Show je woonkamer/ je huis!
+54
duckie
Ella
VeryCherry
Mamsie
Océane
SoCali
Lindsya
flower
Sweety
leeuw
Oasis
vlinder19
Jerry
VanillaRose
Monte
Error
klavertje
fleurigebloem
Silver
snapple
Parisienne
Rouge
Kreeftje
CCC
Schaapke
Poisongirl
Zora
Pien
Lynn_
fryskfamke1
Julia
samantjuh89
SarahKey
Zwerver
TNMN
Caresses
LoveMusic
Theeleut
Mari
Didi
Penny Blossom
Guus
Aimee
Atelier Madame
Winegum
Mida4you
smooch
ekiaam87
TGR
Pannetoet
JD
Sarah1985
Eris
yellow
58 plaatsers
Pagina 9 van 12
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Re: Show je woonkamer/ je huis!
@ Fleurige bloem: mooi hoor. Wat een aparte coole vloer zeg!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk om in dit topic rond te kijken! Heb echt al leuke ideeen zo voor mijn eigen appartement, hoop er van de zomer (aug/sept) in te kunnen!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
snapple schreef:Zora schreef:Mooi hoor Snapple! En wat een uitzicht!
Ja met het uitzicht zijn we ook heel blij... Vooral omdat ze bij ons in de straat nog meer nieuwe huizen gaan bouwen, maar de kavel voor ons huis blijft vrij (landbouwgrond) dus we blijven lekekr dit uitzicht houden.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je betaald hebt? (via PM mag ook)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Onze woonkamer (sorry voor de donkere foto´s)
Mijn tak, jammer dat je de kleuren bijna niet kan zien!(en m´n auto haha)
Gast- Gast
Hey snapple...waar ergens in zuid limburg woon je Ik heb namelijk hetzelfde uitzicht maar dan vanaf de andere kant .
Gast- Gast
Patriesje schreef:Onze woonkamer (sorry voor de donkere foto´s)
ik kan er niks uit op maken, zo donker! ik zie alleen balonnen...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
mozzarella schreef:Hey snapple...waar ergens in zuid limburg woon je Ik heb namelijk hetzelfde uitzicht maar dan vanaf de andere kant .
Echt waar... dan wonen we waarschijnlijk heel dicht bij elkaar in de buurt. Ik woon in Partij (heel klein dorpje met ca. 800 inwoners)... behoort tot de gemeente Gulpen-Wittem. Mijn vriend is hier geboren en getogen... Ik kom uit de omgeving van Eindhoven, dus dit is wel heel wat anders, maar het bevalt me prima. Waar woon jij?
snapple- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10
Volgens mij staan mijn interieurfotootjes al ergens op pagina 1 of 2... maar wilde toch even een foto maken van mijn "takkenprojectje" in de woonkamer. Hij hangt eindelijk!
Had de tak in t bos gevonden, dingen eraan gehangen en hij hangt nu boven de eettafel
Had de tak in t bos gevonden, dingen eraan gehangen en hij hangt nu boven de eettafel
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Leuk gedaan Marietje!
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
mozzarella schreef:Hey snapple...waar ergens in zuid limburg woon je Ik heb namelijk hetzelfde uitzicht maar dan vanaf de andere kant .
Overburen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
snapple schreef:mozzarella schreef:Hey snapple...waar ergens in zuid limburg woon je Ik heb namelijk hetzelfde uitzicht maar dan vanaf de andere kant .
Echt waar... dan wonen we waarschijnlijk heel dicht bij elkaar in de buurt. Ik woon in Partij (heel klein dorpje met ca. 800 inwoners)... behoort tot de gemeente Gulpen-Wittem. Mijn vriend is hier geboren en getogen... Ik kom uit de omgeving van Eindhoven, dus dit is wel heel wat anders, maar het bevalt me prima. Waar woon jij?
Vaals....het klopt dus echt met dat uitzicht want ik kijk uit richting Vijlen/Wittem hahahah
Gast- Gast
Haha dat is grappig... Ik kom regelmatig in Vaals als ik eens een keer naar de ACTION wil of naar de AH en de Lidl... Helaas hebben we die niet dichterbij in de buurt liggen. Maar dan woon je denk ik vooraan in Vaals Mozz of niet??
snapple- Fluisteraar
snapple schreef:Haha dat is grappig... Ik kom regelmatig in Vaals als ik eens een keer naar de ACTION wil of naar de AH en de Lidl... Helaas hebben we die niet dichterbij in de buurt liggen. Maar dan woon je denk ik vooraan in Vaals Mozz of niet??
Ja als je Vaals inrijdt heb je links dat speeltuintje bij die rotonde. Daar komt mijn straat op uit...een parallelstraat van de hoofdstraat .
Gast- Gast
Zoo hier is onze woonkamer keuken Ik weet het lijkt hier en daar nog wat kaal. We wonen hier nu een jaar en sommige dingen hebben nou eenmaal een kostenplaatje.. En andere dingen gaan weer voor... Ben benieuwd wat jullie ervan zullen vinden.
Laatst aangepast door BurnedFlower op ma 7 maa 2011 - 8:52; in totaal 2 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ziet er leuk uit hoor BurnedFlower!
Heeft die grote kast nou een lichtere kleur?
Heeft die grote kast nou een lichtere kleur?
Error- Prater
Dankje wel, ja die grote kast is white wash, de rest is gewoon blank eiken... Dat white wash willen we terug laten komen door hockers of iets dergelijks. hehe daar komt het beroemde kostenplaatje. En de flitser stond aan, dus de kast ziet er sowieso veel lichter uit nu.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
mozzarella schreef:snapple schreef:Haha dat is grappig... Ik kom regelmatig in Vaals als ik eens een keer naar de ACTION wil of naar de AH en de Lidl... Helaas hebben we die niet dichterbij in de buurt liggen. Maar dan woon je denk ik vooraan in Vaals Mozz of niet??
Ja als je Vaals inrijdt heb je links dat speeltuintje bij die rotonde. Daar komt mijn straat op uit...een parallelstraat van de hoofdstraat .
Het zegt me zo nog niets... maar zal de volgende keer eens opletten als ik weer naar Vaals rijd. Zal nog wel even duren, want vanaf morgen is het eerst weer tijd om carnaval te vieren. Ga je ook carnaval vieren?
snapple- Fluisteraar
BurnedFlower schreef:Dankje wel, ja die grote kast is white wash, de rest is gewoon blank eiken... Dat white wash willen we terug laten komen door hockers of iets dergelijks. hehe daar komt het beroemde kostenplaatje. En de flitser stond aan, dus de kast ziet er sowieso veel lichter uit nu.
Oooh maar vind het ook niet verkeerd staan hoor, vooral omdat je die kast zo apart tegen die muur hebt staan.. Vind het wel een hele mooie kast! En het komt vanzelf wel toch, in de loop van de tijd om alles een geheel te krijgen
Error- Prater
Heb hele leuke huizen voorbij zien komen! Ook mindere natuurlijk, maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak!
Ik weet eindelijk hoe ik foto's moet plaatsen, dus hierbij foto's van onze huiskamer / keuken.
Ik weet eindelijk hoe ik foto's moet plaatsen, dus hierbij foto's van onze huiskamer / keuken.
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Heel leuk ingericht, Vlinder19! Wel mijn smaak
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Patriesje schreef:Onze woonkamer (sorry voor de donkere foto´s)
Niet alleen donkere foto's, komt denk ik ook deels door de donkere kamer. Maakt het wat klein!
Gast- Gast
Vlinder, erg mooi gedaan!
Waar hebben jullie dat tv-meubel vandaan?
Waar hebben jullie dat tv-meubel vandaan?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Via www.eetkamerstoelen.com
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen