Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Druk kindje in buik.

+21
Twellie
meisje
Printje
_Lana_
Alex
SarahKey
Jezzie
koNijntje
Annemie
Wennes
Tania
Sylvana
nisavi
Dani
Aagje!
Urban Naked
Lejow
yes1984
Susan
SparklingEyes
Happy
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Druk kindje in buik. Empty Druk kindje in buik.

Bericht  Happy ma 26 maa 2012 - 5:11

Onze kleine is echt enorm druk. Al weken trapt hij me helemaal beurs :P Nu vind ik dat niet erg, maar is dat normaal? Hij is zo druk, Als ik wakker ben is hij ook wakker, de hele dag golft mijn buik en zie ik voetjes en billetjes voorbij komen ook als ik zelf in beweging ben.

Nu heb ik de laatste 2 weken veel harde buiken dus moet het iets rustiger aan doen, zal dit verband met elkaar hebben?

Ik lees op internet dat kindjes die in de buik zo druk waren buiten ook erg druk zijn, hoe was/is dit bij jullie kindjes?

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Druk kindje in buik. Empty Re: Druk kindje in buik.

Bericht  SparklingEyes ma 26 maa 2012 - 5:15

Happy schreef:Onze kleine is echt enorm druk. Al weken trapt hij me helemaal beurs :P Nu vind ik dat niet erg, maar is dat normaal? Hij is zo druk, Als ik wakker ben is hij ook wakker, de hele dag golft mijn buik en zie ik voetjes en billetjes voorbij komen ook als ik zelf in beweging ben.

Nu heb ik de laatste 2 weken veel harde buiken dus moet het iets rustiger aan doen, zal dit verband met elkaar hebben?

Ik lees op internet dat kindjes die in de buik zo druk waren buiten ook erg druk zijn, hoe was/is dit bij jullie kindjes?

Mijn kleine ventje was ook giga druk, maar nu buiten de buik valt het nog wel mee. Hij kan wel heel druk met zijn armen maaien, maar druk druk? Nee. Hij kan juist heel rustig alles liggen bekijken..

De oudste viel wel mee in de buik, niet extreem druk. Wel beweeglijk... Die is nu al peuter lekker druk, gek en aanwezig! Geen idee of er eht verband is met het gedrag binnen / uit de buik...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan ma 26 maa 2012 - 5:16

Ezra was in de buik druk en nu ook.

Yrsa was in de buik rustig en is soms druk, maar niet altijd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  yes1984 ma 26 maa 2012 - 5:50

J. was ook erg aanwezig in de buik en veel wakker. Dat is nu nog zo. Lekker beweeglijk en actief.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Lejow ma 26 maa 2012 - 5:51

B. was in mijn buik superdruk, mijn buik golfde alle kanten op (heb er ook een filmpje van Very Happy).
Maar nu buiten mijn buik valt het (nog) onwijs mee. Ze maait soms wat met haar handjes, maar verder is het een tevreden, makkelijk meisje.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Urban Naked ma 26 maa 2012 - 5:54

Mijn baby is ook superdruk en bijzonder sterk. Op internet en in boeken lees ik telkens weer dat het minder wordt, dat je je baby echt minder gaat voelen vanaf week 30, en dan weer vanaf week 34, maar vanaf week 37 dan toch echt.. ik ben nu 38 weken en word nog steeds beurs getrapt. Eergisteren trapte hij zo hard tegen m'n ribben dat ik het hoorde kraken.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 5:58

Ik heb mijn buik nooit zien golven en ze trapte ook amper van zich af. Een beetje gefriemel/gevlinder voelde ik altijd. Nu is het nog steeds zo. Ze kan heerlijk relax met der handjes liggen friemelen I love you

Gast
Gast

Bericht  Aagje! ma 26 maa 2012 - 6:11

Mijn dochter was ook enorm druk in mijn buik, echt dag en nacht voelde ik haar bewegen! dus ws ook in haar 'slaap' bleef ze bewegen....

En toen ze eruit kwam was ze ook dag en nacht druk haha.... binnen een week lag ze ingebakerd omdat ze zichzelf wakker hield met haar armen....
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Dani ma 26 maa 2012 - 6:39

Mijn dochter was behoorlijk druk in de buik en als baby was ze dat ook. Ook nu is ze best wel aanwezig zeg maar smile.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224

Bericht  Happy ma 26 maa 2012 - 19:34

Urban Naked schreef:Mijn baby is ook superdruk en bijzonder sterk. Op internet en in boeken lees ik telkens weer dat het minder wordt, dat je je baby echt minder gaat voelen vanaf week 30, en dan weer vanaf week 34, maar vanaf week 37 dan toch echt.. ik ben nu 38 weken en word nog steeds beurs getrapt. Eergisteren trapte hij zo hard tegen m'n ribben dat ik het hoorde kraken.

Inderdaad, hier word het alleen maar erger! Hij wordt natuurlijk ook steeds sterker.

De meiden van zwangerschapscursus zitten altijd heerlijk rustig te luisteren terwijl ik hele tijd voetjes weg zit te drukken onder mijn ribben, geen moment is het rustig. Gisteravond was het ook niet grappig meer, ik kreeg er erorme buikpijn van...

Nu afwachten hoe het straks is Wink Maar ik lees hier dus ook wel dat er drukke kindjes zijn in en buiten de buik..

Happy
Prater
Prater

Bericht  Urban Naked ma 26 maa 2012 - 22:11

Ja nou, tijdens de zwangerschapsyoga is dat inderdaad best lastig! Totale ontspanning kan ik niet, dan moet ik m'n hand tegen m'n rechterribben duwen anders is het niet uit te houden. Maar dat heb jij dus ook Happy.
Van m'n yogainstructrice moet ik m'n kindje vrágen op te houden en anders te gaan liggen.. ik kan vragen wat ik wil, hij luistert nu al niet Sad
Hier gisteravond ook een hele zware avond. Ik heb ook nog steeds geen manier gevonden waarop hij rustiger wordt.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  nisavi ma 26 maa 2012 - 23:57

Mijn dochter was in mijn buik ook altijd erg druk. Ik voelde haar vaak en nog heel erg duidelijk ook. Uit de buik is ze net zo druk, zeker naarmate ze ouder wordt is dat duidelijker geworden.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243

Bericht  Sylvana zo 17 jun 2012 - 22:11

Ik hou m'n hart vast, hier ook zo'n kleine druktemaker in de buik! Dat belooft nog wat haha :P .

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tania zo 17 jun 2012 - 22:14

Ja hier klopte het ook. J. was echt heel erg druk in m'n buik, het deed gewoon pijn. Buiten de buik is hij ook zo druk, hij kan nogsteed geen 30 seconden stil zitten.
M. was vergeleken met J. een stuk rustiger, gewoon normaal denk ik. En dat is ze nu ook, ze is vrij rustig maar heeft haar drukke momentjes.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Wennes zo 17 jun 2012 - 22:14

Hier ook een druktemaker in mijn buik, heerlijk!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 22:15

H. was enorm druk in mijn buik. Ik had soms het idee dat ze 24u per dag wakker was.
Eenmaal uit de buik was/is ze nog veel drukker.

Gast
Gast

Bericht  Sylvana zo 17 jun 2012 - 22:18

Watermeloen, dat idee heb ik ook! Ik voel haar bijna de hele dag, soms denk ik echt: meisje, ga toch eens slapen haha!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Annemie zo 17 jun 2012 - 22:22

Hier was mijn zoontje ook heel druk in de buik,toen hij geboren was,was hij ook wel heel druk met zijn armen en benen... maar verder is het geen druk kindje.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 22:29

Sylvana schreef:Watermeloen, dat idee heb ik ook! Ik voel haar bijna de hele dag, soms denk ik echt: meisje, ga toch eens slapen haha!

Ze zeggen vaak dat als jij druk bent, je kindje slaapt.
Maar als ik het huishouden deed of liep, was zij ook gewoon aan het draaien, schoppen en slaan.
En als ik sliep werd ik wakker van haar :P

Gast
Gast

Bericht  koNijntje zo 17 jun 2012 - 22:50

ik ben wel benieuwd hoe happy het ervaart nu de kleine er is.

mijn zoontje was in de buik al vrij rustig, ik voelde hem wel dagelijks maar niet heel veel of heel hard.
ook nu is het een rustig kindje, sinds een week of 2 kan hij tijgeren en wordt hij actiever! Wink
hij is wel heel druk met de handjes als hij bijvoorbeeld aan tafel zit en een boterham ziet liggen,
maar als baby sliep hij ook heel rustig met de handjes onder zijn hoofdje en de ellebogen naar buiten I love you
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Jezzie zo 17 jun 2012 - 22:58

koNijntje schreef:ik ben wel benieuwd hoe happy het ervaart nu de kleine er is.

mijn zoontje was in de buik al vrij rustig, ik voelde hem wel dagelijks maar niet heel veel of heel hard.
ook nu is het een rustig kindje, sinds een week of 2 kan hij tijgeren en wordt hij actiever! Wink
hij is wel heel druk met de handjes als hij bijvoorbeeld aan tafel zit en een boterham ziet liggen,
maar als baby sliep hij ook heel rustig met de handjes onder zijn hoofdje en de ellebogen naar buiten I love you

+1

Ik heb ook een kleine druktemaker in mijn buik. Ik geniet er lekker van!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 23:08

L. was helemaal niet zo druk, voelde alleen af en toe haar benen prikken.
Nu is ze superdruk, ligt geen minuut stil, en inderdaad die benen en armen gaan alle kanten op!

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 17 jun 2012 - 23:15

S was ook heel druk in de buik. Vooral 's nachts, oh dacht soms echt, waar eindigd dit?

Buiten de buik is hij nog net zo druk. Vanaf de allereerste minuut dat hij ter wereld kwam ligt hij niet stil. Zijn beetjes trappen altijd. (Zo erg dat je op zijn broekjes allemaal pluisjes ziet bij bij knietjes van het schuren, ook in zijn slaapzak enzo. I love you )

Wel is het een heel makkelijk kind, dus een druk kind hoeft niet meteen te betekenen dat het ook een 'lastig' kind word.

Happy: ik ben ook wel benieuwd hoe hij nu is buiten de buik!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Happy ma 18 jun 2012 - 0:51

Ik moet eerlijk zeggen dat ik haast al niet meer precies weet hoe het allemaal in mijn buik voelde, heel apart. Nu buiten de buik is het een kindje wat over het algemeen niet veel slaapt en als hij wakker is snel onrustig is en de armpjes en beentjes gaan alle kanten op. Gelukkig kan hij zich ook af en toe even vermaken met alles ontdekken in zijn omgeving maar ja, buiten de buik is hij aanwezig en hebben we onze handen er vol aan. :P

Happy
Prater
Prater

Bericht  Alex ma 18 jun 2012 - 2:04

Mijn dochter was altijd aan het feesten in mijn buik. Die golfde dan helemaal, wel gaaf om te zien trouwens Very Happy Als baby was ze niet heel druk, maar ook niet ontzettend rustig. Nu is ze wel een echte druktemaker en laat ze regelmatig de kunstjes zien die ze waarschijnlijk ook in de buik al deed Druk kindje in buik. 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: