Ben jij wel eens aangehouden door de politie?
+34
Phileine
mzcharlotte
Lady Starstruck
Blond
kwak
JustMeDaan
Schaapke
Bazinga
Arwyn
Nora
Japie
Parisienne
Lejow
Alex
Kqip
Lenthe
Rovine
Rush
Bosjesvrouw
Zora
Caroow
Star007
redd
Sorella
Snoopy
M@niek
Xanna
Ibbeltje
Minx
*Noosa
RYW
ellibre
TukTuk
Roza
38 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben jij wel eens aangehouden door de politie?
2 keer op de motor om te mogen blazen, maar als ik nog moet rijden drink ik geen druppel alcohol.
Ook heb ik op de motor, heel asociaal, met iets van 170 km een politieauto ingehaald Mocht toen ook stoppen. Had mijn helm nog op toen ze naar me toe kwamen lopen en ik zag opeens een glimlach tevoorschijn komen. Ik zet mijn helm af en krijg alleen maar te horen dat het wel heel erg gaaf was, een meisje op de motor die gas durfde te geven. Dat het niet mocht, maar dat ze zelf allebei ook motor reden en dat ze het wel begrepen. Kwam er af met een waarschuwing en met de vraag of ze mn uitlaat mochten horen want dat geluid was wel heel erg mooi
Ook heb ik op de motor, heel asociaal, met iets van 170 km een politieauto ingehaald Mocht toen ook stoppen. Had mijn helm nog op toen ze naar me toe kwamen lopen en ik zag opeens een glimlach tevoorschijn komen. Ik zet mijn helm af en krijg alleen maar te horen dat het wel heel erg gaaf was, een meisje op de motor die gas durfde te geven. Dat het niet mocht, maar dat ze zelf allebei ook motor reden en dat ze het wel begrepen. Kwam er af met een waarschuwing en met de vraag of ze mn uitlaat mochten horen want dat geluid was wel heel erg mooi
Gast- Gast
Daar heb je dan echt heel erg veel geluk mee gehad, want de boetes met zo'n snelheid zijn niet mals en bij 50 km per uur te hard (waar je dus waarschijnlijk niet ver vanaf zat) wordt je rijbewijs ingenomen._Jackie schreef:2 keer op de motor om te mogen blazen, maar als ik nog moet rijden drink ik geen druppel alcohol.
Gast- Gast
Ik heb ge topic even ge-uppt en een update erin gezet Het is goed afgelopen.. heb de boete nooit binnen gehad! Maar het blijft een bizar verhaal!Xanna schreef:Parisienne schreef:Ja, voor 3 rondjes over de rotonde met de auto Te belachelijk voor woorden!
Hier mijn topic met het hele verhaal: https://yescafe.actieforum.com/t15313-dit-geloof-je-toch-niet
Maar hoe is het uiteindelijk afgelopen, heb je hem nog wel thuis gekregen en bezwaar ingediend, of niets meer van gehoord? Dat staat nou net niet in je topic
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ik heb ge topic even ge-uppt en een update erin gezet Het is goed afgelopen.. heb de boete nooit binnen gehad! Maar het blijft een bizar verhaal!Xanna schreef:Parisienne schreef:Ja, voor 3 rondjes over de rotonde met de auto Te belachelijk voor woorden!
Hier mijn topic met het hele verhaal: https://yescafe.actieforum.com/t15313-dit-geloof-je-toch-niet
Maar hoe is het uiteindelijk afgelopen, heb je hem nog wel thuis gekregen en bezwaar ingediend, of niets meer van gehoord? Dat staat nou net niet in je topic
Ik las het net! Wel fijn dat je uiteindelijk niets meer hebt gehoord, maar wel bizar hoor! Het is een ander verhaal als je het roekeloos en met piepende banden had gedaan, maar dat haal ik niet uit je verhaal
Als dit al onder artikel 5 zou vallen was de buschauffeur die ons na een dagje carnaval 3 keer de rotonde rond reed vast zn baan kwijt geweest :o
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Voor fietsen zonder licht wel eens.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Meerdere keren staande gehouden (Geen licht, op de stoep fietsen, roekeloos gedrag op een dirtbike) en ik ben een keer aangehouden omdat ze me voor een ander aanzagen.. Op 't bureau werd alles duidelijk, maar 't was niet echt dikke pret of zo.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ben ooit staande gehouden voor 20km. te hard op een plek waar ik 18 jaar lang gewoond heb. Nooit geweten dat je daar maar 30 mocht i.p.v. 50.
Werd aan de kant gezet door twee agenten die achter een boom stonden te flitsen, had ik ook geen papieren bij me Ik mocht mijn naam laten zien op een bankpas die ik bij me had. De beste agent schreef al mij gegevens op (op een blocknootjes, dus niet eens in een bonnenboekje) en toen ik vroeg wat het me ging kosten zei hij dat dit toch wel boven de €100-, uit zou gaan komen.
En wat denk je? Nooit meer iets gehoord!
Werd aan de kant gezet door twee agenten die achter een boom stonden te flitsen, had ik ook geen papieren bij me Ik mocht mijn naam laten zien op een bankpas die ik bij me had. De beste agent schreef al mij gegevens op (op een blocknootjes, dus niet eens in een bonnenboekje) en toen ik vroeg wat het me ging kosten zei hij dat dit toch wel boven de €100-, uit zou gaan komen.
En wat denk je? Nooit meer iets gehoord!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
1x staande gehouden voor door rood licht rijden. Was een zebrapad, die dus geregeld word door stoplichten. Maar waar op dat moment ook klaar over mensen stonden. Toen die mensen van de weg af gingen en de weg vrij was heb ik dus opgetrokken en doorgereden, niet beseffende dat dat stoplicht wat daar ook staat nog/weer op rood stond. Zat er ineens een motoragent achter me. Maar die had niks aan van stop politie oid. Dus ik reed gewoon door. Tot de blauwe zwaailampjes op de motor aangingen, en zijn vinger die naar rechts wees had ik pas door dat ik wel aan de kant moest. Was me in de eerste instantie niet bewust van het door rood rijden, dus toen hij het zei viel het kwartje pas. Toen ik hem uitlegde dat ik doorreed omdat ik alleen nog maar op de klaar over mensen aan het letten was, zei hij dat hij dat wel begreep en omdat er geen gevaarsetting was het bij een waarschuwing bleef. Die motoragent heeft trouwens niet eens om mijn papieren of rijbewijs gevraagd.
1x ben ik opgeroepen om als verdachte op het bureau in den haag te verschijnen. Ik zou bij een verkeersruzie een man hebben mishandeld. Samen met een vriend. Dat is uiteindelijk geseponeerd. Vermoedelijk heeft die man inderdaad een ruzie gehad, is die mensen gevolgd en kwijt geraakt. Heeft mij en die vriend bij mijn auto zien staan(was donker) en mijn kenteken opgegeven en ons omschreven. Maar dan voel je je behoorlijk klote, want je kan niet bewijzen dat je niks hebt gedaan.
1x ben ik opgeroepen om als verdachte op het bureau in den haag te verschijnen. Ik zou bij een verkeersruzie een man hebben mishandeld. Samen met een vriend. Dat is uiteindelijk geseponeerd. Vermoedelijk heeft die man inderdaad een ruzie gehad, is die mensen gevolgd en kwijt geraakt. Heeft mij en die vriend bij mijn auto zien staan(was donker) en mijn kenteken opgegeven en ons omschreven. Maar dan voel je je behoorlijk klote, want je kan niet bewijzen dat je niks hebt gedaan.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ja Mijn ouders waren op vakantie en de hond was alleen thuis. Die moest s'avonds nog een keer uitgelaten worden. In m'n pyjama reed ik daar naar toe met de auto en op die weg heb je allemaal van die ronde bulten op de weg. 3 ofzo. En omdat het al 23.00 uur was geweest en niemand op de weg was reed ik daar als een dolle stier zigzaggend omheen. Toen zat ineens de politie achter me en ik moest blazen. Ook had ik m'n rijbewijs enzo niet bij. Ik had de situatie uitgelegd en meneer de agent kon er wel om lachen en ik kreeg alleen een waarschuwing
Gast- Gast
Mijn vriend kwam wel eens hier binnen met de mededeling 'we gaan uit eten!' en toen ik vroeg waarom, vertelde hij dat hij 20 km te hard had gereden en langs de kant was gezet door de politie. Die vroegen hem waarom hij te hard had gereden, en hij had gezegd dat hij dat niet had moeten doen, maar dat hij op weg was naar zijn meisje (ikke ) en dat hij haast had want hij had me zo gemist. En toen had die agent gezegd: toe maar, rijd maar verder, je krijgt deze keer geen bekeuring en neem van dat geld je meisje maar mee uit eten
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Mijn vriend kwam wel eens hier binnen met de mededeling 'we gaan uit eten!' en toen ik vroeg waarom, vertelde hij dat hij 20 km te hard had gereden en langs de kant was gezet door de politie. Die vroegen hem waarom hij te hard had gereden, en hij had gezegd dat hij dat niet had moeten doen, maar dat hij op weg was naar zijn meisje (ikke ) en dat hij haast had want hij had me zo gemist. En toen had die agent gezegd: toe maar, rijd maar verder, je krijgt deze keer geen bekeuring en neem van dat geld je meisje maar mee uit eten
*Everybody goes aaahw*
En mept de lompe partners
Bazinga- Ratel
Jop schreef:RYW schreef:Mijn vriend kwam wel eens hier binnen met de mededeling 'we gaan uit eten!' en toen ik vroeg waarom, vertelde hij dat hij 20 km te hard had gereden en langs de kant was gezet door de politie. Die vroegen hem waarom hij te hard had gereden, en hij had gezegd dat hij dat niet had moeten doen, maar dat hij op weg was naar zijn meisje (ikke ) en dat hij haast had want hij had me zo gemist. En toen had die agent gezegd: toe maar, rijd maar verder, je krijgt deze keer geen bekeuring en neem van dat geld je meisje maar mee uit eten
*Everybody goes aaahw*
En mept de lompe partners
Hahaha ja hoog aaaahwgehalte he zo zie je maar waar je je met kleffigheid nog uit kan lullen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
't Leukste aan die post, vind ik trouwens wel de (ikke )
Bazinga- Ratel
ik ben staande gehouden omdat ik de mistlichten van mijn auto aan had, ik wist het niet eens!
sterker nog, ik wist niet eens dat ik ze op de auto had zitten en hoe ze uit moesten!
omdat ik echt heel onnozel was kreeg ik een waarschuwing
sterker nog, ik wist niet eens dat ik ze op de auto had zitten en hoe ze uit moesten!
omdat ik echt heel onnozel was kreeg ik een waarschuwing
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ja, toen ik door rood fietste. Kreeg een boete van 50 euro.
Nu fiets ik zelden meer door rood.
Nu fiets ik zelden meer door rood.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb eens een ambtenaar in functie beledigd. Toen mocht ik mee naar het bureau.
Gast- Gast
Ik heb een keer op het fietspad gereden met mijn scooter op het fietspad waar het niet mocht. Ik zag al 2 motoragenten seinen. Toen ik verder kwam werd ik aangehouden. Ik was een boete rijker, maar ik heb die boete nooit ontvangen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lorna mercedez schreef:Ik heb eens een ambtenaar in functie beledigd. Toen mocht ik mee naar het bureau.
Droogkloot. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Overigens, leuk dat je je oude avatar weer hebt!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik ben eens staande gehouden omdat ik op een plek overstak waar het niet mocht. Die agent was alleen erg bot en begon met flinke stemverheffing te verkondigen dat ik niet goed bij mijn hoofd was. Ik wilde oversteken op een plaats waar een wielerronde was, maar omdat er een flinke afstand tussen de hekken was, dacht ik dat het een prima oversteekplaats was. Ik wist überhaupt ook niets van die wielerronde, maar door zijn geschreeuw ben ik wel flink geschrokken.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Nouuuu, de parkeermeter stond om de hoek en toen ik terug kwam was hij al een bon aan het uitschrijven. Ik zei dat de motor nog warm was en dat hij best even mocht voelen. Toen begon die azijnpisser te zeggen dat ik niet zo'n toon tegen hem moest aanslaan en dat ik een boete wel kon betalen met mijn dikke bak. En toen had hij me heel kwaad en mocht ik mee naar het bureau. Het is met een sisser afgelopen omdat er al vaker klachten over hem geweest waren en het handig is om met advocaat getrouwd te zijn die op het bureau bekend is.mzcharlotte schreef:Lorna mercedez schreef:Ik heb eens een ambtenaar in functie beledigd. Toen mocht ik mee naar het bureau.
Droogkloot. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Overigens, leuk dat je je oude avatar weer hebt!
Gast- Gast
Een aantal jaren geleden wilde ik mijn uur lunchpauze gebruiken om even wat rond te rijden in mijn auto. Ik belde mijn moeder vanaf de parkeerplaats, maar toen ze niet opnam, ben ik gaan rijden. Ik reed net toen mijn moeder mij terugbelde. Op het moment dat ik opnam zag ik politie op een motor aanrijden en ik nam dan ook op met:"Kut Politie" en smeet de telefoon weer weg. Ik werd meegenomen door de motoragent, legde mijn verhaal uit, hij vond het verhaal geloofwaardig en bekeurde me niet. Toen ik weg wilde rijden zei hij:"Ik zou nu mijn gordel wel even omdoen". Verschrikkelijk gematst dus. Al was er van mijn verhaal geen woord gelogen.
Een paar maanden geleden ben ik twee keer binnen tien minuten aangehouden voor een alcoholcontrole. Ik wilde even snel een lampje halen bij de Praxis. Op de heenweg stonden ze er en moest ik mijn papieren laten zien en blazen. Op de terugweg stonden ze er ook, ergens anders, dat dan weer wel, en toen ik wijsneuzerig vroeg of ze dachten dat ik binnen tien minuten strontlazerus kon zijn van een lampje van de Praxis, waren ze daar niet echt van gediend. "Papieren, mevrouw".
Ow, en ik heb er ook ooit eentje bijna omver gereden. Hij stond op een zeer donker stuk met een soort oranje lichtkoker heen en weer te zwaaien en dat zag ik pas op het laatste moment. Door mijn remvaardigheden werd me alleen verzocht om mijn muziek zachter te zetten (want dan had ik wellicht meer aandacht voor de weg) en hoefde ik eens een keer niet te blazen.
Een paar maanden geleden ben ik twee keer binnen tien minuten aangehouden voor een alcoholcontrole. Ik wilde even snel een lampje halen bij de Praxis. Op de heenweg stonden ze er en moest ik mijn papieren laten zien en blazen. Op de terugweg stonden ze er ook, ergens anders, dat dan weer wel, en toen ik wijsneuzerig vroeg of ze dachten dat ik binnen tien minuten strontlazerus kon zijn van een lampje van de Praxis, waren ze daar niet echt van gediend. "Papieren, mevrouw".
Ow, en ik heb er ook ooit eentje bijna omver gereden. Hij stond op een zeer donker stuk met een soort oranje lichtkoker heen en weer te zwaaien en dat zag ik pas op het laatste moment. Door mijn remvaardigheden werd me alleen verzocht om mijn muziek zachter te zetten (want dan had ik wellicht meer aandacht voor de weg) en hoefde ik eens een keer niet te blazen.
Gast- Gast
Ik heb (naast de gewone fietsen zonder licht boetes) een keer een boete gehad voor baldadigheid
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik ben een keer opgepakt bij de arena amsterdam mét handboeien om (!!!) toen ik daar na een groot concert stond te flyeren voor een organisatie in ruil voor gratis concertkaartjes. Wisten wij veel dat dat illegaal was, moesten mee met de milieupolitie en de bekeuring hebben we aan de organisatie gegeven.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Nouuuu, de parkeermeter stond om de hoek en toen ik terug kwam was hij al een bon aan het uitschrijven. Ik zei dat de motor nog warm was en dat hij best even mocht voelen. Toen begon die azijnpisser te zeggen dat ik niet zo'n toon tegen hem moest aanslaan en dat ik een boete wel kon betalen met mijn dikke bak. En toen had hij me heel kwaad en mocht ik mee naar het bureau. Het is met een sisser afgelopen omdat er al vaker klachten over hem geweest waren en het handig is om met advocaat getrouwd te zijn die op het bureau bekend is.mzcharlotte schreef:Lorna mercedez schreef:Ik heb eens een ambtenaar in functie beledigd. Toen mocht ik mee naar het bureau.
Terecht dat je kwaad werd. Wat een zak.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik ben 3 x staandegehouden. 2 keer omdat ik geen licht had op mijn fiets en 1 keer omdat ik op het winkelcentrum fietste wat natuurlijk niet mag.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Net de politie gebeld...
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» politie adviseert een hacker..
» Politie gebruikt weer geweld
» Wat vinden jullie van het optreden van de politie?
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» politie adviseert een hacker..
» Politie gebruikt weer geweld
» Wat vinden jullie van het optreden van de politie?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: