Even wat vertellen...
+55
Zwerver
TGR
Davinia
Ugly Betty
Linnie1985
FireButterfly
Atelier Madame
Koffieleut
Alex
Polly
Parisienne
Suus
Sjaantje
bolus26
Mermaid
Marin
Spring
Caresses
MADDIE
Sterre
Kerel
Jenny010
juffie001
Joli86
Eris
Shy
Leine
PluDan
sanne-84
Kabouter
Makamba
Kat1980
Bay
Rovine
Niekske
Chocoholic
Raindrop
Sugarfall
Sweety
Lenthe
Zininzon
Flinder
Ella
Monte
Jeanette
Sjirafje
Lavendel
Laced
Paper Crown
Susan
Rumble
Oasis
Snoes
Rush
Kaboutertje
59 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Even wat vertellen...
Mijn vriend komt vanavond langs want hij wil wat vertellen.. Ik voel de bui al hangen
Ik heb al eerder een topic geopend waarin ik het gevoel heb dat hij zich anders gedraagt de laatste tijd. Heb het hier ook over gehad met 'm. Het kwam door drukte op het werk enzo, niks om mij zorgen over te maken. Toch is het sindsdien niet geweest zoals het was, en afgelopen week heb ik flink lopen piekeren.
Zo waren er wat dingen voorgevallen waar ik me druk over maakte. Ik heb 'm het weekend niet kunnen zien, dus hebben ook niet kunnen praten. Nu was het al lastig om wat af te spreken, nou zegt ie gister ineens dat hij vanavond langs komt. Ik vroeg aan hem : moet ik me zorgen maken? Daar ging hij niet op in en zei : ik moet ff wat vertellen.. Lekker duidelijk?!
Ik zit me dus op te vreten... Heb 'm nog gebeld want ja, ik moet me nu de hele dag gaan afvragen wat er is. En tegelijk ben ik zo bang dat het nu over is... Maar als dat zo zou zijn snap ik er niks van! We hebben nooit ruzies, alles was altijd goed.. Pff ik moet nu ook niet vanalles in mijn hoofd gaan halen. Maar als het niks ernstigs was kon hij het toch ook zo vertellen lijkt me?
Ik heb me net zelfs ziekgemeld.. Stom i know, maar in deze staat kan ik niet werken. Plus dat ik dan tot 10u vanavond had moeten werken en hij daarna pas naar mij kwam.. Dus hopelijk komt hij nu eerder.
Beetje warrig verhaal waar jullie niks mee kunnen maar ik moest het even kwijt.
Ik heb al eerder een topic geopend waarin ik het gevoel heb dat hij zich anders gedraagt de laatste tijd. Heb het hier ook over gehad met 'm. Het kwam door drukte op het werk enzo, niks om mij zorgen over te maken. Toch is het sindsdien niet geweest zoals het was, en afgelopen week heb ik flink lopen piekeren.
Zo waren er wat dingen voorgevallen waar ik me druk over maakte. Ik heb 'm het weekend niet kunnen zien, dus hebben ook niet kunnen praten. Nu was het al lastig om wat af te spreken, nou zegt ie gister ineens dat hij vanavond langs komt. Ik vroeg aan hem : moet ik me zorgen maken? Daar ging hij niet op in en zei : ik moet ff wat vertellen.. Lekker duidelijk?!
Ik zit me dus op te vreten... Heb 'm nog gebeld want ja, ik moet me nu de hele dag gaan afvragen wat er is. En tegelijk ben ik zo bang dat het nu over is... Maar als dat zo zou zijn snap ik er niks van! We hebben nooit ruzies, alles was altijd goed.. Pff ik moet nu ook niet vanalles in mijn hoofd gaan halen. Maar als het niks ernstigs was kon hij het toch ook zo vertellen lijkt me?
Ik heb me net zelfs ziekgemeld.. Stom i know, maar in deze staat kan ik niet werken. Plus dat ik dan tot 10u vanavond had moeten werken en hij daarna pas naar mij kwam.. Dus hopelijk komt hij nu eerder.
Beetje warrig verhaal waar jullie niks mee kunnen maar ik moest het even kwijt.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Even wat vertellen...
Ik weet nog even geen passende reactie, misschien later.
Zou denk ik heel graag willen weten waar het over gaat, heel moeilijk voor je!
Zou denk ik heel graag willen weten waar het over gaat, heel moeilijk voor je!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat balen dat je nu de hele dag in spanning moet zitten! Hoop dat hij nu eerder langs kan komen, dan heb je het maar gehad!
Sterkte!
Sterkte!
Gast- Gast
He kaboutertje, wat naar om te lezen meid
Ik snap dat je helemaal in spanning zit en ontzettend onzeker wordt hierdoor, maar ik hoop van harte dat die spanning allemaal voor niets is.
Ik snap dat je helemaal in spanning zit en ontzettend onzeker wordt hierdoor, maar ik hoop van harte dat die spanning allemaal voor niets is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend zo lang moeten wachten in spanning. Ik hoop dat het wat anders is
Gast- Gast
Snoes schreef:He kaboutertje, wat naar om te lezen meid
Ik kon de woorden niet vinden, maar hier sluit ik mij bij aan
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wat vervelend dat hij dit zo vroeg op de dag tegen je zegt. Weet jij dat jij je er zo onder voelt? Ik zou hem dat wel zeggen in ieder geval. Wellicht laat hij dan iets los. Ik kan me voorstellen dat je je druk maakt. Dikke knuffel .
Gast- Gast
Bah wat vervelend meis. Weet hij wel dat je niet bent gaan werken en dat hij eerder kan komen? Anders zit je nog tot na tienen te wachten. Ik hoop dat je je zorgen om niets maakt maar zo klinkt het iig niet. En helaas klopt je gevoel vaak met de realiteit, zeker als hij de afgelopen tijd zo anders tegen je deed.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Zaterdagavond waren we ook aan het whatsappen, toen vroeg ie wat ik aan het doen was. Ik zei : niet veel, voel me ook rot door wat piekeren. Daar is hij niet op ingegaan, wat ik al vreemd vond..
Nou had ik 'm gister na mijn werk aan de lijn, om iets af te spreken. Het leek alsof hij zich niet wilde vastleggen, heel raar. Dus daar baalde ik van want ik wilde 'm spreken. Dus toen zei ik ook van : ja ik hoop ik je snel te zien want ik voel me k*t.. Toen zei ie : komt goed. En daarna kapte hij het gesprek een beetje af.
Ik had zoiets van : vraag je je niet af wat er is ??
Dus naderhand had ik nog een berichtje gestuurd : ik had eigenlijk wel graag mijn ei kwijt gewild.. Geen reactie.
Daarna stuurde hij : Filmpje is afgelopen, even wat eten maken. Ik dacht echt : WTF ?!?! Dus toen stuurde ik : niet verkeerd bedoelt maar ik geef al 2x aan dat ik me rot voel en je vraagt er niet eens naar. Je hebt het alleen over je eigen dingen.
Toen kreeg ik : ik kom morgen wel even langs. ik ga nu slapen, trusten.
Nou lekker dan, daar moest ik het mee doen...
Ik had nog gevraagd : moet ik me zorgen maken? Waarop ik terug kreeg : ik wil ff wat vertellen...
Ik heb dus ook al gezegd tegen 'm dat ik de hele avond thuis ben, dus ga ik er eigenlijk wel vanuit dat ie eerder komt.
Pfff, dit wordt een lange dag denk ik..
Nou had ik 'm gister na mijn werk aan de lijn, om iets af te spreken. Het leek alsof hij zich niet wilde vastleggen, heel raar. Dus daar baalde ik van want ik wilde 'm spreken. Dus toen zei ik ook van : ja ik hoop ik je snel te zien want ik voel me k*t.. Toen zei ie : komt goed. En daarna kapte hij het gesprek een beetje af.
Ik had zoiets van : vraag je je niet af wat er is ??
Dus naderhand had ik nog een berichtje gestuurd : ik had eigenlijk wel graag mijn ei kwijt gewild.. Geen reactie.
Daarna stuurde hij : Filmpje is afgelopen, even wat eten maken. Ik dacht echt : WTF ?!?! Dus toen stuurde ik : niet verkeerd bedoelt maar ik geef al 2x aan dat ik me rot voel en je vraagt er niet eens naar. Je hebt het alleen over je eigen dingen.
Toen kreeg ik : ik kom morgen wel even langs. ik ga nu slapen, trusten.
Nou lekker dan, daar moest ik het mee doen...
Ik had nog gevraagd : moet ik me zorgen maken? Waarop ik terug kreeg : ik wil ff wat vertellen...
Ik heb dus ook al gezegd tegen 'm dat ik de hele avond thuis ben, dus ga ik er eigenlijk wel vanuit dat ie eerder komt.
Pfff, dit wordt een lange dag denk ik..
Kaboutertje- Kletskop
Ik hoop echt van harte dat er wat anders aan de hand is. En ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar ruim 2 jaar geleden had ik ook een topic als deze geopend en toen maakte mijn ex het dus wel uit. Maar nogmaals, ik hoop echt dat er een hele andere reden is voor zijn gedrag
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Het hoeft niet meteen het ergste te betekenen natuurlijk. Misschien speelt er bij hem wel iets op zijn studie of werk of zo wat hij wil bespreken en is hij er daarom ook niet zo bij met zijn hoofd. Wel vervelend dat je de hele dag in onzekerheid moet zitten, dat had hij beter anders kunnen brengen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb ook al gedacht dat er misschien iets anders is, maar als ik vraag of ik me zorgen moet maken en hij gaat daar niet op in.. Dan vrees ik het ergste.
Kaboutertje- Kletskop
Ik vind het niet leuk dat hij je zolang laat wachten. Jou in het ongewisse laten is natuurlijk echt een nachtmerrie. Zeker omdat hij zo vlak doet de laatste tijd. Ik zou hem gewoon bellen en zeggen dat je je heel erg rot voelt en dat je wil dat hij nu zegt wat hij wil zeggen of in ieder geval zegt waar hij het over hebben wil.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb 'm vanochtend gebeld, meteen na zijn berichtje. Hij nam niet op..
Kaboutertje- Kletskop
Wat een vervelende manier van hem om zo met je om te gaan zeg. Misschien gaat het wel heel ergens anders over maar ik snap dat jij je nu druk maakt! Ik hoop heel erg met je mee dat het ergens anders over gaat.
Stom dat je nu de hele dag in spanning moet gaan zitten! Sterkte!
Stom dat je nu de hele dag in spanning moet gaan zitten! Sterkte!
Gast- Gast
Hè meis, wat ontzettend klote! Ik begrijp dat je thuis bent gebleven. Hopelijk stelt het niets voor... Even een hele dikke knuffel!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Naar dat hij je nu in flinke onzekerheid laat zitten. Ik zou zeker bellen zodat je hopelijk al enige uitleg krijgt. Sterkte!
Gast- Gast
Eigenlijk als ik dit zo lees kan in 1+1 wel bij elkaar optellen. En trouwens, mocht hij het niet uitmaken, dan moet hij wel een verdomt goed excuus hebben voor zijn gedrag. Zo ga je toch niet met je vriendin om? Sterkte!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
He bah wat een rotte manier van met elkaar omgaan heeft hij de laatste dagen.
Veel sterkte en ik hoop dat het gesprek mee valt, zo ver dat kan.
Veel sterkte en ik hoop dat het gesprek mee valt, zo ver dat kan.
Gast- Gast
Ik zit nu zelf ook in spanning....wat zou hij te vertellen hebben?
Maar jeetje wat een oelewapper hoe hij de laatste dagen tegen je doet.
Heel veel sterkte nog vandaag.
Maar jeetje wat een oelewapper hoe hij de laatste dagen tegen je doet.
Heel veel sterkte nog vandaag.
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Wat vreselijk dat hij je zo in onzekerheid laat zitten. Hopelijk valt het vanavond mee! Sterkte meis!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het eerste waar ik aan dacht is: kan het geen huwelijksaanzoek zijn? Maar dat lijkt me toch steeds onwaarschijnlijker door zijn (nare)gedrag.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Vervelend zeg dat je zo in spanning moet zitten. Hopelijk is het gewoon iets anders. Hoe lang zijn jullie samen? (ben ik gewoon benieuwd naar hoor)
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Monte schreef:Het eerste waar ik aan dacht is: kan het geen huwelijksaanzoek zijn? Maar dat lijkt me toch steeds onwaarschijnlijker door zijn (nare)gedrag.
Nee.. Dat zal het niet zijn, helaas
Kaboutertje- Kletskop
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vertellen.. of niet?
» Vertellen?
» Wie kan mij vertellen...
» Mag ik ook wat vertellen?
» nav zou jij dit vertellen