groenten en fruit
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
groenten en fruit
ik heb een tijd geleden een keer een website voorbij zien komen over op welke leeftijd een kindje bepaalde groenten en fruit mag hebben (volgens mij nog op het vorige forum).
weet iemand nog welke site dit is? want soms weet ik niet zeker of t. bepaald fruit/groenten al mag
en dan vind ik het wel prettig om dit na te kijken..
weet iemand nog welke site dit is? want soms weet ik niet zeker of t. bepaald fruit/groenten al mag
en dan vind ik het wel prettig om dit na te kijken..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Re: groenten en fruit
Ik ga deze gebruiken.
http://www.borstvoeding.com/voedselintroductie/schema/nederlands.html
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Ik ga deze gebruiken.
volgens mij bedoelde ik die, bedankt!
koNijntje- Prater
en toch vraag ik me af.. waarom mag aardbei pas vanaf 1 jaar?
en wat betreft sinaasappelsap (vers geperst) dit heb ik al eens gegeven omdat ik niet wist dat het pas vanaf 9 maanden 'mag' (en ik ga dit nu ook wel vaker geven, omdat hij er geen last van had, hij vond het heerlijk) maar ik hoorde vandaag van mijn moeder dat mijn broers en ik dit al vanaf 3 maanden kregen??
en wat betreft sinaasappelsap (vers geperst) dit heb ik al eens gegeven omdat ik niet wist dat het pas vanaf 9 maanden 'mag' (en ik ga dit nu ook wel vaker geven, omdat hij er geen last van had, hij vond het heerlijk) maar ik hoorde vandaag van mijn moeder dat mijn broers en ik dit al vanaf 3 maanden kregen??
koNijntje- Prater
Mag ik jou topic ook even gebruiken om een vraag te stellen?
Onze dochter krijgt nu sinds een maandje wat bijvoeding. Dit komt neer op wat hapjes vers fruit en sinds afgelopen week ook groente. We wilden beginnen met 5 maanden en met fruit. Alleen, ze vind fruit niet lekker! We hebben nu mango, peer, banaan en appel geprobeerd maar ze vind het gewoon echt niet lekker... Groente daarentegen gaat er zonder problemen in. Herkend iemand dit? Mijn inziens is fruit voor zo'n kleintje toch vele malen lekkerder?
Onze dochter krijgt nu sinds een maandje wat bijvoeding. Dit komt neer op wat hapjes vers fruit en sinds afgelopen week ook groente. We wilden beginnen met 5 maanden en met fruit. Alleen, ze vind fruit niet lekker! We hebben nu mango, peer, banaan en appel geprobeerd maar ze vind het gewoon echt niet lekker... Groente daarentegen gaat er zonder problemen in. Herkend iemand dit? Mijn inziens is fruit voor zo'n kleintje toch vele malen lekkerder?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien, mijn zoon eet ook geen fruit.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Rataplan, oke... ik vind het echt bijzonder. Ik was erbij toen mijn neefje zijn eerste fruithap kreeg en die at met gemak gelijk een hele peer op. E krijgt er echt nog geen eetlepel van binnen denk ik. We proberen het wel, soms tuft ze de helft terug maar meestal alles...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» groenten
» Reactie op groenten?
» Groenten bewaren
» Rauwe groenten
» Geen hapjes groenten, wel brood...
» Reactie op groenten?
» Groenten bewaren