Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show je woonkamer/ je huis!

+54
duckie
Ella
VeryCherry
Mamsie
Océane
SoCali
Lindsya
flower
Sweety
leeuw
Oasis
vlinder19
Jerry
VanillaRose
Monte
Error
klavertje
fleurigebloem
Silver
snapple
Parisienne
Rouge
Kreeftje
CCC
Schaapke
Poisongirl
Zora
Pien
Lynn_
fryskfamke1
Julia
samantjuh89
SarahKey
Zwerver
TNMN
Caresses
LoveMusic
Theeleut
Mari
Didi
Penny Blossom
Guus
Aimee
Atelier Madame
Winegum
Mida4you
smooch
ekiaam87
TGR
Pannetoet
JD
Sarah1985
Eris
yellow
58 plaatsers

Pagina 7 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Show je woonkamer/ je huis! - Pagina 7 Empty Re: Show je woonkamer/ je huis!

Bericht  JD zo 20 feb 2011 - 5:15

Lynn_ schreef:

Mijn vriend vindt het allemaal wel prima eigenlijk. Ik vraag wel altijd aan hem of hij het leuk vindt; behalve als het om heel kleine dingetjes gaat natuurlijk. Mijn vriend laat de inrichting dus aan mij over maar ik wil graag zijn mening horen zodat hij het ook echt leuk vindt.

+1
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  JD zo 20 feb 2011 - 5:20

zegge CKC...we zijn nog steeds allemaal in afwachting van je antwoord... (of heb ij t antwoord gemist ergens 3 pagina's terug?) over dat supersupermooie huis....of jullie die gekocht hebben of niet? heb je de link nog, zodat ik nog 1 keer kan kwijlen? zooooo mooi!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Lynn_ zo 20 feb 2011 - 5:34

Daar ben ik ook benieuwd naar!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 7:09

Mozz, zo anders is jullie inrichting toch niet? Foto? smile Ik heb verder ook weinig prullaria trouwens, ik hou daar ook niet zo van.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 7:27

He verdorie wilde fotos plaatsen maar ik kan niet meer linken vanaf Facebook. Heeft iedereen daar last van?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 22:07

Ik kijk op facebook wel even! smile

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 20 feb 2011 - 22:15

Giacomo, Smikkel en ik hebben beide tot 2 keer toe op het forum gezet dat we benieuwd waren naar je gepimpte meubels!!

Ik vind het supermooi geworden, echt heel goed opgeknapt!! ik snap nooit dat mensen de zin hebben om kasten zo te schuren en verfen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 22:28

Omdat het een paar honderd euro scheelt Very Happy dus dan maak ik wel zin!

Wij konden geen buffetkast vinden voor onder de €500, zelfs niet op marktplaats!
Dus toen vonden we die tvkast plus buffetkast op marktplaats en hebben meteen gebeld. Hij stond er net op en ze hadden nog geen beller gehad. Voor €200 mochten we ze ophalen. Was een dure kast geweest, was nog helemaal goed, massief hout. Potje verf erbij en klaar. Nou, dan ga ik toch liever aan de klus zodat ik met de rest van het geld wat leuks kan doen smile Geloof dat hij met een week al klaar was.

Ja ik vind dat soort projecten gewoon heel leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 22:31

Hee meiden,

Haha ja ik had de vraag helemaal gemist! Sorry daarvoor.
We zijn naar het huis wezen kijken, het huis is in werkelijkheid een 100x mooier dan op de foto's maar het is echt ver. echt heel ver haha! Had het idee dat we van de wereld zouden afvallen.. we reden voornamelijk snelweg en mijn man trapt em door, maar het duurde vooralsnog 42 min van ons huis naar dat huis. Wat dus maakt dat onze 1ste graads familie (o.a.mijn ouders, dus) een uur rijden van ons af wonen. Nu is dat 10 minuten. Met de baby op komst is dat gewoon geen goed idee. Aangezien mijn vader elke morgen langs ons huis naar zijn werk rijdt en mijn moeder gewoon gaan oppassen in ons huis op de baby de eerste 3maandjes en haar dus bij ons kan afzetten mama heeft geen rijbewijs (moeten 't nog vragen,maar ik weet 100% zeker dat ze dat met alle liefde zal doen) hebben we besloten om het niet te doen. We zijn zaterdag naar een vergelijkbaar huis wezen kijken in onze huidge woonplaats, maar die vragen E475.000 voor het huis en heeft een woonkamer waar je je kont niet kunt keren.. (oke, overdreven maar een woonkamer die 5 breed en 4 lang is voor dat geld gaat em niet worden.

Druk op zoek dus naar huizen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 22:34

Hahahaha, mijn man kan het geen snars schelen wat voor vaas of wat voor hartjes er aan het raam hangen hoor.
Die zegt dat ik zijn tijd verspil als ik 2 bijna identieke vazen laat zien en zeg: schat, deze of dees? haha. Die vind het allemaal best. Hij zei wel laatst (na 4maanden) hee, die boeda daar, is die nieuw?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:59

Mijn vriend vindt ook alles best, ik hoor hem nooit ergens over, hij vindt altijd alles leuk wat ik koop of maak. 1 klein puntje verschillen wij in en dat is dat ik graag een witte hoogglans vloer wil in ons nieuwe huis maar dat vindt hij nogal besmettelijk. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:00

Purple schreef:Mijn vriend vindt ook alles best, ik hoor hem nooit ergens over, hij vindt altijd alles leuk wat ik koop of maak. 1 klein puntje verschillen wij in en dat is dat ik graag een witte hoogglans vloer wil in ons nieuwe huis maar dat vindt hij nogal besmettelijk. Show je woonkamer/ je huis! - Pagina 7 394967
Oh wat ga je hier spijt van krijgen als je dat doet haha. That's all i am saying.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:02

CKC schreef:
Oh wat ga je hier spijt van krijgen als je dat doet haha. That's all i am saying.
Hahaha, ja dat geloof ik dus ook gelijk hoor. Wink Misschien toch maar niet doen maar het is zoooo mooi! I I love you hoogglans en strak!
Heb jij trouwens ervaring? Ik las ook al een keertje op het forum dat Mamsie zwart ook vreselijk vond, daar zag je ook alles op.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:15

CKC schreef:
Purple schreef:Mijn vriend vindt ook alles best, ik hoor hem nooit ergens over, hij vindt altijd alles leuk wat ik koop of maak. 1 klein puntje verschillen wij in en dat is dat ik graag een witte hoogglans vloer wil in ons nieuwe huis maar dat vindt hij nogal besmettelijk. Show je woonkamer/ je huis! - Pagina 7 394967

+1 ik heb zoooooo spijt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:20

Mama_van2 schreef:+1 ik heb zoooooo spijt.
Ervaring dus? Is het echt zo dat je er al snel helemaal gek van wordt? Is het alleen het wit waar je spijt van hebt of ook het hoogglans?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:21

Purple schreef:
CKC schreef:
Hahaha, ja dat geloof ik dus ook gelijk hoor. Wink Misschien toch maar niet doen maar het is zoooo mooi! I I love you hoogglans en strak!
Heb jij trouwens ervaring? Ik las ook al een keertje op het forum dat Mamsie zwart ook vreselijk vond, daar zag je ook alles op.

Ik heb hoogglans witte meubelen, daar zie je elk stofje op.. echt een verschrikking.
Ik heb 2 witte hoogglans trappen in mijn huis die ik elke dag, en echt elke dag moet swifferen/zuigen.. je ziet er alles op. Echt alles. Boven een lichte laminaatvloer waar ik al bijna van moet huilen als ik 1x mijn haar borstel.. nee echt, begin er niet aan meis! Je hebt echt heel erg spijt!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:24

CKC schreef:
Ik heb hoogglans witte meubelen, daar zie je elk stofje op.. echt een verschrikking.
Ik heb 2 witte hoogglans trappen in mijn huis die ik elke dag, en echt elke dag moet swifferen/zuigen.. je ziet er alles op. Echt alles. Boven een lichte laminaatvloer waar ik al bijna van moet huilen als ik 1x mijn haar borstel.. nee echt, begin er niet aan meis! Je hebt echt heel erg spijt!
Meubels heb ik ook in hoogglans wit en zwart maar daar heb ik (nog) geen moeite mee, wat betreft die vloer heb je inderdaad wel gelijk. Zonde, het is zo mooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:31

Purple schreef:
CKC schreef:
Meubels heb ik ook in hoogglans wit en zwart maar daar heb ik (nog) geen moeite mee, wat betreft die vloer heb je inderdaad wel gelijk. Zonde, het is zo mooi.
Je ziet ook alle haren erop.
Ik heb veel problemen met hoogglans wit omdat wij een nieuwbouw huis hebben en daardoor erg veel last van stof hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 5:02

Purple schreef:
Mama_van2 schreef:+1 ik heb zoooooo spijt.
Ervaring dus? Is het echt zo dat je er al snel helemaal gek van wordt? Is het alleen het wit waar je spijt van hebt of ook het hoogglans?

Ik heb een gewone witte laminaatvloer (dus geen hoogglans) in mijn slaapkamer en dat is al verschrikkelijk. Mooi, maar verschrikkelijk :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 5:20

Ik krijg door dit topic zoveel inspiratie! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rouge ma 21 feb 2011 - 9:34

Purple schreef:
CKC schreef:

Als je een kind hebt in combinatie met hoogglans meubelen...wenste je dat je nooit die meubelen had genomen (of andersom..Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 1:44

Een woonkamer van 5m bij 4 m in een huis van €475.000 :shock:
Welke idioot heeft dat ontworpen? Dat vind ik echt raar en vraag mij af of dat uberhaupt verkocht zal worden. :P

Ik heb een wit eiken vloer (dus wel iets donkerder dan wit), maar vind het allemaal wel meevallen. Maar ik ben dan ook blond en mijn man is kaal. Wellicht als ik donker haar had, dat het een ander verhaal zou zijn. Heb ook een witte salontafel. Moet wel dagelijks dweilen en de tafel afnemen, maar dat deed ik voor het witte ook al.
Onze zwarte kast glimt ook, maar is geen hoogglans, maar daar zie ik ook echt elk stofje op.
Al zou ik niet voor een witte hoogglans vloer gaan, dan eerder voor een gewone witte vloer.
Familielid heeft wel een witte hoogglans vloer, vind het qua onderhoud meevallen, maar krijgt gigantische koppijn in de zomer als de zon het huis in schijnt omdat het steeds weerkaatst.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 2:23

Wat een mooie en leuke inrichtingen zie ik voorbij komen! Een beetje inspiratie opdoen zo! Very Happy

Ik moet nog wat dingetjes ophangen en afwerken en dan kan ik ook wel eens wat foto's plaatsen van mijn huis.

Gast
Gast

Bericht  Pien di 22 feb 2011 - 2:33

Alex167 schreef:Wat een mooie en leuke inrichtingen zie ik voorbij komen! Een beetje inspiratie opdoen zo! Very Happy

Ik moet nog wat dingetjes ophangen en afwerken en dan kan ik ook wel eens wat foto's plaatsen van mijn huis.
ik zag jou naam staan bij laatste reactie en dacht: ow wat leuk! alex heeft foto's geplaatst! maar nee dus... jammer, ben namelijk echt benieuwd naar jullie huis! ik kan me alleen jullie oude huis nog herinneren met van die gebloemde oranja ikea stoelen als ik het goed heb!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 2:39

Coco schreef:Een woonkamer van 5m bij 4 m in een huis van €475.000 :shock:
Welke idioot heeft dat ontworpen? Dat vind ik echt raar en vraag mij af of dat uberhaupt verkocht zal worden. :P

Echt he!
Zie hier:
http://www.funda.nl/koop/purmerend/huis-47969757-provence-14/

Kan dus nog geen box kwijt voor de baby in de woonkamer.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: