Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen Phil&Teds duowagen

+11
ShallY
Darius
Laurientje
Floor
Dora
Pommes
Fearie
ekjir@M
_Lana_
Annemie
Isa
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Isa ma 15 apr 2013 - 8:41

Heeft iemand ervaring met de Phil&Teds duowagen? Wij zijn erg aan het twijfelen
om deze aan te gaan schaffen om straks onze jongste zoon(0 mnd) en zoon ( 2 jaar) te vervoeren.
Twijfel puntje zit hem in het babynestje wat je " onderin " de kinderwagen schuift, ligt een baby daar comfortabel in?
Heeft iemand ervaring met deze wagen of misschien tips voor een andere wagen.
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Annemie ma 15 apr 2013 - 8:47

Geen tips of ervaring, maar het lijkt me 3x niks en ik vind het er ook niet uitzien en het lijkt me ook niet prettig voor het kindje dat onder ligt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  _Lana_ ma 15 apr 2013 - 8:52

Annemie schreef:Geen tips of ervaring, maar het lijkt me 3x niks en ik vind het er ook niet uitzien en het lijkt me ook niet prettig voor het kindje dat onder ligt.

+1!! Het is toch vreselijk als je onderin ligt. Zo benauwd.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  ekjir@M ma 15 apr 2013 - 8:54

Wij hebben een tandemwagen bij Amazon.de gekocht voor 136 euro uit m'n hoofd. Ideaal ding.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Fearie ma 15 apr 2013 - 8:55

Ik heb het ook gezien, leek mij juist wel handig. Vind ze alleen flink aan de prijs als je ze compleet wil hebben.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Pommes ma 15 apr 2013 - 8:57

Ook mij lijkt het niks en niet fijn voor het kind wat onderin zit. Ook heb ik eens een vrouw gezien die haar kinderen eruit haalde. Die bovenin ging er gemakkelijk uit maar bij het kind onderin zat ze toch ff te klungelen (omdat je ook niet veel ruimte hebt)
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Dora ma 15 apr 2013 - 9:08

Wij vonden hem ook 3x niks.
Daarom hebben wij (op een vrijmarkt met koninginnedag 2 jaar terug) de ICandy Peach kunnen over kopen. En hier hebben we tot een paar weken terug flink gebruik van gemaakt. Hij staat nu bij mijn ouders voor als mijn moeder oppast (hebben nog een nichtje die 7 maanden jonger is dan onze jongste).

Ik weet wel dat Susan er 1 heeft en er erg tevreden over is/was. Misschien kun je haar even pm-en.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Floor ma 15 apr 2013 - 19:12

http://www.teuntje.nl/promenade/556-phil-teds-promenade.html#.UWzrUbWePJY

Iemand in mijn wijk heeft deze wagen, ik vind het er wel handig uit zien, het kindje onderin ziet dan wel een stuk minder/niks maar dat is niet zo'n ramp.
Ik vind het wel een dure wagen. Maar dat zijn de meeste zo te zien wel.

edit, ik zie wel dat er ook nog een andere is van dit merk. Bij deze heb je een reiswieg onderin, geen babynestje zo te zien. Misschien dat je beide ergens kunt bekijken in de winkel en beslissen wat gemakkelijk is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Laurientje ma 15 apr 2013 - 20:30

Mijn man vond m ook leuk maar ik vind het echt niks.. In het begin als de baby echt nog baby is dan zal t hem niet veel uitmaken dat hij niets ziet maar op den duur gaat dat natuurlijk veranderen.

Wij hebben de koelstra flexxo twin, hele fijne wagen, en lekker naast elkaar zitten.
Mijn zoontje is net drie en mijn dochter net 1 maar ik gebruik m nog regelmatig
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 23:15

Ik vond die wagen ook niks.
Inderdaad omdat de kleinste niks kan zien en een baby zo dicht boven de grond hangt.
Susan was er inderdaad wel erg tevreden over.

Wij hadden de EasyWalker. Die is ook naast elkaar en hebben we veel plezier van gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Darius di 16 apr 2013 - 0:15

Goede vriendin van me heeft hem ook, je hebt de verb en de vibe, ik weet niet precies welke ze heeft. Maar de bekleding is al drie keer stuk gegaan (ze heeft al wel drie keer nieuwe bekleding gratis gekregen van de winkel). Verder is het een enorm gemorrel om het kindje onderin goed te krijgen plus dat er onderin ook geen voetenzak kan in de winter.

Ze heeft nu een twee maanden oude baby (derde kindje) en ze heeft daarvoor net dat babynestje aangeschaft, maar dat is maar heel klein en de voetjes van de baby zitten erg krap omdat haar dochter voor zit, en die drukt het stoeltje op de beentjes zeg maar. Daarbij zit haar dochter er ook niet mooi in in het voorste zitje.

Nee, ik zou hem zelf niet aanschaffen, maar wij hebben dan ook nooit een duowagen gehad.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Isa di 16 apr 2013 - 1:41

Bedankt voor alle reacties. Het 'probleem' is dat wij in de gang beneden geen plek hebben voor een duowagen die breder of langer is dan een normale kinderwagen. Daarnaast hebben we al een hele mooie enkele kinderwagen maar die brengt ook nog maar max €250 op als we die verkopen we willen dan ook maar maximaal €300 uitgeven aan een duowagen. Een tweedehands Phil&Teds duowagen is dan de enigste optie volgens mij of dragen met een doek, heb ik bij de 1e geprobeerd maar dat ging niet super. Of zo een meerijd plankje aan de kinderwagen maar daar zie ik mijn eigenwijze dreumes niet netjes op blijven zitten. Het is ook allemaal zo duur om ' eventjes' uit te proberen, lastig...... als iemand nog andere ideeën heeft graag!
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Floor di 16 apr 2013 - 1:57

http://www.babyentiener.nl/kinderwagen-abc-design-zoom-white-black.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_content=pla&utm_campaign=shopping&gclid=COzgqMOez7YCFa7MtAodHm0ADg
En zoiets dan?
die kom ik ook wel eens onderweg tegen, dit zou ik willen als ik een tweede zou krijgen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  ShallY di 16 apr 2013 - 4:01

Mijn zus heeft zo'n wagen. Voordat ze hem kocht vond ik het ook 3x niks maar nu ze hem in gebruik heeft is hij best makkelijk. Hij rijd goed en de kleine ligt goed beschut in het babynestje. Tot nu toe is zij er tevreden over. Ik weet natuurlijk niet hoe het zal zijn als de kleinste ook in een stoeltje kan.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 6:17

Onze duowagen was nauwelijks breder dan de enkele.
En langer ook niet want deze duwstang kon ik veel beter inklappen.
Wij hebben ook echt een smalle hal en hier was ik ook bang voor maar voor we gingen kopen hebben we goed gemeten en het paste perfect. Ok, er moet geen tientonner door je gang heen moeten of nog een buggy maar dat was bij ons niet aan de orde.

Zet trouwens, voor je gaat kopen ook de oudste een keer in de wagen. Ik had een hele mooie gezien en die was ook nog wat smaller dan de EasyWalker maar toen ik H er in zette (met ongeveer 19 maanden) paste ze al niet eens onder de kap. Die kon toen al niet meer dicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Dora di 16 apr 2013 - 8:36

Onze ICandy peach is ook niet (veel groter/langer) dan een gewone wagen.
Breder in ieder geval niet, je kunt hem ook als enkele wagen gebruiken.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Steep zo 30 jun 2013 - 7:42

Hmm wij wilden ook gaan kijken naar een phil en teds. Die grote duowagens vind ik onhandig en daarnaast denk ik dat Ruben ook niet heel lang meer in de buggy wil. Mij leek een phil en teds juist ideaal, alleen zit ik met de duwstang in de knoop. Loop je lekker achter de wagen als je het wiegje onderin hebt? Zonder dat je er tegen aan schopt Wink . Een Icandy vind ik echt veelste duur, een phil en teds kan ik nog makkelijk hier in de buurt 2ehands scoren.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Happydobby zo 30 jun 2013 - 8:36

En deze steep?

http://www.amazon.de/Safety-1st-12199600-Zwillingskinderwagen-Regenverdeck/dp/B004PGMF0I/ref=sr_1_2?s=baby&ie=UTF8&qid=1372620866&sr=1-2

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Darius zo 30 jun 2013 - 8:37

Steep schreef:Hmm wij wilden ook gaan kijken naar een phil en teds. Die grote duowagens vind ik onhandig en daarnaast denk ik dat Ruben ook niet heel lang meer in de buggy wil. Mij leek een phil en teds juist ideaal, alleen zit ik met de duwstang in de knoop. Loop je lekker achter de wagen als je het wiegje onderin hebt? Zonder dat je er tegen aan schopt Wink . Een Icandy vind ik echt veelste duur, een phil en teds kan ik nog makkelijk hier in de buurt 2ehands scoren.

Je oudste is dan 2,5 als de baby geboren wordt? Waarom ga je niet voor een draagdoek of een ergonomische drager?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Steep zo 30 jun 2013 - 8:37

Ow die vind ik zo lelijk haha! Thnx voor het meedenken ;-)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Steep zo 30 jun 2013 - 8:39

Darius schreef:
Steep schreef:Hmm wij wilden ook gaan kijken naar een phil en teds. Die grote duowagens vind ik onhandig en daarnaast denk ik dat Ruben ook niet heel lang meer in de buggy wil. Mij leek een phil en teds juist ideaal, alleen zit ik met de duwstang in de knoop. Loop je lekker achter de wagen als je het wiegje onderin hebt? Zonder dat je er tegen aan schopt Wink . Een Icandy vind ik echt veelste duur, een phil en teds kan ik nog makkelijk hier in de buurt 2ehands scoren.

Je oudste is dan 2,5 als de baby geboren wordt? Waarom ga je niet voor een draagdoek of een ergonomische drager?

Ja zit ik ook over te denken. Maar ik beval hartje winter en dan ben ik bang dat ik val..nerd Ik wil wel gaan dragen, maar met goed/droog/niet glad weer.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Susan zo 30 jun 2013 - 8:40

Ik liep prima achter de Phil & Teds, heb een ouder model gehad en later nog een nieuwer model en ze liepen heerlijk, vooral dat nieuwere model, die oudere begon wel kuren te vertonen na verloop van tijd, maar die was ook wel echt oud. Heb ook heel kort zo'n tandembuggy gehad en dat vond ik echt een verschrikking, dat ding was echt totaal niet wendbaar. Die nieuwe modellen Phil & Teds zijn wel echt luxe.

Je zou ook kunnen kijken voor een Urban Jungle Duet, die is nauwelijks breder dan een enkele wagen. Er was volgens mij ook een model duowagen van Urban Jungle met de zitjes achter elkaar, maar die kan ik zo snel niet vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Happydobby zo 30 jun 2013 - 8:40

Haha Laughing Ik koop ook geen duowagen, de baby gaat in de doek. En mijn vriend die denk er nog over na haha.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  studiebol zo 30 jun 2013 - 9:23

 WIj hebben er toen heel bewust niet voor gekozen. Het lijkt mij niet prettig om onderin te moeten zitten dus dat wilde ik ook niet voor mijn kind. Op vakantie heb ik er heel wat voor bij zien komen en de kindjes die onderin lagen, waren altijd aan het huilen. Wat natuurlijk gewoon toeval kan zijn maar het viel me op :-) Ook valt het me op dat het onderste kindje heel erg zijn best moet doen om wat te kunnen zien, ze moeten dus echt een beetje om de wagen heen kijken dat lijkt me ook niet prettig.

Er zijn ook wat duowagen die je redelijk klein kan opvouwen misschien kan je daar is naar kijken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Susan zo 30 jun 2013 - 9:25

Yrsa lag als baby altijd heerlijk onderin, dus dat geldt echt niet voor alle kindjes. Ik had zo'n babynestje gekocht zodat ik haar er thuis makkelijk uit kon halen en met nestje en al in de box kon zetten, maar ook buiten lag ze altijd lekker te slapen. Ook toen het een zitje werd vond ze het prima, pas toen ze een jaar of twee was wilde ze het echt niet meer, maar de meeste mensen gebruiken de Phil & Teds ook niet zo lang, want het oudste kind zit meestal niet zo lang in de wagen. Ik heb ook het idee dat het meer het idee van volwassenen is dat dat achterste zitje vervelend is dan dat hele kleine kindjes er nou zo'n last van hebben.

Maar de Phil & Teds lijkt me sowieso niet handig voor een tweeling, het is wel echt een wagen voor een groter en een kleiner kindje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Phil&Teds duowagen Empty Re: Ervaringen Phil&Teds duowagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum