Fruit in stukjes: ideeen
+12
Printje
koNijntje
Happydobby
Annie24
Lejow
Susan
Liadan
Wennes
duckie
Linda
*Troela*
Darius
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Fruit in stukjes: ideeen
Hier is banaan de grote favoriet, maar ik vind het wel beter dat ze ook andere dingen eet. Meestal krijgt ze wel elke dag banaan, en dan nog wat anders.
Hier zijn favoriet: kiwi (maar dat deed ik dus pas na 1 jaar), mango, pitloze druiven (ook hier door de helft gesneden), peren, appel.
Appel kun je trouwens ook stomen (als je bijvoorbeeld een babycook hebt) of eventjes in de magnetron doen, dan wordt het net iets zachter als ze nog niet zo makkelijk kunnen happen van een harde appel.
Hier zijn favoriet: kiwi (maar dat deed ik dus pas na 1 jaar), mango, pitloze druiven (ook hier door de helft gesneden), peren, appel.
Appel kun je trouwens ook stomen (als je bijvoorbeeld een babycook hebt) of eventjes in de magnetron doen, dan wordt het net iets zachter als ze nog niet zo makkelijk kunnen happen van een harde appel.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier vinden ze kaki trouwens ook allebei heel lekker, maar dat is ook niet heel snel klaar te maken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:Hoe geven jullie mandarijntjes dan? Dat velletje is vaak harstikke stug, die spuug ik soms zelfs uit
Mandarijntjes zonder pit zijn ook niet altijd zonder pit...
@druiven; hier snijden we ze 1x doormidden. Dan weet ik zeker dat er geen pit inzit. Gewoon met het velletje dus.
mandarijntjes eten we altijd samen. Dochter zuigt het vruchtvlees en het sap eruit en ik eet de schilletjes op
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Annie24 schreef:Hoe geven jullie mandarijntjes dan? Dat velletje is vaak harstikke stug, die spuug ik soms zelfs uit
Mandarijntjes zonder pit zijn ook niet altijd zonder pit...
@druiven; hier snijden we ze 1x doormidden. Dan weet ik zeker dat er geen pit inzit. Gewoon met het velletje dus.
mandarijntjes eten we altijd samen. Dochter zuigt het vruchtvlees en het sap eruit en ik eet de schilletjes op
Dan mag jij mijn schilletjes hebben
Hmmm...van de week maar eens kijken wat Y. met een mandarijntje doet. Hij is nogal van alles-in-1x-mijn-mond-in, dus ben bang dat hij dan dat stugge velletje niet wegkrijgt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Liadan schreef:Hier vinden ze kaki trouwens ook allebei heel lekker, maar dat is ook niet heel snel klaar te maken.
kaki
Annie24- Ratel
Dit zijn kaki's:Annie24 schreef:Liadan schreef:Hier vinden ze kaki trouwens ook allebei heel lekker, maar dat is ook niet heel snel klaar te maken.
kaki
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan; waar kan je dat mee vergelijken? Ik heb er écht nog nooooit van gehoord. Die verkopen ze vast niet bij de AH
Annie24- Ratel
In de winter is volgens mij het seizoen voor kaki's. De AH verkoopt ze dan ook. En uiteraard de wat uitgebreidere groenteboer.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Favoriet is ook banaan lekker makkelijk haha. Mandarijn en kiwi lust ze ook graag.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Annie24 schreef:Liadan schreef:Hier vinden ze kaki trouwens ook allebei heel lekker, maar dat is ook niet heel snel klaar te maken.
kaki
Kaki/sharonfruit is bij appie te koop, van die oranje bollen met een kroon.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: