Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  slaatje do 12 apr 2012 - 23:47

Linnie1985 schreef:
Muis schreef:Ik heb heb ze naast mijn telefoonlader liggen. Als ik die uit het kastje pak in de avond, dan zie ik ze liggen.

Maar je moet ze toch in de ochtend innemen? Staat bij mij voordat je gaat ontbijten.

Dan zet je ze op het aanrecht neer, op de plek waar je brood ligt, of waar je altijd je brood smeert. Volgens mij maakt het niet zoveel uit welk dagdeel je ze inneemt hoor.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nillis vr 13 apr 2012 - 0:23

@ Linnie, ik heb ze gewoon in een keukenkastje staan en als ik T vit D druppels geef dan neem ik de foliumzuur.

@ Pussycat, wat balen dat je ondanks de ovutesten toch nog niets wijzer wordt. Hopelijk was die ene gewoon hartstikke positief en heb je straks gewoon een positieve test.

@ Jossi, hier weet een collega en mijn schoonzus het en voor de rest vermoed denk ik iedereen het wel, omdat ik altijd heb gezegd dat we tot T haar eerste verjaardag wilden wachten voor een tweede en dat er daarna wel een tweede mocht komen.

@ slaatje en Micci, volgens mij lopen wij alledrie ongeveer gelijk en hopelijk straks alledrie een positieve test.

@ Alyssa, had je een gevoel dat je moest testen en wat zei je gyn. Ik ben zo blij voor je, wat goed dat jij naar je eigen gevoel bent blijven luisteren.

@ all, hier weinig nieuws kan mijn ei nog niet echt vinden. het blijven nog steeds lichte straapjes, maar het is ook nog dag 13 en ik zou volgens mijn berekeningen volgende week maandag zoiets mijn ei moeten hebben als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen. We zullen zien. Nu lekker weekend, ga zo de was nog even wegstrijken en nog even aan de studie. vanmorgen bij de kapper weer nieuwe krullen in mijn haar laten zetten. Vanmiddag ga ik met T naar het nieuwde kdv kijken, ze gaan namelijk verhuizen vanaf maandag en vanmiddag kunnen we vast kijken en vanavond ga ik met een vriendin uit eten, dus een leuk weekend voor de boeg.
Wat zijn jullie plannen? Fijn weekend allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  bolus26 vr 13 apr 2012 - 17:43

hee meiden!

het was geen griep!Wink ik heb net positief getest!cheers

ik vind het zooo gek en leuk! mn man was ook helemaal blij (in tranen)

morgen nog maar es testen en een cleaurblure kopen maar tis echt een duidelijke tweede streep:bounce:
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Muppetje vr 13 apr 2012 - 18:06

Gefeliciteerd Bolus!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alyssa vr 13 apr 2012 - 18:07

Linnie, ik vergeet ze eigenlijk nooit, maar bij mij staan ze in de kast waar de glazen staan. Als ik dan 's morgens/'s avonds wat drink, zie ik sowieso dat ik ze moet innemen. Ik zet ze zelf liever niet op het aanrecht, omdat ik het dan misschien ook weer vergeet weg te halen als we bezoek hebben ofzo.

Nillis, nee ik had niet het gevoel dat ik moest testen. Ik wilde sowieso donderdag naar mijn gyn bellen om te vragen wat ik nou moest doen, omdat ik maar niet ongesteld werd door die pilletjes. Ik was bang dat die pilletjes misschien niet meer de juiste werking zouden hebben bij mij. En omdat de standaardvraag bij gynaecologen toch vaak is of je niet zwanger bent, deed ik woensdagavond maar snel een test om dat uit te sluiten, zodat ik donderdags aan de telefoon zou kunnen zeggen dat ik niet zwanger ben haha. Heel verbaasd dus toen die plots positief was.

Bolus, oh wat superfijn meis! FOTO!!! Jeeej, geniet ervan!!! Dat april hier ook maar een vruchtbare maand mag zijn!!! cheers cheers cheers
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  bolus26 vr 13 apr 2012 - 18:10

dank je muppetje en Alyssa, ben echt helemaal druk in mn hoofd ervan!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  L!ND@ vr 13 apr 2012 - 18:45

Bolus gefeliciteerd!!!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muis vr 13 apr 2012 - 19:06

Jaaaa gefeliciteerd Bolus!!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Flower_L vr 13 apr 2012 - 19:22

Jaaaaa bolus!gefeliciteerd!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  bolus26 vr 13 apr 2012 - 19:26

dank je wel meiden!! zo gauw naar de winkel om een clear blue!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria vr 13 apr 2012 - 19:36

Bolus, gefeliciteerd! Very Happy Laat je ons de uitslag van de Clear Blue even weten?

Muurvlindertje schreef:Ben best jaloers op de positieve ovulatie- en zwangerschapstesten hier en ook op meiden die een korte, normale cyclus hebben (die ik vroeger ook had, voordat ik 9 jaar aan de pil ging). Ook op meiden die al een kind hebben, omdat die al weten dat ze zwanger kunnen worden...

Ligt het nou aan mij of komt dit een beetje vervelend over? Moet ik een rondje dansen van blijdschap omdat ik tenminste weet dat ik zwanger kan worden? Ben jij zieliger dan ik? Dat soort vergelijken heeft toch totaal geen zin?
Iedereen beleeft het zwanger worden op haar eigen manier. Meiden met een korte cyclus hebben misschien weer andere klachten of problemen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Muis vr 13 apr 2012 - 19:51

Filoria schreef:
Muurvlindertje schreef:Ben best jaloers op de positieve ovulatie- en zwangerschapstesten hier en ook op meiden die een korte, normale cyclus hebben (die ik vroeger ook had, voordat ik 9 jaar aan de pil ging). Ook op meiden die al een kind hebben, omdat die al weten dat ze zwanger kunnen worden...

Ligt het nou aan mij of komt dit een beetje vervelend over? Moet ik een rondje dansen van blijdschap omdat ik tenminste weet dat ik zwanger kan worden? Ben jij zieliger dan ik? Dat soort vergelijken heeft toch totaal geen zin?
Iedereen beleeft het zwanger worden op haar eigen manier. Meiden met een korte cyclus hebben misschien weer andere klachten of problemen.

Nee ik vond het ook een mindere opmerking, maar volgens mij staat het er rotter dan dat het bedoeld is. Dat hoop ik tenminste, want anders vind ik het ook wel heftig.

Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  Stitch vr 13 apr 2012 - 19:52

@ Bolus: gefeliciteerd!!! cheers Geniet er maar lekker van samen! Ik hoop dat we je allemaal snel mogen volgen.

@ caroow: leuk! Ik ben wel gelijk met foliumzuur begonnen (multivitamine). Wij gingen er in eerste instantie ook nog niet voor, maar deden het eigenlijk ook niet meer altijd veilig. Dus vond het wel een prettig idee dat ik ze in ieder geval alvast slikte.

@Joss1: ja, de pizza was zeker lekker! Vooral omdat ik echt geen zin had om te koken. Wink en dat helemaal hyper zijn herken ik maar al te goed! En dan je mond moeten houden tegen iedereen, geen goede combinatie! :P bij mij weten 1 hele goede vriendin het, en een aantal van mijn collega's. Ik kon het echt niet voor me houden, zeker niet omdat mijn collega's er ook mee bezig zijn, en het er dus zo'n beetje de hele dag over gaat. En die vriendin van mij vroeg er echt expliciet naar, en toen kon ik mijn gezicht ook niet meer in de plooi houden! Embarassed

@ roos: veel plezier dan maar de komende dagen! Wink

@ pussycat: het zit je ook niet mee he! hug Hopelijk is het toch nog gelukt deze maand!
Moet zeggen dat dat voor mij wel iets is om (voorlopig) niet met ovulatietesten aan de slag te gaan. Volgens mij zou ik daar alleen maar heel erg onzeker van worden!

@ Linnie: bij mij staan ze gewoon op het aanrecht, naast mn cornflakes. Dan zie ik ze elke ochtend als ik ga ontbijten, en neem ik er gelijk eentje in. Als ik visite krijg doe ik ze in het blik van de cornflakes erbij.

@ nillis: hoe was het nieuwe KDV? Mooi geworden?

All, lig nu nog lekker in mn bedje wakker te worden. Heb vanacht voor het eerst sinds lange tijd weer enigzins kunnen slapen, wel wakker geweest, maar niet meer zo klaarwakker als de laatste tijd. Hopelijk zet deze trend zo een beetje door! Wink zometeen nog even de taart afmaken voor mijn moeder, en dan vanmiddag daar naartoe voor haar verjaardag. En dan morgen als het weer het toelaat, en we hebben er zin in gaan we nog even kijken bij de marathon van rotterdam. Druk weekend dus. Fijn weekend allemaal!

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  bolus26 vr 13 apr 2012 - 19:55

ik snap wel dat je even moet slikken als anderen een test hebben zoals jij m zelf ook graag zou willen hebben. Maar het al hebben van een kindje biedt natuurlijk helemaal geen garantie voor de toekomst. wellicht staat het er een beetje ongelukkig.

ik was zelf heel bang dat het niet zou lukken/lang zou duren mede door een medisch verleden.Als er dan iemand positief testte was ik oprecht blij voor diegene maar voelde bij mezelf wel spanning/jaloersigheid omdat ik bang was dat het bij mij niet zou lukken. Maar goed ik hoop dat nu alles goed zal gaan en dat jullie allemaal snel volgen natuurlijk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie vr 13 apr 2012 - 19:56

Gefeliciteerd Bolus!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Muis vr 13 apr 2012 - 20:01

bolus26 schreef:ik snap wel dat je even moet slikken als anderen een test hebben zoals jij m zelf ook graag zou willen hebben. Maar het al hebben van een kindje biedt natuurlijk helemaal geen garantie voor de toekomst. wellicht staat het er een beetje ongelukkig.

ik was zelf heel bang dat het niet zou lukken/lang zou duren mede door een medisch verleden.Als er dan iemand positief testte was ik oprecht blij voor diegene maar voelde bij mezelf wel spanning/jaloersigheid omdat ik bang was dat het bij mij niet zou lukken. Maar goed ik hoop dat nu alles goed zal gaan en dat jullie allemaal snel volgen natuurlijk!

Jij hebt het beter omschreven dan ik, maar zo bedoelde ik het dus ook. Het stond er rotter dan bedoeld denk ik.

Stitch, heb je de enveloppe gehad? Heb niks meer van je gehoord?

Bolus, vergeet je de tabel niet te updaten? En kom je in het andere topic ook lekker mee kletsen?
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  Stitch vr 13 apr 2012 - 20:04

Muis, sorry! Ja heb hem gehad, nog bedankt! Wilde je nog een berichtje sturen, maar ben het helemaal vergeten! Sorry sorry sorry! Embarassed
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muis vr 13 apr 2012 - 20:09

Stitch schreef:Muis, sorry! Ja heb hem gehad, nog bedankt! Wilde je nog een berichtje sturen, maar ben het helemaal vergeten! Sorry sorry sorry! Embarassed

Geeft niks hoor, kan gebeuren. Weet je gelijk waar ik werk he Wink
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  nillis vr 13 apr 2012 - 20:10

@ Bolus, super zeg, gefeliciteerd en geniet ervan.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Puggle vr 13 apr 2012 - 20:19

Gefeliciteerd bolus!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Smaragdje vr 13 apr 2012 - 20:37

Gefeliciteerd Bolus!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Stitch vr 13 apr 2012 - 20:46

Bah! Gooi net heel mn ontbijt er weer uit op de wc. pale En dan moet ik zo ook nog een taart afmaken, lekkere timing dus! Hopelijk wordt ik niet echt ziek, al zou het me niet verbazen, aangezien op mijn werk er ook een hoop zieke kindjes zijn. Sorry, effe een zeikberichtje dus Wink
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  slaatje vr 13 apr 2012 - 20:51

Annemie Ik heb die pijn nooit gehad. Ben je al bij de huisarts geweest?

Stitch Hoe gaat het met jou? Ben je helemaal nieuw hier trouwens, op het forum, of was je eerst meelezer? Ik vind je een lieve, geinteresseerd meid :-)

Caroow Wat leuk! Welkom. Ben je al met de pil gestopt om te ontpillen? En wat voor auto hebben jullie gekocht?

Joss1 Jij ook welkom natuurlijk. Ik was ook helemaal hyper toen we het eenmaal besloten hadden. Kon het ook niet echt voor me houden.

SB Hoe is het met jou meid?

Smaragdje Hoe gaat het bij jou?

Flower Zit je lekker op het wachtbankje? Is jouw cyclus echt standaard 30 dagen, of soms ook wel eens korter?

Roos Heb je je ei al gevonden?

Zwangere Limburg Hoe voel jij je meid?

PC Wat balen dat je je er niet lekker onder voelt. Ik hoop voor je dat je gevoel niet juist is en dat je deze ronde een positieve test in handen hebt.

Nillis Heb jij je ei al gevonden?

Bolus Hier nog een keer: Gefeliciteerd meid, geniet ervan :-) zo wil ik ook wel griep hebben :P

Linda Hoe gaat het met jullie kleintje in je buik?

Muis Hoe voel jij je?

Filoria Ik lees die test van muurvlindertje ook wel zo, maar ik denk idd niet dat ze het echt op die botte manier bedoelt.

Ik voel ook wel een soort van "jalozie"als ik een positieve test van iemand anders zie. Maar over het algemeen ben ik voornamelijk oprecht blij voor de zwangere dames. De druk en het verlangen word idd wel groter, maar ik zie het niet als afgunst naar een ander toe. Alleen de hoop dat het bij ons ook snel mag gebeuren.

[/b]Stitch[b] Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Hoop dat je je snel beter voelt. Maar even rustig aan proberen te doen vandaag. hug

We zijn gister aan het klussen geslagen, zomaar midden op de dag :P Spannende tijd weer. Ik ga wel proberen er wat minder mee bezig te zijn. Als het gebeurt, gebeurt het, zo niet, dan: nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Fijn weekend allemaal,
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Jasmine vr 13 apr 2012 - 20:52

Muurvlindertje schreef:
Ben best jaloers op de positieve ovulatie- en zwangerschapstesten hier en ook op meiden die een korte, normale cyclus hebben (die ik vroeger ook had, voordat ik 9 jaar aan de pil ging). Ook op meiden die al een kind hebben, omdat die al weten dat ze zwanger kunnen worden...

Ik snap wel wat je bedoelt, maar je verliest even 1 niet onbelangrijk detail uit het oog. Meiden die nu een positieve test hebben, hebben soms ook al een lange weg achter de rug. Als ik naar mezelf kijk, ja, ik weet dat ik zwanger kan worden, ik heb al een dochter. Maar ik weet ook dat een positieve test nog geen garanties biedt, want na zwanger worden, moet je ook zwanger blijven. Ik ben inmiddels een jaar verder. Het leeftijdsverschil tussen mijn dochter en een volgende zal alleen maar groter worden. Dat vind ik jammer en daar baal ik best wel van. Het is een ideaalbeeld wat ik moet laten varen. En neem bijvoorbeeld Alyssa, zij heeft ook al zo'n ontzettend lange weg bewandeld, dat ik daar gewoon niet jaloers op kan zijn.

Meid, jij staat nog aan het begin van deze weg. Natuurlijk wil jij ook die positieve test en ik hoop voor he dat jij die snel mag hebben. Maar die positieve test bij een ander maakt het gras daar echt niet altijd groener.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jasmine vr 13 apr 2012 - 20:56

En nee, ik leg mijn verhaal hier niet neer om zielig gevonden te worden. Zeker niet. We hebben nu eenmaal allemaal dezelfde wens en elke maand langer wachten voelt voor ons allemaal vervelend.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud