Zo. En hoe is het met jullie?
+18
Phileine
Coccinelle
Suus
Roze Roos
Cherique
Verona
Jeanette
Chocolate Cookie
Snoes
Lotus
Fearie
Mermaid
Kabouter
IndianRose
Zwerver
smooch
Sarah1985
Japje
22 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zo. En hoe is het met jullie?
Verona, hebben jullie een huis gekocht? Ik dacht dat jullie een nieuwbouw ofzo in het vooruitzicht hadden? Of loop ik achter?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een pesthumeur! Dat begon vanmorgen al toen de dag grijs bleef en ik 0.0 zin had om te werken. Daarna moest ik dus werken en begrijp ook weer waarom ik autisten soms wel kan schieten, luisteren? Wat is dat, zo rond Sinterklaas helemaal? Nee, jou knijpen/schoppen/uitschelden en met alles gooien is veel leuker!
Ook heb ik last van mijn nare buurman, hij houdt mij veel te goed in de gaten de engerd, doet zijn deur open en roept mij van alles na en gaat dan op zijn balkon staan kijken tot ik wegrij. Als ik m neerschiet kan ik vast wel ontoerekeningsvatbaar verklaard worden , niemand die hem mist!
Haha sorry, heb echt een pesthumeur, ga zo maar naar ben!
Ook heb ik last van mijn nare buurman, hij houdt mij veel te goed in de gaten de engerd, doet zijn deur open en roept mij van alles na en gaat dan op zijn balkon staan kijken tot ik wegrij. Als ik m neerschiet kan ik vast wel ontoerekeningsvatbaar verklaard worden , niemand die hem mist!
Haha sorry, heb echt een pesthumeur, ga zo maar naar ben!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Darcy schreef:Ik voel me trouwens redelijk. Ik moet ongesteld worden en ik heb dus overal pijn en moet om alles janken. Fijn
Ahw, dat is nooit leuk. Ik ben een dag van tevoren ook zo emotioneel. Pas als ik ongesteld word snap ik altijd waar het vandaan kwam
Lekker met een kruik, thee en dekentje op de bank!
Roze roos, haha! Ja autisten Wat voor werk doe jij?
Minella, wat balen van je oppasgezin!
Mijn zoontje is wederom een dag naar mijn schoonmoeder omdat ik lichamelijk nog slecht ben en daar baal ik van! Wil hem gewoon bij me hebben! Grrr stom lichaam!
Vanmiddag hét telefoontje. Zelfs vriend is zenuwachtig haha! Duimen jullie mee? Hoe meer, hoe beter :p
Gast- Gast
Ik zal meeduimen, Liva!
Met mij gaat het wel redelijk. Ben ongesteld, dus kan beter
Met mij gaat het wel redelijk. Ben ongesteld, dus kan beter
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Met mij gaat het lekker,
Straks nog even werken en dan lekker weekend, zostraks met mijn werk gebeld, moest ff klagen, maar lucht wel op nu ik het kwijt ben..
Voor de rest heb ik steeds wat buikpijn en weet niet hoe en wat.. Ongesteld hoef ik nog lang niet te worden!
Straks nog even werken en dan lekker weekend, zostraks met mijn werk gebeld, moest ff klagen, maar lucht wel op nu ik het kwijt ben..
Voor de rest heb ik steeds wat buikpijn en weet niet hoe en wat.. Ongesteld hoef ik nog lang niet te worden!
Gast- Gast
Ik duim mee!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Ik heb er een gruwelijk baalmomentje bij. Gisteren met een vriendin naar de bios geweest. Omdat ik weekend vrij ben, hadden we afgesproken om weer eens lekker te gaan stappen. Maar nu komt madam dat ze met iemand heeft afgesproken, terwijl wij dit al langer besproken hadden. Voel me een beetje genaaid. Ik had net zo'n zin om te stappen. Anderen vriendinnen zijn behoorlijk ziek of gaan iets doen met hun vriend. Dit wordt wss een saai weekend waar ik van baal.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Met mij gaat het al meer dan een week helemáál niet lekker. Zoals de meesten wel weten heb ik longproblemen en moest op controle vorige week. De arts wilde toch een bepaald soort scan nog laten maken om op een héél enge ziekte te testen. Mensen met die ziekte hebben nog een jaar of 5 te leven in het gunstigste geval dus je kunt je wel voorstellen dat ik tegen de muren opvlieg van angst. Ik weet echt niet wat ik met mezelf aanmoet. Ik zit nu al 2jaar in angst vanwege de complicaties van mijn longembolie- en infarct en wil er gewoon eens mee afsluiten! Het onderzoek was best vervelend maar ik had erger verwacht en nu maandag krijg ik de uitslag. Ik probeer uit te gaan van een positieve uitslag (in dat geval is het gewoon de astma die ik ook nog heb en krijg ik een prednisonkuur...ook niet leuk maar altijd beter) maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Gast- Gast
Wat naar zeg Mozzarella! Hoop dat je een positieve uitslag krijgt. Sterkte!
Wat vervelend Mozarella..hopen dat je maandag een goede uitslag krijgt! Was de dokter er niet gerust op omdat ie de test heeft uitgevoerd of is het meer uit voorzorg? Ik zal voor je duimen..misschien helpt het een beetje.
Liva, we hopen met je mee op een goed telefoontje!!
Liva, we hopen met je mee op een goed telefoontje!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
De arts was er niet gerust op omdat ik een aantal symptomen heb die in het ziektebeeld passen. Maar aan de andere kant heb ik ook weer een aantal belangrijke symptomen niet...hou ik mezelf steeds voor.
Gast- Gast
Moeilijk zeg! Vervelend ook dat je alleen maar kunt gaan zitten wachten tot het maandag is en je de uitslag krijgt.
Ik HAAT ziektes..je kunt niks anders dan alleen maar afwachten en hopen dat het goed gaat! Sorry, dat was even mijn frustratie die eruit moest.
Heel veel sterkte in ieder geval.
Ik HAAT ziektes..je kunt niks anders dan alleen maar afwachten en hopen dat het goed gaat! Sorry, dat was even mijn frustratie die eruit moest.
Heel veel sterkte in ieder geval.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Liva schreef:Darcy schreef:Ik voel me trouwens redelijk. Ik moet ongesteld worden en ik heb dus overal pijn en moet om alles janken. Fijn
Ahw, dat is nooit leuk. Ik ben een dag van tevoren ook zo emotioneel. Pas als ik ongesteld word snap ik altijd waar het vandaan kwam
Lekker met een kruik, thee en dekentje op de bank!
Roze roos, haha! Ja autisten Wat voor werk doe jij?
Minella, wat balen van je oppasgezin!
Mijn zoontje is wederom een dag naar mijn schoonmoeder omdat ik lichamelijk nog slecht ben en daar baal ik van! Wil hem gewoon bij me hebben! Grrr stom lichaam!
Vanmiddag hét telefoontje. Zelfs vriend is zenuwachtig haha! Duimen jullie mee? Hoe meer, hoe beter :p
Jaaa ik duim!! Ik zat gister een beetje in de stress, omdat ik normaal op donderdag altijd ongesteld wordt en het kwam maar niet. Maar mijn vriend zei: ehh schatje, als jij niet ongesteld moet worden weet ik het niet meer want je bent zo emotioneel als de pest Bedankt schat.
Gast- Gast
Woow jeetje Mozz wat heftig! Ik duim voor een goede uitkomst!
Gast- Gast
Jeetje Mozz...kan me voorstellen dat je ontzettend gestresst bent!
Gast- Gast
Ik duim mee voor een goede uitslag, Liva en Mozz.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Vilein, jij hebt een leuke avater!
Jeanette schreef:Vilein, jij hebt een leuke avater!
Dankjewel Jij ook
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik baal als een stekker dat de APK van mijn auto me geen 600-700 euro gaat kosten, maar zo'n 1100 euro. Zo zonde geld, heb er onwijs de balen van..
Mozz, wat spannend zeg. Ik hoop van harte dat het meevalt.. Wil je ook vertellen op welke ziekte je getest bent? Ik duim voor goede berichten in ieder geval.
Liva, spannend zeg! Ik zag je gisteren in de Yes staan met je zoontje, prachtige foto en verhaal! Ik herkende Doedell en de mama van J. ook (weet haar forumnaam even niet meer) maar de andere twee meiden niet. Zijn dat ook forumsters?
Minella, wat jammer dat je kindjes gaan verhuizen. Hopelijk vind je snel iets anders leuks.
Mozz, wat spannend zeg. Ik hoop van harte dat het meevalt.. Wil je ook vertellen op welke ziekte je getest bent? Ik duim voor goede berichten in ieder geval.
Liva, spannend zeg! Ik zag je gisteren in de Yes staan met je zoontje, prachtige foto en verhaal! Ik herkende Doedell en de mama van J. ook (weet haar forumnaam even niet meer) maar de andere twee meiden niet. Zijn dat ook forumsters?
Minella, wat jammer dat je kindjes gaan verhuizen. Hopelijk vind je snel iets anders leuks.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben best blij, want..ik mag op gesprek komen! Een stapje dichterbij naar hopelijk een leuke nieuwe baan! Hopen dat ze me aannemen en dat zij mij wel kunnen bieden waar ik recht op heb
Gast- Gast
smooch schreef:Lizardje schreef:Gefeliciteerd Japje!
Ik heb net een sollicitatiebrief verstuurd. aangezien ik over 1 1/2 maand terug naar NL kom best verstandig om daar alvast mee te beginnen, maar pfew ik vind het maar lastig! verder weinig gedaan vandaag (dagje vrij en het regent vaak vandaag)
Waar heb je voor gesolliciteerd?
Waar ben je nu ergens op de wereld dan?
voor een vacature op een kinderdagverblijf.
Ben nu nog op Malta
Liva, heb je al wat gehoord?
En mozorella.. jemig wat eng *knuffel* ik hoop echt dat het meevalt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Aaaaaaaah ja, ben net gebeld! Na een uur te lang wachten! Er zijn 7 goede embryo's ontstaan! Dus ik hoop zo dat daar een meiske tussen zit! Morgenochtend horen we daarvan de uitslag, dus het blijft spannend. Maar met 7 embryo's zou je toch wel verwachten dat daar een meisje tussen zit. Toch?? 50/50?
Gast- Gast
Liva schreef:Aaaaaaaah ja, ben net gebeld! Na een uur te lang wachten! Er zijn 7 goede embryo's ontstaan! Dus ik hoop zo dat daar een meiske tussen zit! Morgenochtend horen we daarvan de uitslag, dus het blijft spannend. Maar met 7 embryo's zou je toch wel verwachten dat daar een meisje tussen zit. Toch?? 50/50?
Wat spannend!!! Tuurlijk zit er een meisje tussen, dat moet toch haast wel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: