Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ben zo bang mijn baan te verliezen..

3 plaatsers

Ga naar beneden

ben zo bang mijn baan te verliezen.. Empty ben zo bang mijn baan te verliezen..

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:01

heb sinds 4 weken een nieuwe baan en nu ben ik vandaagb al ziek Sad

wil me helemaal niet ziek melden morgen maar ik heb een virus infectie daarvoor ben ik net bij de HAP geweest, krijg het namelijk steeds heel benauwd en heb nu ook tabletten gekregen.

maar ik voel me zoo vreselijk dat ik morgen niet mag en kan werken ( werk bij oude en zieke mensen )

ben nu dus zo bang mijn baan te verliezen...want ik heb nog tot volgende week donderdag proeftijd

Laatst aangepast door 1982Angel1982 op di 24 mei 2011 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

ben zo bang mijn baan te verliezen.. Empty Re: ben zo bang mijn baan te verliezen..

Bericht  Kqip di 24 mei 2011 - 9:03

Een beetje werkgever stuurt je echt niet zomaar de laan uit lijkt me als je bevestiging hebt van een dokter toch? Althans ik zou als ik baas zou zijn ergens dat echt niet doen.
Beterschap iig!
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

ben zo bang mijn baan te verliezen.. Empty Re: ben zo bang mijn baan te verliezen..

Bericht  Kaboutertje di 24 mei 2011 - 9:04

Wat vervelend dat je ziek bent! hug

Maar ik zeg altijd : ziek is ziek. En zeker als je met oude mensen werkt lijkt het me niet
slim om daar ziek te gaan werken. Als je weer beter bent en dan gewoon goed functioneert denk ik
niet dat je zomaar je baan kwijt bent. Hopelijk ben je snel beter!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  M@niek di 24 mei 2011 - 9:04

Als je het uitlegt begrijpen ze het wel hoor.

Ik werk nu 4 maanden bij mn nieuwe werk en ben helaas al 2x flink ziek geweest. De eerste keer voelde ik me ook zo schuldig dat ik wel ben gaan werken, ze hebben me toen naar huis gestuurd.

De 2e keer een nierbekkenontsteking, iets waar je niks aan kunt doen!

Ik heb het gewoon uitgelegd en tja ziek is ziek. Het is niet leuk, dat weet ik. Ik voelde me ook enorm schuldig. Maar er is nooit wat over gezegd.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: