Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

+31
Flower_L
Mamsie
Monte
Middleme
Susan
Zwerver
Arwyn
Niekske
Anousch91
LDJ
Shisha
Oasis
Caro
Marin
Roza
studiebol
icon
Filoria
Blond
RYW
CCC
mzcharlotte
Mees
Pompoen
Chocolate Cookie
myloon
Lejow
Minx
Curious
Ugly Betty
Rovine
35 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 9:33

Susan schreef:
Fairytale schreef: Dat "advies" konden ze natuurlijk ook niet naast zich neer leggen

Ik zie niet in waarom niet, aangezien dat 'advies' voornamelijk was ingegeven door afgunst.

Klote hoor, Charlie, ik kan me voorstellen dat het heel oneerlijk voelt en dat je op dit moment ook echt niet blij kunt zijn dat je nog werk hebt.
Eens. Klote voor je Charlie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Kerel ma 2 apr 2012 - 9:39

Je moet 'r wel zelf mee instemmen he? Ik neem tenminste aan dat je geen eenzijdig wijzigingsbeding hebt, zoals dat in het arbeidsrecht zo mooi heet. Zowel met de verandering qua inhoud als de verandering qua omvang. Anders moeten zij het maar voor elkaar zien te boksen..
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 9:41

He bah Charlie, dat lijkt me heel zuur. Hebben ze je zwangerschap ook letterlijk als een van de redenen genoemd?

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Pompoen ma 2 apr 2012 - 9:57

Bah, wat een ongelukkige samenloop van omstandigheden en wat jammer dat mensen die jou het licht in de ogen niet gunnen zo'n grote vinger in de pap hebben. Wél fijn dat je niet je hele baan kwijt bent, je de kans hebt om je te bewijzen en dan eventueel weer een hele baan zou hebben. Maar zou me érgens ook wel kunnen voorstellen dat jij daar eigenlijk helemaal niet zo'n zin in hebt en verder gaat kijken naar iets anders, alleen ja, dan is het wel weer zuur dat het precies nu is, terwijl je zwanger bent van een tweeling. Al met al is het natuurlijk gewoon rotnieuws! Dus ook van mij hug!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Minx ma 2 apr 2012 - 10:01

Susan schreef:
Fairytale schreef: Dat "advies" konden ze natuurlijk ook niet naast zich neer leggen

Ik zie niet in waarom niet, aangezien dat 'advies' voornamelijk was ingegeven door

Pompoen verwoord het wat beter omdat die mensen zoveel te zeggen hebben zullen ze dat niet snel naast zich neer leggen helaas
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 10:22

Ik mag trouwens nog van geluk gesproken. We werken met 22 mensen bij dit bedrijf en vandaag zijn er 4 mensen ontslagen van de 10 die gesprek hadden.

Het stomme is, het deel waar ik kritiek op kreeg van die collega, ga ik nu voor 0,5 fte invullen, terwijl ik dit voorheen maar 0,2 fte deed. Dus méér. Dus aan de kritiek kan het niet liggen, eerder dat ik lichtelijk overwerkt was door de hoeveelheid taken.

En ja, het kan zomaar, want mijn contract loopt af dus 0,5 is mijn nieuwe contract.

Nu het even bezonken is zie ik het wat nuchterder....ik kan me meer aan de baby's wijden volgend jaar en we zullen geen opvang nodig hebben, we kunnen het nu zelf draaien en de rest krijg ik voorlopig een uitkering voor.

Is niet mijn ideaalbeeld...ik ben gewend veel te werken.... maar zeker wel mee te leven. Balen is alleen dat ik waarschijnlijk met mijn studie moet stoppen, dat vind ik wel echt shit (zelf betalen is geen optie). En die collega krijgt een gepeperde mail van me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 18:11

Zelda schreef:
Susan schreef:
Fairytale schreef: Dat "advies" konden ze natuurlijk ook niet naast zich neer leggen

Ik zie niet in waarom niet, aangezien dat 'advies' voornamelijk was ingegeven door afgunst.

Klote hoor, Charlie, ik kan me voorstellen dat het heel oneerlijk voelt en dat je op dit moment ook echt niet blij kunt zijn dat je nog werk hebt.
Eens. Klote voor je Charlie..

Inderdaad.... Fijn dat je het inmiddels wat positiever kunt inzien. Betaalt het bedrijf je studie nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Jeanette ma 2 apr 2012 - 20:39

Wat klote dat het allemaal zo moet lopen.. hug
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Rovine ma 2 apr 2012 - 20:45

Charlie schreef:

Nu het even bezonken is zie ik het wat nuchterder....ik kan me meer aan de baby's wijden volgend jaar en we zullen geen opvang nodig hebben, we kunnen het nu zelf draaien en de rest krijg ik voorlopig een uitkering voor.

Is niet mijn ideaalbeeld...ik ben gewend veel te werken.... maar zeker wel mee te leven. Balen is alleen dat ik waarschijnlijk met mijn studie moet stoppen, dat vind ik wel echt shit (zelf betalen is geen optie). En die collega krijgt een gepeperde mail van me.

Dat eerste dacht ik ook al aan. Twee babies zal nog best zwaar worden, dus nu kun je een jaar wat rustiger aan doen. Het is niet jouw ideale situatie, maar ik denk dat er best wat van te maken valt zo. Zou het misschien ook kunnen dat ze jou minder uren hebben gegeven om je te dwingen wat rustiger aan te doen? Kan me wel voorstellen dat het een klap in je gezicht is omdat het een stap terug is en je dat vertrouwen even niet krijgt. Maar maak er het beste van, lekker een jaartje rustig aan doen met je kindjes en dan eens verder kijken. Jij komt er wel. maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 699888
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 21:09

Damn, wat balen Charlie, helemaal omdat je z'n ongelovelijke domme doos van een collega heb. Nou dan kun je maar beter blij zijn dan je niet meer met z'n persoon hoeft te werken. Hoe vervelend de situatie ook is. Zou je echt bij z'n bedrijf willen blijven waar je onderuit wordt gehaald zodat andere mensen er beter van worden? Wordt je daar gelukkig van? Je hebt met de beebs ook een rotte tijd achter de rug en ik denk dat het de komende tijd best zwaar gaat worden, denk aan je zelf en misschien kun je over een tijd opnieuw werken. Je bent een slimme meid, je komt er wel! Je verdient geen collega's en werkgevers die dit flikken. maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Susan ma 2 apr 2012 - 21:22

Cimic schreef:Damn, wat balen Charlie, helemaal omdat je z'n ongelovelijke domme doos van een collega heb. Nou dan kun je maar beter blij zijn dan je niet meer met z'n persoon hoeft te werken. Hoe vervelend de situatie ook is. Zou je echt bij z'n bedrijf willen blijven waar je onderuit wordt gehaald zodat andere mensen er beter van worden? Wordt je daar gelukkig van? Je hebt met de beebs ook een rotte tijd achter de rug en ik denk dat het de komende tijd best zwaar gaat worden, denk aan je zelf en misschien kun je over een tijd opnieuw werken. Je bent een slimme meid, je komt er wel! Je verdient geen collega's en werkgevers die dit flikken. maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 699888

Maar ze heeft de baan nog steeds, alleen met minder uren en minder verantwoordelijkheden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Chocolate Cookie ma 2 apr 2012 - 21:28

Oh wat rot allemaal Charliemaandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 699888
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 21:29

Zucht! Sorry te snel gelezen Embarassed Maar dan nog ben ik van mening dat ze beter verdiend ook al gaat ze minder weken en minder verandwoordelijkheden. Niemand verdiend dit en al helemaal niet door middel van collega's die er proberen beter van te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 21:31

Wat rot Charlie. Gelukkig zie je ook al positieve kanten aan het verhaal, maar het blijft niet iets waar jij voor gekozen zou hebben. Maar je doet het vast fantastisch als je weer aan het werk bent, dan kun je jezelf bewijzen en wie weet kun je dan weer meer gaan werkene en krijg je weer meer verantwoordelijkheden. Dan is het achteraf gezien misschien zelfs wel lekker dat je de eerste tijd zoveel bij je kindjes hebt kunnen zijn?

Kun je als je niet door kunt met je studie ook tijdelijk stoppen? Want wie weet hoe de situatie over een jaar is oid?

Verder echt belachelijk van die collega dus ik zou er zeker wat van zeggen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  mzcharlotte di 3 apr 2012 - 5:25

Wat een vervelende samenloop van omstandigheden zeg Charlie. Het is fijn dat je in elk geval je kan richten op je twee kleintjes.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Emma_ di 3 apr 2012 - 7:53

Wat rot dat het allemaal zo moet lopen Charlie!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 20:14

Bah Charlie, wat een rottige situatie is het zo geworden. Ik hoop dat het bedrijf er over een half jaartje anders over denkt en jou je verantwoordelijkheden weer teruggeeft. maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  blondje1313 wo 4 apr 2012 - 6:49

Vervelend Charlie, fijn dat je het wel positief probeert te bekijken.
Ik zou wel uitkijken met die mail naar de collega, geen dingen doen die later misschien weer tegen je gebruikt kunnen worden.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd - Pagina 4 Empty Re: maandag hoor ik of ik mijn baan verlies of houd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum