Zo. En hoe is het met jullie?
+18
Phileine
Coccinelle
Suus
Roze Roos
Cherique
Verona
Jeanette
Chocolate Cookie
Snoes
Lotus
Fearie
Mermaid
Kabouter
IndianRose
Zwerver
smooch
Sarah1985
Japje
22 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zo. En hoe is het met jullie?
Wat naar Donderwolkje Heb je wel het gevoel dat er wat vooruitgang in zit bij je?
Gast- Gast
Als ik het vergelijk met een week geleden zit er zeker vooruitgang in... maar dat kon ook haast niet anders. Maar verder gaat het wel erg langzaam allemaal. Wat me soms echt wanhopig maakt. En die wanhoop daar kan ik niet altijd goed mee omgaan. Ik geloof dat het wel steeds heel iets beter gaat, maar soms zie ik dat niet. En ik heb soms weer een enorme terugval, waardoor het dan lijkt alsof ik weer helemaal opnieuw moet beginnen. Wat natuurlijk niet helemaal het geval is. Maar er zijn wel dingen die langzaamaan steeds iets beter gaan.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd Japje!
Spannend Liva, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Ik ga voor je duimen hoor
Ik heb vandaag mijn stage afgebeld. Ben nog steeds niet helemaal zoals ik wil zijn en ik ben er nu wel klaar mee. Ik heb de tip gekregen van twee meiden hier van het forum om een homeopaat op te zoeken en ik heb er eentje gevonden. Jammer dat ik tot volgend jaar moet wachten, maar het klonk wel heel positief allemaal! Ben benieuwd!
Het is hier wel super kouud! Mijn vriend heeft net lekker broodjes gehaald bij de HEMA, met lekkere salades. Die gaan we straks lekker op de bank opeten, hmm! Kacheltje en kaarsjes aan, heerlijk!
Spannend Liva, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Ik ga voor je duimen hoor
Ik heb vandaag mijn stage afgebeld. Ben nog steeds niet helemaal zoals ik wil zijn en ik ben er nu wel klaar mee. Ik heb de tip gekregen van twee meiden hier van het forum om een homeopaat op te zoeken en ik heb er eentje gevonden. Jammer dat ik tot volgend jaar moet wachten, maar het klonk wel heel positief allemaal! Ben benieuwd!
Het is hier wel super kouud! Mijn vriend heeft net lekker broodjes gehaald bij de HEMA, met lekkere salades. Die gaan we straks lekker op de bank opeten, hmm! Kacheltje en kaarsjes aan, heerlijk!
Gast- Gast
Wat heb je gehoord dan, Minella?
Lotus- Ratel
Donderwolkje schreef:Wat heb je gehoord dan, Minella?
Dat ik per januari nieuw werk moet gaan vinden...
Gast- Gast
Minella schreef:Donderwolkje schreef:Wat heb je gehoord dan, Minella?
Oohh Minella wat balen zeg, je had het zo naar je zin!! Hoe komt het?
Gast- Gast
Dat is vervelend nieuws...
Lotus- Ratel
Nahh, wat sneu zeg! Ja had het inderdaad zo leuk.Darcy schreef:Minella schreef:Donderwolkje schreef:Wat heb je gehoord dan, Minella?
Gast- Gast
Darcy schreef:Minella schreef:Donderwolkje schreef:Wat heb je gehoord dan, Minella?
Ik heb het ook onwijs naar mijn zin, en die mensen zijn ook heel blij. Maar door omstandigheden gaan ze nu met spoed verhuizen naar een hele andere kant in Nederland.
Gast- Gast
Gatsie, fijn om te weten dat het iig niet aan jou ligt maar toch heel erg balen Hopelijk vindt je snel een nieuw gezin meis.
Gast- Gast
Ja, zeker balen. Ik was vanmiddag ook wel even verdrietig toen ze het vertelde. Ze weten het zelf pas sinds vandaag en hoor nog meer hoe en wat, maar het is per januari in ieder geval. En nu weet ik niet meer wat ik moet doen en wil..
Gast- Gast
Liva, wat ontzettend spannend. Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent!
Wat balen Minella..hopelijk vind je snel wat anders. Wil je wel weer hetzelfde werk gaan doen?
Brennus ben je nu helemaal gestopt met je stage?
Wat balen Minella..hopelijk vind je snel wat anders. Wil je wel weer hetzelfde werk gaan doen?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Japje: Ja hebben jullie het dan toch gekocht? Wat leuk! Is het dat huis wat je laatst in je mail had gezet?
Liva: Wat spannend zeg! Ik ben benieuwd hoor!
Minella: Wat jammer meid, je had het zo naar je zin Maar wel fijn dat je weet dat het niet aan jou ligt! Hopelijk vind je snel ander en leuk werk!
Met mij gaat het redelijk goed. Mijn vriend zit ziek thuis en ik ben ook niet 100% gezond, maar het lukt mij nog om halve dagen te werken. Vanmiddag heb ik het hele huis gepoetst, wat een heerlijk gevoel!
Liva: Wat spannend zeg! Ik ben benieuwd hoor!
Minella: Wat jammer meid, je had het zo naar je zin Maar wel fijn dat je weet dat het niet aan jou ligt! Hopelijk vind je snel ander en leuk werk!
Met mij gaat het redelijk goed. Mijn vriend zit ziek thuis en ik ben ook niet 100% gezond, maar het lukt mij nog om halve dagen te werken. Vanmiddag heb ik het hele huis gepoetst, wat een heerlijk gevoel!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goed. Werk gaat goed, prive gaat het goed en ik zit lekker in mijn velletje. Dus top op dit moment.
Liva: wat ontzettend spannend voor jullie
Minella: Jammer zeg. Hopelijk heb je snel ander werk.
Japje: Gefeliciteerd met jullie huis.
Liva: wat ontzettend spannend voor jullie
Minella: Jammer zeg. Hopelijk heb je snel ander werk.
Japje: Gefeliciteerd met jullie huis.
Gast- Gast
Met mij gaat t niet zo. Heb vorige week anti-depressiva (hele lage dosis) gekregen voor mn winterdip/depressie. Maar ik ben totaal mezelf niet meer Ben vanmiddag naar de dokter geweest, moet nu ook stoppen met die pillen. Hopelijk voel ik me snel weer beter en mezelf.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Wat balen Minella! Hopelijk vind je snel wat leuks.
Met mij gaat het wel goed. Ik kwam vandaag uit een slaapdienst waar ik amper had geslapen. Er staan daar tig apparatuur 's nachts te loeien en die geven een akelige warmte af. Meestal slaap ik 's ochtends thuis eventjes nog een uurtje. Maar ik moest vanochtend even kijken op een andere locatie en 's middags bleef ik maar visite krijgen. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik was echt op. Nu net eventjes geslapen, maar baal dat ik dat vanochtend vroeg niet eventjes heb kunnen doen. Scheelt toch aan je dag.
Met mij gaat het wel goed. Ik kwam vandaag uit een slaapdienst waar ik amper had geslapen. Er staan daar tig apparatuur 's nachts te loeien en die geven een akelige warmte af. Meestal slaap ik 's ochtends thuis eventjes nog een uurtje. Maar ik moest vanochtend even kijken op een andere locatie en 's middags bleef ik maar visite krijgen. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik was echt op. Nu net eventjes geslapen, maar baal dat ik dat vanochtend vroeg niet eventjes heb kunnen doen. Scheelt toch aan je dag.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Kabouter schreef:Liva, wat ontzettend spannend. Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent!
Nee hoor, ik voelde me alleen deze week niet zo lekker. Ben dinsdag ook niet naar school geweest, en vandaag dus niet naar stage. Volgende week ga ik gewoon weer .
Gast- Gast
Ik voel me trouwens redelijk. Ik moet ongesteld worden en ik heb dus overal pijn en moet om alles janken. Fijn
Gast- Gast
Het gaat. Ik ben sinds een maand verhuisd en kan nog niet echt wennen. Ik hoop dat het snel gaat komen.
Gast- Gast
Het gaat goed met mij. Maak mij alleen hartstikke druk! Wat komt er veel kijken bij zo'n huis zeg. Mijn kop loopt om haha of misschien maak ik mij gewoon te druk?! Ik word er zelfs heel vroeg door wakker. En dat is totaal niet zoals ik ben...maar het zal wel ophouden als we echt aan het klussen zijn.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Liva, wat spannend! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!
Minella, dat is wel erg jammer!! Hopelijk vind je ook weer een leuke nieuwe baan!
Ik voel me niet zo heel erg goed. Er is gister iets verkeerds geschoten in mijn rug en heb er enorme last van Door de pijn heb ik zelfs de verkeerde medicijnen ingenomen net. Wilde 2x 400 nemen en heb 2x 600 ingenomen. Nja, hopelijk gaat het weg. Had vanavond eigenlijk een babyshower, maar ben niet gegaan. Nu wel weekend! Morgen met een vriendinnetje naar de Efteling en hopen dat de rugpijn dan een beetje over is, want we hebben de kaartjes al
Minella, dat is wel erg jammer!! Hopelijk vind je ook weer een leuke nieuwe baan!
Ik voel me niet zo heel erg goed. Er is gister iets verkeerds geschoten in mijn rug en heb er enorme last van Door de pijn heb ik zelfs de verkeerde medicijnen ingenomen net. Wilde 2x 400 nemen en heb 2x 600 ingenomen. Nja, hopelijk gaat het weg. Had vanavond eigenlijk een babyshower, maar ben niet gegaan. Nu wel weekend! Morgen met een vriendinnetje naar de Efteling en hopen dat de rugpijn dan een beetje over is, want we hebben de kaartjes al
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: