Maandelijkse kosten voor boodschappen?
+18
Arwyn
Rev3rie
JD
Mysterious
Penny Blossom
Raindrop
Schaapke
pitbullgup
Beachgirl
Snoes
Rovine
minoessepoes
Tullow
Flinder
Caroow
TukTuk
Cheesegirl
Lonne
22 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Maandelijkse kosten voor boodschappen?
Hoi,
Wat zijn jullie gemiddeld kwijt voor de boodschappen per maand met zn tweeen.
De ene keer heb je natuurlijk meer nodig zoals wasmiddel, bier, en cosmetica is altijd wat duurder.
Maar het gemiddelde?
Liefs Lonne
Wat zijn jullie gemiddeld kwijt voor de boodschappen per maand met zn tweeen.
De ene keer heb je natuurlijk meer nodig zoals wasmiddel, bier, en cosmetica is altijd wat duurder.
Maar het gemiddelde?
Liefs Lonne
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Maandelijkse kosten voor boodschappen?
Cosmetica valt voor mij niet onder boodschappen, eerlijk gezegd..
Gast- Gast
Wij hebben een boodschappenrekening waar elke maand 400 euro op staat.
De ene keer gaat het wel op, de andere keer niet.
Edit: Als wij op zouden letten zouden we het ook van 200 euro kunnen doen hoor.
Maar dat willen we niet
Wij verstaan onder boodschappen ook dingen als hondenvoer, shampoo, eten/drinken, wasmiddel..
Edit: Als wij op zouden letten zouden we het ook van 200 euro kunnen doen hoor.
Maar dat willen we niet
Wij verstaan onder boodschappen ook dingen als hondenvoer, shampoo, eten/drinken, wasmiddel..
Laatst aangepast door PrinsesBo op do 13 jan 2011 - 2:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Wij hebben een boodschappenrekening waar elke maand 400 euro op staat.
Is dat dan voor 2 personen of meer?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ben voor 2 personen en 2 katten 300 à 400 euro kwijt per maand.
Gast- Gast
Carola589 schreef:PrinsesBo schreef:Wij hebben een boodschappenrekening waar elke maand 400 euro op staat.
Is dat dan voor 2 personen of meer?
2 personen.
Maar heb mn antwoord aangepast.
Gast- Gast
Was wel benieuwd voor hoeveel personen dat dan is.
Woon zelf nog thuis, dus heb er echt geen idee van.
Mijn vriend en ik zijn wel bezig met een huisje, dus wel fijn om een beetje een inschatting te maken..
Woon zelf nog thuis, dus heb er echt geen idee van.
Mijn vriend en ik zijn wel bezig met een huisje, dus wel fijn om een beetje een inschatting te maken..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Per maand zou ik niet precies weten,
maar doen 1x in de week de boodschappen in principe en zijn gemiddeld €50/€60 per week kwijt.
Met verse producten bijhalen misschien nog €10 erbij, dus €60/€70 per week voor 2 personen + kat.
maar doen 1x in de week de boodschappen in principe en zijn gemiddeld €50/€60 per week kwijt.
Met verse producten bijhalen misschien nog €10 erbij, dus €60/€70 per week voor 2 personen + kat.
Gast- Gast
Wij hebben een budget van 250 euro per maand,voor 2 personen. Hier komen we redelijk goed mee uit. We zijn altijd wat duurder uit omdat ik door de weeks in België zit, en daar de boodschappen duurder zijn, plus voor 1 persoon koken natuurlijk ook duurder is.
Hier valt ook wasmiddel etc onder, kattenvoer reken ik niet, maar dat is ook niet zo heel veel per maand, denk zo'n 10tje per maand voor 2 katten.
Hier valt ook wasmiddel etc onder, kattenvoer reken ik niet, maar dat is ook niet zo heel veel per maand, denk zo'n 10tje per maand voor 2 katten.
Laatst aangepast door AngelNyn op do 13 jan 2011 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn 200 euro per maand kwijt, voor twee personen. Cosmetica valt daar niet onder, tijdschriften wel.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zo'n 300 euro voor 2 personen (inclusief verswaren en tijdschriften)
Gast- Gast
Wij zijn tussen de 250-275 per maand kwijt aan boodschappen. We halen meestal voor 40 euro aan boodschappen per week en dan nog 15 euro aan verse dingen (lekkere broodjes/hapjes in het weekend).
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe elke maandag boodschappen en dan ben ik elke week rond de €60,- kwijt. Dit is voor 2 personen, incl. hondenvoer.
Met verjaardagen of feestdagen zijn we wat meer kwijt.
Met verjaardagen of feestdagen zijn we wat meer kwijt.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Wij storten zo'n 300 euro daarvoor op een rekening, maar daar betalen we ook elke maand wel treinkaartjes naar onze ouders van a 40 euro en eigenlijk gaat dat bedrag ook nooit op!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Wij geven €50 euro per week uit voor twee personen en een kat. Vaak houden we hiervan ook nog over en dat gaat in een spaarpotje!
Gast- Gast
Wij gaan om de week naar de supermarkt, ben dan ongeveer rond de 100 euro kwijt aan boodschappen.
De ene maand zijn we net iets meer kwijt dan de andere maand.. meestal zijn we rond de 300 euro per maand kwijt aan boodschappen..
De ene maand zijn we net iets meer kwijt dan de andere maand.. meestal zijn we rond de 300 euro per maand kwijt aan boodschappen..
Gast- Gast
Hebben niet echt een budget. Als het op is potten we ieder 50 euro. Daarvan doen we eigenlijk alles wat gezamenlijk is. Zonder kadootjes zijn we denk ik rond de 250 kwijt voor 2 personen en 2 katten.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik denk dat wij rond de 150 per maand kwijt zijn. Maar wij doen eigenlijk dagelijks boodschappen en niet per week,
Gast- Gast
Lily schreef:Ik denk dat wij rond de 150 per maand kwijt zijn. Maar wij doen eigenlijk dagelijks boodschappen en niet per week,
Vind het knap als je dan voor 150 euro klaar kan zijn! Hoe doe je dat? Want dat houdt in dat je zo'n 7 euro per dag uit geeft?
TukTuk- Ratel
Wij hebben een budget van 600 euro per maand, maar goed we zijn met z'n 5en waarvan 2 er nog luiers dragen.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Lily schreef:Ik denk dat wij rond de 150 per maand kwijt zijn. Maar wij doen eigenlijk dagelijks boodschappen en niet per week,
Vind het knap als je dan voor 150 euro klaar kan zijn! Hoe doe je dat? Want dat houdt in dat je zo'n 7 euro per dag uit geeft?
Nah wij ontbijten doordeweeks niet en we doen zelf booschappen wat we `s middags op het werk eten. Dus dat scheelt ook al he. Ik hoef dus alleen avondeten te halen, wat lekkers voor in het weekend, en eten voor de poesjes, af en toe wasmiddel e.d.
Gast- Gast
Ik doe per week rond de 45 euro boodschappen per week dus dat zal dan 180 euro per maand zijn. Wij zijn met tweeen.
Gast- Gast
Ja maar dan geef je toch smiddags ook al geld uit? Wat je nu niet bij die 150 euro optelt?Lily schreef:AngelNyn schreef:Lily schreef:Ik denk dat wij rond de 150 per maand kwijt zijn. Maar wij doen eigenlijk dagelijks boodschappen en niet per week,
Nah wij ontbijten doordeweeks niet en we doen zelf booschappen wat we `s middags op het werk eten. Dus dat scheelt ook al he. Ik hoef dus alleen avondeten te halen, wat lekkers voor in het weekend, en eten voor de poesjes, af en toe wasmiddel e.d.
TukTuk- Ratel
Wij geven 175 euro per maand uit (ongeveer, soms minder, soms iets meer, maar nooit meer dan 200) voor 2 personen en 1 kat.
Daar zit overigens alles in, cosmetica, wasmiddel, kattenvoer, ...
Daar zit overigens alles in, cosmetica, wasmiddel, kattenvoer, ...
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik denk dat we rond de €350 uit zouden komen. Heb het een tijdje bijgehouden, toen we net samen woonden.
We kopen ook elke week verse groenten voor de konijnen en cavia's.
We kopen ook elke week verse groenten voor de konijnen en cavia's.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Excelbestand voor maandelijkse variabele kosten
» Samenwonen, kosten delen - boodschappen ook naar rato?
» Wat zijn de kosten voor het laten plaatsen van een CV-ketel?
» Maandelijkse betaalopdracht.
» Voor de samenwoners: Hoe verdelen jullie de kosten?
» Samenwonen, kosten delen - boodschappen ook naar rato?
» Wat zijn de kosten voor het laten plaatsen van een CV-ketel?
» Maandelijkse betaalopdracht.
» Voor de samenwoners: Hoe verdelen jullie de kosten?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: