Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe voelde jij je na je bevalling?

+41
Aimee
Lilypie
Fiebje
liesje
Clapperdie
Paper Crown
Dani
SarahKey
Liadan
sabje
Stuiterbal
Pandora
VeryCherry
Mida4you
Parisienne
Wennes
Aagje!
Flip Fluitketel
Susan
Supertalentje
Star007
Pien
Happydobby
Novalee
Jasmine
Diese
Twellie
Ayla
Tania
Slakje
Nana
PapillonRose
-Ieniemienie-
Tiara
Annie24
kwak
Printje
studiebol
Darius
Floor
Lejow
45 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Novalee di 27 maa 2012 - 9:36

Ik ben op woensdag om 23:38 uur in het ziekenhuis bevallen. De nacht van dinsdag op woensdag had ik 1,5 uur geslapen. Toen ze bij me lag en mijn vriend erbij was voelde ik me geweldig. Later, toen mijn vriend weg was en ik alleen met haar op de kamer lag en ze heel veel huilde voelde ik me heel alleen. Ik heb die nacht geen oog dicht gedaan, ik heb haar de hele tijd op m'n buik gehad en geprobeerd aan te leggen waarbij ik de meest waardeloze hulp kreeg van de verpleegsters. Moe was ik eigenlijk niet echt, het enige wat ik kon denken was dat ik heel graag naar huis wilde. En tegelijkertijd probeerde ik te bevatten dat dit kindje van mij was. De eerste nacht thuis heeft N. ook veel gehuild en deden we ook amper een oog dicht. Inmiddels was alle adrenaline van de bevalling wel uitgewerkt dus ik was aardig moe.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Novalee di 27 maa 2012 - 9:37

Jasmine schreef:
Lejow schreef:Ohh jaaa dat kraamverband. Gelukkig had de verpleging me gewaarschuwd wat er allemaal uit zou kunnen komen, anders had ik werkelijk gedacht dat ik doodging haha

+1. Ik was wel gewaarschuwd, maar formaatje pingpongbal had ik toch niet verwacht.
Hier juist andersom. Door alle verhalen verwachtte ik heel wat, maar ik ben maar amper stolsels verloren eigenlijk.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 9:39

Los van dat ik ontzettend moe was, voelde ik me erg goed. Vol adrenaline en heel trots! T is om 8:55 na een nacht van weeën geboren. S avonds viel ik wel toen de kraamzorg eenmaal weg was rond een U of acht als een blok in slaap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Happydobby di 27 maa 2012 - 9:40

Ik ben uiteindelijk om 06.55 uur dmv een keizersnede bevallen. Daarvoor
ben ik 29 uur bezig geweest. Dus je zou denken dat ik kapot zou zijn,
maar ik was klaarwakker. Ik kreeg de nacht ervoor al weeën en ik ben de hele dag en nacht na de bevalling wakker gebleven. Ik kon niet slapen door alles wat er gebeurd was.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Pien di 27 maa 2012 - 9:40

Jasmine schreef:J. E is 's avonds om 18.02 17:55 uur geboren. De eerste uren heb ik in een roes beleefd, had een behoorlijke klap van haar zware en onzekere start. Ik weet niet meer of ik een douche genomen heb of gewassen ben. Nog voor ik mijn schone pyama aan had, hadden we al familie gebeld (volgens mij was ik nog niet eens gehecht). Ik voelde me vreselijk alleen en leeg. Ik had amper het besef dat ik een kindje had, want J. E lag binnen een half uur kwartier in de couveuse.

Dat gevoel heb ik de hele avond en nacht gehouden. Het was hartstikke druk op de afdeling, dus ik lag op een kamer met een vrouw met haar kindje naast haar bed. Die geluidjes, op dat moment vond ik het vreselijk. Ik had alleen een foto. Maar man, wat voelde ik me ellendig. Heb flink liggen huilen toen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Happydobby di 27 maa 2012 - 9:41

Lejow schreef:Ohh jaaa dat kraamverband. Gelukkig had de verpleging me gewaarschuwd wat er allemaal uit zou kunnen komen, anders had ik werkelijk gedacht dat ik doodging haha

Ik heb het de eerste dag niet gezien omdat ik lag door de keizersnee, de volgende dag kwam ik uit bed en vond ik het dus wel meevallen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Jasmine di 27 maa 2012 - 9:42

Pien: Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 699888Heb je alles inmiddels een beetje een plaatsje kunnen geven?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Printje di 27 maa 2012 - 9:42

Jasmine schreef:
Lejow schreef:Ohh jaaa dat kraamverband. Gelukkig had de verpleging me gewaarschuwd wat er allemaal uit zou kunnen komen, anders had ik werkelijk gedacht dat ik doodging haha

+1. Ik was wel gewaarschuwd, maar formaatje pingpongbal had ik toch niet verwacht.

Ik kan me bij mezelf niet herinneren dat het zo groot was.. ik vloeide ook na een paar dagen al vrijwel niet meer. Maar idd toch dat grote maandverband....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Pien di 27 maa 2012 - 9:46

Jasmine schreef:Pien: Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 699888Heb je alles inmiddels een beetje een plaatsje kunnen geven?

Bizar he, hoe onze verhalen op elkaar lijken!!?

Ja, het gaat heel goed met me! Ik heb het goed kunnen verwerken en een plekje kunnen geven... Mijn lichaam is ook eindelijk helemaal hersteld en dat heeft ook veel positieve invloed op me!
Iedere ochtend fiets ik langs het ziekenhuis en heb dan zicht op de verloskamers, dan heb ik wel altijd even een raar gevoel erbij.

Afgelopen nacht droomde mijn man dat ik beviel van ons tweede kindje, een zoontje. Bevalling met 37weken en binnen 2 uur. Dan gaat het weer zo kriebelen, al heb ik dan wel gelijk een bepaalde angst!

Hoe is het nu met jou Jasmine?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Star007 di 27 maa 2012 - 10:31

Verdrietig en teleurgesteld ,omdat ik niet natuurlijk heb kunnen bevallen en omdat alles super (te )vlug is gegaan. Ook was ik me erg bewust van het feit hoeveel geluk mijn meisje en ik gehad hebben, het had veel anders af kunnen lopen.
Verder voelde ik me super moe , maar kon niet slapen van de adrenaline en heb ook nog lang liggen shaken van de adrenaline. Ik had ook ontzettend veel pijn aan de wond van de ks. Bovenal voelde ik me supertrots en kon mijn ogen niet van D. afhouden I love you
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Supertalentje di 27 maa 2012 - 10:32

Ik had zoveel pijn dat ik bezig was die pijn te laten ophouden, dat er een kind geboren werd kon me gestolen worden. Toen hij geboren was vond ik alles prima en wel, ik was van de pijn af! Opgelucht en hongerig ;-) Zoon is om 22.30 geboren, ik heb gegeten, gedoucht, champagne geklonken en iedereen nieuwjaar gewenst en toen gingen we slapen. Maar slapen kon ik niet, ik heb mijn baby bij me genomen en hem van top tot teen bekeken en toen pas besefte ik dat ik een kind gekregen had en hij dus van mij was. En toen begon mijn roze wolk en het gevoel dat voor mij hoort bij het krijgen van een kind.

De maandverbanden kende ik al van mijn moeder en stolsels ben ik niet verloren, ik heb sowieso niet lang gevloeid. De volgende dag had ik wel echt pijn en voelde ik me overreden door een vrachtwagen, maar echt net na de bevalling had ik energie voor 10, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Susan di 27 maa 2012 - 10:36

De eerste keer had ik best veel pijn, ik weet nog dat ik 's nachts nog een katheter kreeg omdat ik niet kon plassen. Ik had toen steeds kraamverbanden uit de vriezer om de pijn te verzachten. Ik weet niet meer hoe laat ik ben gaan slapen, wel dat ik heel weinig heb geslapen die nacht.

De tweede keer was ik in eerste instantie heel onrustig omdat het weer niet lukte om te plassen, ik weet nog dat ik ook heel duizelig was, dat ik door de huiskamer naar de wc liep en echt van meubelstuk naar meubelstuk wankelde omdat alles draaide. Uiteindelijk ben ik toen met handen en voeten de trap opgeklommen naar boven om daar te plassen. Toen was Ezra wakker geworden en nadat hij kennis had gemaakt met Yrsa, heb ik nog een paar uur heerlijk geslapen tot de kraamzorg kwam. Overdag voelde ik me erg goed en was gewoon op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Flip Fluitketel di 27 maa 2012 - 11:17

Hoe ik me voelde......Moe van 2,5 dag niet slapen door de weeen en de bevalling en alles erom heen. Verder kon ik niet slapen van de adrenaline en was volgens mij best wel erg aanwezig. Verder ontzettende last van rug/bekken, waardoor ik moeizaam kon lopen en mijn onderkant voelde ook niet alles behalve prettig door de hechtingen. Maar verder was de roze wolk wel aanwezig.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Aagje! di 27 maa 2012 - 18:50

Ik voelde me wel goed! Om 0.00 uur begonnen de weeën, om 6.00 kreeg ik een infuus met wee opwekkers, en om 8,46 was D er! Het eerste wat ik zei was: was dit nou alles? (de bevalling) Hahaha

Verder was ik heel verbaasd dat het een meisje was! ik had zo in me hoofd dat het een jongen zou zijn.... haha... maar ik was natuurlijk ook heel blij, trots en gelukkig....


Laatst aangepast door XXAnnieXX op di 27 maa 2012 - 19:02; in totaal 1 keer bewerkt
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Wennes di 27 maa 2012 - 19:00

Ik was ontzettend gelukkig! Ik had ons kindje tot 37 weken kunnen voldragen en tijdens en na de bevalling deed hij het super.

Achteraf wel een dip gehad omdat de bevalling zo snel was (in 2 uur) en ik niet helemaal kon plaatsen wat er nou wanneer gebeurd was.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 19:07

Bij Lise en Mas moest ik een nachtje in het ziekenhuis blijven, bij Lise omdat ik uitgeput was, had ruim 40 uur niet geslapen. Bij Mas voelde ik me na de bevalling heel goed, alleen had hij in het vruchtwater gepoept dus we moesten blijven. Ik ben toen samen met Mas in het ziekenhuis bed in slaap gevallen, de verpleegkundige zei de volgende ochtend al, jullie lagen zo lief te slapen, alleen jij had maar 20 cm van het bed en Mas de rest.
Bij Amé voelde ik me prima, zat daarna rechtop in bed, mijn vriend zei al, dat je niet vraagt hoe laat we de kroeg in gaan. Zo zat ik er volgens hem bij, ik moest eigenlijk een nachtje blijven, maar als ik zelf kon gaan plassen mocht ik gaan, dus ik was binnen een kwartier weg smile Wilde niet in het ziekenhuis blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Parisienne di 27 maa 2012 - 19:15

Ik ben om 23.10 uur in het ziekenhuis bevallen. Ik weet dat we uiteindelijk om 01.30/02.00 uur in onze eigen kamer lagen om te gaan slapen. In de tussentijd zijn mijn ouders, stiefouders en zusjes nog even langs geweest, toen N. net geboren was. Hoe ik me voelde.. dat weet ik echt niet meer. De dagen erna voelde ik me al snel heel goed, alleen N. en ik mochten op dag 3 pas aan het eind van de middag naar huis.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 19:38

Bij mij begonnen de weeen rond 2.15/30 snachts heb vanaf toen niet meer geslapen, om kwart over 12 is hij geboren.
Tijdens de weeen was ik heel moe maar toen hij er een maal was was had ik heel veel energie en was dol gelukkig.
Ik voelde me echt heel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Mida4you di 27 maa 2012 - 19:41

Om 3 uur 's middags is het allemaal begonnen met buikpijn en eindige dus met weeen. Toen mijn man om half 6 thuis kwam heeft hij de vk gebeld. Ik heb 's avonds misschien een half uurtje op de bank gedommeld. Om 11 uur 's avonds zijn we naar het ziekenhuis gegaan en heb ik 's nachts ook al met al een kwartier geslapen. Pfff.... Uiteindelijk is Z. om 10.29 uur geboren. Ik heb de rest van de dag niet meer geslapen wegens alle adrenaline en alles. 's nachts ook haast geen ook geen dicht gedaan en ik was echt kapot van alles!! De dagen erna voelde ik me vreselijk ( had ook 2,5 liter bloed verloren, bloedtransfusie gehad ) en ik had gekneusde ribben omdat ze mijn placenta er uit wouden drukken. Dat is dus uiteindelijk niet gelukt en moest het operatief gebeuren. Het heeft dagen geduurd eer ik me weer iets beter voelde

Natuurlijk was ik dolgelukkig dat Z. geboren was!!! Wow wat een wonder


Laatst aangepast door Mirjam4you op di 27 maa 2012 - 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 19:42

Brak en verrot, maar dolgelukkig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  VeryCherry di 27 maa 2012 - 19:45

Ik ging naar het ziekenhuis omdat ik al twee nachten niet geslapen had en daar iets voor zou krijgen. Ik was dood en doodop. Eenmaal in het ziekenhuis bleek dat ik al 10 centimeter ontsluiting had en de kraamverzorgster had geen tijd meer een schort voor te doen. 3 persweeën later is N geboren om 23.11 mijn ouders gingen rond een uur of 1 's nachts weg en de verpleegsters lieten mij daar gewoon liggen tot 5 uur in de ochtend. Toen pas kwam er iemand en kon ik eindelijk gaan douchen. Mennn, wat voelde ik me smerig zeg. Was wel klaarwakker overigens. Pas toen ik 's middags thuis kwam stortte ik in, maar de halve buurt was uitgelopen om te baby te bewonderen en ik was te suf om iedereen naar huis te sturen. Ging pas 's middags om een uur of 3 slapen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 19:53

Bij H. wist ik dat ik ingeleid zou worden maar die nacht daarvoor heb ik echt heerlijk geslapen. Volgens mij de beste nacht gehad van de hele zwangerschap! Ze is om 08.20 geboren en de hele dag was ik een stuiterbal. De nacht heb ik ook weer heel goed geslapen. Wel heb ik veel pijn gehad (de eerste 4 weken). Ik kon H. ook niet zelf uit haar bedje halen terwijl ze naast me stond. Verschrikkelijk was dat.

Bij A. was ik de dag ervoor nog naar het ZH geweest maar wilde ze me nog niet inleiden vanwege geen ontsluiting. Dat moest ik de dag erna maar met mijn eigen gyn bespreken. Ik zat er helemaal doorheen en maakte me veel zorgen omdat ik nog maar weinig leven voelde (ctg was goed). Om 05.00 `s ochtends braken spontaan mijn vliezen. Ik was zo blij!! Had echt gedacht dat ik weer ingeleid zou worden. De bevalling ging snel maar deze keer heb ik alles wel bewust mee gemaakt en ik weet nog alles.
In tegenstelling tot de bevalling van H.
Omdat mijn HB de hele zwangerschap erg laag was moest er eerst gekeken worden hoe mijn HB na de bevalling was en deze was wonder boven wonder goed genoeg om 's avonds nog naar huis te mogen!! Ik was door het dolle heen want ik had gedacht minimaal 2-3 dagen te moeten blijven. En ik had nergens last van, ik kon lopen, zitten, liggen, staan. Geweldig!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Pandora di 27 maa 2012 - 20:02

Alsof er een trein over me heen was gereden..... pale

's ochtends om 11 uur opgenomen in het ziekenhuis, 's middags om half vier vliezen gebroken en infuus met wee opwekkers gekregen. Elf uurtjes later was F. er (na 1 1/2 uur persen) en toen moest ik nog naar de OK om gehecht te worden. Toen ik weer terug op zaal kwam was het volgens mij half vijf en werd mijn man naar huis gestuurd... Cry
Daarna kon ik niet meer slapen van de adrenaline, ondanks dat ik doodmoe was.... Om 8 uur stond de eerste "visite" (mijn zwager moest toevallig die ochtend in het ziekenhuis zijn) naast mijn bed (was nog niet eens gedoucht en al!) en daarna kwam mijn nichtje die op dat moment daar werkte. Daarna kwam de "echte" visite op gang en uiteindelijk sliep ik 's avonds rond een uur of tien pas weer...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Stuiterbal di 27 maa 2012 - 20:09

Ik was doodmoe. Ik kreeg nog een operatie daarna en toen ik weer bij was, was ik zo stoned als een garnaal van de pijnstilling. Ik heb mijn kamer zien draaien wat ik wel lekker vond. De dag erna heb ik weer om zo'n spuit gevraagd maar dat mocht niet meer.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  sabje di 27 maa 2012 - 20:19

Erg goed. Ik ben om 13.00 gestript en om 21.00 is de kleine man geboren. Ik heb alleen die nacht niet geslapen. Heb veel naar hem gekeken en mijn buurvrouw in ziekenhuis heeft voor mij gevoel heel de nacht lopen voeden (licht aan) en toen ze klaar was lag ze te snurken of de klien van haar huilde. De 2e dag kwam wel de klap had toen ook enorme spierpijn en last van naweeen.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voelde jij je na je bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voelde jij je na je bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum