Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maandelijkse kosten voor boodschappen?

+18
Arwyn
Rev3rie
JD
Mysterious
Penny Blossom
Raindrop
Schaapke
pitbullgup
Beachgirl
Snoes
Rovine
minoessepoes
Tullow
Flinder
Caroow
TukTuk
Cheesegirl
Lonne
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Maandelijkse kosten voor boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Maandelijkse kosten voor boodschappen?

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 9:35

Ik denk dat wij rond de 180 euro zitten. We halen al onze boodschappen bij de Liddl, en gaan alleen voor de dingen die we daar niet kunnen vinden of niet lekker zijn (zoals brood) naar de AH. We zijn met z'n tweeën.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandelijkse kosten voor boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Maandelijkse kosten voor boodschappen?

Bericht  Wennebellah zo 16 jan 2011 - 12:09

Inclusief verzorging/huishoudspul & dierenspul besteden wij ongeveer 160 per maand smile we kopen dan ook nooit A-merken.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:11

ThatAnimalChick schreef:Inclusief verzorging/huishoudspul & dierenspul besteden wij ongeveer 160 per maand smile we kopen dan ook nooit A-merken.

Zo weinig? Dat zijn wij in twee weken kwijt en ook wij kopen geen A-merken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Wennebellah ma 17 jan 2011 - 1:17

Isabella schreef:
ThatAnimalChick schreef:Inclusief verzorging/huishoudspul & dierenspul besteden wij ongeveer 160 per maand smile we kopen dan ook nooit A-merken.

Zo weinig? Dat zijn wij in twee weken kwijt en ook wij kopen geen A-merken Very Happy

Zo weinig ja:P Iedereen is hier altijd zo verbaasd over. We kopen gewoon veel dingen die in de aanbieding zijn, gaan elke woensdag naar de markt, en snoepen zo goed als nooit.. ik weet niet maar wij redden het makkelijk met 160 per maand haha smile

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  loura ma 17 jan 2011 - 1:26

Ik koop vaak dagelijks boodschappen en dan ben je veeel meer kwijt als je 1 of 2 keer in de week boodschappen doet. Ik denk zn 400 euro, ik haal vaak boodschappen bij biolgische winkels en AH. Bij mij in de buurt heb je haast geen andere supermarkt dan de AH.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:31

loura schreef:Ik koop vaak dagelijks boodschappen en dan ben je veeel meer kwijt als je 1 of 2 keer in de week boodschappen doet. Ik denk zn 400 euro, ik haal vaak boodschappen bij biolgische winkels en AH. Bij mij in de buurt heb je haast geen andere supermarkt dan de AH.

Bij ons wel, maar de AH is het voordeligst, voor ons. Dus zo erg hoeft het niet te zijn dat je alleen naar de AH kan Wink

Gast
Gast

Bericht  Caresses ma 17 jan 2011 - 1:37

330 (zonder cosmetica).
Dit is best veel en vaak houden we ook rond de 120 euro over. Van het overgbleven geld betalen we dan dingen als: uit eten, eten bezorgen en eventueel stappen of benzine.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 2:05

Isabella schreef:
loura schreef:Ik koop vaak dagelijks boodschappen en dan ben je veeel meer kwijt als je 1 of 2 keer in de week boodschappen doet. Ik denk zn 400 euro, ik haal vaak boodschappen bij biolgische winkels en AH. Bij mij in de buurt heb je haast geen andere supermarkt dan de AH.

Bij ons wel, maar de AH is het voordeligst, voor ons. Dus zo erg hoeft het niet te zijn dat je alleen naar de AH kan Wink

Nou ik ben van de week eens naar de AH gegaan omdat iedereen hier zei dat het euroshopper merk goedkoper was dan Lidl.. Nou 9 van de 10 dingen die ik moest hebben hadden ze niet eens in euroshopper merk, en vooral pakken drinken waren alsnog een stuk duurder. Vond het echt tegen vallen! Heel stom ook, ik liep als een kip zonder kop in de AH rond.. Bij de Lidl heb ik een vaste route en ik vond dit echt niet fijn winkelen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 2:16

Geven wij nou zo achterlijk veel uit aan boodschappen?
We hebben dan natuurlijk nog 2 kinderen in de luiers maar die koop ik altijd in de aanbieding, 9 van de 10 keer, 3 pakken voor 20 euro.
Amé zit dan ook nog aan de flesvoeding, dat is al 12 euro per week want zij heeft AR voeding.
Wij doen boodschappen bij de AH, Deen en soms Lidl.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:40

Wij zijn ongeveer 400 a 500 per maand kwijt, wij kopen gewoon wat we willen en hebben 2 katten een hond en een zoontje smile dus dat loopt wel aardig op!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: