Beste vriendin overleden
+105
slaatje
Pompoen
mosio
ThinkPink
SleepingBeauty
Blond
Gizmo
Niene
Jordana
Bay
Flippin' Bitch
litllejoy
Rush
Discordia
rapa nui
Sweet Sylvana
mickey
Lilypie
VeryCherry
Davinia
Viva
Eris
Zininzon
Chocolate Cookie
M@niek
ijsjemeisje
Sushi
MADDIE
Jezzie
Barbabella
Silver
Sarah1985
Japie
Caro
banjer49
Paper Crown
Shisha
miss piggy
Miss G
Oasis
Koffieleut
Gigi_
Mees
bolus26
patjuhhh
Puggle
Minx
ekiaam87
Rapunzel
_Jet
Lady4
Supertalentje
Jolanda
Sweety
Antibes
Vanilla Queen
Makamba
Shy
sanne-84
*Noosa
Joss1
Esperanza
juffie001
Roodkapje
Chocoholic
lyke
Roza
Parisienne
Bosjesvrouw
Pandora
Inge
nina
Serena
TNMN
pindaatje
Zonnetje
Lien
Aziraphale
SnowWhite
Jade
Sorella
Bliss
CCC
Tinus
Bubbelicious
blondje1313
Lady Starstruck
Tullow
Monte
mzcharlotte
Suus
Raven
Ella
Middleme
LDJ
Arwyn
VanillaRose
Penélope
Caresses
TukTuk
Lejow
Angela_1986
Caribbeanlover
Mermaid
Ibbeltje
109 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Beste vriendin overleden
Heel veel sterkte toegewenst vandaag!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Heel veel sterkte op deze treurige dag
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Heel veel sterkte!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Heel veel sterkte
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte vandaag!
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Jeetje wat erg!
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik kijk steeds of er updates zijn, maar heb nog steeds niks gepost omdat ik niet weet wat ik moet zeggen buiten: veel sterkte!!
Gast- Gast
Heel veel sterkte, het lijkt me verschrikkelijk voor je. Hoe was het vandaag?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan vandaag, maar ik snap ook heel goed als je het eerst allemaal even wil laten bezinken en je vandaag niet meer op het forum komt.
Gast- Gast
Wat heftig!! Sterkte meid!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Lieve meiden ik ben net thuis. Ik post later het hele verhaal maar ik wilde even laten weten dat het een mooie dienst was. Het is nu wel heel definitief allemaal en het lijkt wel of er nu pas echt een klap binnenkomt
Gast- Gast
Heel veel sterkte. Nu valt het regelen weg en is het zo definitief dus die klap zal nu zeker komen.
Gast- Gast
Fijn dat het een mooie dienst was. Kan me voorstellen dat de grootste klap nu pas komt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Sterkte!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik had nog niet gereageerd, wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest zeggen maar heb wel meegelezen.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen met dit verlies!
Ik wil je heel veel sterkte toewensen met dit verlies!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
De echte klap zal inderdaad nu pas komen. Geef jezelf de tijd om te rouwen, want dat kan echt wel even duren. Nogmaals heel veel sterkte
Gast- Gast
Ik hoop dat je met een 'goed' gevoel terug kan kijken op deze dag, ondanks dat haar dood zo plotsklaps en heftig is en er veel binnen korte tijd geregeld moest worden.
Gast- Gast
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Hierbij dan het verhaal.
Gistermiddag om 16.00 uur was de begrafenis. Ik ben rond 3 uur naar haar ouders gegaan omdat ik mee reed in een volgauto. De dienst was heel mooi. Eerst heeft haar vader een verhaal over haar leven gehouden. Haar zus heeft een prachtig stuk tekst voorgelezen, daarna kwam een nichtje die een heel mooi lied zong en daarna nog de vriend van mijn vriendin. Daarna kwam mijn verhaal. Het greep me erg aan dus ik heb halverwege even moeten stoppen, maar na een slok water kon ik het gelukkig toch afmaken. De moeder van mijn vriendin wilde ook iets zeggen maar zij was zo overstuur dat dit helaas niet gelukt is. Er is tussendoor hele mooie muziek gedraaid, mijn vriendin hield heel erg van Dido dus er is muziek van haar gedraaid (The day before the day), en ook nog Goodbye my lover van James Blunt (na het stukje dat de vriend van mijn vriendin had voorgelezen).
Na de dienst hebben we de kist naar het graf gebracht. Wat ik erg mooi vond is dat de kist werd gedragen door de vader van mijn vriendin, haar vriend, een neef en haar ooms. Toen de kist zakte stortte de moeder van mijn vriendin helemaal in, dat was wel heel moeilijk om te zien. Iedereen mocht daarna langs de kist lopen en een roos in het graf gooien.
Na afloop was er nog een condoleance in een café vlak bij. Mijn vriendin had (zoals zoveel mensen volgens mij) een hekel aan de standaard koffie met kleffe cake dus we hadden gekozen voor een 'borrel' met wijn, bier en fris en bitterballen. Ze was namelijk echt verslaafd aan bitterballen. Na de condoleance is iedereen naar huis gegaan.
Toen ik thuis kwam viel ik echt in een soort gat, het is dan echt definitief voorbij allemaal. Gelukkig heb ik wel op een mooie manier afscheid kunnen nemen.
Gistermiddag om 16.00 uur was de begrafenis. Ik ben rond 3 uur naar haar ouders gegaan omdat ik mee reed in een volgauto. De dienst was heel mooi. Eerst heeft haar vader een verhaal over haar leven gehouden. Haar zus heeft een prachtig stuk tekst voorgelezen, daarna kwam een nichtje die een heel mooi lied zong en daarna nog de vriend van mijn vriendin. Daarna kwam mijn verhaal. Het greep me erg aan dus ik heb halverwege even moeten stoppen, maar na een slok water kon ik het gelukkig toch afmaken. De moeder van mijn vriendin wilde ook iets zeggen maar zij was zo overstuur dat dit helaas niet gelukt is. Er is tussendoor hele mooie muziek gedraaid, mijn vriendin hield heel erg van Dido dus er is muziek van haar gedraaid (The day before the day), en ook nog Goodbye my lover van James Blunt (na het stukje dat de vriend van mijn vriendin had voorgelezen).
Na de dienst hebben we de kist naar het graf gebracht. Wat ik erg mooi vond is dat de kist werd gedragen door de vader van mijn vriendin, haar vriend, een neef en haar ooms. Toen de kist zakte stortte de moeder van mijn vriendin helemaal in, dat was wel heel moeilijk om te zien. Iedereen mocht daarna langs de kist lopen en een roos in het graf gooien.
Na afloop was er nog een condoleance in een café vlak bij. Mijn vriendin had (zoals zoveel mensen volgens mij) een hekel aan de standaard koffie met kleffe cake dus we hadden gekozen voor een 'borrel' met wijn, bier en fris en bitterballen. Ze was namelijk echt verslaafd aan bitterballen. Na de condoleance is iedereen naar huis gegaan.
Toen ik thuis kwam viel ik echt in een soort gat, het is dan echt definitief voorbij allemaal. Gelukkig heb ik wel op een mooie manier afscheid kunnen nemen.
Gast- Gast
Klinkt als een hele mooie maar heftige dag! En ik kan me voorstellen dat het nu zo leeg voelt, je hebt toch samen met de mensen die van haar hielden je schouders er onder gezet om er iets moois van te maken, dat was het laatste wat je voor haar hebt kunnen doen en nu is zelfs dat er niet meer. Ik hoop dat het je lukt het verdriet te verwerken, maar denk dat het wel even tijd nodig zal hebben dus geef ik je een dikke knuffel en wens ik je heel veel sterkte voor de komende tijd.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ontzettend heftig. Gelukkig was t ern mooi afscheid en wat knap dat je je verhaal hebt kunnen doen. Heel veel sterkte met het rouwen en verwerken, hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Gecondoleerd. Het klinkt als een mooi afscheid. Kan met voorstellen dat de klap nu pas komt. Wil je voor de komende tijd heel veel sterkte wensen. Neem de tijd voor het rouwen!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pff wat heftig zeg maar klinkt wel als een mooie dienst. Sterkte!
Gast- Gast
Pfff wat ontzettend heftig.. voor haar vriend ook Dan ben je in de 20 en ben je gewoon 'weduwnaar'. In een keer is je hele toekomst samen weg
Heel heel veel sterkte nog voor de komende tijd!!
Heel heel veel sterkte nog voor de komende tijd!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» De ex van je beste vriendin
» Omgaan met 'beste vriendin'
» bruiloft beste vriendin
» Beste vriendin problemen
» Geen beste vriendin
» Omgaan met 'beste vriendin'