Ben jij wel eens aangehouden door de politie?
+34
Phileine
mzcharlotte
Lady Starstruck
Blond
kwak
JustMeDaan
Schaapke
Bazinga
Arwyn
Nora
Japie
Parisienne
Lejow
Alex
Kqip
Lenthe
Rovine
Rush
Bosjesvrouw
Zora
Caroow
Star007
redd
Sorella
Snoopy
M@niek
Xanna
Ibbeltje
Minx
*Noosa
RYW
ellibre
TukTuk
Roza
38 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ben jij wel eens aangehouden door de politie?
Vertel, ben je wel eens aangehouden door de politie? En waarom? En wat voor gevolgen had dat (straf, boete, taakstraf, strafblad etc.)?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Ben jij wel eens aangehouden door de politie?
Bedoel je echt aangehouden of staande gehouden?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 2x achterop een scooter gezeten bij iemand die werd aangehouden door een motoragent, dat was voor een rollerbank controle. Eigenlijk een formaliteit, en het was niet eens mijn scooter, maar toch was ik wel een beetje zenuwachtig. Verder nooit.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
AngelNyn schreef:Bedoel je echt aangehouden of staande gehouden?
Goede vraag. Had ik nog niet over nagedacht. Beide bedoel ik..
Roza- Kletskop
Staande gehouden wel. Ik reed in de auto van mijn oma en ze was erg dement. Omdat ze niet meer wist dat ik de auto had, heeft ze aangifte gedaan van diefstal. Gelukkig was het snel opgehelderd
Ellibre: dan werden jullie staandegehouden. Als je werd aangehouden, dan werd je gearresteerd
Ellibre: dan werden jullie staandegehouden. Als je werd aangehouden, dan werd je gearresteerd
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Staande gehouden wel. Ik reed in de auto van mijn oma en ze was erg dement. Omdat ze niet meer wist dat ik de auto had, heeft ze aangifte gedaan van diefstal. Gelukkig was het snel opgehelderd
Hahaha hier moest ik stiekem wel heel hard om lachen!
Roza- Kletskop
In dat geval 1x staande gehouden vanwege een kapot achterlicht, en ik een weg overstak met mijn fiets waar dat niet mocht.. Voor dat eerste kreeg ik een boete van 7,5 euro geloof ik, dat tweede zagen ze door de vingers, omdat de enige andere optie was om langs onverlichte voetbalvelden, tuintjes en een viaduct te fietsen, terwijl daar altijd jongens rondhingen, en ik 14 was. Meneer agent vond het wel logisch dat mijn ouders liever hadden dat ik een weg over stak waar op zondag avond amper auto's reden, dan een risico liep door toch het fietspad te nemen.
TukTuk- Ratel
Roza schreef:RYW schreef:Staande gehouden wel. Ik reed in de auto van mijn oma en ze was erg dement. Omdat ze niet meer wist dat ik de auto had, heeft ze aangifte gedaan van diefstal. Gelukkig was het snel opgehelderd
Achteraf is het ook wel grappig, haha, maar op dat moment kneep ik 'm behoorlijk
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ja voor een blaastest, telt dat ook ? Had geen gevolgen, want ik had niks op. Verder heb ik te maken gehad met de politie vanwege een aanrijding en naar aanleiding daarvan heb ik een boete gehad. Maar ik ben toen niet staande gehouden of gearresteerd.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Heb wel eens gehad dat de politie ff kwam kijken of het allemaal wel goed ging. Mijn ketting was kapot, en ik had bedacht die bij het stadion neer te zetten leek me wel veilig. En mijn ex haalde me toen op was echt om 5 uur 's nachts ofzo. En de politie zag hem toen draaien en niet logisch doen. Toen kwamen ze wel even ragen wat er aan de hand was
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Staande gehouden toen ik een stukje op de stoep fietste. Kreeg een waarschuwing hahah.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben 1,5 jaar terug staande gehouden, voor mijn eigen huis..Ik kwam 's nachts om 03.00u uit mijn werk en haalde vlak bij mijn huis een stilstaande politie auto in. De wagen reed het laatste stuk achter mij aan en toen ik onder de poort van het appartementencomplex was, begon ik mij echt af te vragen wat ze van mij wilde. Ik parkeerde mijn auto en zij zette hun auto er dwars achter. Ze vroegen mij was ik om die tijd op straat deed, controleerden mijn rij en kentekenbewijs en wilde in de auto kijken. Toen ik vroeg waarom ze mij moesten hebben, gaven ze aan dat ze mijn kenteken hadden gecheckt en dat de auto 'wel erg ver van huis' was. Ik uitgelegd dat de auto op mijn moeder naam staat en mijn ouders 170km verderop wonen, was het al gauw klaar (en blijkbaar geloofwaardig)en kreeg ik mijn papieren en rijbewijs terug.
Er werden in die periode veel auto's gestolen in die buurt, dus het was goed dat ze zo scherp waren. Maar toch scheet ik even in mijn broek toen ze mijn auto klem zette. Ik kon het eerste uur ook echt niet slapen door de adrenaline..
Er werden in die periode veel auto's gestolen in die buurt, dus het was goed dat ze zo scherp waren. Maar toch scheet ik even in mijn broek toen ze mijn auto klem zette. Ik kon het eerste uur ook echt niet slapen door de adrenaline..
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Xanna jeetje dan schrik je ook zeg. Wel goed dat ze goed controleren, maar voor jou op dat moment lijkt me dat minder leuk.
RYW schreef:Roza schreef:RYW schreef:Staande gehouden wel. Ik reed in de auto van mijn oma en ze was erg dement. Omdat ze niet meer wist dat ik de auto had, heeft ze aangifte gedaan van diefstal. Gelukkig was het snel opgehelderd
Achteraf is het ook wel grappig, haha, maar op dat moment kneep ik 'm behoorlijk
Oh nou gelukkig is dat goed afgelopen. Maar snap dat je hem kneep.
Staande gehouden voor fietsen zonder voorlicht. 25 euro boete.
Staande gehouden vanwege fietsen op een voetpad. 40 euro boete.
Staande gehouden vanwege te hard rijden. Waarschuwing.
Staande gehouden vanwege fietsen op een voetpad. 40 euro boete.
Staande gehouden vanwege te hard rijden. Waarschuwing.
Gast- Gast
Staande gehouden doordat ik fietsend door de stad reed, 35 euro boete
Staande gehouden doordat ik door rood reed met de fiets, was dacht ik 120 euro boete ofzo.
Staande gehouden doordat ik door rood reed met de fiets, was dacht ik 120 euro boete ofzo.
Gast- Gast
regelmatig als ik uit belgie kom. Dan staan ze vaak te controleren bij de grens, meestal mag ik doorrijden.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:regelmatig als ik uit belgie kom. Dan staan ze vaak te controleren bij de grens, meestal mag ik doorrijden.
Ik heb gelukkig in die 2 jaar tijd dat nog nooit gehad, nog nooit politie ook gezien.
TukTuk- Ratel
Ben ooit 1x staande gehouden voor een blaastest. Was gewoon standaard controle en ik had niks op.
Verder 2x toen m'n broer reed, maar beide keren was er niks aan de hand.
Oh en in het buitenland een keer toen we na het stappen naar huis liepen. Vriendin van me had af en toe wat aanvallen (soort hyperventilatie) en die kreeg ze midden op straat midden in de nacht. Dus zij zat op de grond en wat zaten net in een niet zo nette straat (maar woonde echt 100 meter verderop). Dus agenten kwamen even checken of alles goed was en dat we daar maar niet te lang moesten zitten.
Verder 2x toen m'n broer reed, maar beide keren was er niks aan de hand.
Oh en in het buitenland een keer toen we na het stappen naar huis liepen. Vriendin van me had af en toe wat aanvallen (soort hyperventilatie) en die kreeg ze midden op straat midden in de nacht. Dus zij zat op de grond en wat zaten net in een niet zo nette straat (maar woonde echt 100 meter verderop). Dus agenten kwamen even checken of alles goed was en dat we daar maar niet te lang moesten zitten.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
AngelNyn schreef:M@niek schreef:regelmatig als ik uit belgie kom. Dan staan ze vaak te controleren bij de grens, meestal mag ik doorrijden.
Ik heb gelukkig in die 2 jaar tijd dat nog nooit gehad, nog nooit politie ook gezien.
Ik kom buiten schoolgaan ook regelmatig in bels om te tanken vandaar. Dan staan ze precies op zo´n stiekem stukjes tussen E.ssen en Ro.osendaal.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ibbeltje schreef:Xanna jeetje dan schrik je ook zeg. Wel goed dat ze goed controleren, maar voor jou op dat moment lijkt me dat minder leuk.
Ondanks dat het uiteindelijk niets voorstelde was ik wel geschrokken inderdaad! Ik vroeg mij ook echt af of ik dan te hard gereden had of een andere stomme actie had begaan, ze hielden ook even 10 minuten lekker spannend. Er zaten ook nog twee blaffende honden in die auto, daar ging mijn hart helemaal sneller van kloppen.. Nu ik er aan denk beleef ik dat moment weer opnieuw
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Twee keer.
Te hard rijden, 19km p/u, flinke boete, weet niet meer hoeveel precies.
Verkeerd dragen vd gordel, €90+€6 boete.
Te hard rijden, 19km p/u, flinke boete, weet niet meer hoeveel precies.
Verkeerd dragen vd gordel, €90+€6 boete.
Gast- Gast
M@niek schreef:AngelNyn schreef:M@niek schreef:regelmatig als ik uit belgie kom. Dan staan ze vaak te controleren bij de grens, meestal mag ik doorrijden.
Ik kom buiten schoolgaan ook regelmatig in bels om te tanken vandaar. Dan staan ze precies op zo´n stiekem stukjes tussen E.ssen en Ro.osendaal.
Ahh ok, ja ik rij altijd over de snelweg, zelfs rond oud en nieuw heb ik nog geen controles gezien.
Lijkt me vrij irritant als je regelmatig staande wordt gehouden. Zou daar op vrijdagmiddag echt niet op zitten te wachten als ik snel naar huis wil
TukTuk- Ratel
Ben twee keer staande gehouden. 1 keer voor een algemene controle van m'n autopapieren en 1 keer voor een blaastest. Vlak voor die blaastest had ik aan een glaasje champagne genipt, ik denk dat als ze tegelijkertijd met het blazen ook mijn hartslag hadden gemeten dat ze me hadden opgenomen Ik was zó bang dat het in m'n bloed te zien zou zijn!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie?
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» politie adviseert een hacker..
» Net de politie gebeld...
» Hoe vertel je de politie...
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» politie adviseert een hacker..
» Net de politie gebeld...
» Hoe vertel je de politie...
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: