Beste vriendin overleden
+105
slaatje
Pompoen
mosio
ThinkPink
SleepingBeauty
Blond
Gizmo
Niene
Jordana
Bay
Flippin' Bitch
litllejoy
Rush
Discordia
rapa nui
Sweet Sylvana
mickey
Lilypie
VeryCherry
Davinia
Viva
Eris
Zininzon
Chocolate Cookie
M@niek
ijsjemeisje
Sushi
MADDIE
Jezzie
Barbabella
Silver
Sarah1985
Japie
Caro
banjer49
Paper Crown
Shisha
miss piggy
Miss G
Oasis
Koffieleut
Gigi_
Mees
bolus26
patjuhhh
Puggle
Minx
ekiaam87
Rapunzel
_Jet
Lady4
Supertalentje
Jolanda
Sweety
Antibes
Vanilla Queen
Makamba
Shy
sanne-84
*Noosa
Joss1
Esperanza
juffie001
Roodkapje
Chocoholic
lyke
Roza
Parisienne
Bosjesvrouw
Pandora
Inge
nina
Serena
TNMN
pindaatje
Zonnetje
Lien
Aziraphale
SnowWhite
Jade
Sorella
Bliss
CCC
Tinus
Bubbelicious
blondje1313
Lady Starstruck
Tullow
Monte
mzcharlotte
Suus
Raven
Ella
Middleme
LDJ
Arwyn
VanillaRose
Penélope
Caresses
TukTuk
Lejow
Angela_1986
Caribbeanlover
Mermaid
Ibbeltje
109 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Beste vriendin overleden
Wat verschrikkelijk voor je, Zoey. Ik kan me zo voorstellen dat je na een heftige begrafenis juist je beste vriendin zou willen bellen en dat het feit dat zij je niet op kan vangen bij zulk verlies het allemaal nog eens extra confronterend maakt. Het idee dat mijn beste vriendin er ineens niet meer zou zijn, maakt me al verdrietig en ik kan me dan ook niet voorstellen hoe het voor jou moet zijn. Hopelijk heb je genoeg lieve mensen om je heen om er voor je te zijn. En neem de tijd voor alles. Prima dat anderen vinden dat je op een gegeven moment je leven op moet pakken, maar doe het zoals het goed is voor jou. Heel veel sterkte!
Gast- Gast
Dag lieve Zoey,
ik heb met een brok in m'n keel je verhaal gelezen. Ik kan de juiste woorden niet echt vinden om tegen je te zeggen dus ...
Sterkte!!
ik heb met een brok in m'n keel je verhaal gelezen. Ik kan de juiste woorden niet echt vinden om tegen je te zeggen dus ...
Sterkte!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
zoey,
ook ik wil je een knuffel geven en je heel veel sterkte wensen..
Wat heb je de dienst mooi beschreven.. de tranen stonden in mn ogen..
Verder weet ik ook niet echt wat ik kan zeggen, in ieder geval wens ik je alle kracht toe
om verder te gaan..
ook ik wil je een knuffel geven en je heel veel sterkte wensen..
Wat heb je de dienst mooi beschreven.. de tranen stonden in mn ogen..
Verder weet ik ook niet echt wat ik kan zeggen, in ieder geval wens ik je alle kracht toe
om verder te gaan..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb me volledig op mijn scriptie en sollicitaties gestort en ik voel me nu wel goed, ook omdat ik lekker druk bezig ben en dus weinig tijd heb om na te denken.
Gast- Gast
Zoey schreef:Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb me volledig op mijn scriptie en sollicitaties gestort en ik voel me nu wel goed, ook omdat ik lekker druk bezig ben en dus weinig tijd heb om na te denken.
Pas hier wel mee op he. Goed dat je bezig blijft, maar je moet jezelf wel de tijd en de rust gunnen om het een plaatsje te kunnen geven. Als je lekker druk bent kan je het onbewust allemaal opkroppen en komt het er misschien dubbel zo hard een keer uit. Dit is een tip, omdat ik het heb gezien bij iemand die ik goed ken en dat is echt geen pretje.
Gast- Gast
Jaya schreef:Zoey schreef:Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb me volledig op mijn scriptie en sollicitaties gestort en ik voel me nu wel goed, ook omdat ik lekker druk bezig ben en dus weinig tijd heb om na te denken.
Pas hier wel mee op he. Goed dat je bezig blijft, maar je moet jezelf wel de tijd en de rust gunnen om het een plaatsje te kunnen geven. Als je lekker druk bent kan je het onbewust allemaal opkroppen en komt het er misschien dubbel zo hard een keer uit. Dit is een tip, omdat ik het heb gezien bij iemand die ik goed ken en dat is echt geen pretje.
Sorry ik bedoel dit niet lullig maar ik vind het altijd zo vervelend dat mensen zeggen dat je het een plaatsje moet geven. Het leven gaat door en je verwerkt alles op je eigen manier. Ik heb veel mensen plotseling verloren en soms is het al meer dan 10 jaar geleden maar een plaatsje geven dat doe ik niet. Plotseling is iemand waar ik veel van hield/hou van mij vandaan gerukt...het is dat er altijd een nieuwe dag komt dus ik zal wel verder moeten maar dat is ook alles. Je zult het misschien niet zo bedoelen maar ik ben van mening dat iedereen op zijn of haar eigen manier ervaringen verwerkt.
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Sweet Sylvana schreef:Jaya schreef:Zoey schreef:Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb me volledig op mijn scriptie en sollicitaties gestort en ik voel me nu wel goed, ook omdat ik lekker druk bezig ben en dus weinig tijd heb om na te denken.
Sorry ik bedoel dit niet lullig maar ik vind het altijd zo vervelend dat mensen zeggen dat je het een plaatsje moet geven. Het leven gaat door en je verwerkt alles op je eigen manier. Ik heb veel mensen plotseling verloren en soms is het al meer dan 10 jaar geleden maar een plaatsje geven dat doe ik niet. Plotseling is iemand waar ik veel van hield/hou van mij vandaan gerukt...het is dat er altijd een nieuwe dag komt dus ik zal wel verder moeten maar dat is ook alles. Je zult het misschien niet zo bedoelen maar ik ben van mening dat iedereen op zijn of haar eigen manier ervaringen verwerkt.
Ja natuurlijk begrijp ik dat iedereen dit op zijn eigen manier verwerkt. Het is ook maar een tip, Zoey moet dit gewoon op haar eigen manier verwerken natuurlijk. Want wat jij beschrijft over plotseling mensen verliezen en het geen plaatsje geven, ik heb dat helemaal andersom. Ieder mens is verschillend, maar ik vind dat ik best mijn ervaring hierin mag vertellen, en wat mensen ermee doen moeten ze zelf weten.
Zoey, Sweet Sylvana en misschien andere mensen die ik met mijn post 'voor het hoofd heb gestoten', dit is ook echt niet als aanval of 'bevel' oid bedoelt, als het zo overkomt mijn excuses daarvoor
Gast- Gast
Jaya schreef:Sweet Sylvana schreef:Jaya schreef:Zoey schreef:Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb me volledig op mijn scriptie en sollicitaties gestort en ik voel me nu wel goed, ook omdat ik lekker druk bezig ben en dus weinig tijd heb om na te denken.
Ja natuurlijk begrijp ik dat iedereen dit op zijn eigen manier verwerkt. Het is ook maar een tip, Zoey moet dit gewoon op haar eigen manier verwerken natuurlijk. Want wat jij beschrijft over plotseling mensen verliezen en het geen plaatsje geven, ik heb dat helemaal andersom. Ieder mens is verschillend, maar ik vind dat ik best mijn ervaring hierin mag vertellen, en wat mensen ermee doen moeten ze zelf weten.
Zoey, Sweet Sylvana en misschien andere mensen die ik met mijn post 'voor het hoofd heb gestoten', dit is ook echt niet als aanval of 'bevel' oid bedoelt, als het zo overkomt mijn excuses daarvoor
@Jaya ik bedoelde het ook helemaal niet als een aanval hoor! Ik bedoelde juist dat iedereen het op zijn eigen manier doet en misschien is dit nu de juiste manier voor Zoey omdat ze wel in een belangrijke fase van haar leven zit (afstuderen). Mijn reactie was niet bedoelt om een rel te veroorzaken
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Nee de mijne ook helemaal niet hoor, maar wilde het even voor de duidelijkheid nog even zeggen, omdat ook jij gewoon gelijk hebt.
Gast- Gast
Yaya ik snap wat je bedoelt hoor en je hebt me zeker niet tegen het hoofd gestoten. Ik vind het juist lief dat je meedenkt en me probeert te helpen. Ik heb helaas ook al vaak een plotseling verlies moeten verwerken en ik merk dat ik mij er het prettigst bij voel om gewoon door te gaan. Anders stort ik helemaal in en vind ik mezelf ontzettend zielig. Maar ik begrijp echt wel wat je bedoelt hoor!
Sweet Sylvana, ik denk dat wij een vergelijkbare manier hebben om verlies te verwerken. Het leven gaat door en er kan toch niets meer aan veranderd worden. Neemt natuurlijk niet weg dat het verschrikkelijk is wat er gebeurd is, maar ik kan er voor mijzelf niet te lang over na blijven denken omdat ik dan echt in ga storten.
Sweet Sylvana, ik denk dat wij een vergelijkbare manier hebben om verlies te verwerken. Het leven gaat door en er kan toch niets meer aan veranderd worden. Neemt natuurlijk niet weg dat het verschrikkelijk is wat er gebeurd is, maar ik kan er voor mijzelf niet te lang over na blijven denken omdat ik dan echt in ga storten.
Gast- Gast
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» De ex van je beste vriendin
» Omgaan met 'beste vriendin'
» bruiloft beste vriendin
» Beste vriendin problemen
» Geen beste vriendin
» Omgaan met 'beste vriendin'
» bruiloft beste vriendin
» Beste vriendin problemen
» Geen beste vriendin