Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertellen > de 12 weken grens.

+13
LDJ
Flip Fluitketel
lente
SarahKey
sabje
blondje1313
Ugly Betty
Lejow
Printje
Aagje!
Susan
Tania
Viva
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vertellen > de 12 weken grens. - Pagina 2 Empty Re: Vertellen > de 12 weken grens.

Bericht  Viva wo 28 maa 2012 - 21:28

Weegschaal, onze familie weet wel van de miskraam, gelukkig. Toen wilden we het met 9 weken, kerst, vertellen, maar was er geen kloppend hartje meer.
Nu met pasen (ook 9+ weken) zouden we het opzich wel kunnen vertellen, maar dan zijn we niet allemaal bij elkaar zoals toen.
En waarschijnlijk is er iemand die op onze dochter zou willen/kunnen passen.
Die weet ervan via een andere site, woont ook hier. Ik denk dat we haar maar gaan vragen of ze eventjes op wil passen.

Ik ben bang dat ik het niet geheim kán houden omdat mijn buik toch wel wat gaat groeien geloof ik.
In ieder geval zal hij met 12 weken wel dikker zijn.

Ik neig nu naar onze dochter niet meenemen (toch de stel dat het niet goed is, en ze maar blijft vragen wat dat is).
Maar over het vertellen weet ik nog niet zeker haha.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertellen > de 12 weken grens. - Pagina 2 Empty Re: Vertellen > de 12 weken grens.

Bericht  Weegschaal wo 28 maa 2012 - 21:32

Het lijkt me ook fijner om je dochter niet mee te nemen, omdat het waarschijnlijk toch een extra beladen/spannend moment is wat zij misschien ook zal merken. Dus fijn dat je een oppas hebt!

Wat betreft het vertellen, als de echo goed is kan je altijd kijken wat je doet. Het is toch leuker om het zelf te vertellen ipv dat het geraden wordt! Ik herken je twijfels wel hoor, mensen kunnen nog heel erg aan die 12wkn grens hangen en je zowat veroordelen als je het al eerder verteld. Maar je moet gewoon doen wat je zelf wilt!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertellen > de 12 weken grens. - Pagina 2 Empty Re: Vertellen > de 12 weken grens.

Bericht  Viva wo 28 maa 2012 - 21:34

Ja inderdaad! Mijn zus had het toen gelijk na haar positieve test verteld.
Ze vertelde later dat láng niet iedereen dat waardeerde.
Nu zal ik wel dubbel zo lang al zwanger zijn dan zij toen, maar toch :p
Stom hé, dat je je zoveel van de buitenwereld kan aantrekken.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertellen > de 12 weken grens. - Pagina 2 Empty Re: Vertellen > de 12 weken grens.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum