Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw grens?

+6
Vanilla Queen
Rush
Verona
TGR
Alias
Abby
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Wat is jouw grens?

Bericht  Abby di 30 aug 2011 - 10:26

Wat is jouw grens in seks? Hoe ver ga jij en hoe ver zou je willen gaan? Durf je dingen te proberen? Weet jij waar jouw grens ligt of niet? Wil je die opzoeken?

Ik vraag me dat af omdat mijn vriend aan heeft gegeven wel wat meer te willen experimenteren. Ik vind dat prima, maar ik heb hem eerlijk gezegd dat ik geen flauw idee heb wat mijn grens is. Ik kan dat simpelweg niet aangeven, omdat ik er nooit over heen ben gegaan. Ik weet wel dat ik absoluut geen poep/pies seks zou willen doen. Rollenspellen ook niet, want dat maakt mij onzeker. Maar wat ruiger door bijv. elkaar vastbinden, zou ik best willen proberen als hem dat opwindt. Die gedachte vind ik zelf ook wel interessant. Ik vind het wel spannend, maar wel met een goede ondertoon. Ik weet dat ik gelukkig direct kan aangeven als het te ver gaat, en dus mijn grens over gaat. Maar ben stiekem wel erg benieuwd naar waar deze ligt.

Maar ik ben dus eigenlijk benieuwd naar hoe jullie die grens ontdekken en of je die weet. Wat zou jij doen in mijn situatie? Ook openstaan voor dingen en proberen en kijken tot wat je leuk vindt? Of vind je dat te eng en doe je het liever niet?

Abby
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 20-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:47

Vastbinden/blinddoek zou ik nog wel willen proberen, maar meer ook niet denk ik (nu). Daar ligt nu dus mijn grens.. Maar zover is het dus ook nog niet gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Alias wo 31 aug 2011 - 12:35

Ik zou er wel voor open staan om nieuwe dingen te proberen, maar wat me echt niks lijkt zou ik niet doen. Samen met je vriend er over hebben, wat lijkt hem wat en wat lijkt jou wat en samen beslissen wat jullie gaan proberen.

Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:46

Wij hebben de spiegel ontdekt... Embarassed

alsjebegrijptwatikbedoel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:49

Zodra het richting SM gaat, haak ik af. Gelukkig vindt mijn vriend dat ook niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  TGR do 1 sep 2011 - 4:07

Ik heb geen grens, ik weet alleen wat ik zelf nog fijn vind om te ondergaan en wat niet.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 5:02

mijn grenzen liggen bij pijn, vernedering en smerige dingen.

ik denk dat ik wel meer doe in bed dan de gemiddelde vrouw als ik hoor wat vriendinnen doen en wat ik in eerdere topics hier en op het oude forum heb gelezen, maar het zijn allemaal dingen die ik zelf prettig of geil vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Verona do 1 sep 2011 - 5:12

Ava schreef:mijn grenzen liggen bij pijn, vernedering en smerige dingen.

ik denk dat ik wel meer doe in bed dan de gemiddelde vrouw als ik hoor wat vriendinnen doen en wat ik in eerdere topics hier en op het oude forum heb gelezen, maar het zijn allemaal dingen die ik zelf prettig of geil vind.
+1
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 20:22

Ik ben hem nog niet tegengekomen. En daarbij verschuift die grens gewoon per keer. Wat ik de ene keer heel erg leuk vind, vind ik de andere keer te ver gaan. Als het op dat moment goed voelt doe ik het, en anders niet. Je kunt toch niet van tevoren vaststellen wat je grens is? Ik doe nu ook dingen waarvan ik 10 jaar geleden dacht dat het vér over mijn grens was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 20:27

Ava schreef:
ik denk dat ik wel meer doe in bed dan de gemiddelde vrouw als ik hoor wat vriendinnen doen en wat ik in eerdere topics hier en op het oude forum heb gelezen, maar het zijn allemaal dingen die ik zelf prettig of geil vind.
Ik denk dat het ook heel erg verschilt wat voor partner je hebt. Mijn ex partners waren niet saai ofzo, maar niet echt van de speeltjes of ik noem maar wat, chocolade saus en slagroom ofzoiets. Mijn huidige vriend vind dat wel leuk en daar moest ik heel erg aan wennen. Ik verleg nu mijn grenzen ook steeds meer, omdat ik veel nog niet meegemaakt of geprobeerd heb :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Vanilla Queen do 1 sep 2011 - 22:18

Eucalypta schreef:Ik ben hem nog niet tegengekomen. En daarbij verschuift die grens gewoon per keer. Wat ik de ene keer heel erg leuk vind, vind ik de andere keer te ver gaan. Als het op dat moment goed voelt doe ik het, en anders niet. Je kunt toch niet van tevoren vaststellen wat je grens is? Ik doe nu ook dingen waarvan ik 10 jaar geleden dacht dat het vér over mijn grens was.

Precies dat ja.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 0:44

Eucalypta schreef:Ik ben hem nog niet tegengekomen. En daarbij verschuift die grens gewoon per keer. Wat ik de ene keer heel erg leuk vind, vind ik de andere keer te ver gaan. Als het op dat moment goed voelt doe ik het, en anders niet. Je kunt toch niet van tevoren vaststellen wat je grens is? Ik doe nu ook dingen waarvan ik 10 jaar geleden dacht dat het vér over mijn grens was.

Je kunt niet nu vaststellen voor de rest van je leven wat je grens zal zijn. Wel kun je vaststellen wat momenteel je grens is en ik denk dat dat is waar naar gevraagd wordt in dit topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 8:11

Twellie schreef:
Eucalypta schreef:Ik ben hem nog niet tegengekomen. En daarbij verschuift die grens gewoon per keer. Wat ik de ene keer heel erg leuk vind, vind ik de andere keer te ver gaan. Als het op dat moment goed voelt doe ik het, en anders niet. Je kunt toch niet van tevoren vaststellen wat je grens is? Ik doe nu ook dingen waarvan ik 10 jaar geleden dacht dat het vér over mijn grens was.

Je kunt niet nu vaststellen voor de rest van je leven wat je grens zal zijn. Wel kun je vaststellen wat momenteel je grens is en ik denk dat dat is waar naar gevraagd wordt in dit topic.
Dat laatste kan ik zelfs al niet. Want de ene keer kan ik iets niet prettig vinden omdat het te ver gaat voor mijn gevoel, terwijl ik het de dag ervoor nog prima vond, bij wijze van spreken. Het ligt aan mijn bui.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 7:20

Eucalypta schreef:
Twellie schreef:
Eucalypta schreef:Ik ben hem nog niet tegengekomen. En daarbij verschuift die grens gewoon per keer. Wat ik de ene keer heel erg leuk vind, vind ik de andere keer te ver gaan. Als het op dat moment goed voelt doe ik het, en anders niet. Je kunt toch niet van tevoren vaststellen wat je grens is? Ik doe nu ook dingen waarvan ik 10 jaar geleden dacht dat het vér over mijn grens was.

Je kunt niet nu vaststellen voor de rest van je leven wat je grens zal zijn. Wel kun je vaststellen wat momenteel je grens is en ik denk dat dat is waar naar gevraagd wordt in dit topic.
Dat laatste kan ik zelfs al niet. Want de ene keer kan ik iets niet prettig vinden omdat het te ver gaat voor mijn gevoel, terwijl ik het de dag ervoor nog prima vond, bij wijze van spreken. Het ligt aan mijn bui.

Dat heb ik ook wel ja. De ene keer ben ik ook veel losser dan de andere dag en ben ik vrijer in doen en laten, zeg maar.
En ik doe nu dingen die ik een paar jaar geleden nooit zou doen, omdat die grens nog te hoog lag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Filoria wo 21 sep 2011 - 10:17

En toch weet ik nu al 100% zeker dat ik nooit van mn leven poep- of plasseks wil!

BAH.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Sweety wo 21 sep 2011 - 22:04

Ik zou het niet durven zeggen. Alhoewel, poep en plasseks trekt mij echt totaal niet, wurg seks eigenlijk ook niet en dat hele zware sm ook niet. Maar ik ben er wel voor om iets te proberen maar als blijkt dat ik het echt niks vind dan stop ik ermee en doe ik het ook niet meer.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Yael ma 17 okt 2011 - 1:34

Zelf experimenteer ik best veel op sex gebied, maar ik zou bv. nooit over me heen laten plassen/poepen of over iemand anders heen poepen, dat vind ik persoonlijk gewoon vies.

Ga eens op onderzoek uit op internet wat er allemaal te vinden is en als je iets niets lijkt, doe het dan ook niet. Als je het zelf spannend vind laat je vriend dan het voortouw nemen en daarnaast ook eerlijk zijn wanneer je je ergens niet prettig bij voelt.

Yael
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 27
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  nina ma 17 okt 2011 - 4:00

Gast schreef:Wij hebben de spiegel ontdekt... Embarassed
alsjebegrijptwatikbedoel
Nee eigenlijk niet, wat bedoel je?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 7:09

nina schreef:
Gast schreef:Wij hebben de spiegel ontdekt... Embarassed
alsjebegrijptwatikbedoel
Nee eigenlijk niet, wat bedoel je?

Volgens mij is deze vrij duidelijk....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  nina wo 19 okt 2011 - 7:45

Tea-Leaf schreef:
nina schreef:
Gast schreef:Wij hebben de spiegel ontdekt... Embarassed
alsjebegrijptwatikbedoel
Nee eigenlijk niet, wat bedoel je?
Volgens mij is deze vrij duidelijk....
Sorry als ik nu heel dom over kom, maar gewoon een spiegel om te zien wat je aan t doen bent??
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw grens? Empty Re: Wat is jouw grens?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum