Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dr Phil, andermans kinderen aanraken

+11
Slakje
Printje
maiadebij
Pussycat
Makamba
chipa
Steep
Supertalentje
Susan
Jezzie
Lejow
15 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Susan di 3 apr 2012 - 9:10

Ik was laatst met Yrsa in de speeltuin en toen kwamen er twee vrouwen met een groep peuters van een kinderdagverblijf, toen heb ik af en toe ook wel een kindje in de schommel getild als zij hun handen vol hadden, en ook een keer een kindje tegengehouden dat weg wilde lopen. Maar dat vind ik wel iets anders dan ongevraagd een baby uit de wagen tillen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Printje di 3 apr 2012 - 9:12

Susan schreef:Ik vind het eerlijk gezegd net goed, die straf dan. Als iemand dat bij mijn kinderen zou doen dan zou ik echt uit elkaar spatten van woede.

+1

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Slakje di 3 apr 2012 - 19:26

Ik werk in een snoepjeswinkel en zei regelmatig kinderen met driftbuien of kinderen die niet luisteren. Ik houd me er altijd buiten, het zijn mijn zaken niet, tenzij ze met hun handjes in de snoepbakken zitten. Ik laat het eerst aan de ouders over om er wat van te zeggen. Sommige ouders laten hun kinderen gewoon doen, andere ouders roepen vanop een afstandje: "Niet doen, hoor!" en laten het dan zo. Als ik zie dat ze met de handjes in de snoepbakken zitten lok ik ze eerst bij mij met de grote snoeppot waar ze wel een snoepje uit mogen nemen en meestal blijven ze dan wel uit de snoepbakken, als ze het dan nog niet doen zeg ik: "Met de handjes uit de bakken blijven, hoor!" Met een strenge blik/toon.

Soms krijg ik dan echt boze reacties van ouders dat ik mij niet moet moeien met hun kinderen. Tja, zorg dan dat je kind dat niet doet. Dat is niet proper. Voor de rest mogen ze overal aankomen (de rest is verpakt), zelfs als ze iets omstoten hoor je mij niet klagen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Makamba di 3 apr 2012 - 20:20

Susan schreef:Ik was laatst met Yrsa in de speeltuin en toen kwamen er twee vrouwen met een groep peuters van een kinderdagverblijf, toen heb ik af en toe ook wel een kindje in de schommel getild als zij hun handen vol hadden, en ook een keer een kindje tegengehouden dat weg wilde lopen. Maar dat vind ik wel iets anders dan ongevraagd een baby uit de wagen tillen.

Eens
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Makamba di 3 apr 2012 - 20:20

maiadebij schreef:ik heb er eerlijk gezegd geen moeite mee als ze een aai over hun bolletje geven of hun handje aaien. Ik heb er wel moeite mee als ik aan de kinderen merk dat ze het niet prettig vinden. Dan heb ik er ook geen moeite mee er iets van te zeggen, iets van "ah laat haar maar even hoor, ze vindt dat niet zo prettig."

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 21:36

Ik vind eigenlijk wel dat mensen sowieso van je kind af moeten blijven. Ook al ziet hij/zij er zo schattig uit en vindt het leuk. Ik vind het zelf behoorlijk irritant af en toe die mensen. Het is er niet 1 die er dan even aan wil zitten.

Ik heb zoiets: kijken doe je met je ogen.



Vorig weekend toen ik boodschappen ging doen zat een vrouw volgens mij ook aan mijn zoontje. Ik stond bij de kassa en hij zit nog in de maxi cosi. Dus dan sta ik niet achter hem als ik de boodschappen op de band leg. Ik wist het niet zeker of ze aan hem zat, dus heb er niks van gezegd. Maar als ze dat wel zomaar doen, ook al is het goed bedoeld dan zeg ik er wel wat van. Vind het gewoon niet nodig eigenlijk.



Dat is net als met onze honden. Als ik daarmee ga wandelen zit ook iedereen ongevraagd aan ze. Omdat ze zo schattig zijn. Nou ik wil ook wel eens gewoon met ze lopen zonder dat iedereen maar denkt aan ze te mogen zitten. Vind ik ook niet nodig. Ook erg prettig als mensen dat willen doen als je in je 1tje met de kinderwagen en 2 honden loopt :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Susan di 3 apr 2012 - 21:45

Als mensen Yrsa gewoon een aai over de bol of over haar wangetje geven dan ga ik daar normaal gesproken niet iets van zeggen puur om het principe van 'kijken doe je met je handen', dat vind ik zelf onnodig onvriendelijk overkomen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Snoopy di 3 apr 2012 - 21:49

Ik heb 1 keer een vreemd kindje 'aangeraakt'. Zou het nooit zomaar doen, zoals hier beschreven in de supermarkt of zo, maar dit geval was op schiphol. Kindje (1/1,5 jaar kon net lopen) ging er elke keer van door. Ouders zaten bij de gate te wachten en de gate werd zeg maar afgesloten door een rij mensen. Maar opeens glipte het kindje door de rij heen (eenmaal door de rij heen, zouden z'n ouders hem niet meer kunnen zien), voor mijn voeten. Net op het moment dat ik zijn weg wilde blokkeren zag moeder hem ook en kwam er achter aan gerend. Maar hij glipte al verder, dus ik heb hem even een halve slag gedraaid zodat hij richting moeder ging. Moeder vond het ook niet erg, anders had ze nog een stuk Schiphol over moeten gaan om hem te pakken te krijgen.

Zelfs op het kinderdagverblijf waar ik werk zal ik niet zomaar een kindje oppakken uit de maxicosi of wagen als de ouders er al zijn. Laatst lag 1 baby te huilen in de maxicosi terwijl moeder nog de jas van de oudste aan het aantrekken was. Toen heb ik haar alleen wat aandacht gegeven en over haar buik geaaid, om haar te kalmeren, maar zou haar er nooit uithalen, aangezien moeder bezig is met weggaan.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Snoopy di 3 apr 2012 - 21:52

Slakje schreef:Ik werk in een snoepjeswinkel en zei regelmatig kinderen met driftbuien of kinderen die niet luisteren. Ik houd me er altijd buiten, het zijn mijn zaken niet, tenzij ze met hun handjes in de snoepbakken zitten. Ik laat het eerst aan de ouders over om er wat van te zeggen. Sommige ouders laten hun kinderen gewoon doen, andere ouders roepen vanop een afstandje: "Niet doen, hoor!" en laten het dan zo. Als ik zie dat ze met de handjes in de snoepbakken zitten lok ik ze eerst bij mij met de grote snoeppot waar ze wel een snoepje uit mogen nemen en meestal blijven ze dan wel uit de snoepbakken, als ze het dan nog niet doen zeg ik: "Met de handjes uit de bakken blijven, hoor!" Met een strenge blik/toon.

Soms krijg ik dan echt boze reacties van ouders dat ik mij niet moet moeien met hun kinderen. Tja, zorg dan dat je kind dat niet doet. Dat is niet proper. Voor de rest mogen ze overal aankomen (de rest is verpakt), zelfs als ze iets omstoten hoor je mij niet klagen.

Dat heb ik ook eens gehad op m'n werk. Kinderen stonden gigantisch in de weg, voor de ingang omdat de juf/moeders (schoolreisjes) hadden bedacht dat ze daar even een ijsje gingen eten. Dus ik had al drie keer gevraagd aan de juffen/moeders om het pad vrij te houden. Toen die kinderen er weer stonden heb ik tegen de kinderen gezegd dat ze even verderop moesten gaan staan. Nou toen kreeg ik mij toch een lading over mij heen van 1 van die moeders. Wat ik wel niet dacht, tegen die kinderen te praten, dat was belachelijk ik moest de moeders aanspreken... Eh ja dat had ik al drie keer gedaan en hielp niet....
Overigens waren die kinderen gewoon tussen de 6 en 8 jaar oud of zo, dus begrijpen je prima.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 23:11

Susan schreef:Als mensen Yrsa gewoon een aai over de bol of over haar wangetje geven dan ga ik daar normaal gesproken niet iets van zeggen puur om het principe van 'kijken doe je met je handen', dat vind ik zelf onnodig onvriendelijk overkomen.



Dan zou ik er waarschijnlijk ook niet zo snel wat van zeggen. Maar ik vind het nog steeds niet nodig dat mensen zomaar aan je kind zitten. Dan zou ik ze waarschijnlijk negeren, tenzij het te vaak achter elkaar gebeurt. Dan zal degene die het net te vaak doet waarschijnlijk wel een opmerking van me krijgen.



Hier krijg ik soms ook wel van die rare opmerkingen/vragen omdat mijn zoontje een helm heeft. Daar reageer ik niet eens op. Dat is vaak al genoeg reactie voor die mensen. Als iemand normaal wat erover vraagt dan geef ik antwoord, anders niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Slakje di 3 apr 2012 - 23:20

mama2be schreef:
Susan schreef:Als mensen Yrsa gewoon een aai over de bol of over haar wangetje geven dan ga ik daar normaal gesproken niet iets van zeggen puur om het principe van 'kijken doe je met je handen', dat vind ik zelf onnodig onvriendelijk overkomen.



Dan zou ik er waarschijnlijk ook niet zo snel wat van zeggen. Maar ik vind het nog steeds niet nodig dat mensen zomaar aan je kind zitten. Dan zou ik ze waarschijnlijk negeren, tenzij het te vaak achter elkaar gebeurt. Dan zal degene die het net te vaak doet waarschijnlijk wel een opmerking van me krijgen.



Hier krijg ik soms ook wel van die rare opmerkingen/vragen omdat mijn zoontje een helm heeft. Daar reageer ik niet eens op. Dat is vaak al genoeg reactie voor die mensen. Als iemand normaal wat erover vraagt dan geef ik antwoord, anders niet.
Waarom draagt hij een helm als ik vragen mag?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Viva di 3 apr 2012 - 23:24

Eerlijk gezegt vind ik het aan meer dingen liggen.

Ja je kind kan een driftbui hebben, maar stel dat dat kind al 15 minuten aan het krijsen is, dan kan ik me voorstellen dat mensen even de aandacht van het kind willen trekken zodat het stopt, omdat (lijkt in dit verhaal) die moeder niets deed.
Zegt niet dat ik het goedkeur, maar ik vind de straf wel echt véél te hoog.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 23:25

Ik vond het aanraken vervelender toen ze nog heel klein was dan nu. Nu kan ze zelf heel goed aangeven of ze iets wil of niet. Nu heb ik laatst wel mee gemaakt dat een man om haar handje vroeg, die wilde ze niet geven uit verlegenheid, toen pakte die man zelf haar handje. Ik was te verbijsterd om er wat van te zeggen, maar dát vind ik wel vervelend, omdat mijn dochter zelf aangeeft geen handje te willen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 23:26

Slakje schreef:
mama2be schreef:
Susan schreef:Als mensen Yrsa gewoon een aai over de bol of over haar wangetje geven dan ga ik daar normaal gesproken niet iets van zeggen puur om het principe van 'kijken doe je met je handen', dat vind ik zelf onnodig onvriendelijk overkomen.



Dan zou ik er waarschijnlijk ook niet zo snel wat van zeggen. Maar ik vind het nog steeds niet nodig dat mensen zomaar aan je kind zitten. Dan zou ik ze waarschijnlijk negeren, tenzij het te vaak achter elkaar gebeurt. Dan zal degene die het net te vaak doet waarschijnlijk wel een opmerking van me krijgen.



Hier krijg ik soms ook wel van die rare opmerkingen/vragen omdat mijn zoontje een helm heeft. Daar reageer ik niet eens op. Dat is vaak al genoeg reactie voor die mensen. Als iemand normaal wat erover vraagt dan geef ik antwoord, anders niet.
Waarom draagt hij een helm als ik vragen mag?
Omdat hij een plat achterhoofd heeft. Een helm wordt gedragen omdat er een plat of scheef achterhoofd is ontstaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Susan di 3 apr 2012 - 23:27

Viva schreef:Eerlijk gezegt vind ik het aan meer dingen liggen.

Ja je kind kan een driftbui hebben, maar stel dat dat kind al 15 minuten aan het krijsen is, dan kan ik me voorstellen dat mensen even de aandacht van het kind willen trekken zodat het stopt, omdat (lijkt in dit verhaal) die moeder niets deed.
Zegt niet dat ik het goedkeur, maar ik vind de straf wel echt véél te hoog.

Maar je hoeft als mede-klant toch niet een kwartier naast dat gillende kind te gaan staan? Je pakt in een supermarkt toch gewoon wat je nodig hebt, rekent af en bent weg? Ik vind dat sommige mensen die zich zo aan kinderen ergeren het zichzelf ook wel heel moeilijk maken.

Als een kind jou persoonlijk lastigvalt dan snap ik dat je er iets van zegt, maar ik snap echt niet dat mensen de behoefte hebben zich te bemoeien met de driftbui van andermans kind. Die paar minuten dat je bij dat kind in de buurt loopt...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Viva di 3 apr 2012 - 23:34

Susan schreef:
Viva schreef:Eerlijk gezegt vind ik het aan meer dingen liggen.

Ja je kind kan een driftbui hebben, maar stel dat dat kind al 15 minuten aan het krijsen is, dan kan ik me voorstellen dat mensen even de aandacht van het kind willen trekken zodat het stopt, omdat (lijkt in dit verhaal) die moeder niets deed.
Zegt niet dat ik het goedkeur, maar ik vind de straf wel echt véél te hoog.

Maar je hoeft als mede-klant toch niet een kwartier naast dat gillende kind te gaan staan? Je pakt in een supermarkt toch gewoon wat je nodig hebt, rekent af en bent weg? Ik vind dat sommige mensen die zich zo aan kinderen ergeren het zichzelf ook wel heel moeilijk maken.

Als een kind jou persoonlijk lastigvalt dan snap ik dat je er iets van zegt, maar ik snap echt niet dat mensen de behoefte hebben zich te bemoeien met de driftbui van andermans kind. Die paar minuten dat je bij dat kind in de buurt loopt...
(kleine gniffel, ik was aan het wachten tot mijn bericht gequote(?) ging worden)
Misschien stond hij er niet naast? Als je veel boodschappen moet doen ben je lang bezig.
Sowieso ken ik het verhaal alleen maar vanuit de begin post, en ook niet het verhaal van de moeder.
En daarbij keur ik die tik op de wang ook niet goed.

Maar ik vind wel dat een moeder niet lang haar kind zomaar ergens moet willen laten krijsen omdat hij/zij het er niet mee eens is.
Dan heb ik eerder zoiets dat je als moeder zijnde beter even snel je boodschappen kan pakken en snel weg kan gaan.
En natuurlijk snap ik dat kinderen die buien hebben, maar ik vind ook wel dat moeders er ook wat bij in moeten grijpen voor zover dat kan.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Susan di 3 apr 2012 - 23:36

Ja, maar als je aan de andere kant van de supermarkt een kind hoort krijsen dan is dat toch niet zo vreselijk?

Eerlijk gezegd denk ik altijd alleen maar: gelukkig is het niet mijn kind dat aan het brullen is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Viva di 3 apr 2012 - 23:36

Nee, dan is het wat mij betreft ook niet erg, dan ben ik ook alleen maar blij dat ik die moeder niet ben Laughing
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 23:42

Susan schreef:Als mensen Yrsa gewoon een aai over de bol of over haar wangetje geven dan ga ik daar normaal gesproken niet iets van zeggen puur om het principe van 'kijken doe je met je handen', dat vind ik zelf onnodig onvriendelijk overkomen.
Dat vind ik ook ja. Ik vind het zelf erg hautain overkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Tania di 3 apr 2012 - 23:50

Susan schreef:
Eerlijk gezegd denk ik altijd alleen maar: gelukkig is het niet mijn kind dat aan het brullen is.

+1
Ik heb vaak ook meer medelijden met de moeders die proberen hun kind weer rustig te krijgen terwijl ze proberen de afkeurende blikken van andere mensen te ontwijken dan dat ik last heb van het huilende/gillende kind. Als een moeder niks doet dan denk ik dat dat haar manier is om het kind het snelst rustig te krijgen en voel ik me ook niet geroepen om me er mee te bemoeien.
Ik zou het echt niet waarderen als mensen het nodig vinden om mijn kind aan te raken op zo'n moment. Sowieso vind ik het niet prettig als mensen aan mijn kinderen zitten. J. kan het nu aangeven als hij het niet wil gelukkig (en dat is bijna altijd het geval). Bij M. vind ik het niet nodig als vreemden zomaar aan haar zitten en dan zeg ik er ook wat van.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  SarahKey di 3 apr 2012 - 23:51

Ik keur ook niet goed wat hij heeft gedaan maar vind de straf veel te hoog. Maar dat zijn meer zaken in Amerika.

Ik zal ook nooit zomaar aan vreemde kindjes zitten. Kindjes die mij kennen en ik hen wel, maar dan heb je al een andere band ermee.

Toen ik nog bij de action werkte zag ik eens een kindje wat in de buggy naar beneden gezakt was. Kindje was , denk ik, nog veel te klein voor de gewone buggy en was zo ver naar onderen gezakt dat hij bijna eruit zou glippen. Het riempje zat ook heel gek. Kon wel eerst zijn moeder opsnorren maar tegen die tijd zou hij er al uit gegleden zijn. dus heb hem rechtop gezet. Maar normaal gesproken zou ik alleen met de kinderen praten als ze iets doen wat niet mag en de ouders zijn niet in de buurt.


SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 23:58

Zelda schreef:
Susan schreef:Als mensen Yrsa gewoon een aai over de bol of over haar wangetje geven dan ga ik daar normaal gesproken niet iets van zeggen puur om het principe van 'kijken doe je met je handen', dat vind ik zelf onnodig onvriendelijk overkomen.
Dat vind ik ook ja. Ik vind het zelf erg hautain overkomen.



Misschien een stomme vraag, maar wat is hautain? Nog nooit van gehoord eigenlijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 23:59

mama2be schreef:
Zelda schreef:
Susan schreef:Als mensen Yrsa gewoon een aai over de bol of over haar wangetje geven dan ga ik daar normaal gesproken niet iets van zeggen puur om het principe van 'kijken doe je met je handen', dat vind ik zelf onnodig onvriendelijk overkomen.
Dat vind ik ook ja. Ik vind het zelf erg hautain overkomen.



Misschien een stomme vraag, maar wat is hautain? Nog nooit van gehoord eigenlijk
Hooghartig, snobbig, uit de hoogte smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 0:00

Zelda schreef:
mama2be schreef:
Zelda schreef:
Susan schreef:Als mensen Yrsa gewoon een aai over de bol of over haar wangetje geven dan ga ik daar normaal gesproken niet iets van zeggen puur om het principe van 'kijken doe je met je handen', dat vind ik zelf onnodig onvriendelijk overkomen.
Dat vind ik ook ja. Ik vind het zelf erg hautain overkomen.



Misschien een stomme vraag, maar wat is hautain? Nog nooit van gehoord eigenlijk
Hooghartig, snobbig, uit de hoogte Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 561177



Ok weer wat geleerd Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Lejow ma 21 jan 2013 - 6:54

Even up, deze aflevering was vandaag weer op tv!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Phil, andermans kinderen aanraken - Pagina 2 Empty Re: Dr Phil, andermans kinderen aanraken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum