Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beste vriendin overleden

+105
slaatje
Pompoen
mosio
ThinkPink
SleepingBeauty
Blond
Gizmo
Niene
Jordana
Bay
Flippin' Bitch
litllejoy
Rush
Discordia
rapa nui
Sweet Sylvana
mickey
Lilypie
VeryCherry
Davinia
Viva
Eris
Zininzon
Chocolate Cookie
M@niek
ijsjemeisje
Sushi
MADDIE
Jezzie
Barbabella
Silver
Sarah1985
Japie
Caro
banjer49
Paper Crown
Shisha
miss piggy
Miss G
Oasis
Koffieleut
Gigi_
Mees
bolus26
patjuhhh
Puggle
Minx
ekiaam87
Rapunzel
_Jet
Lady4
Supertalentje
Jolanda
Sweety
Antibes
Vanilla Queen
Makamba
Shy
sanne-84
*Noosa
Joss1
Esperanza
juffie001
Roodkapje
Chocoholic
lyke
Roza
Parisienne
Bosjesvrouw
Pandora
Inge
nina
Serena
TNMN
pindaatje
Zonnetje
Lien
Aziraphale
SnowWhite
Jade
Sorella
Bliss
CCC
Tinus
Bubbelicious
blondje1313
Lady Starstruck
Tullow
Monte
mzcharlotte
Suus
Raven
Ella
Middleme
LDJ
Arwyn
VanillaRose
Penélope
Caresses
TukTuk
Lejow
Angela_1986
Caribbeanlover
Mermaid
Ibbeltje
109 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Beste vriendin overleden - Pagina 8 Empty Re: Beste vriendin overleden

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:04

Lejow schreef:Pfff wat ontzettend heftig.. voor haar vriend ook Sad Dan ben je in de 20 en ben je gewoon 'weduwnaar'. In een keer is je hele toekomst samen weg Sad

Ja voor hem is het inderdaad zo onwerkelijk. Ze waren nog helemaal niet zo lang samen, een maand of zes denk ik. En dan dit. Hij heeft wel een hele goede band met zijn 'schoonouders' (hoe heet dat nu?), maar het lijkt me ook heel gek voor hem om na verloop van tijd een nieuwe vriendin te krijgen. Hoe ga je dan om met de ouders en familie van je overleden vriendin?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 22:09

wat heftig voor hem ook ja.
Een nichtje van mij is ook jong overleden, haar vriend heeft nog steeds contact met haar ouders. Komt langs op verjaardagen etc. ook nu hij een nieuwe vriendin heeft. Vind ik wel heel mooi dat dat gewoon zo kan.

Klinkt als een mooi afscheid. Veel sterkte voor de komende tijd Beste vriendin overleden - Pagina 8 699888
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade wo 18 apr 2012 - 0:43

Zoey schreef:
Lejow schreef:Pfff wat ontzettend heftig.. voor haar vriend ook Sad Dan ben je in de 20 en ben je gewoon 'weduwnaar'. In een keer is je hele toekomst samen weg Sad

Ja voor hem is het inderdaad zo onwerkelijk. Ze waren nog helemaal niet zo lang samen, een maand of zes denk ik. En dan dit. Hij heeft wel een hele goede band met zijn 'schoonouders' (hoe heet dat nu?), maar het lijkt me ook heel gek voor hem om na verloop van tijd een nieuwe vriendin te krijgen. Hoe ga je dan om met de ouders en familie van je overleden vriendin?

Het is nog vroeg om hierover na te denken, maar dat zal allemaal wel vanzelf gaan! Een aantal jaren geleden is een oudklasgenoot van mij plotseling overleden. Haar vriend heeft na ongeveer 1 jaar een nieuwe relatie gekregen, dat meisje gaat gewoon mee naar de ouders van mijn oudklasgenoot (ze zijn nog steeds samen).

De dienst klinkt als een ontzettend mooie dienst, ik hoop dat je afscheid hebt kunnen nemen en dat je het een plekje kunt gaan geven. Heeel veeeel sterkte de komende tijd.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Raindrop wo 18 apr 2012 - 1:01

Wat heftig allemaal! Heel veel sterkte! Beste vriendin overleden - Pagina 8 699888 Beste vriendin overleden - Pagina 8 699888
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:17

Jade schreef:
Zoey schreef:

Het is nog vroeg om hierover na te denken, maar dat zal allemaal wel vanzelf gaan! Een aantal jaren geleden is een oudklasgenoot van mij plotseling overleden. Haar vriend heeft na ongeveer 1 jaar een nieuwe relatie gekregen, dat meisje gaat gewoon mee naar de ouders van mijn oudklasgenoot (ze zijn nog steeds samen).

Je hebt gelijk hoor, het is ook ontzettend vroeg om daar over na te denken, maar ik vroeg het me gewoon af n.a.v. de post van Lejow. Wel mooi dat het bij de vriend en de ouders van jouw oudklasgenoot zo goed gaat. En natuurlijk ook bij de vriend en ouders van de nicht van Lizardje.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 18 apr 2012 - 2:22

Mijn ex vriend is 7 jaar geleden verongelukt. 'Gelukkig' was het toen al een maand of 8 uit tussen ons. Nu lag bij ons de situatie wel anders, omdat in de tijd dat wij samen waren ik zijn ouders nooit ontmoet heb (zij waren hindoestaans en hij was erg verwesterd en daar had , volgens hem, vooral zijn vader veel problemen mee).
Ik heb zijn ouders leren kennen toen hij verongelukte, ik heb mogen helpen met de dienst en het uitzoeken van alles. Daarna hebben we nog wel even contact gehad, maar dat is al snel verwaterd. Denk dat dat ook kwam doordat we daarvoor ook geen band gehad hebben.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Caribbeanlover wo 18 apr 2012 - 2:45

Dat herinnerde ik me nog wel. Wisten ze dat jullie wat hadden en ook toen jullie nog wat hadden? Fijn dat je mocht helpen.

Verder wil ik de TO heel erg veel sterkte wensen de komende tij.Beste vriendin overleden - Pagina 8 699888

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:54

Wow Lejow dat is ook heftig zeg! Ook al waren jullie niet meer bij elkaar, een ex blijft over het algemeen toch altijd wel een 'speciaal iemand'. Wel fijn dat je van de ouders wel mocht helpen met het regelen van de dienst en alles. Ik begrijp wel dat het contact in die situatie is verwaterd.

CBL, bedankt! Beste vriendin overleden - Pagina 8 561177

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 18 apr 2012 - 2:56

Graag gedaan hoor. Een achternichtje van me is jaren geleden geschept door een vrachtwagen, 21 jr zo op slag dood. Sindsdien heb ik een fobie voor vrachtwagens en bussen en fiets altijd over de stoep naar mijn werk en niet op de weg waar ze vlak naast me rijden, zo dicht dat ik ze aan kan raken.

Daarmee besef je dat het elke dag de laatste kan zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:03

Ja dat klopt, en eigenlijk is dat een heel eng idee. Daarom denk ik er maar niet te veel over na.

Wel vreemd dat je zo'n trauma kan overhouden aan een ongeluk he? Ik ben toen ik klein was een keer geschept door een auto (gelukkig niet ernstig), en ik durf nog steeds niet langs de kruising te fietsen waar dat gebeurd is. Terwijl het al zeker 15 jaar geleden is..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:28

CBL en Lejow, ook al van die nare verhalen Sad

Zoey, 'fijn' dat je een 'mooi' afscheid hebt gehad van je vriendin. Dat het zwaar was snap ik helemaal, maar nu kan je het wel een plekje gaan geven. Nogmaals, neem vooral je tijd om dit te verwerken. hug

Gast
Gast

Bericht  Tinus wo 18 apr 2012 - 6:46

Brok in m'n keel... Sad
Nogmaals heel veel sterkte, nu begint het verwerken pas echt.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  mzcharlotte wo 18 apr 2012 - 6:49

Jaya schreef:Zoey, 'fijn' dat je een 'mooi' afscheid hebt gehad van je vriendin. Dat het zwaar was snap ik helemaal, maar nu kan je het wel een plekje gaan geven. Nogmaals, neem vooral je tijd om dit te verwerken. Beste vriendin overleden - Pagina 8 699888

+1.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Caribbeanlover wo 18 apr 2012 - 7:39

Zoey schreef:Ja dat klopt, en eigenlijk is dat een heel eng idee. Daarom denk ik er maar niet te veel over na.

Wel vreemd dat je zo'n trauma kan overhouden aan een ongeluk he? Ik ben toen ik klein was een keer geschept door een auto (gelukkig niet ernstig), en ik durf nog steeds niet langs de kruising te fietsen waar dat gebeurd is. Terwijl het al zeker 15 jaar geleden is..

Best vreemd idd en ik heb haar maar een aantal keren gezien dus extra vreemd. He bah dat klinkt ook naar zeg, lijkt me ontzettend eng wat het ook is. Gelukkig had je niks ergs. Ik heb vroeger een kleine aanrijding gehad op de fiets waarbij een auto tegen me aan kwam en 1 wiel was krom. Stelde echt niks voor, maar ik was geschrokken en 15 a 16 jr. Soms kom ik er wel eens langs, want vergeten doe ik het niet.

Als ik vrachtwagens achter mij aan hoor komen, dan stop ik, ik haat ze! Als ik alleen autorijd, maar ook als mijn man naast me zit en ik haal er een in vind ik het best eng of als ze mij inhalen. Ook als mijn man rijd en ik zit ernaast.

Vroeger ging ik vaak in een restaurant eten met een vriendin die daar ook werkte. Een keer at ik er samen met mijn man en het viel hem op dat de serveerster abnormaal lang was. Een half uur nadat wij weg waren gegaan is zij overleden aan iets waar haar vader en zus ook aan overleden zijn.

Mijn vriendin werkte die avond ook, maar kon mij niet bereiken. Ze vertelde mij dat terwijl haar collega tegen de grond ging dat er serieus gasten zeiden ''wij willen nog wat bestellen''.

Oh echt sommige mensen arghhhhh!:evil:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:43

Dat is toch ook eens bij Greys Anatomy geweest, iemand die abnormaal lang was? Dat kan een symptoom zijn van een soort vaataandoening volgens mij. Wat belachelijk dat er mensen op zo'n moment nog dingen proberen te bestellen zeg! Absurd gewoon!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:13

Zoey schreef:Dat is toch ook eens bij Greys Anatomy geweest, iemand die abnormaal lang was? Dat kan een symptoom zijn van een soort vaataandoening volgens mij. Wat belachelijk dat er mensen op zo'n moment nog dingen proberen te bestellen zeg! Absurd gewoon!

Ziekte van Marfan, hebben ze ook ooit nog uit moeten sluiten bij mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:14

Ja dat bedoel ik inderdaad! Ik heb die aflevering toevallig laatst teruggekeken, dat Christina en Burke als een soort dreamteam opsprong tijdens hun date om die man te redden die dat had!

Heb jij hier ook symptomen van?

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 18 apr 2012 - 9:18

Hij vond haar lang, maar dat had er niks mee te maken. Deze aandoening zat in haar familie.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:19

Ja, ik kwam op mijn 14e bij de kinderarts terecht nadat ik een enorme groeispurt had gemaakt. Gelukkig bleek ik al snel gewoon mijn vaders genen te hebben, hij was 2 meter lang. Wel groeihormonen geslikt om te stoppen met groeien trouwens, want ik zou over de 1.90 uitkomen anders. Nu ben ik 1.84.

Net je verhaal gelezen over de begrafenis, klinkt wel heel mooi! Je komt ook heel sterk over. Neem je tijd, het is niet niks...ik heb ook zulke vriendinnen die ik al ken sinds ik een kleuter was. Ik beschouw ze meer als zusjes, voor de ene. Mijn vader is vorig jaar vrij onverwachts overleden en zij rouwt ook ontzettend met me mee, mist hem ook. Mocht je ooit behoefte hebben aan een luisterend oor, kun je me altijd pm-en!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:23

Bedankt voor je lieve reactie Leaf. Ik heb helaas al heel vaak met verlies te maken gehad in mijn leven, dus op de één of andere manier ben ik daar een beetje in afgehard. Al kwam dit verlies wel extreem onverwacht en als donderslag bij heldere hemel. De periode vlak na de begrafenis vind ik altijd het ergste, dan is het voor mijn gevoel echt over, en verwachten mensen dat je langzaam aan je leven weer oppakt. Ik zoek altijd zoveel mogelijk afleiding, en daar is dit forum erg handig voor! smile

CBL, sorry ik dacht dat de lengte er wel mee te maken had omdat je dat zo expliciet benoemde in je eerdere post.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 18 apr 2012 - 19:45

Nee geeft niks hoor en snap ook niet waarom ik het zei aangezien het er niet toe deed. Ze had een beschimmelde hartklep dat weet ik nog wel en daar zijn haar zus en vader ook aan overleden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Ella wo 18 apr 2012 - 22:14

Zoey: ik heb je verhaal van de dienst gelezen, wat heftig zeg. Maar fijn dat het een mooie dienst was dat scheelt al zoveel. Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 7:29

Lieve Zoey, heel veel sterkte de komende tijd!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 7:56

Ik wil je ook erg veel sterkte toe wensen. Beste vriendin overleden - Pagina 8 699888

Gast
Gast

Bericht  ellibre do 19 apr 2012 - 8:04

_Leaf_ schreef:
Zoey schreef:Dat is toch ook eens bij Greys Anatomy geweest, iemand die abnormaal lang was? Dat kan een symptoom zijn van een soort vaataandoening volgens mij. Wat belachelijk dat er mensen op zo'n moment nog dingen proberen te bestellen zeg! Absurd gewoon!

Ziekte van Marfan, hebben ze ook ooit nog uit moeten sluiten bij mij.
Het syndroom van Marfan inderdaad. Vorige maand is een vriend en collega van mij overleden aan een thoracaal aneurysma als gevolg van het syndroom van Marfan. Echt verschrikkelijk. Hij is zomaar dood neergevallen op zijn werk. Nu stond hij wel verder van mij af dan de vriendin van Zoey van haar, maar het heeft er wel flink ingehakt.

Zoey, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud