Zo. En hoe is het met jullie?
+18
Phileine
Coccinelle
Suus
Roze Roos
Cherique
Verona
Jeanette
Chocolate Cookie
Snoes
Lotus
Fearie
Mermaid
Kabouter
IndianRose
Zwerver
smooch
Sarah1985
Japje
22 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Zo. En hoe is het met jullie?
Zoon ligt in bed, ik heb net afgewassen en opgeruimd en nu is het even Storm-tijd.
Hoe gaat het met jullie?
Hoe gaat het met jullie?
Gast- Gast
Re: Zo. En hoe is het met jullie?
Goed! Ik ben doodmoe, want de hele week slecht geslapen, maaar..... We hebben een huis gekocht! Of nou ja, we gaan vandaag het voorlopig koopcontract tekenen en dan hebben we 2 weken om een hypotheek te regelen. Maar dat moet wel lukken.
En hoe is het met jou dan?
En hoe is het met jou dan?
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Japje, gefeliciteerd!
Met mij gaat het goed Nouja, ben nog steeds vreselijk studie-ontwijkend gedrag aan het vertonen, maar heb me voorgenomen om vanaf volgende week echt wat te gaan doen. Echt, dit keer...
Met mij gaat het goed Nouja, ben nog steeds vreselijk studie-ontwijkend gedrag aan het vertonen, maar heb me voorgenomen om vanaf volgende week echt wat te gaan doen. Echt, dit keer...
Gast- Gast
Proficiat Japje!
Ik zit nu even op de bank te niksen.
Vanmorgen al met hond naar t bos geweest.
Daarna met moeder en zusje wezen shoppen in Ehv.
Vanalles gekocht behalve waar ik voor ging --> Truitjes.
Ik zit nu even op de bank te niksen.
Vanmorgen al met hond naar t bos geweest.
Daarna met moeder en zusje wezen shoppen in Ehv.
Vanalles gekocht behalve waar ik voor ging --> Truitjes.
Gast- Gast
met mij gaat het aardig, heb enorm last van mijn rug. Vanochtend op mijn werk knakte mijn rug en dat doet nu heel erg veel pijn. Maar leuke is ik heb weekend
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd Japje, heb net de foto's in je topic bekeken. Lekker vrijstaand en een grote tuin, mooi hor.
Ik ga zo de deur uit even wandelen met mn hondje en dan naar mijn moeder. Ik ga daar vanavond eten en gaan we ook meteen lootjes trekken voor kerst.
Verder voel ik me al heel de week moe.
Ik ga zo de deur uit even wandelen met mn hondje en dan naar mijn moeder. Ik ga daar vanavond eten en gaan we ook meteen lootjes trekken voor kerst.
Verder voel ik me al heel de week moe.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik verveel me onzettend op mijn werk/stage. Zit bij de receptie maar er is gewoon niks meer te doen. Nog een half uurtje mag ik weg Dan even lekker naar de stad, even eten en op cadeautjes jacht voor moeders!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Gefeliciteerd Japje!
Hier gaat het wel oke. Heb net een begin gemaakt aan mijn surprise. Moet het nu even een dag ongeveer laten drogen en dan kan ik weer verder. Ik zit nu een beetje te niksen en ga zometeen wat lezen denk ik.
Hier gaat het wel oke. Heb net een begin gemaakt aan mijn surprise. Moet het nu even een dag ongeveer laten drogen en dan kan ik weer verder. Ik zit nu een beetje te niksen en ga zometeen wat lezen denk ik.
Gast- Gast
Ik verveel me, lig ziek op de bank en ik heb behoefte aan gezelschap!! Vriend komt pas vanavond laat thuis
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Gefeliciteerd Japje! Dat moet een heerlijk gevoel zijn..
Ik ben vandaag al vroeg thuis van stage..heb namelijk heel erge hoofdpijn. Ga dus lekker ontspannen vandaag (het zit helemaal vast in mijn nek..vandaar ook de hoofdpijn). Net al heerlijk mijn nagels zitten vijlen en lakken, dadelijk Gossip Girl kijken, verder in mijn boek, heerlijk eten (wel saai in mijn eentje), Expeditie Robinson kijken en daarna naar bed. Gewoon een Kabouter middag!
Ik ben vandaag al vroeg thuis van stage..heb namelijk heel erge hoofdpijn. Ga dus lekker ontspannen vandaag (het zit helemaal vast in mijn nek..vandaar ook de hoofdpijn). Net al heerlijk mijn nagels zitten vijlen en lakken, dadelijk Gossip Girl kijken, verder in mijn boek, heerlijk eten (wel saai in mijn eentje), Expeditie Robinson kijken en daarna naar bed. Gewoon een Kabouter middag!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Wat leuk Japje! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Met mij gaat 't wel, kan weer alles gaan opsommen maar daar heb ik niet zoveel zin in.
Met mij gaat 't wel, kan weer alles gaan opsommen maar daar heb ik niet zoveel zin in.
Gast- Gast
Ik ga zo mooi afsluiten! Er is echt niks te doen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Gefeliciteerd Japje!
Ik heb net een sollicitatiebrief verstuurd. aangezien ik over 1 1/2 maand terug naar NL kom best verstandig om daar alvast mee te beginnen, maar pfew ik vind het maar lastig! verder weinig gedaan vandaag (dagje vrij en het regent vaak vandaag)
Ik heb net een sollicitatiebrief verstuurd. aangezien ik over 1 1/2 maand terug naar NL kom best verstandig om daar alvast mee te beginnen, maar pfew ik vind het maar lastig! verder weinig gedaan vandaag (dagje vrij en het regent vaak vandaag)
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Lizardje schreef:Gefeliciteerd Japje!
Waar heb je voor gesolliciteerd?
Waar ben je nu ergens op de wereld dan?
smooch- Kletskop
Storm schreef:Wat leuk Japje! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Dat hoeft ook helemaal niet toch?
Slaapt je zoontje lang door in de middag, hoeveel maanden is hij eigenlijk?
smooch- Kletskop
Hier gaat het goed, werk is goed, leventje is goed. En alles gaat zijn gangetje, vriend belde net dat we met een beetje geluk toch een financiele meevaller hebben. Dat kunnen we wel ff gebruiken
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Gaaf Japje! Ga zo even spieken naar foto's! Beterschap voor alle meiden die ziek zijn!
Hier gaat het wel. Zit in spanning voor morgen en zit thuis omdat ik dinsdag een ivf punctie heb gehad en die lichamelijk nogal tegen viel . Morgen krijg ik een telefoontje hoeveel embryo's er zijn en hoeveel er voor onderzoek voor embryoselectie in aanmerking komen. Dus ik kan me nergens op concentreren, deed nog een poging tot studeren maar ook dat wordt m niet vandaag. Beetje jammer Een en al spanning hier dus. Wou dat het al morgen was..
Hier gaat het wel. Zit in spanning voor morgen en zit thuis omdat ik dinsdag een ivf punctie heb gehad en die lichamelijk nogal tegen viel . Morgen krijg ik een telefoontje hoeveel embryo's er zijn en hoeveel er voor onderzoek voor embryoselectie in aanmerking komen. Dus ik kan me nergens op concentreren, deed nog een poging tot studeren maar ook dat wordt m niet vandaag. Beetje jammer Een en al spanning hier dus. Wou dat het al morgen was..
Gast- Gast
Liva schreef:Gaaf Japje! Ga zo even spieken naar foto's! Beterschap voor alle meiden die ziek zijn!
Spannend! Logisch dat je nergens anders aan kan denken, zou ik ook niet kunnen.
Misschien een domme vraag, maar morgen krijg je dan te horen of alles goed is en dan kan je zwanger worden? Hoe werk dat precies?
smooch- Kletskop
Ja dinsdag hebben ze de eicellen uit mijn eierstokken gehaald en diezelfde dag zijn ze bevrucht met het sperma van mijn vriend. Nu zijn ze als het goed is aan het delen en morgen hoor ik hoeveel embryo's er goed gedeeld zijn en welke niet. Embryo's die een goede kwaliteit hebben komen in aanmerking voor embryoselectie, dus kijken of het ziek is of niet (in mijn geval een meisje of een jongen, alleen jongens kunnen de erfelijke ziekte in onze familie hebben) en als er dan een embryo over blijft dat een meisje blijkt te zijn en van goede kwaliteit, dan wordt die a.s zaterdag terug geplaatst. Dan hopen dat het blijft zitten en dat ik over 2 weken positief test en dus niet ongesteld wordt!
Gast- Gast
Denk er om he, anders kom ik de sapcentrifuge weer halen!! HahahaSannanas schreef:Japje, gefeliciteerd!
Gast- Gast
Darcy schreef:Oeeh wat spannend Liva!!
Ja heel erg. Geloof dat ik nog nooit zo zenuwachtig ben geweest haha!
Gast- Gast
Liva schreef:Darcy schreef:Oeeh wat spannend Liva!!
Ja heel erg. Geloof dat ik nog nooit zo zenuwachtig ben geweest haha!
*Keeping fingers crossed until they hurt haha*
Gast- Gast
[quote="Liva"]Ja dinsdag hebben ze de eicellen uit mijn eierstokken gehaald en diezelfde dag zijn ze bevrucht met het sperma van mijn vriend. Nu zijn ze als het goed is aan het delen en morgen hoor ik hoeveel embryo's er goed gedeeld zijn en welke niet. Embryo's die een goede kwaliteit hebben komen in aanmerking voor embryoselectie, dus kijken of het ziek is of niet (in mijn geval een meisje of een jongen, alleen jongens kunnen de erfelijke ziekte in onze familie hebben) en als er dan een embryo over blijft dat een meisje blijkt te zijn en van goede kwaliteit, dan wordt die a.s zaterdag terug geplaatst. Dan hopen dat het blijft zitten en dat ik over 2 weken positief test en dus niet ongesteld wordt![
/quote]
Oh wat goed zeg! Nou ik ga voor je duimen, wat spannend?!
/quote]
Oh wat goed zeg! Nou ik ga voor je duimen, wat spannend?!
smooch- Kletskop
Gefeliciteerd Japje!
Spannend Liva!
Met mij gaat het even wat minder. Het was heftig om weer groepstherapie te hebben. De therapie zelf was niet zo heftig, maar alle gevoelens van vorige week kwamen weer heel hard terug doordat ik daar was. En we kregen te horen dat we na volgende week 4 weken geen bijeenkomst hebben en daar baal ik van. Het is weer een grote chaos met therapieën, waardoor ik weinig houvast ervaar. Heb juist behoefte aan houvast. Maar goed, het is niet anders. Voel me eenzaam en verdrietig en klein en kwetsbaar en ik wil me verstoppen.
Spannend Liva!
Met mij gaat het even wat minder. Het was heftig om weer groepstherapie te hebben. De therapie zelf was niet zo heftig, maar alle gevoelens van vorige week kwamen weer heel hard terug doordat ik daar was. En we kregen te horen dat we na volgende week 4 weken geen bijeenkomst hebben en daar baal ik van. Het is weer een grote chaos met therapieën, waardoor ik weinig houvast ervaar. Heb juist behoefte aan houvast. Maar goed, het is niet anders. Voel me eenzaam en verdrietig en klein en kwetsbaar en ik wil me verstoppen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: