatief was, maar misschien te vroeg getest? Hopelijk is jouw schoonvader een echte man en heeft ie het niet opgemerkt, of weet ie niet hoe een zwangerschapstest eruit ziet. :P

Stitch Kan het niet zijn dat het je eisprong is geweest. Ik voelde hem nl wel alijd springen de eerste vier keer. Ik werd dan een uurtje ofzo heel misselijk en daarna was het over. Overigens heb ik hem de laatste twee kerren niet gevoeld. Oh, ik lees nu je berichtje van vanochtend. Ik weet ook niet wat dat kan zijn. Hou het even in de gaten, misschien is je lichaam gewoon van slag door het stoppen met de hormonen ofzo.

@ all. Hier weer in de vruchtbare dagen beland. Ga vanavond de kleren mijn vriend zijn lijf scheuren denk ik. Haha.

Gister zijn we bij mijn broer en schoonzusje wezen eten en hebben we gelijk de babykamer meegenomen. Mijn neefje is zo schattig. Ging steeds vertellen hoe oud hij al is. Met zijn lieve, kleine handjes en zijn lieve kleine vingertjes zei hij dan: ik ben al zo oud en stak drie vingertjes op. Hij liet mij zijn nieuwe racbaan zien en zegt: cool he? Ik kwam niet meer bij. Even laten stonden we samen voor het raam te kijken hoe papa en oom M. de spullen in de auto aan het laden waren. Hij vroeg wat ze aan het doen waren dus ik vertellen. Zegt ie, ik heb in jouw buikje gezeten he? Dus ik uitgelegd dat hij in mama haar buik gezeten heeft. Vraagt ie: heb jij ook een baby in je buik? Ik zeg, nee nog niet. Hij zegt, ik wel. Dus ik luisteren aan zijn buik en ik roep baby ,ben je daar. Waarop hij met zo'n heel schattig piepstemmetje zegt: mama. Haha. Zwijmel enzo.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Pussycat zo 15 apr 2012 - 22:37

slaatje schreef:
PC Je maakt het weer spanennd, balen dat je test negatief was, maar misschien te vroeg getest? Hopelijk is jouw schoonvader een echte man en heeft ie het niet opgemerkt, of weet ie niet hoe een zwangerschapstest eruit ziet. :P

Aaah wat een lief neefje heb je trouwens haha wat schattig I love you

Maar ik betwijfel of hij niet weet hoe een test eruit ziet en daarbij lag de verpakking ernaast er daar staat duidelijk met zwarte letters zwangerschapstest op voor een kindje 2012 - Pagina 8 394967 k2v5 gebruik ik altijd. ach ja... ze weten toch wel dat we bezig zijn pfff

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  nillis ma 16 apr 2012 - 0:06

Nou ik weet wat wij vanavond moeten doen. De tweede streep van de ovutest was nog donkerder dan de controlestreep, dus aan de klus. Nu wil ik alleen morgenvroeg met T gaan zwemmen, zou dit kwaad kunnen?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Annemie ma 16 apr 2012 - 0:50

Stitch schreef:Goedemorgen meiden! Even een vraag aan jullie: heb al een aantal dagen best last van krampen in mijn buik, en sinds vanochtend ook last van mijn rug. Voelt echt een beetje als wanneer ik ongesteld ga worden. Maar zit nu op dag 18, dus dat lijkt me niet. Jullie misschien een idee?
Fijne dag allemaal! Ga ik zo maar mn werk (bah, maandag :P)

Ik had vorige week precies hetzelfde,ik zat toen ook rond dag 16 ofzo,mijn huisarts zei of blaasontsteking of de eisprong,heb er 4 dagen last van gehad.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Stitch ma 16 apr 2012 - 1:38

@pussycat: volgens mij heb ik laatst gelezen dat dat max 18 dagen kan duren, de tijd tussen je ovulatie en menstruatie. Jammer dat je test negatief was, hopelijk dus gewoon te vroeg getest?

@slaatje: wat schattig, je neefje! Weten je broer en schoonzusje dat jullie bezig zijn voor een kindje? (omdat je de babykamer van hun hebt meegenomen?) veel plezier vanavond! Wink

@nillis: jullie ook veel plezier dan vanavond! Denk niet dat zwemmen kwaad kan, zou zo niets kunnen verzinnen waarom het wel kwaad kan?

@annemie: thnx! Dan zal het dat wel zijn. Nog nooit eerder gehad, dus kon het ook niet plaatsen. Is het normaal dat dat zo'n 3 tot 4 dagen duurt dan?

@all: nou ja, ga ik kijken of ik mijn vriend nog eens kan verleiden vanavond Wink baat het niet dan schaad het niet... Nu maar weer werken tot 6. Geen zin meer, de kinderen zijn niet erg gezellig vandaag helaas!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Annemie ma 16 apr 2012 - 1:45

@ stitch.. Ja, blijkbaar, heb het ook nooit gehad, maar mijn huisarts zei dat sommigen vrouwen er gewoon meer last van hebben en dat dat dan idd een aantal dagen kan duren... En aangezien ik toen ongeveer mijn eisprong had, kan het wel kloppen wat hij zegt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Pussycat ma 16 apr 2012 - 5:28

Stitch ja dat kan inderdaad zolang duren. Een vruchtbare periode duurt ongeveer 5 dagen dus zolang kan je ook last hebben. Ik ben dan ook vaak misselijk/duizelig enzo.

Ow en over die 18 dagen dat klopt inderdaad. Maar ik dacht ook dat er niet zoveel verschil in zat. Dat als je normaal 14 dagen hebt het niet ineens langer wordt tot 18 dagen, maar rond de 14 dagen blijft. 1 dag verschil oke maar 4 of langer?
Ach ik weet het ook niet ik wacht het wel af. En het zal vandaag of 14 of 15 dagen zijn, dus ik ga maar van 14 dagen uit.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje ma 16 apr 2012 - 7:46

Stitch schreef:

@slaatje: wat schattig, je neefje! Weten je broer en schoonzusje dat jullie bezig zijn voor een kindje? (omdat je de babykamer van hun hebt meegenomen?) veel plezier vanavond! Wink

@all: nou ja, ga ik kijken of ik mijn vriend nog eens kan verleiden vanavond Wink baat het niet dan schaad het niet... Nu maar weer werken tot 6. Geen zin meer, de kinderen zijn niet erg gezellig vandaag helaas!

Komt vast wel goed, dat verleiden. Hier is het al gelukt :P Even wijzen en hoppa cheers

Broer en schoonzusje weten idd dat wij er mee bezig zijn. Ik ben er niet zo heel erg goed in dit soort dingen voor me te houden en vind het ook wel fijn dat ik mijn verhalen en ervaringen kan delen met mensen die al kindjes hebben. Zodoende kwamen zij dus op het idee de babykamer aan ons te schenken :-d
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty ma 16 apr 2012 - 8:57

@Nillis; hopelijk is het deze x raak met de positieve ovitest...En volgens mij kan zwemmen geen kwaad hoor... Komt denk ik weinig water in je baarmoeder.

Pussycat; hopelijk heb je te vroeg getest! Duimen!!!!

Slaatje; war lief je neefje! Fijn dat jullie de babykamer krijgen!

@All; oooh bah ik moet vannacht werken :-( zo geen zin!!! Hopelijk vliegt het voorbij!
Over een dag of 10 mijn nod, heb er niet veel vertrouwen in. Maar wie weet!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  Pussycat ma 16 apr 2012 - 20:48

En... ja hoor ongesteld! Cry
Op naar ronde 8 dat het zeg maar mogelijk is.

De pillen van etos helpen dus wel, maar goed wie weet is het ook wel toeval. In ieder geval 30 dagen duurde mijn cyclus nu.

Bah, bah bah

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje ma 16 apr 2012 - 20:52

Pussycat schreef:En... ja hoor ongesteld! Cry
Op naar ronde 8 dat het zeg maar mogelijk is.

De pillen van etos helpen dus wel, maar goed wie weet is het ook wel toeval. In ieder geval 30 dagen duurde mijn cyclus nu.

Bah, bah bah

Balen PC. In ieder geval een klein pluspuntje dat de pillen van de etos geholpen hebben. hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 ma 16 apr 2012 - 21:00

Bah ik baal. Ik zou vandaag naar mn ma gaan. Maja net dus al mn koffie boven de wc eruit gegooid. Ze had ook nog n high tea gereserveerd. En ik zit hier gewoon te janken dat t nu niet door gaat. Sad
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roos ma 16 apr 2012 - 22:36

@ PC, hou moed! Van je dochter ben je toch ook in de 8e ronde zwanger geworden?!

Wel fijn dat die pillen lijken te werken. Ik slik zink en heb ook echt het idee dat het werkt!

Mijn vorige cycus was 27 dagen, zo kort heb ik het in al die jaren nog niet meegemaakt.

En volgens mij is deze ronde ook niet al te lang.

@ slaatje, lief dat je hun kamertje over mag nemen. Hopelijk kun je hem snel gaan gebruiken!

Nu maar hopen op een mooie test over 2 weken!

@ nillis, lekker gezwommen? ook voor jou tweede spannende weken! Welke ronde is dit nu voor jullie?

@ linnie, beterschap! Jammer dat je nu niet met je moeder kunt afspreken! Volgende keer beter.

Trouwens, kan het niet wat anders zijn? Je had toch rond 2 april je eisprong gehad of haal ik je nu met iemand anders door de war?

Bah, ik voel me ook helemaal niet in orde. En ik heb geen idee meer hoe en wat met die eisprong deze maand. Volgens mij heb ik hem al gehad, maar ontdekt toch net weer wat slijm (sorry Embarassed ).

En ik heb buikpijn en soms wat misselijk. mmm afwachten maar. Morgen gaat mijn mannetje onder het mes, dus hoop niet dat precies dan mijn ei springt.

Ik ga denk ik toch maar ovulatietesten aanschaffen. Kan ze redelijk goedkoop van iemand overnemen.

Fijne dag nog!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud