lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik
+3
Liadan
Printje
Flower_L
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik
Do bij de vk het hoofdje 'vastgepakt'...probeer nu samen met vriend iets van te maken hoe de baby ligt...maar we komen er niet uit . Een been en rug misschien nog te voelen...maar verder....
Voelen cq voelden jullie je kindje echt duidelijk op deze manier? Soms hoor je weleens dat mensen een voetje kunnen 'vastpakken' bijvoorbeeld. Ik moet zeggen...vind het ook wel beetje eng....
Voelen cq voelden jullie je kindje echt duidelijk op deze manier? Soms hoor je weleens dat mensen een voetje kunnen 'vastpakken' bijvoorbeeld. Ik moet zeggen...vind het ook wel beetje eng....
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik
Nee ik heb dat bij R ook nooit kunnen voelen en nu weer niet. Ik kan er helemaal niets van maken, ik vind het soms wel 'eng' voelen, net alsof er een slang in je lijf kronkelt hahahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mijn zoon kon ik zijn voetje regelmatig vastpakken, dat stak een stuk uit en was ook heel duidelijk een voet. Billen of hoofd heb ik nooit heel duidelijk kunnen onderscheiden, ik merkte vaak pas hoe hij lag als hij de hik had.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
De vk liet mij ook elke keer het hoofdje voelen. Maar eenmaal thuis had ik dan geen idee meer hoe ze lag. En wist ik niet wat ik voelde. Lijkt mij idd ook eng om een voetje vast te kunnen pakken.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Hier ook wel eens een voetje vast gehad, zelfs heel goed van de buitenkant kunnen zien als ze trapte. Dan zag je dus duidelijk een voetje.
Gast- Gast
Dat lijkt me echt heel vet! Helaas heb ik daarvoor teveel buikvet ertussen zitten, haha.Anniej schreef:Hier ook wel eens een voetje vast gehad, zelfs heel goed van de buitenkant kunnen zien als ze trapte. Dan zag je dus duidelijk een voetje.
Wij weten hoe dit kindje ligt, die ligt al heel lang met het hoofd naar beneden, en het ruggetje altijd links, benen en voeten rechts.
Maar niet echt iets vast kunnen pakken.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hier heb ik altijd goed kunnen voelen hoe die licht. Hoofd beneden, voeten in m'n rechterzij en boven in het midden z'n kont. Vooral z'n kont en voeten voelde ik altijd goed maar een voet vastpakken kon ik niet
Gast- Gast
Ik had heel vaak dat ik 's ochtends wakker werd er een hoopje baby aan 1 kant van mijn buik lag. Zag je echt een klein balletje, heel gaaf. Dan legde ik mijn hand erop (of mijn man die vond dat net zo prachtig) en dan voelde we wel wat. Later in de zwangerschap zag je dan ook een bobbel, van een kontje dachten wij. Aai erover en floep ging meneer weer zwemmen. De gyn zei dat het ook wel eens een hoofdje kon zijn. Aan het einde zag ik soms aan alle kanten wat bewegen. Dat waren dan de voetjes/knietjes. NAja zei de gyn dan Zelf had en heb ik er geen bal verstand van. Maar vond het wel leuk
Ik heb dat nooit kunnen voelen. Bij dochter stak er wel eens wat uit, maar ik heb geen idee wat dat was.
Mijn placenta lag aan de voorkant (nu weer), misschien dat dat er mee te maken heeft?!
Mijn placenta lag aan de voorkant (nu weer), misschien dat dat er mee te maken heeft?!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kindje voelen
» Kindje minder voelen
» wanneer kindje voelen?
» Tweede kindje later voelen?
» Wanneer tweede kindje voelen?
» Kindje minder voelen
» wanneer kindje voelen?