Karakter - meer vader of moeder
+22
Jade
Guus
Esperanza
redd
Sugarfall
VeryCherry
Sweety
Toet
Niekske
Bazinga
Angela_1986
Lady Starstruck
loura
Oasis
Blond
Japie
Marin
loesje
Rovine
Monte
Rush
Susan
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Karakter - meer vader of moeder
Ik ben wel een mix. De ene keer meer mijn pa en de andere keer mijn ma. Mijn pa en ik kunnen allebei hard gillen, soms ook wel onredelijk zijn, als we boos zijn kunnen we soms zo boos zijn dat we met iets gaan gooien, ik sla dan soms ook weleens tegen een deur of muur. Van mijn moeder heb ik het graag goed willen doen bij mensen, zorgzaam, vriendelijk.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben een kopie van mijn paps
Vooral qua karakter en daar ben ik heel blij mee.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lijk meer op mijn vader, sowieso lijk ik meer op de kant van mijn vader dan mijn moeder. Als ik iets in mijn hoofd heb moet het meteen gebeuren, heb echt totaal geen geduld, dat heeft mijn vader ook. Heel enthousiast aan iets beginnen en het dan na een week of twee weken alweer zat zijn, heb ik ook van mijn vader haha.
Ik lijk verder ook wel een beetje op mijn moeder, het zorgzame en rustige (al kan ik ook heel druk zijn) heb ik van haar, en dat ik bang ben om mensen te kwetsen ook wel.
Ik lijk verder ook wel een beetje op mijn moeder, het zorgzame en rustige (al kan ik ook heel druk zijn) heb ik van haar, en dat ik bang ben om mensen te kwetsen ook wel.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook!VeryCherry schreef:Ik ben een kopie van mijn paps
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
redd schreef:Ik ook!VeryCherry schreef:Ik ben een kopie van mijn paps
Als ik op mijn moeder zou lijken zouden mijn vriend en ik niet eens bij elkaar zijn, whahaha.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lijk op beide.
Vader: humor, alles (maar dan ook werkelijk waar alles) uitstellen, bezorgdheid
Moeder:teveel voor anderen zorgen, ruzie zoveel mogelijk voorkomen.
Al denk ik dat die laatste 2 meer uit kopieergedrag komen.
Vader: humor, alles (maar dan ook werkelijk waar alles) uitstellen, bezorgdheid
Moeder:teveel voor anderen zorgen, ruzie zoveel mogelijk voorkomen.
Al denk ik dat die laatste 2 meer uit kopieergedrag komen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
ik lijk op mijn vader, qua uiterlijk op geen van twee echt, maar qua karakter ben ik volgens mij niet van de melkboer
mijn doorzettingsvermogen, nuchterheid, af en toe koppigheid en behulpzaamheid heb ik absoluut van mij vader!
moeilijk topic wel, doet me beseffen dat ik me niet meer kan herinneren wat ik van mijn moeder heb en dat ik het nu niet meer kan vinden...
mijn doorzettingsvermogen, nuchterheid, af en toe koppigheid en behulpzaamheid heb ik absoluut van mij vader!
moeilijk topic wel, doet me beseffen dat ik me niet meer kan herinneren wat ik van mijn moeder heb en dat ik het nu niet meer kan vinden...
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik vind dit een moeilijke vraag. Ik ken mijn vader niet zo goed, mijn moeder misschien te goed!
Mensen zeggen dat ik qua uiterlijk op mijn moeder lijkt, Ik zie dat ik op mijn vader lijk (dit zijn meteen de dingen die ik lelijk vind aan mijzelf) Ik heb wel het postuur, handen etc. van mijn moeder.
Maar uiterlijk is natuurlijk oppervlakkig, eigenschappen vind ik moeilijker!
Ik zit in een fase dat ik moeilijk met mijn eigen eigenschappen overweg kan en ik weet niet altijd evengoed wie ik nou eigenlijk ben!
Ik ben vaak heel druk en aanwezig, maar diep van binnen ben ik dan heel onzeker. Ik denk dat ik dit van mijn moeder heb. Ik weet (ondanks dat ze het niet laat blijken), dat mijn moeder ook onzeker is. Ik ben vaak heel onrustig van binnen en ben ontzettend bang voor wat andere mensen van mij vinden. Ik denk dat mijn vader ook heel onrustig is, en ongelukkig met zichzelf.
Verder weet ik dat ik bepaalde eigenschappen van mijn vader heb. Dit zijn eigenschappen waarvan ik af wil! Ik hoop dat dat gaat lukken met psychologische hulp.
Ik denk niet dat ik deze vraag goed kan beantwoorden. Misschien over een aantal jaren.
Mensen zeggen dat ik qua uiterlijk op mijn moeder lijkt, Ik zie dat ik op mijn vader lijk (dit zijn meteen de dingen die ik lelijk vind aan mijzelf) Ik heb wel het postuur, handen etc. van mijn moeder.
Maar uiterlijk is natuurlijk oppervlakkig, eigenschappen vind ik moeilijker!
Ik zit in een fase dat ik moeilijk met mijn eigen eigenschappen overweg kan en ik weet niet altijd evengoed wie ik nou eigenlijk ben!
Ik ben vaak heel druk en aanwezig, maar diep van binnen ben ik dan heel onzeker. Ik denk dat ik dit van mijn moeder heb. Ik weet (ondanks dat ze het niet laat blijken), dat mijn moeder ook onzeker is. Ik ben vaak heel onrustig van binnen en ben ontzettend bang voor wat andere mensen van mij vinden. Ik denk dat mijn vader ook heel onrustig is, en ongelukkig met zichzelf.
Verder weet ik dat ik bepaalde eigenschappen van mijn vader heb. Dit zijn eigenschappen waarvan ik af wil! Ik hoop dat dat gaat lukken met psychologische hulp.
Ik denk niet dat ik deze vraag goed kan beantwoorden. Misschien over een aantal jaren.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Is jouw moeder overleden dan, Goochempie?Goochempie schreef:moeilijk topic wel, doet me beseffen dat ik me niet meer kan herinneren wat ik van mijn moeder heb en dat ik het nu niet meer kan vinden...
Ik vind dat ik op geen van beide erg lijk. Maar ik lijk wel meer op mijn vader dan op mijn moeder. Grappig, want mijn vader heeft helemaal niet zo'n grote rol gespeeld bij de opvoeding. Maar mijn moeder heeft compleet andere humor, andere smaak, andere manier van denken etc., daar lijk ik helemáál niet op. Vandaar m'n vader.
Gast- Gast
Rood schreef:Is jouw moeder overleden dan, Goochempie?Goochempie schreef:moeilijk topic wel, doet me beseffen dat ik me niet meer kan herinneren wat ik van mijn moeder heb en dat ik het nu niet meer kan vinden...
Ik vind dat ik op geen van beide erg lijk. Maar ik lijk wel meer op mijn vader dan op mijn moeder. Grappig, want mijn vader heeft helemaal niet zo'n grote rol gespeeld bij de opvoeding. Maar mijn moeder heeft compleet andere humor, andere smaak, andere manier van denken etc., daar lijk ik helemáál niet op. Vandaar m'n vader.
nee nog niet, maar haar karakter is inmiddels niet meer te herkennen door ziekte.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
O, echt? Wat naar zeg. Lijkt me inderdaad een soort verloren gevoel geven over je eigen identiteit als je haar niet meer in jou kunt 'vinden'.Goochempie schreef:nee nog niet, maar haar karakter is inmiddels niet meer te herkennen door ziekte.
Gast- Gast
Ik heb van allebei wel iets. Zo ben ik net zo koppig als mijn vader (toen ik nog thuis woonde botste dit nog wel eens) en heb ik het lieve, rustige karakter van mijn moeder.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik heb wel een mixje van allebei. Mijn vader is droog, veel humor. Heb ik ook allebei. Mijn moeder is netjes, verlegen, onzeker. Daar heb ik ook last van.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Allebei maar ik neig het meest naar mijn vader. Mijn vader is erg sociaal, is gevoelig en kan niks weggooien.
En mijn moeder is een bezige bij, een poetsmuts en een werkpaard. Zo ben ik totaal niet
Maar qua stressgevoeligheid, opruimerigheid en een zwak punt hebben voor lekker eten daar lijk ik dan wel weer op mijn mama
En mijn moeder is een bezige bij, een poetsmuts en een werkpaard. Zo ben ik totaal niet
Maar qua stressgevoeligheid, opruimerigheid en een zwak punt hebben voor lekker eten daar lijk ik dan wel weer op mijn mama
Gast- Gast
Allebei, het zorgzame en snel piekeren heb ik van mijn moeder, maar ook juist het nuchtere en bijdehandte van mijn vader.
Mijn vader en ik kunnen dan ook heerlijk samen mijn moeder op de kast jagen
Mijn vader en ik kunnen dan ook heerlijk samen mijn moeder op de kast jagen
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik lijkt qua karakter op mijn vader, extrovert, ook qua humor enzo... Uiterlijk ben ik een kloon van mijn moeder.
Gast- Gast
Beide niet echt. Mijn familie ken ik niet goed genoeg om te oordelen op wie ik wel lijk.
Gast- Gast
Emotionele van mijn moeder, verder mijn karakter meer van mijn vader en manier van denken enz.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lijk jij meer op je moeder of op je vader?
» Moeizaam/nauwelijks contact met je vader/moeder en zwanger
» Mijn vader wil niet meer.....
» ADD of karakter
» Wanneer mag een vader, een vader zijn?
» Moeizaam/nauwelijks contact met je vader/moeder en zwanger
» Mijn vader wil niet meer.....
» ADD of karakter
» Wanneer mag een vader, een vader zijn?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: