Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo. En hoe is het met jullie?

+18
Phileine
Coccinelle
Suus
Roze Roos
Cherique
Verona
Jeanette
Chocolate Cookie
Snoes
Lotus
Fearie
Mermaid
Kabouter
IndianRose
Zwerver
smooch
Sarah1985
Japje
22 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zo. En hoe is het met jullie? - Pagina 2 Empty Re: Zo. En hoe is het met jullie?

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 4:49

Wat naar Donderwolkje Sad Heb je wel het gevoel dat er wat vooruitgang in zit bij je?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo. En hoe is het met jullie? - Pagina 2 Empty Re: Zo. En hoe is het met jullie?

Bericht  Lotus do 25 nov 2010 - 4:55

Als ik het vergelijk met een week geleden zit er zeker vooruitgang in... maar dat kon ook haast niet anders. Maar verder gaat het wel erg langzaam allemaal. Wat me soms echt wanhopig maakt. En die wanhoop daar kan ik niet altijd goed mee omgaan. Ik geloof dat het wel steeds heel iets beter gaat, maar soms zie ik dat niet. En ik heb soms weer een enorme terugval, waardoor het dan lijkt alsof ik weer helemaal opnieuw moet beginnen. Wat natuurlijk niet helemaal het geval is. Maar er zijn wel dingen die langzaamaan steeds iets beter gaan.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 4:59

Gefeliciteerd Japje!
Spannend Liva, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Ik ga voor je duimen hoor smile

Ik heb vandaag mijn stage afgebeld. Ben nog steeds niet helemaal zoals ik wil zijn en ik ben er nu wel klaar mee. Ik heb de tip gekregen van twee meiden hier van het forum om een homeopaat op te zoeken en ik heb er eentje gevonden. Jammer dat ik tot volgend jaar moet wachten, maar het klonk wel heel positief allemaal! Ben benieuwd!

Het is hier wel super kouud! Mijn vriend heeft net lekker broodjes gehaald bij de HEMA, met lekkere salades. Die gaan we straks lekker op de bank opeten, hmm! Kacheltje en kaarsjes aan, heerlijk! I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:01

Brennuss wat goed!! Ik hoop dat het je gaat helpen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:02

Niet zo goed, na nieuws dat ik net heb gehoord.

Gast
Gast

Bericht  Lotus do 25 nov 2010 - 5:03

Wat heb je gehoord dan, Minella?
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:04

What happend Minella?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:05

Donderwolkje schreef:Wat heb je gehoord dan, Minella?

Dat ik per januari nieuw werk moet gaan vinden...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:06

Minella schreef:

Oohh Minella wat balen zeg, je had het zo naar je zin!! Hoe komt het?

Gast
Gast

Bericht  Lotus do 25 nov 2010 - 5:07

Dat is vervelend nieuws...
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:10

Darcy schreef:
Minella schreef:

Nahh, wat sneu zeg! Ja had het inderdaad zo leuk. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:11

Darcy schreef:
Minella schreef:

Ik heb het ook onwijs naar mijn zin, en die mensen zijn ook heel blij. Maar door omstandigheden gaan ze nu met spoed verhuizen naar een hele andere kant in Nederland.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:14

Gatsie, fijn om te weten dat het iig niet aan jou ligt maar toch heel erg balen Sad Hopelijk vindt je snel een nieuw gezin meis.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:17

Ja, zeker balen. Ik was vanmiddag ook wel even verdrietig toen ze het vertelde. Ze weten het zelf pas sinds vandaag en hoor nog meer hoe en wat, maar het is per januari in ieder geval. En nu weet ik niet meer wat ik moet doen en wil..

Gast
Gast

Bericht  Kabouter do 25 nov 2010 - 5:22

Liva, wat ontzettend spannend. Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent!
Wat balen Minella..hopelijk vind je snel wat anders. Wil je wel weer hetzelfde werk gaan doen?

Brennus ben je nu helemaal gestopt met je stage?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:26

Dat weet ik (nog) niet. Het heeft voor- en nadelen.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 25 nov 2010 - 5:35

Japje: Ja hebben jullie het dan toch gekocht? Wat leuk! Is het dat huis wat je laatst in je mail had gezet?

Liva: Wat spannend zeg! Ik ben benieuwd hoor!

Minella: Wat jammer meid, je had het zo naar je zin Sad Maar wel fijn dat je weet dat het niet aan jou ligt! Hopelijk vind je snel ander en leuk werk!

Met mij gaat het redelijk goed. Mijn vriend zit ziek thuis en ik ben ook niet 100% gezond, maar het lukt mij nog om halve dagen te werken. Vanmiddag heb ik het hele huis gepoetst, wat een heerlijk gevoel!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:52

Goed. Werk gaat goed, prive gaat het goed en ik zit lekker in mijn velletje. Dus top op dit moment.

Liva: wat ontzettend spannend voor jullie
Minella: Jammer zeg. Hopelijk heb je snel ander werk.
Japje: Gefeliciteerd met jullie huis.

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie do 25 nov 2010 - 5:54

Met mij gaat t niet zo. Heb vorige week anti-depressiva (hele lage dosis) gekregen voor mn winterdip/depressie. Maar ik ben totaal mezelf niet meer Sad Ben vanmiddag naar de dokter geweest, moet nu ook stoppen met die pillen. Hopelijk voel ik me snel weer beter en mezelf.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Jeanette do 25 nov 2010 - 6:08

Wat balen Minella! Hopelijk vind je snel wat leuks.

Met mij gaat het wel goed. Ik kwam vandaag uit een slaapdienst waar ik amper had geslapen. Er staan daar tig apparatuur 's nachts te loeien en die geven een akelige warmte af. Meestal slaap ik 's ochtends thuis eventjes nog een uurtje. Maar ik moest vanochtend even kijken op een andere locatie en 's middags bleef ik maar visite krijgen. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik was echt op. Nu net eventjes geslapen, maar baal dat ik dat vanochtend vroeg niet eventjes heb kunnen doen. Scheelt toch aan je dag.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:31

Kabouter schreef:Liva, wat ontzettend spannend. Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent!
Wat balen Minella..hopelijk vind je snel wat anders. Wil je wel weer hetzelfde werk gaan doen?

Brennus ben je nu helemaal gestopt met je stage?

Nee hoor, ik voelde me alleen deze week niet zo lekker. Ben dinsdag ook niet naar school geweest, en vandaag dus niet naar stage. Volgende week ga ik gewoon weer smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:39

Ik voel me trouwens redelijk. Ik moet ongesteld worden en ik heb dus overal pijn en moet om alles janken. Fijn Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 7:28

Het gaat. Ik ben sinds een maand verhuisd en kan nog niet echt wennen. Ik hoop dat het snel gaat komen.

Gast
Gast

Bericht  Verona do 25 nov 2010 - 7:46

Het gaat goed met mij. Maak mij alleen hartstikke druk! Wat komt er veel kijken bij zo'n huis zeg. Mijn kop loopt om haha of misschien maak ik mij gewoon te druk?! Ik word er zelfs heel vroeg door wakker. En dat is totaal niet zoals ik ben...maar het zal wel ophouden als we echt aan het klussen zijn.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Cherique do 25 nov 2010 - 7:57

Liva, wat spannend! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!
Minella, dat is wel erg jammer!! Hopelijk vind je ook weer een leuke nieuwe baan!

Ik voel me niet zo heel erg goed. Er is gister iets verkeerds geschoten in mijn rug en heb er enorme last van Sad Door de pijn heb ik zelfs de verkeerde medicijnen ingenomen net. Wilde 2x 400 nemen en heb 2x 600 ingenomen. Nja, hopelijk gaat het weg. Had vanavond eigenlijk een babyshower, maar ben niet gegaan. Nu wel weekend! Morgen met een vriendinnetje naar de Efteling en hopen dat de rugpijn dan een beetje over is, want we hebben de kaartjes al Rolling Eyes
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: