Net de politie gebeld...
+7
TGR
ExpressoB
RYW
Monte
Plien84
Zora
Jerry
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Net de politie gebeld...
Voor 't eerst in m'n leven...!
Fietste naar huis en zag bij 'n leegstaand huis met hekken erom twee heren een grote metalen balk wegsjouwen... Vind dit noch de dag noch het tijdstip voor bouwvakkers om aan het werk te zijn, dus vond 't niet helemaal koosjer.
Vind 't best stoer van mezelf
Jullie nog wat spannends meegemaakt op deze zondagavond?
Fietste naar huis en zag bij 'n leegstaand huis met hekken erom twee heren een grote metalen balk wegsjouwen... Vind dit noch de dag noch het tijdstip voor bouwvakkers om aan het werk te zijn, dus vond 't niet helemaal koosjer.
Vind 't best stoer van mezelf
Jullie nog wat spannends meegemaakt op deze zondagavond?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Net de politie gebeld...
huh? Waarom bel je daar de politie voor dan? Misschien gingen ze samenwonen in het mooie leegstaande huis? :p
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Oh dat is wel goed van jou!
Ik heb niks spannends meegemaakt haha! Ik heb vanmiddag lekker in de stad rosé'tjes gedronken met een vriendinnetje van de middelbare school. Had haar jaren niet gezien en het was zo gezellig! Ze heeft me meteen uitgenodigd om donderdag bij haar te komen eten, zo leuk, 't was weer helemaal als vanouds
Ik heb net mijn nagels gelakt en duik zo lekker mijn bed in. Warme chocolademelk drinken en lekker zappen
Oh en morgen ga ik naar de dierentuin!!!
Ik heb niks spannends meegemaakt haha! Ik heb vanmiddag lekker in de stad rosé'tjes gedronken met een vriendinnetje van de middelbare school. Had haar jaren niet gezien en het was zo gezellig! Ze heeft me meteen uitgenodigd om donderdag bij haar te komen eten, zo leuk, 't was weer helemaal als vanouds
Ik heb net mijn nagels gelakt en duik zo lekker mijn bed in. Warme chocolademelk drinken en lekker zappen
Oh en morgen ga ik naar de dierentuin!!!
Gast- Gast
Hihi!Zora schreef:huh? Waarom bel je daar de politie voor dan? Misschien gingen ze samenwonen in het mooie leegstaande huis? :p
Maar eigenlijk heeft Zora wel gelijk nu ik erover nadenk. Het kan van alles zijn geweest toch?
Welk nummer heb je eigenlijk gebeld? 0800-8844 (of is het 0900?) of 112? Dat maakt ook nogal verschil natuurlijk
Gast- Gast
Sushi schreef:Hihi!Zora schreef:huh? Waarom bel je daar de politie voor dan? Misschien gingen ze samenwonen in het mooie leegstaande huis? :p
Maar eigenlijk heeft Zora wel gelijk nu ik erover nadenk. Het kan van alles zijn geweest toch?
Welk nummer heb je eigenlijk gebeld? 0800-8844 (of is het 0900?) of 112? Dat maakt ook nogal verschil natuurlijk
Wat kan het nog meer geweest zijn dan? Ik snap best dat je de politie hebt gebeld, je kan beter bellen ook al blijkt het later niets, dan dat je later hoort dat er van alles gestolen is daar!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Plien84 schreef:Sushi schreef:Hihi!Zora schreef:huh? Waarom bel je daar de politie voor dan? Misschien gingen ze samenwonen in het mooie leegstaande huis? :p
Wat kan het nog meer geweest zijn dan? Ik snap best dat je de politie hebt gebeld, je kan beter bellen ook al blijkt het later niets, dan dat je later hoort dat er van alles gestolen is daar!
Ik snap het ook wel, je hoort tegenwoordig zoveel over mensen die op bouwplaatsen dingen stelen en dan ook nog de koperdieven e.d. Al had ik zelf denk ik nooit het lef gehad om te bellen, dus vind het wel goed dat er mensen zijn die dit wel doen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Plien84 schreef:Sushi schreef:Hihi!Zora schreef:huh? Waarom bel je daar de politie voor dan? Misschien gingen ze samenwonen in het mooie leegstaande huis? :p
Ik snap het ook wel, je hoort tegenwoordig zoveel over mensen die op bouwplaatsen dingen stelen en dan ook nog de koperdieven e.d. Al had ik zelf denk ik nooit het lef gehad om te bellen, dus vind het wel goed dat er mensen zijn die dit wel doen.
Waarom zou je niet bellen? Wat kan je gebeuren??
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Plien84 schreef:Monte schreef:Plien84 schreef:Sushi schreef:Hihi!Zora schreef:huh? Waarom bel je daar de politie voor dan? Misschien gingen ze samenwonen in het mooie leegstaande huis? :p
Ze komen je afschieten als blijkt dat die mensen daar niet wederrechtelijk bezig waren
Ik had ook gebeld, en dan mogen zij oordelen of ze er iemand op afsturen of niet. Oplettende burgers zijn altijd gewenst
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
is er politie op afgegaan??
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Plien84 schreef:Monte schreef:Plien84 schreef:Sushi schreef:Hihi!Zora schreef:huh? Waarom bel je daar de politie voor dan? Misschien gingen ze samenwonen in het mooie leegstaande huis? :p
Het gaat niet om wat me kan gebeuren, maar ben gewoon niet zo'n persoon die dat even doet. Ben meer gesloten en blij als anderen het doen(heel fout)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
JERRY, JERRY!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Whaha, de eerste opmerking is al grappig maar die reactie erop maakt het wel heel leuk!Storm schreef:TGR schreef:JERRY, JERRY!
Gast- Gast
Ja ik heb zondag iets spannends, maar tegelijk ook beangstigend meegemaakt. Heb getwijfeld op ik dit wel wilde plaatsen, maar ik wil het toch ff van mijn hart hebben.
Ik moest zondag werken tot 00.00 uur. Eigenlijk liep de avond zoals gewoonlijk, geen rare dingen. Totdat een collega me dit kwam vertellen.. Jelin, ik wil je niet bang maken, maar er staat iemand aan de deur te rommelen. We zijn alles dicht aan het draaien. Maar maak je werk gewoon af.
Dus gewoon mijn werk afgemaakt en opgeruimd. Na werktijd roken we altijd nog een sigaretje en dan gaan we richting huis. Van tevoren afgesproken dat gezamenlijk weg zouden gaan. Dus we lopen richting de uitgang, gaat het alarm plots af. Terwijl deze zelden af gaat. Dus politie gebeld, vanwege het voorval met de deur. Ondertussen was de beveiliging van het bedrijventerrein ook al gearriveerd.
Die hebben dus een rondje gemaakt en 5 minuten later heeft de politie ook een rondje om het bedrijf gemaakt. Op dat moment reed er een auto voorbij, om nog geen 2 minuten later aan de andere kant van het gebouw te verschijnen. Beveiliging en politie waren op dat moment niet in de buurt. We zagen dat ze de auto parkeerde in een hoekje. Beveiliging erop gewezen dat we het niet vertrouwden.
Op het moment dat ze dat door hadden, reden ze volle gas weg. Iemand herkende een man van de camerabeelden en zag dat ze volledig zwart gekleed waren. Of dit toeval was, weten we niet.
Nu konden we eindelijk naar huis. Ik was alleen op de fiets en de beveiliging heeft achter me aan gereden tot ik thuis was. Woon er maar 5 minuten vandaan, maar mijn manager vertrouwden het niet.
Nu blijft dit voorval maar door mijn hoofd spoken. Het heeft me stiekem meer gedaan dan dat ik had verwacht.
Ik moest zondag werken tot 00.00 uur. Eigenlijk liep de avond zoals gewoonlijk, geen rare dingen. Totdat een collega me dit kwam vertellen.. Jelin, ik wil je niet bang maken, maar er staat iemand aan de deur te rommelen. We zijn alles dicht aan het draaien. Maar maak je werk gewoon af.
Dus gewoon mijn werk afgemaakt en opgeruimd. Na werktijd roken we altijd nog een sigaretje en dan gaan we richting huis. Van tevoren afgesproken dat gezamenlijk weg zouden gaan. Dus we lopen richting de uitgang, gaat het alarm plots af. Terwijl deze zelden af gaat. Dus politie gebeld, vanwege het voorval met de deur. Ondertussen was de beveiliging van het bedrijventerrein ook al gearriveerd.
Die hebben dus een rondje gemaakt en 5 minuten later heeft de politie ook een rondje om het bedrijf gemaakt. Op dat moment reed er een auto voorbij, om nog geen 2 minuten later aan de andere kant van het gebouw te verschijnen. Beveiliging en politie waren op dat moment niet in de buurt. We zagen dat ze de auto parkeerde in een hoekje. Beveiliging erop gewezen dat we het niet vertrouwden.
Op het moment dat ze dat door hadden, reden ze volle gas weg. Iemand herkende een man van de camerabeelden en zag dat ze volledig zwart gekleed waren. Of dit toeval was, weten we niet.
Nu konden we eindelijk naar huis. Ik was alleen op de fiets en de beveiliging heeft achter me aan gereden tot ik thuis was. Woon er maar 5 minuten vandaan, maar mijn manager vertrouwden het niet.
Nu blijft dit voorval maar door mijn hoofd spoken. Het heeft me stiekem meer gedaan dan dat ik had verwacht.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Zo dan dat is een verhaal! Wel fijn dat ze achter je aan zijn blijven rijden tot je thuis was.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Zo dan dat is een verhaal! Wel fijn dat ze achter je aan zijn blijven rijden tot je thuis was.
Ja is zeker een verhaal. Toen ik eenmaal thuis was, kwam eigenlijk pas echt het besef van wat er gebeurd was. Kan er wel redelijk mee omgaan, maar ik merk dat ik nu beter op mijn eigen veiligheid let. Ik let dus nu op die bepaalde auto, terwijl deze misschien helemaal niet uit deze stad komt.
Ja op dat moment was ik echt blij met de beveiliging. Had mijn man een sms gestuurd, maar die lag al te slapen. Een hele aardige man. Zag er vast raar uit.. haha.. Een fietser en daar achter een heel langzaam rijdende auto.
Nu heb ik morgen dus weer een sluitdienst en ik knijp hem nu al.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin wat vervelend zeg.
Ik heb een keer de politie gebeld toen ik langs een auto fietste waarvan de motor aanstond en er iemand achter het stuur zat die sliep (of iets anders) iig had hij zijn ogen dicht.
Het stomme is dat je dan belt omdat je bezorgd bent, maar niet eens mag weten hoe het is afgelopen.
Ze willen wel je tel nr voor het geval je liegt zeg maar en ze dus voor niks komen (grappenmakers zijn er altijd). Voor hetzelfde geld red je iemands leven ermee.
Ik heb een keer de politie gebeld toen ik langs een auto fietste waarvan de motor aanstond en er iemand achter het stuur zat die sliep (of iets anders) iig had hij zijn ogen dicht.
Het stomme is dat je dan belt omdat je bezorgd bent, maar niet eens mag weten hoe het is afgelopen.
Ze willen wel je tel nr voor het geval je liegt zeg maar en ze dus voor niks komen (grappenmakers zijn er altijd). Voor hetzelfde geld red je iemands leven ermee.
Gast- Gast
Jelin wat vervelend zeg.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Jelin wat vervelend zeg.
Ik denk eerder dat ze je telefoonnummer willen om eventueel meer vragen te stellen. Ze gaan je echt niet zomaar boos bellen dat je hebt gelogen. Ze zullen pas actie ondernemen als ze meerdere keren valse meldingen hebben gekregen van dezelfde persoon.
En heb je ze gevraagd naar de afloop? Want over het algemeen willen ze die best vertellen (of zullen ze zeggen dat ze vanwege privacy redenen niet verdere informatie kunnen geven, maar dat het goed is afgelopen of nog onder behandeling is), maar je moet er wel zelf voor bellen. Je kan niet verwachten dat zij netjes iedereen terug gaan bellen. Ze hebben wel betere dingen te doen.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Hebben ze niet gedaan, want ik vroeg of ik ernaar nog kon bellen om te horen wat het nou was en ze zeiden dat dat geheim was.
Gast- Gast
He Jelin, wat ontzettend beangstigend! Kan me voorstellen dat je het eng vindt om morgen te werken. Zijn er wel extra maatregelen ofzo genomen voor deze week? Voor jullie eigen gemoedsrust? Ik zou ook erg bang zijn in jouw geval!
Ik heb een week of 3 de politie gebeld (het 0900 nr, niet 112). Ik werk in een supermarkt, en toen ik daar 's avonds na sluitingstijd wegging ging tegen onze winkel een soort alarm af. Dat vond ik al raar, maar ik kon niks zien en wist ook niet wat er aan de hand was. Ik fietste naar huis en toen kwam ik langs een andere groot complex, waar ook een soort alarm afging Toen heb ik wel even de politie gemeld om het in ieder geval te melden. De gebouwen lagen niet echt heel dicht bij elkaar in de buurt, en ik hoor zoiets nooit! Geen idee wat daarmee is gebeurd, maar ze zouden er wel even gaan kijken, dat vond ik fijn.
Ik heb een week of 3 de politie gebeld (het 0900 nr, niet 112). Ik werk in een supermarkt, en toen ik daar 's avonds na sluitingstijd wegging ging tegen onze winkel een soort alarm af. Dat vond ik al raar, maar ik kon niks zien en wist ook niet wat er aan de hand was. Ik fietste naar huis en toen kwam ik langs een andere groot complex, waar ook een soort alarm afging Toen heb ik wel even de politie gemeld om het in ieder geval te melden. De gebouwen lagen niet echt heel dicht bij elkaar in de buurt, en ik hoor zoiets nooit! Geen idee wat daarmee is gebeurd, maar ze zouden er wel even gaan kijken, dat vond ik fijn.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Heb vorige week de politie nog gebeld. Moest het UWV hebben, en dacht: Het is een makkelijk nummer, dat weet ik wel.
Dus draai: 0900- 8844 ipv 0900- 9294.
Moest even schakelen toen ik de politie kreeg ipv UWV hahaha!!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Heb vorige week de politie nog gebeld. Moest het UWV hebben, en dacht: Het is een makkelijk nummer, dat weet ik wel.
Zo had ik dat nummer in mijn hoofd toen vriend nummer van KPN vroeg hahaha. Gelukkig had hij het niet gebeld
Gast- Gast
Is ook gewoon dom dat ik dat zo automatisch draai, heb nog nooit van mijn leven de politie gebeld...Theedoosje schreef:Beauty Addict schreef:Heb vorige week de politie nog gebeld. Moest het UWV hebben, en dacht: Het is een makkelijk nummer, dat weet ik wel.
Zo had ik dat nummer in mijn hoofd toen vriend nummer van KPN vroeg hahaha. Gelukkig had hij het niet gebeld
Gast- Gast
Monte schreef:Plien84 schreef:Monte schreef:Plien84 schreef:Sushi schreef:Hihi!Zora schreef:huh? Waarom bel je daar de politie voor dan? Misschien gingen ze samenwonen in het mooie leegstaande huis? :p
Het gaat niet om wat me kan gebeuren, maar ben gewoon niet zo'n persoon die dat even doet. Ben meer gesloten en blij als anderen het doen(heel fout)
Het was zondagavond half 10. Het huis is zeker niet bewoond en zal dat ook niet worden in de nabije toekomst, het is een soort bouwplaats. Het was er ook verder helemaal donker. Het eerste wat door mijn hoofd ging was 'koperdieven', maargoed, zo'n balk is geloof ik niet van koper.
Heb de politie ook gebeld en tegen hun gezegd 'misschien is het niks, maar jullie moeten maar bepalen of het 'ernstig' genoeg is om serieus te nemen' en dat was het zeker wel. Ze wilden helemaal een signalement weten (en wat vergeet je dan veel zeg...) en ik werd teruggebeld door een agent die ter plaatse was. Ze hadden het terrein afgezocht, maar verder niets opvallends gezien... Ik had wel een spannend verhaal op de kabelkrant willen zien, maarja, dat zat er niet in
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Anoniem gebeld
» Whaahaa net gebeld door de tv
» Hoe vertel je de politie...
» politie adviseert een hacker..
» gebeld worden door Jehova getuige
» Whaahaa net gebeld door de tv