Beste vriendin overleden
+105
slaatje
Pompoen
mosio
ThinkPink
SleepingBeauty
Blond
Gizmo
Niene
Jordana
Bay
Flippin' Bitch
litllejoy
Rush
Discordia
rapa nui
Sweet Sylvana
mickey
Lilypie
VeryCherry
Davinia
Viva
Eris
Zininzon
Chocolate Cookie
M@niek
ijsjemeisje
Sushi
MADDIE
Jezzie
Barbabella
Silver
Sarah1985
Japie
Caro
banjer49
Paper Crown
Shisha
miss piggy
Miss G
Oasis
Koffieleut
Gigi_
Mees
bolus26
patjuhhh
Puggle
Minx
ekiaam87
Rapunzel
_Jet
Lady4
Supertalentje
Jolanda
Sweety
Antibes
Vanilla Queen
Makamba
Shy
sanne-84
*Noosa
Joss1
Esperanza
juffie001
Roodkapje
Chocoholic
lyke
Roza
Parisienne
Bosjesvrouw
Pandora
Inge
nina
Serena
TNMN
pindaatje
Zonnetje
Lien
Aziraphale
SnowWhite
Jade
Sorella
Bliss
CCC
Tinus
Bubbelicious
blondje1313
Lady Starstruck
Tullow
Monte
mzcharlotte
Suus
Raven
Ella
Middleme
LDJ
Arwyn
VanillaRose
Penélope
Caresses
TukTuk
Lejow
Angela_1986
Caribbeanlover
Mermaid
Ibbeltje
109 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Beste vriendin overleden
Misschien een hele rare vraag, maar ik weet niet zo goed wat ik morgen aan moet trekken naar de begrafenis..
Ik dacht eerst gewoon een zwart jurkje te doen, maar ik bedacht me later dat mijn vriendin helemaal niet hield van zwarte kleding. Zij wilde altijd kleur, hoe feller hoe beter. Ik begrijp dat het waarschijnlijk een beetje bizar overkomt op de aanwezigen als ik mijn felroze spijkerbroek aan trek, maar een gekleurd sjaaltje ofzo is toch niet heel ongepast?
Ik dacht eerst gewoon een zwart jurkje te doen, maar ik bedacht me later dat mijn vriendin helemaal niet hield van zwarte kleding. Zij wilde altijd kleur, hoe feller hoe beter. Ik begrijp dat het waarschijnlijk een beetje bizar overkomt op de aanwezigen als ik mijn felroze spijkerbroek aan trek, maar een gekleurd sjaaltje ofzo is toch niet heel ongepast?
Gast- Gast
Heel veel sterkte!
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Ten eerste gecondoleerd en heel veel sterkte!
Ten tweede: als jij weet dat je vriendin van gekleurde kleding hield, dan zal haar familie en anderen die dichtbij haar stonden en morgen bij de begrafenis zijn, dat ook weten. Ik denk niet dat ze een gekleurd sjaaltje ofzo dan ongepast zullen vinden.
Ten tweede: als jij weet dat je vriendin van gekleurde kleding hield, dan zal haar familie en anderen die dichtbij haar stonden en morgen bij de begrafenis zijn, dat ook weten. Ik denk niet dat ze een gekleurd sjaaltje ofzo dan ongepast zullen vinden.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook idd gewoon een gekleurd sjaaltje omdoen.
De mensen die op haar begrafenis zullen zijn, weten hoe ze was, dus dat ze van kleuren hield.
heel veel sterkte morgen!!
De mensen die op haar begrafenis zullen zijn, weten hoe ze was, dus dat ze van kleuren hield.
heel veel sterkte morgen!!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Heel veel sterkte morgen!
Ik vind zelfs dat je morgen je knalroze broek aan kunt doen, als jij weet dat je vriendin daar van hield en jij wilt dat graag aan doen....gewoon doen! (je moet je er natuurlijk wel goed bij voelen).
Een sjaaltje kan helemaal!
Ik vind zelfs dat je morgen je knalroze broek aan kunt doen, als jij weet dat je vriendin daar van hield en jij wilt dat graag aan doen....gewoon doen! (je moet je er natuurlijk wel goed bij voelen).
Een sjaaltje kan helemaal!
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Heel veel sterke en kracht toegewenst morgen! Wat moet dat moeilijk zijn om afscheid te nemen van je beste vriendin. Ik zou dragen wat jezelf prettig vind en een kleurig sjaaltje vind ik uit het oogpunt van de gedachtengang van hoe je vriendin was juist wel speciaal. Als je jezelf helemaal op je gemak voelt in nog fellere kleuren moet je dat natuurlijk ook doen maar als je je daar wat onzeker over voelt zou ik het niet doen gewoon omdat het morgen toch al een moeilijke dag wordt en je jezelf dan in elk geval wel zeker en sterk moet voelen over hoe je eruit ziet. Ga je ook nog wat zeggen/toespraak houden (datgene wat je hier eerder schreef?) dan zou ik zelf in elk geval iets aandoen waarin me zeker voel gewoon omdat het houden van die toespraak al zo moeilijk kan worden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Heel veel sterkte morgen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
@ Rapa nui ik ga inderdaad dat stukje voorlezen wat ik eerder had gepost.
Ik zou zelf wel graag een felgekleurd bazertje aanwillen op mijn zwarte broek, of juist een felgekleurde broek met een zwart blazertje en zwarte laarzen, maar ik weet dat haar ouders daar vrij 'ouderwets' in zijn dus zij zullen dat denk ik zeker niet op prijs stellen. Het wordt dan denk ik toch een zwart jurkje met een gekleurd sjaaltje.
Ik zou zelf wel graag een felgekleurd bazertje aanwillen op mijn zwarte broek, of juist een felgekleurde broek met een zwart blazertje en zwarte laarzen, maar ik weet dat haar ouders daar vrij 'ouderwets' in zijn dus zij zullen dat denk ik zeker niet op prijs stellen. Het wordt dan denk ik toch een zwart jurkje met een gekleurd sjaaltje.
Gast- Gast
Anders misschien morgen haar ouders nog even vragen wat zij er van vinden.
Heel veel sterkte morgen en de komende tijd.
Heel veel sterkte morgen en de komende tijd.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Je kan altijd het blazertje meenemen en eerst nog aan haar ouders vragen. Misschien wat gekleurde accessoires. Ik wou nog even zeggen dat ik het echt een heel mooi stukje vind wat je gaat voorlezen! Ik wil je veel kracht en sterkte wensen voor morgen.
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Ik wilde ook nog even reageren en je heel veel sterkte toewensen morgen...
Wat betreft de kledingkeuze..als haar ouders nogal ouderwets daarin zijn zou ik denk ik geen felgekleurde broek o.i.d. aantrekken. Ik denk dat een sjaaltje dan passender is. Zo respecteer je haar ouders wens, en laat je toch een mooie 'gebaar' aan je vriendin zien..
.
Wat betreft de kledingkeuze..als haar ouders nogal ouderwets daarin zijn zou ik denk ik geen felgekleurde broek o.i.d. aantrekken. Ik denk dat een sjaaltje dan passender is. Zo respecteer je haar ouders wens, en laat je toch een mooie 'gebaar' aan je vriendin zien..
.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Ik wilde ook nog even reageren en je heel veel sterkte toewensen morgen...
.
Een volledige +1.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Zoey schreef:Allemaal heel erg bedankt voor de reacties. Het besef is er nog steeds niet, ik leef in een soort roes momenteel. Het weekend ben ik veel bij de ouders van mijn vriendin geweest en heb ik afleiding geprobeerd te zoeken. Vandaag moet ik helaas gewoon de hele dag stage lopen, mijn hoofd staat er totaal niet naar. Maar ik heb wel een beetje afleiding zo, dat scheelt wel weer. Morgen is de begrafenis.Lief dat je dat vraagt Pippa! Ik heb het hele weekend niet echt lekker geslapen, kon moeilijk in slaap komen. Gisteravond heb ik wel aardig geslapen, ik was zo moe dat ik echt knock out was om 22.00 uur. Maar wel om 5 uur weer wakker helaasPippa schreef:Heb je een beetje geslapen vannacht?
Rot om te lezen, maar ik hoop dat je wel een klein beetje je rust kunt pakken, want morgen zal intens genoeg worden. Heel veel sterkte/succes, en neem mooi afscheid van je vriendin.
Gast- Gast
heel veel sterkte vandaag!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Heel veel sterkte vandaag!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Sterkte vandaag
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Heel veel sterkte vandaag!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Sterkte vandaag en ook nog daarna heel veel sterkte.
Wees blij en dankbaar om alle herinneringen die je aan haar hebt en verdrietig omdat er geen nieuwe meer bij zullen komen.
Wees blij en dankbaar om alle herinneringen die je aan haar hebt en verdrietig omdat er geen nieuwe meer bij zullen komen.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Sterkte vandaag!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Veel sterkte vandaag. Ik hoop dat het een mooi afscheid wordt waarin je troost vindt.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Nogmaals heel veel sterkte. Hoop dat het een mooi afscheid is waar je met een goed gevoel op terug kan kijken, ondanks het verdriet.
Dikke knuffel voor jou.
Dikke knuffel voor jou.
Gast- Gast
Heel veel sterkte toegewenst vandaag..
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» De ex van je beste vriendin