Wie kan mij vertellen...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kan mij vertellen...
Wie kan mij vertellen ---> waarom hebben de bakjes van de aioli vier van die puntjes? Ik zie het nut niet. Nu zie ik wel dat de bakjes waar aioli 'orgineel' in wordt gemaakt dat ook hebben, maar waarom? Bij maar twee bakjes leunt het lepeltje er in..
Gast- Gast
Re: Wie kan mij vertellen...
Verpakkingen doen de truc. Ze willen het mediterraanse gevoel nabootsen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Zal wel het design achter het merk Aioli zijn. Leuke verpakkingen zijn leuk voor 't oog :cyclops:
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ja, dat idee had ik al. Qua procutie is het niet het meest eenvoudige idee. Maar waarom dan die vier puntjes in de orginele bakjes?Caro schreef:Verpakkingen doen de truc. Ze willen het mediterraanse gevoel nabootsen!
Zelf zou ik er dan voor kiezen om de supermarktbakjes echt de zelfde vorm te geven als de orginele bakjes, inc. de deksel. Nu is het gewoon een rond bakje met alleen 4 losse puntjes aan de zijkant.
Gast- Gast
Misschien omdat je dan een soort handvaten hebt, waardoor het makkelijker is vast te houden? Dat idee zie ik in ieder geval zeker achter het plastic bakje, en er is maar een uitsparing voor de lepel.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Ja, dat idee had ik al. Qua procutie is het niet het meest eenvoudige idee. Maar waarom dan die vier puntjes in de orginele bakjes?Caro schreef:Verpakkingen doen de truc. Ze willen het mediterraanse gevoel nabootsen!
Zelf zou ik er dan voor kiezen om de supermarktbakjes echt de zelfde vorm te geven als de orginele bakjes, inc. de deksel. Nu is het gewoon een rond bakje met alleen 4 losse puntjes aan de zijkant.
Qua productie valt deze verpakking wel mee. Ik werk in een industrie waarin ik de vakbladen voor de verpakkingsindustrie goed in de gaten hou. Dit ontwerp is heel simpel en low-budget te maken. Het kan gegoten worden uit één stukje plastic.
Jouw ontwerp wordt een stuk moeilijker want dan moet je het óf volledig van plastic maken óf de zijkanten hol maken. Beiden zijn extra stappen die weer kosten met zich meebrengen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Dat is ook weer waar !Caro schreef:Smikkell schreef:Ja, dat idee had ik al. Qua procutie is het niet het meest eenvoudige idee. Maar waarom dan die vier puntjes in de orginele bakjes?Caro schreef:Verpakkingen doen de truc. Ze willen het mediterraanse gevoel nabootsen!
Qua productie valt deze verpakking wel mee. Ik werk in een industrie waarin ik de vakbladen voor de verpakkingsindustrie goed in de gaten hou. Dit ontwerp is heel simpel en low-budget te maken. Het kan gegoten worden uit één stukje plastic.
Jouw ontwerp wordt een stuk moeilijker want dan moet je het óf volledig van plastic maken óf de zijkanten hol maken. Beiden zijn extra stappen die weer kosten met zich meebrengen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga Willem Wever mailen, denk ik
geef dan wel ff 1 van je oppaskindjes op
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Want?Fairytale schreef:Smikkell schreef:Ik ga Willem Wever mailen, denk ik
geef dan wel ff 1 van je oppaskindjes op
Gast- Gast
Er zit geen nut in, dat is puur voor de uitstraling. En waarom het deksel geen 4 punten heeft, lijkt me ook logisch. Het is makkelijker om een rond deksel te maken, goedkoper. Plus dat het sowieso makkelijker is om een rond deksel te hebben voor de consument.
Gast- Gast
oooh, nu heb ik trek in stokbrood met aioli!!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat je ons nu nog even wilt vertellen?
» Even wat vertellen...
» Mag ik ook wat vertellen?
» nav zou jij dit vertellen
» Vertellen?
» Even wat vertellen...
» Mag ik ook wat vertellen?
» nav zou jij dit vertellen
» Vertellen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: