Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik

+3
Liadan
Printje
Flower_L
7 plaatsers

Ga naar beneden

lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik Empty lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik

Bericht  Flower_L vr 26 okt 2012 - 8:54

Do bij de vk het hoofdje 'vastgepakt'...probeer nu samen met vriend iets van te maken hoe de baby ligt...maar we komen er niet uit smile . Een been en rug misschien nog te voelen...maar verder....

Voelen cq voelden jullie je kindje echt duidelijk op deze manier? Soms hoor je weleens dat mensen een voetje kunnen 'vastpakken' bijvoorbeeld. Ik moet zeggen...vind het ook wel beetje eng....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik Empty Re: lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik

Bericht  Printje vr 26 okt 2012 - 8:55

Nee ik heb dat bij R ook nooit kunnen voelen en nu weer niet. Ik kan er helemaal niets van maken, ik vind het soms wel 'eng' voelen, net alsof er een slang in je lijf kronkelt hahahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik Empty Re: lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik

Bericht  Liadan vr 26 okt 2012 - 8:57

Bij mijn zoon kon ik zijn voetje regelmatig vastpakken, dat stak een stuk uit en was ook heel duidelijk een voet. Billen of hoofd heb ik nooit heel duidelijk kunnen onderscheiden, ik merkte vaak pas hoe hij lag als hij de hik had.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Jezzie vr 26 okt 2012 - 9:09

De vk liet mij ook elke keer het hoofdje voelen. Maar eenmaal thuis had ik dan geen idee meer hoe ze lag. En wist ik niet wat ik voelde. Lijkt mij idd ook eng om een voetje vast te kunnen pakken.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 9:14

Hier ook wel eens een voetje vast gehad, zelfs heel goed van de buitenkant kunnen zien als ze trapte. Dan zag je dus duidelijk een voetje.

Gast
Gast

Bericht  Viva vr 26 okt 2012 - 9:40

Anniej schreef:Hier ook wel eens een voetje vast gehad, zelfs heel goed van de buitenkant kunnen zien als ze trapte. Dan zag je dus duidelijk een voetje.
Dat lijkt me echt heel vet! Helaas heb ik daarvoor teveel buikvet ertussen zitten, haha.
Wij weten hoe dit kindje ligt, die ligt al heel lang met het hoofd naar beneden, en het ruggetje altijd links, benen en voeten rechts.
Maar niet echt iets vast kunnen pakken.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 12:56

Hier heb ik altijd goed kunnen voelen hoe die licht. Hoofd beneden, voeten in m'n rechterzij en boven in het midden z'n kont. Vooral z'n kont en voeten voelde ik altijd goed maar een voet vastpakken kon ik niet

Gast
Gast

Bericht  SarahKey vr 26 okt 2012 - 19:14

Ik had heel vaak dat ik 's ochtends wakker werd er een hoopje baby aan 1 kant van mijn buik lag. Zag je echt een klein balletje, heel gaaf. Dan legde ik mijn hand erop (of mijn man die vond dat net zo prachtig) en dan voelde we wel wat. Later in de zwangerschap zag je dan ook een bobbel, van een kontje dachten wij. Aai erover en floep ging meneer weer zwemmen. De gyn zei dat het ook wel eens een hoofdje kon zijn. Aan het einde zag ik soms aan alle kanten wat bewegen. Dat waren dan de voetjes/knietjes. NAja zei de gyn dan LaughingWinkWink Zelf had en heb ik er geen bal verstand van. Maar vond het wel leuk❤
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Linda vr 26 okt 2012 - 19:15

Ik heb dat nooit kunnen voelen. Bij dochter stak er wel eens wat uit, maar ik heb geen idee wat dat was.
Mijn placenta lag aan de voorkant (nu weer), misschien dat dat er mee te maken heeft?!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: