voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: voor een kindje 2012
He wat stom. Was me niet opgevallen. Goed dat jij het ziet.Jasmine schreef:Ik zie dat weegschaal in de tabel nog als zwanger staat. Misschien dat even veranderen, aangezien ze weer een miskraam heeft. Lijkt me best confronterend voor d'r.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik vond het de eerste periode 'leuk spannend'. Niet dat het zo ontzettend spannend was, want ik werd maar nooit ongesteld, maar toen wist ik nog niet dat het allemaal zo moeilijk zou gaan dus vond ik het nog wel leuk. Toen in september PCO werd vastgesteld vond ik het nog altijd wel 'leuk spannend' (al was het nieuws niet leuk). Ik begon het pas als 'vervelend spannend' te ervaren toen de Clomid keer op keer maar niet aan wilde slaan. Na de operatie begon ik het opnieuw 'leuk spannend' te vinden, omdat ik zo'n positief goed gevoel had. Dus heel wisselend bij mij haha.Filoria schreef:
Over dit onderwerp gesproken...
@iedereen hier: ervaren jullie zwanger worden als 'leuk spannend' of meer als 'vervelend spannend'?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@bolus, aan alle felicitatie te zien ben je zwanger?!? Gefeliciteerd!!!!
Wat gaat het aantal zwangeren hier hard zeg! Hopen dat wij snel volgen meiden!!!
Ik ga nu voor de buis zitten, eredivisie aan en mijn cluppie aanmoedigen!
Fijne avond!
Wat gaat het aantal zwangeren hier hard zeg! Hopen dat wij snel volgen meiden!!!
Ik ga nu voor de buis zitten, eredivisie aan en mijn cluppie aanmoedigen!
Fijne avond!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:@bolus, aan alle felicitatie te zien ben je zwanger?!? Gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd Bolus!
Het gaat inderdaad bizar snel ineens :-)
Wat betreft die half positieve ovulatietesten ik weet niet wat het is, maar ze zijn weer spierwit.
Zal wel niks zijn geweest dan. Dus als ik het goed moet ik over 2 dagen ongesteld worden.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Spannend PC! Ik duim voor je meis.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Dank je, maar zo spannend is het niet hoor. Ben toch niet zwanger dat zou ik echt wel merken het verschil.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Bolus gefeliciteerd!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Filoria schreef:Ah dus jullie zijn nog niet bezig? Al wel gestopt met de pil? Dan zou je cyclus ook zo lang kunnen zijn door het ontpillen.
Als het ongeveer een half jaar / jaar geleden is dat je gestopt bent met de pil en je hebt nog steeds zo'n lange cyclus, dan zou ik toch even langs de gynaecoloog gaan tegen de tijd dat jullie serieuze kinderplannen hebben. Je hebt namelijk een sterk verminderde kans op een eisprong+zwangerschap als je cyclus langer dan 35 dagen is. En hoe meer je boven die 35 dagen uitkomt hoe kleiner de kans. (Wil je niet bezorgd maken hoor, maar dan weet je dat).
Ik wou dat ik eerder was gegaan. Het afgelopen jaar hard 'klussen' met mijn man was hartstikke gezellig, maar achteraf gezien niet heel zinvol
Nee, daar zijn wij nog niet mee bezig. Ik ben in november gestopt met de pil en sindsdien dus 2 keer ongesteld geworden.
Wanneer we er bewust voor zouden gaan, ga ik ook zeker bij de gynaecoloog langs.
Hopelijk pakt het voor jullie ook snel goed uit!
Gast- Gast
bolus26 schreef:hee meiden!
het was geen griep! ik heb net positief getest!
ik vind het zooo gek en leuk! mn man was ook helemaal blij (in tranen)
morgen nog maar es testen en een cleaurblure kopen maar tis echt een duidelijke tweede streep:bounce:
Had ik toch gelijk, hetzelfde als wat ik had . Ontzettend leuk, gefeliciteerd!!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Haha limburg, moest wel even lachen om jouw ticker..."ons schatje is x wk x dgn zwanger" :p
heb je deze zwangerschap uitbesteed ?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Haha limburg, moest wel even lachen om jouw ticker..."ons schatje is x wk x dgn zwanger" :p
Alles valt te delegeren hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Flower_L schreef:Haha limburg, moest wel even lachen om jouw ticker..."ons schatje is x wk x dgn zwanger" :p
had ik niet eens gezien, lekker dom haha. Als het net zo'n zwangerschap word als de vorige zou dat wel fijn zijn haha
Limburg85- Ratel
Dat wil ik de volgende keer ook!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tuinstoel schreef:Flower_L schreef:Haha limburg, moest wel even lachen om jouw ticker..."ons schatje is x wk x dgn zwanger" :p
Dat wil ik de volgende keer ook!
Toch maar even aangepast, nu maar hopen op een ander zwangerschap nu ik hem niet meer uit heb besteed .
Limburg85- Ratel
Damn, opruim en schoonmaakdrang vandaag
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
[quote="Limburg85"]
ja je had zeker gelijk! net een clear blue test gedaan die geeft aan dat ik 2-3 weken zwanger ben. Je aangepaste ticker ziet er beter uit
ik vond het zwanger worden wel ok overgens met name de klusweken ,de wachtweken vond ik niks aan maar goed ik had ook ineens vreselijke PMS (ik denk na 10 jaar pil daarvoor nooit namelijk)
bolus26 schreef:hee meiden!
°]
Had ik toch gelijk, hetzelfde als wat ik had . Ontzettend leuk, gefeliciteerd!!
ja je had zeker gelijk! net een clear blue test gedaan die geeft aan dat ik 2-3 weken zwanger ben. Je aangepaste ticker ziet er beter uit
ik vond het zwanger worden wel ok overgens met name de klusweken ,de wachtweken vond ik niks aan maar goed ik had ook ineens vreselijke PMS (ik denk na 10 jaar pil daarvoor nooit namelijk)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ Bolus Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
@all Ik probeer dit topic wel bij te houden, maar het gaat soms erg snel, en door drukte op m'n werk heb ik niet altijd even veel tijd om te lezen en te reageren. Dus soms is het wel lastig om even te bedenken welk verhaal ook alweer bij welke naam hoort. Maar ik doe m'n best
Hier niet zoveel gebeurd verder.. ben nu nog steeds niet ongesteld. En daar baal ik wel een beetje van. Nadat ik gestopt ben met de pil, ergens in januari ofzo, ben ik 2x ongegesteld geweest. Dus ik zit me nu de hele tijd af te vragen of het normaal is dat je dan ineens een langere cyclus tussendoor hebt, of dat ik toch misschien zwanger zou kunnen zijn. Vorige week heb ik wel getest, maar de testuitslag was negatief. Dus ik weet het niet echt
@all Ik probeer dit topic wel bij te houden, maar het gaat soms erg snel, en door drukte op m'n werk heb ik niet altijd even veel tijd om te lezen en te reageren. Dus soms is het wel lastig om even te bedenken welk verhaal ook alweer bij welke naam hoort. Maar ik doe m'n best
Hier niet zoveel gebeurd verder.. ben nu nog steeds niet ongesteld. En daar baal ik wel een beetje van. Nadat ik gestopt ben met de pil, ergens in januari ofzo, ben ik 2x ongegesteld geweest. Dus ik zit me nu de hele tijd af te vragen of het normaal is dat je dan ineens een langere cyclus tussendoor hebt, of dat ik toch misschien zwanger zou kunnen zijn. Vorige week heb ik wel getest, maar de testuitslag was negatief. Dus ik weet het niet echt
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Jaaaaaaaaaaa ik ben ongesteld!!!!
Nooit geweten dat ik daar zo blij van kon worden...
T is deze keer netjes vanzelf gekomen,zonder menstruatie-opwekkende pillen. Heb dus een cyclus van 49 dagen gehad. Nog niet zo netje als het hoort,maar beter dan de vorige cyclus van 126 dagen
Nooit geweten dat ik daar zo blij van kon worden...
T is deze keer netjes vanzelf gekomen,zonder menstruatie-opwekkende pillen. Heb dus een cyclus van 49 dagen gehad. Nog niet zo netje als het hoort,maar beter dan de vorige cyclus van 126 dagen
JD- Ratel
@ janedoe dat is fijn zeg! een groot verschil met je vorige cyclus!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Oops,heb verkeerd in mijn agenda gekeken, het is 44 dagen ipv 49 nog beter dus!
Ja ben ook zoooo blij! Nu weet ik tenminste dat mn lichaam werkt,en uit zichzelf toch ongesteld kan worden. En het bespaart me weer een bezoekje aan de gyn
Ja ben ook zoooo blij! Nu weet ik tenminste dat mn lichaam werkt,en uit zichzelf toch ongesteld kan worden. En het bespaart me weer een bezoekje aan de gyn
JD- Ratel
Janedoe; wat fijn dat je ongesteld bent geworden!! Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.
Linnie1985: succes met poetsen! Je mag ook wel even hier langs komen!
mezzoforte: heb ik ook moeilijkheden mee hoor, soms zijn er in 1 dag drie pagina's bij!
Hier is het vooral rustig; ga vanaf dinsdag (ongeveer) de vruchtbare dagen weer in, deze maand ga ik geen testjes mbt de eisprong doen ivm financiën (het tikt aan he ;p) Ben erg benieuwd of deze maand onze geluksmaand wordt
Vrijdag ben ik jarig dus het wordt een leuke week, krijg op verschillende momenten mensen over de vloer en mag dus lekker veel taarten bakken (mijn hobby) dus ik kijk er helemaal naar uit! Heb al een aantal leuke taartrecepten gevonden, mochten jullie nog tips hebben voor een lekkere vlaai/taart met vruchten (geen cheesecake of monchou want die heb ik al te vaak gemaakt) dan hoor ik het graag!
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe!
Linnie1985: succes met poetsen! Je mag ook wel even hier langs komen!
mezzoforte: heb ik ook moeilijkheden mee hoor, soms zijn er in 1 dag drie pagina's bij!
Hier is het vooral rustig; ga vanaf dinsdag (ongeveer) de vruchtbare dagen weer in, deze maand ga ik geen testjes mbt de eisprong doen ivm financiën (het tikt aan he ;p) Ben erg benieuwd of deze maand onze geluksmaand wordt
Vrijdag ben ik jarig dus het wordt een leuke week, krijg op verschillende momenten mensen over de vloer en mag dus lekker veel taarten bakken (mijn hobby) dus ik kijk er helemaal naar uit! Heb al een aantal leuke taartrecepten gevonden, mochten jullie nog tips hebben voor een lekkere vlaai/taart met vruchten (geen cheesecake of monchou want die heb ik al te vaak gemaakt) dan hoor ik het graag!
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
@ JaneDoe, wat fijn! 44 dagen is een stuk netter!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Bolus: Gefeliciteerd!!! Geniet ervan
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
@ PC, ik vind het wel spannend voor jou hoor, want voor hetzelfde geld heb je gwoon nog geen klachten en ben je wel hartstikke zwanger.
@ Janedoe, gefeliciteerd met je ongi, wat super dat het nu vanzelf is gekomen. hopelijk zet deze trent zich voort.
@ Linnie, hoe gaat het met jou met temperaturen. heb je je ei al gevonden en wanneer is je nod?
@ Filoria, ik vind het spannend rond de dagen van mijn nod op de andere dagen ben ik er niet zoveel mee bezig.
@ Bolus, hoe voel je je en wanneer willen jullie de familie inlichten?
@ all, hier weinig bijzonderheden. vanmorgen met T en vriend wezen zwemmen. De test kleurde vandaag donkerder dan dat hij de afgelopen dagen is geweest. Volgens de ticker en mijn berekeningen moet ik rond deze dagn ook mijn ei hebben. Ben dus benieuwd. We zijn in ieder geval aan de klus.
@ Janedoe, gefeliciteerd met je ongi, wat super dat het nu vanzelf is gekomen. hopelijk zet deze trent zich voort.
@ Linnie, hoe gaat het met jou met temperaturen. heb je je ei al gevonden en wanneer is je nod?
@ Filoria, ik vind het spannend rond de dagen van mijn nod op de andere dagen ben ik er niet zoveel mee bezig.
@ Bolus, hoe voel je je en wanneer willen jullie de familie inlichten?
@ all, hier weinig bijzonderheden. vanmorgen met T en vriend wezen zwemmen. De test kleurde vandaag donkerder dan dat hij de afgelopen dagen is geweest. Volgens de ticker en mijn berekeningen moet ik rond deze dagn ook mijn ei hebben. Ben dus benieuwd. We zijn in ieder geval aan de klus.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Volgens mn agenda moet ik de 27e ongesteld worden. En als ik naar mn tmperatuurkaart kijk, heb ik op 3 april het laagste gemeten, dus waarschijnlijk heb ik toen mn ei gehad. En laten mn vriend en ik nou de 2e en de 3e geklust hebben
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012