Zo. En hoe is het met jullie?
+18
Phileine
Coccinelle
Suus
Roze Roos
Cherique
Verona
Jeanette
Chocolate Cookie
Snoes
Lotus
Fearie
Mermaid
Kabouter
IndianRose
Zwerver
smooch
Sarah1985
Japje
22 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zo. En hoe is het met jullie?
Liva schreef:Aaaaaaaah ja, ben net gebeld! Na een uur te lang wachten! Er zijn 7 goede embryo's ontstaan! Dus ik hoop zo dat daar een meiske tussen zit! Morgenochtend horen we daarvan de uitslag, dus het blijft spannend. Maar met 7 embryo's zou je toch wel verwachten dat daar een meisje tussen zit. Toch?? 50/50?
Die kans is groot! Spannend hoor, hou ons op de hoogte, ik ben benieuwd hoe het afloopt!
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Vilein schreef:Liva schreef:Aaaaaaaah ja, ben net gebeld! Na een uur te lang wachten! Er zijn 7 goede embryo's ontstaan! Dus ik hoop zo dat daar een meiske tussen zit! Morgenochtend horen we daarvan de uitslag, dus het blijft spannend. Maar met 7 embryo's zou je toch wel verwachten dat daar een meisje tussen zit. Toch?? 50/50?
Die kans is groot! Spannend hoor, hou ons op de hoogte, ik ben benieuwd hoe het afloopt!
Waaah wat veel! Tenminste, ik denk dat dat er veel zijn Ik ga weer duimen voor morgen!
Gast- Gast
Dat klinkt positief, Liva! Ik zal ook nog even meeduimen
En ik ben heel blij, want ik heb een kaartje voor Lowlands!!
En ik ben heel blij, want ik heb een kaartje voor Lowlands!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Liva, dan zou je toch denken dat er inderdaad een meisje tussen zit. Ik hoop het voor je!
Mozz, ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt!
Mozz, ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Darcy schreef:Vilein schreef:Liva schreef:Aaaaaaaah ja, ben net gebeld! Na een uur te lang wachten! Er zijn 7 goede embryo's ontstaan! Dus ik hoop zo dat daar een meiske tussen zit! Morgenochtend horen we daarvan de uitslag, dus het blijft spannend. Maar met 7 embryo's zou je toch wel verwachten dat daar een meisje tussen zit. Toch?? 50/50?
Waaah wat veel! Tenminste, ik denk dat dat er veel zijn Ik ga weer duimen voor morgen!
Ik dacht ook meteen wat veel!! Maar toen dacht ik meteen daarna, is dat eigenlijk wel veel? Haha..maar spannend of er inderdaad een meisje tussen zit. Wat klinkt dat eigenlijk stom .
Suus wat gaaf!! Hoorde net op de radio dat het met 2u uitverkocht was. Je was er dus lekker snel bij. Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan, maar dat hoeft nu dus ook niet meer .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet het zelf ook niet! De IVF arts zei woensdag dat het voor embryoselectie niet heel veel was, maar meiden die ik spreek die hetzelfde doen zeggen dat een goede score is! Dus ja zeg het maar!
Gast- Gast
Liva, wat fijn dat er in ieder geval een aantal goede embryo's tussen zitten! Van de 7 zou je toch verwachten dat er een aantal meisjes tussen zullen zitten?
Gast- Gast
Ja hoop het wel! Om 9.30 moeten we morgen in het ziekenhuis zijn en dan horen we ook meteen of er een terugplaatsing plaats vindt! Erg spannend dus...
Gast- Gast
Spannend Liva! Ik duim voor je dat er een meissie tussen zit en dat het allemaal goed gaat . So far, so good!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Liva schreef:Ja hoop het wel! Om 9.30 moeten we morgen in het ziekenhuis zijn en dan horen we ook meteen of er een terugplaatsing plaats vindt! Erg spannend dus...
Goed nieuws!
Nou nog even afwachten tot morgen, ik duim voor je!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Storm schreef:Ik ben best blij, want..ik mag op gesprek komen! Een stapje dichterbij naar hopelijk een leuke nieuwe baan! Hopen dat ze me aannemen en dat zij mij wel kunnen bieden waar ik recht op heb
Nou beter als gisteren
Waar heb je voor gesolliciteerd?
smooch- Kletskop
Liva, wat goed! Ik hoop voor je dat er één of meerdere meisjes bijzijn!
Mozz, op welke ziekte testen ze nu juist? Iets van copd ofzo? Sterkte iig!
Mozz, op welke ziekte testen ze nu juist? Iets van copd ofzo? Sterkte iig!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nou inderdaad!smooch schreef:Storm schreef:Ik ben best blij, want..ik mag op gesprek komen! Een stapje dichterbij naar hopelijk een leuke nieuwe baan! Hopen dat ze me aannemen en dat zij mij wel kunnen bieden waar ik recht op heb
Nou beter als gisteren
Ik heb gesolliciteerd bij het bedrijf dat onze objecten over gaat nemen, dus gewoon dezelfde functie alleen dan een ander bedrijf.
Gast- Gast
Storm schreef:Nou inderdaad!smooch schreef:Storm schreef:Ik ben best blij, want..ik mag op gesprek komen! Een stapje dichterbij naar hopelijk een leuke nieuwe baan! Hopen dat ze me aannemen en dat zij mij wel kunnen bieden waar ik recht op heb
Nou beter als gisteren
Ik heb gesolliciteerd bij het bedrijf dat onze objecten over gaat nemen, dus gewoon dezelfde functie alleen dan een ander bedrijf.
Succes, beter krijg je die baan.
Wanneer weet je meer?
smooch- Kletskop
Na het gesprek aankomende donderdagsmooch schreef:Storm schreef:Nou inderdaad!smooch schreef:Storm schreef:Ik ben best blij, want..ik mag op gesprek komen! Een stapje dichterbij naar hopelijk een leuke nieuwe baan! Hopen dat ze me aannemen en dat zij mij wel kunnen bieden waar ik recht op heb
Nou beter als gisteren
Wanneer weet je meer?
Wat lief dat je zo geïnteresseerd bent trouwens.
Gast- Gast
Storm schreef:Na het gesprek aankomende donderdagsmooch schreef:Storm schreef:Nou inderdaad!smooch schreef:Storm schreef:Ik ben best blij, want..ik mag op gesprek komen! Een stapje dichterbij naar hopelijk een leuke nieuwe baan! Hopen dat ze me aannemen en dat zij mij wel kunnen bieden waar ik recht op heb
Nou beter als gisteren
Wanneer weet je meer?
Wat lief dat je zo geïnteresseerd bent trouwens.
Ik ben gewoon een hele nieuwsgierige persoon
smooch- Kletskop
Dankje meid!! Ik ook voor jou!Liva schreef:Super Storm!!!! Ik ga voor je duimen!
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ze testen op pulmonale hypertensie.
Liva, wat super!!!
Ooh jee, dat is inderdaad een nare ziekte. Ik hoop echt dat het allemaal mee zal vallen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mozz, ik ga heel hard voor jou duimen dat het gewoon 'maar' van de astma is.
Liva, wow, dat klinkt wel netjes! Ik hoop héel erg dat er een meisje tussen zit, ik zal ook nogmaals voor jou duimen.
Lady4, zóveel geld? En je weet zeker dat de garage er niet een aantal dingen bij verzint die voor de APK niet nodig zijn? Wat een geld.
Storm, klinkt als iets wat je wel graag wil! Dus laat je maar van je beste kant zien, en dat moet het goedkomen..
Hier gaat het. Door die kou echt ontzettend veel pijn, bluh. En ik baal dat ik straks geen werk meer heb, en dat precies ná de dure maand wat betekent dat we echt enorm op het geld zullen moeten gaan letten!
Liva, wow, dat klinkt wel netjes! Ik hoop héel erg dat er een meisje tussen zit, ik zal ook nogmaals voor jou duimen.
Lady4, zóveel geld? En je weet zeker dat de garage er niet een aantal dingen bij verzint die voor de APK niet nodig zijn? Wat een geld.
Storm, klinkt als iets wat je wel graag wil! Dus laat je maar van je beste kant zien, en dat moet het goedkomen..
Hier gaat het. Door die kou echt ontzettend veel pijn, bluh. En ik baal dat ik straks geen werk meer heb, en dat precies ná de dure maand wat betekent dat we echt enorm op het geld zullen moeten gaan letten!
Gast- Gast
Ik heb het kkkkkkkkkkoud en krijg het niet warm
Vriend is druk dus kan mij niet opwarmen, vloerverwarming wil niet op comandoo warm worden, duurt altijd 2 uren zucht...... Dus heb mijn mopperbui naar boven gehaald, en iedereen is nu de pineut :face:
Vriend is druk dus kan mij niet opwarmen, vloerverwarming wil niet op comandoo warm worden, duurt altijd 2 uren zucht...... Dus heb mijn mopperbui naar boven gehaald, en iedereen is nu de pineut :face:
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Mozz, ik duim voor je hoor, wat een nare ziekte
Storm, succes bij het solliciteren!
Minella, echt heel erg kut! Ik hoop dat je snel wat vindt meid!
Storm, succes bij het solliciteren!
Minella, echt heel erg kut! Ik hoop dat je snel wat vindt meid!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Liva schreef:Darcy schreef:Ik voel me trouwens redelijk. Ik moet ongesteld worden en ik heb dus overal pijn en moet om alles janken. Fijn
Roze roos, haha! Ja autisten Wat voor werk doe jij?
Mijn zoontje is wederom een dag naar mijn schoonmoeder omdat ik lichamelijk nog slecht ben en daar baal ik van! Wil hem gewoon bij me hebben! Grrr stom lichaam!
Vanmiddag hét telefoontje. Zelfs vriend is zenuwachtig haha! Duimen jullie mee? Hoe meer, hoe beter :p
Ja soms zijn autisten geweldig, maar soms..... Ik werk als ambulant begeleider met allerlei kinderen, maar momenteel vooral met kinderen tussen de 5 en de 10 met een stoornis in het autistische spectrum! Werk je ook in de zorg?
Ik ga duimen voor je! Er zit vast een meisje tussen!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: