Wat zijn de kosten voor het laten plaatsen van een CV-ketel?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zijn de kosten voor het laten plaatsen van een CV-ketel?
Weet iemand dat ongeveer? Ik moet eind van het jaar een nieuwe CV-ketel. Nu heb ik een winkel hier in de stad gezien waar hij €895 kost (VR combi, kan geen HR hier). Valt me heel erg mee. Maar zij installeren niet. Daarom ben ik benieuwd op hoeveel ik dan moet rekenen ongeveer voor die kosten?
Gast- Gast
Re: Wat zijn de kosten voor het laten plaatsen van een CV-ketel?
Reeza schreef:Weet iemand dat ongeveer? Ik moet eind van het jaar een nieuwe CV-ketel. Nu heb ik een winkel hier in de stad gezien waar hij €895 kost (VR combi, kan geen HR hier). Valt me heel erg mee. Maar zij installeren niet. Daarom ben ik benieuwd op hoeveel ik dan moet rekenen ongeveer voor die kosten?
Wij hebben hier in de buurt diverse offertes op laten maken door verschillende bedrijven.
De meeste bedrijven zaten allemaal ver boven de 2250euro, voor installeren en de ketel.
Uiteindelijk zag mijn vriend ergens een busje van een monteur staan, die persoon heeft hij even aangesproken en die heeft het uiteindelijk gedaan voor 1650euro.
Waar ergens zoek je iemand?
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik weet alleen dat het bij ons in totaal 1850-, kostte. Maar wij hebben volgens mij wel een HR.
Gast- Gast
Ik zou inderdaad ook verschillende offertes aanvragen.
Mijn man heeft pas gekeken voor een nieuwe ketel voor zijn ouders en volgens mij was dat ongeveer 900 euro, hoe en wat weet ik niet, maar dit was een beter dan die van 700. Zat een max waterdruk op ofzo (meerdere kranen tegelijk gebruiken)
Hij kan en gaat dit zelf plaatsen, zou dus zo niet weten wat dat kost om te laten doen.
We wonen helaas niet in de buurt van NH!
Mijn man heeft pas gekeken voor een nieuwe ketel voor zijn ouders en volgens mij was dat ongeveer 900 euro, hoe en wat weet ik niet, maar dit was een beter dan die van 700. Zat een max waterdruk op ofzo (meerdere kranen tegelijk gebruiken)
Hij kan en gaat dit zelf plaatsen, zou dus zo niet weten wat dat kost om te laten doen.
We wonen helaas niet in de buurt van NH!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben net van de week een nieuwe cv ketel laten plaatsen via de nuon. Kostte 1960 euro inclusief alles. Online zie je soms ketels te koop staan maar dan komt er nog van alles bij. Expansievat, pijpje op het dak ed.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ik woon zelf een stukje boven Amsterdam. De ketel heb ik gezien bij Warmteservice, zie zitten door heel NL. Ik wil voor een ketel van Bosch gaan, die heb ik nu ook en die gaat al bijna 21 jaar mee..
Gast- Gast
Mijn vriend heeft een installatiebedrijf en plaatst Atag (Atag is best gestest door de consumentenbond) voor €1600,-.
Mandy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 37
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben vorige maand een Remeha Avanta CW 4 laten plaatsen voor € 1395,-
Dikkie_Dik- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10
Dikkie_Dik schreef:Wij hebben vorige maand een Remeha Avanta CW 4 laten plaatsen voor € 1395,-
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht en door wie je dat hebt laten doen?
Gast- Gast
Reeza schreef:Dikkie_Dik schreef:Wij hebben vorige maand een Remeha Avanta CW 4 laten plaatsen voor € 1395,-
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht en door wie je dat hebt laten doen?
Wij hebben dat laten doen door: http://www.vandamverwarming.nl/
Dikkie_Dik- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kosten plaatsen nieuwe CV-ketel
» Kosten dubbel glas plaatsen
» Kosten offerte, mag dit? Wat zijn mijn rechten?
» Keuze notaris bij aankoop huis, zijn kosten redelijk?
» Voor de samenwoners: Hoe verdelen jullie de kosten?
» Kosten dubbel glas plaatsen
» Kosten offerte, mag dit? Wat zijn mijn rechten?
» Keuze notaris bij aankoop huis, zijn kosten redelijk?
» Voor de samenwoners: Hoe verdelen jullie de kosten?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: