Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe voelde jij je na je bevalling?

+41
Aimee
Lilypie
Fiebje
liesje
Clapperdie
Paper Crown
Dani
SarahKey
Liadan
sabje
Stuiterbal
Pandora
VeryCherry
Mida4you
Parisienne
Wennes
Aagje!
Flip Fluitketel
Susan
Supertalentje
Star007
Pien
Happydobby
Novalee
Jasmine
Diese
Twellie
Ayla
Tania
Slakje
Nana
PapillonRose
-Ieniemienie-
Tiara
Annie24
kwak
Printje
studiebol
Darius
Floor
Lejow
45 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Lejow di 27 maa 2012 - 20:23

Wat ik wel moeilijk vond is dat ik natuurlijk zonder B. op de kamer lag, en de volgende ochtend wakker werd van t gehuil van de baby in de kamer naast me...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  VeryCherry di 27 maa 2012 - 20:27

Oh, dat lijkt me inderdaad heel moeilijk Lejow. Ik lag alleen met N in een grote kamer. Er konden nog 5 mensen bij, dus ik had echt geluk.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Liadan di 27 maa 2012 - 20:35

Na de eerste bevalling voelde ik me super. Ik was heel gelukkig, trots, was meteen weer op de been en voelde me goed.
Na de tweede bevalling voelde ik me een stuk minder, had veel pijn aan de knip, lag het liefst in mijn bed en voelde me niet super.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  SarahKey di 27 maa 2012 - 20:49

Novalee schreef:
Jasmine schreef:
Lejow schreef:Ohh jaaa dat kraamverband. Gelukkig had de verpleging me gewaarschuwd wat er allemaal uit zou kunnen komen, anders had ik werkelijk gedacht dat ik doodging haha

+1. Ik was wel gewaarschuwd, maar formaatje pingpongbal had ik toch niet verwacht.
Hier juist andersom. Door alle verhalen verwachtte ik heel wat, maar ik ben maar amper stolsels verloren eigenlijk.

hier ook zo. Had ook heel wat verwacht maar zit er nu nog op te wachten Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  SarahKey di 27 maa 2012 - 20:50

Novalee schreef:
Annie24 schreef:Ik voelde me verschrikkelijk. Y. is om 18.29 uur geboren en ik heb de gehele avond en nacht last gehad van naweeen en dus bijna niet geslapen. De volgende dag bleek dmv een echo dat er nog 2 stukken weefsel (groot! :shock: ) achter waren gebleven en dus heb ik zaterdagmiddag een curretage gehad zonder verdoving terwijl ik net bevallen was en van onder 58 hechtingen had (in- en uitwendig) Ik heb het hele ziekenhuis bij elkaar liggen krijsen van de pijn. Sad
Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 699888

Ik knuffel even mee hug

Wat een vreselijke situatie.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  SarahKey di 27 maa 2012 - 20:54

De nacht op dinsdag en woensdag had ik al amper geslapen omdat ik al steeds harde buiken had.
Woensdagmiddag rond 1 uur begonnen de eerste lichte weeen. "s avonds half 7 begonnen ze echt pijn te doen. 9 uur in het ziekenhuis en half 2 's nachts was Siem er.
De eerste uren voelde ik me moe, maar goed. Ook had ik het vreselijk koud want heb na de bevalling 1,5 uur moeten wachten voordat ik gehecht werd. Lag het eerste uur nog in die beensteunen maar dat hield ik niet meer vol. Trilde het hele bed door met Siem nog steeds op mijn buik.

Tijdens het douchen voelde ik me belabberd, viel bijna flauw.
Maar na het douchen, voelde me super gelukkig. Had toen gegeten en dat scheelde ook wel want tijdens de bevalling was het avondeten er helemaal weer uitgekomen.


Ik lees hier soms wel: binnen het uur stond ik onder de douche. In het ziekenhuis vinden ze dat eerste uur zo belangrijk en pas na dat uur word je kindje aangekleed. Vinden jullie het dan niet jammer dat je al zo snel weer je kindje aan liet kleden?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:01

Hier is de bevalling supersnel gegaan. Toen we in het ziekenhuis aankwamen had ik al 9 cm ontsluiting.

Het duurde niet lang voor onze zoon er was. Hij is midden in de nacht geboren. Ik was daarna echt klaarwakker. Werd heel fijn geholpen, na het hechten heel iemand me al met douchen. Daarna even beschuit met muisjes gegeten en daarna naar beneden naar de kinderafdeling naar onze zoon.



Heb daarna eigenlijk ook niet echt meer/veel geslapen. Ik kon wel heel moeilijk zitten en al dat bloed wat er steeds uitkwam bij het veranderen van houding vond ik zeker niet fijn. Ik moest wel een beetje kalm aan doen, kon ook moeilijk lopen en zelf douchen de dagen erna kon ook niet te lang, werd duizelig van de warmte en het staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Dani di 27 maa 2012 - 21:05

Ik was net na de bevalling wel redelijk fit. Ondanks dat ik zondagnacht en maandagnacht niet geslapen heb (dochter is dinsdagochtend rond 5en geboren). Ik had trek en wilde heel graag douchen. De verpleegster wilde me eigelijk nog niet laten gaan maar ik wilde zo graag, dat het toch mocht.

De dinsdagavond en nacht moesten we in het ziekenhuis blijven waardoor ik hooguit een halfuurtje ingedommeld ben en de dag daarna was ik pas echt gebroken. Maar... helaas niet echt bij kunnen slapen Wink
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:15

SarahKey schreef:


Ik lees hier soms wel: binnen het uur stond ik onder de douche. In het ziekenhuis vinden ze dat eerste uur zo belangrijk en pas na dat uur word je kindje aangekleed. Vinden jullie het dan niet jammer dat je al zo snel weer je kindje aan liet kleden?

Hier is ons zoontje ook snel aangekleed, dit keer wil ik langer genieten van dat buik moment en wil kijken of ons kindje zelf de borst gaat zoeken.

Verder vond ik het wel fijn om snel te douche want voelde me daarna wel vies.. haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 21:17

Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:19

2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

geen idee wat het is, baarmoederwand ofzo? Maar dat zijn inderdaad wel grote stukken. Als je gaat verliggen voel je dat er soms zo lekker uitflubberen. Gelukkig heb ik van die grote stolsels alleen de eerste dag last gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Lejow di 27 maa 2012 - 21:21

Rejoy. schreef:
2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

geen idee wat het is, baarmoederwand ofzo? Maar dat zijn inderdaad wel grote stukken. Als je gaat verliggen voel je dat er soms zo lekker uitflubberen. Gelukkig heb ik van die grote stolsels alleen de eerste dag last gehad.

+1...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:21

Rejoy. schreef:
2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

geen idee wat het is, baarmoederwand ofzo? Maar dat zijn inderdaad wel grote stukken. Als je gaat verliggen voel je dat er soms zo lekker uitflubberen. Gelukkig heb ik van die grote stolsels alleen de eerste dag last gehad.

Hahaha fijn dat je het me weer helpt herinneren ..
Dat glijd er dan zo lekker uit..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Ayla di 27 maa 2012 - 21:24

Ik was er op dat moment echt niet mee bezig dat ze alweer zo snel weg was, achteraf wel, en achteraf vind ik het dus ook jammer. Heb aan de hand vd foto's gezien dat ze pas na een uur aan de borst kwam, en dat wil ik bij een volgende dus ook anders doen. Ook zelf de borst laten zoeken, en wil gewoon genieten van dat hele heldere eerste uur van het kindje.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Clapperdie di 27 maa 2012 - 21:26

Ik voelde me wel goed. Was verbaasd hoe de bevalling uiteindelijk is gelopen. Ik moest alleen na de bevalling met de ambulance mee omdat ik naar het ziekenhuis moest om gehecht te worden. Helaas mocht T. niet met mij mee. Ik lag uiteindelijk zo'n 15 minuten helemaal alleen in een ziekenhuiskamer zonder dat er ook maar iemand even kwam om te vragen hoe het ging ofzo. Ik was erg blij toen mijn vriend en T. er waren. Toen we uiteindelijk thuis waren voelde ik me wel moe maar ontzettend gelukkig!

Oh en dat bloedverlies iehw! Ik moest in het ziekenhuis 3x van bed verwisselen en ik lag toen zonder ondergoed en kraamverband in het bed en als ik zag wat ik achter liet elke keer.. Ik ging me ook steeds verontschuldigen haha. Daarna heb ik 1x een groot stolsel gehad verder gewoon licht bloedverlies.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:28

Snoepy87 schreef:
Rejoy. schreef:
2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

geen idee wat het is, baarmoederwand ofzo? Maar dat zijn inderdaad wel grote stukken. Als je gaat verliggen voel je dat er soms zo lekker uitflubberen. Gelukkig heb ik van die grote stolsels alleen de eerste dag last gehad.

Hahaha fijn dat je het me weer helpt herinneren ..
Dat glijd er dan zo lekker uit..

Of dat je zo'n stuk tijdens het douchen verliest, niet weet wat je ermee aan moet en 'm dan maar met je grote teen door het doucheputje duwt lol! Oeh, ik heb weer zin in de kraamdagen cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 21:31

Rejoy. schreef:
Snoepy87 schreef:
Rejoy. schreef:
2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

geen idee wat het is, baarmoederwand ofzo? Maar dat zijn inderdaad wel grote stukken. Als je gaat verliggen voel je dat er soms zo lekker uitflubberen. Gelukkig heb ik van die grote stolsels alleen de eerste dag last gehad.

Hahaha fijn dat je het me weer helpt herinneren ..
Dat glijd er dan zo lekker uit..

Of dat je zo'n stuk tijdens het douchen verliest, niet weet wat je ermee aan moet en 'm dan maar met je grote teen door het doucheputje duwt lol! Oeh, ik heb weer zin in de kraamdagen cheers

OK. Nu weet ik zeker dat mijn man moet bevallen. Gatsie! Ik heb dat nu *details* ook wel eens als ik ongesteld ben en dan voel ik het uitfloepen..dan denk ik al.. als er nu geen stolsel formaat appel uit is gekomen weet ik het ook niet meer, en dan is het maar heel klein.. getver! Kan me niet voorstellen hoe het voelt als er pingpongballensizeflubber uitkomt. No
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Susan di 27 maa 2012 - 21:33

2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

Stolsels, bloed dus.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:34

2CKC2 schreef:
Rejoy. schreef:
Snoepy87 schreef:
Rejoy. schreef:
2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

geen idee wat het is, baarmoederwand ofzo? Maar dat zijn inderdaad wel grote stukken. Als je gaat verliggen voel je dat er soms zo lekker uitflubberen. Gelukkig heb ik van die grote stolsels alleen de eerste dag last gehad.

Hahaha fijn dat je het me weer helpt herinneren ..
Dat glijd er dan zo lekker uit..

Of dat je zo'n stuk tijdens het douchen verliest, niet weet wat je ermee aan moet en 'm dan maar met je grote teen door het doucheputje duwt lol! Oeh, ik heb weer zin in de kraamdagen cheers

OK. Nu weet ik zeker dat mijn man moet bevallen. Gatsie! Ik heb dat nu *details* ook wel eens als ik ongesteld ben en dan voel ik het uitfloepen..dan denk ik al.. als er nu geen stolsel formaat appel uit is gekomen weet ik het ook niet meer, en dan is het maar heel klein.. getver! Kan me niet voorstellen hoe het voelt als er pingpongballensizeflubber uitkomt. No

Whaha idd rejoy!

CCC, het doet geen pijn ofzo hoor, het is gewoon een glibberig ding wat eruit komt.. Maar voelt heel gek..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 21:37

Susan schreef:
2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

Stolsels, bloed dus.

En duurt dat dan een week ofz?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Ayla di 27 maa 2012 - 21:39

2CKC2 schreef:
Susan schreef:
2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

Stolsels, bloed dus.

En duurt dat dan een week ofz?

6 weken bloedverlies, maar ik heb ook geen stolsels gehad dus het hoeft niet persé...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  liesje di 27 maa 2012 - 21:49

ik voelde me moe maar wel heel trots na beide bevallingen. ik was wel moeier na mijn 2de bevalling.

die stolsels bloed is idd niet erg fijn maar ja dat hoort erbij.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 22:07

S. werd na een bevalling van 23 uur geboren om 5.35 via een ks en ik was echt gesloopt ! Toen ik S. na 3 uur mocht zien kreeg ik een enorme andrenaline stoot en ik ben de hele dag hyper geweest. Ik sliep s'avonds ook pas rond 12 uur. Toen ik na een uurtje wakker werd had ik hoofdpijn en die hoofdpijn werd steeds erger. En op een gegeven moment werd het omgezet in migraine. Dat waar ik ontzettend bang voor was na de bevalling. Totaal heb ik 7 dagen (!) heftige migraine gehad en ik heb S. amper gezet en ik heb dus helemaal niks kunnen doen in het ziekenhuis zoals hem verschonen enz. Ik heb totaal 6 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen ik thuis kwam was ik nog niet helemaal oke. Thuis is de dokter en de fysio nog langs geweest. Na 1,5 week was ik weer zo'n beetje de oude. Ik heb dus een vreselijke "kraamtijd" gehad die ik best traumatisch heb ervaren. Ik heb later alles van mijn man moeten leren (in badje doen, verschonen enz)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 22:08

Ayla schreef:
2CKC2 schreef:
Susan schreef:
2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

Stolsels, bloed dus.

En duurt dat dan een week ofz?

6 weken bloedverlies, maar ik heb ook geen stolsels gehad dus het hoeft niet persé...

Ik dacht op een gegeven moment dat m'n lever eruit viel haha. Zo groot was die stolsel !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Pandora di 27 maa 2012 - 22:31

Razz_ schreef:
Ayla schreef:
2CKC2 schreef:
Susan schreef:
2CKC2 schreef:Oh my.. verlies je echt grote stukken na de bevalling? Maar.. wat verlies je dan? Is dat de placentawond ofzo?

Stolsels, bloed dus.

En duurt dat dan een week ofz?

6 weken bloedverlies, maar ik heb ook geen stolsels gehad dus het hoeft niet persé...

Ik dacht op een gegeven moment dat m'n lever eruit viel haha. Zo groot was die stolsel !

Mijn kraamverzorgster zei dat stolsels ter grootte van een grapefruit "normaal" zijn, alles wat groter is is niet normaal en dan moet je dus aan de bel trekken.

Zelf ben ik, na 3 dagen, toen ik net uit het ziekenhuis was ontslagen en lekker onder mijn eigen douche stond te douchen een stolsel ter grote van een flinke mandarijn/mineola verloren. Ik schrok me ook dood en heb met een wc papiertje het stolsel opgepakt en in het toilet gegooid.... :P
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum