Druk kindje in buik.
+21
Twellie
meisje
Printje
_Lana_
Alex
SarahKey
Jezzie
koNijntje
Annemie
Wennes
Tania
Sylvana
nisavi
Dani
Aagje!
Urban Naked
Lejow
yes1984
Susan
SparklingEyes
Happy
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Druk kindje in buik.
Ik heb 2 druktemakers in mijn buik, eentje zelfs nog ietsje erger. Ben benieuwd wat dat gaat worden. We zijn beide eigenlijk rustig, alleen ben ik lichamelijk wiebelig en mijn man driftig.
Gast- Gast
Haha, mijn zoontje was in de buik ook heel erg druk. Zijn hoofdje zat bovenaan en ik zag mijn buik heeeel vaak bewegen. Ik dacht, slaapt hij nog wel eens?
Maar uit de buik was hij heel erg rustig. Wat bleek nu, hij sliep wel, maar schudde de hele tijd met zijn hoofdje heen en weer en van boven naar beneden, dus ook in zijn slaap.
Dat zag ik terug toen hij in zijn bedje lag .
Dus het hoeft niet te betekenen dat het kindje ook heel druk is buiten de buik.
Maar uit de buik was hij heel erg rustig. Wat bleek nu, hij sliep wel, maar schudde de hele tijd met zijn hoofdje heen en weer en van boven naar beneden, dus ook in zijn slaap.
Dat zag ik terug toen hij in zijn bedje lag .
Dus het hoeft niet te betekenen dat het kindje ook heel druk is buiten de buik.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Mijn zoontje blijkt buiten m'n buik inderdaad wel een enorm sterk kind. Hij is nu 9 weken maar stond met 5 weken al volledig op eigen kracht rechtop, dan hiel ik hem wel recht natuurlijk want evenwicht zit er niet in.
Hij is gelukkig niet driftig, iets waar ik bang voor was. Hij is vooral erg duidelijk en als hij wakker is wil hij zitten en actie, in de box liggen is er niet bij.
Hij is gelukkig niet driftig, iets waar ik bang voor was. Hij is vooral erg duidelijk en als hij wakker is wil hij zitten en actie, in de box liggen is er niet bij.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
R was rustig in de buik en is dat nu ook.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
S. was rustig in mijn buik, maar dat heeft ze inmiddels ruimschoots ingehaald.
N. was wel heel druk, maar die vind ik in vergelijking met haar zus veel rustiger.
N. was wel heel druk, maar die vind ik in vergelijking met haar zus veel rustiger.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik voelde ze beiden wel veel bewegen. De oudste was als baby erg rustig en praat me nu onophoudelijk de oren van het hoofd. Ik krijg er soms net nog een 'ja' of 'mhm mhm' tussen, maar verder gaat het aan één stuk door.
De jongste is nog een baby en is ook rustig.
De jongste is nog een baby en is ook rustig.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik ben zo benieuwd hoe dat hier straks is!
Mijn dochter was heel rustig in mijn buik, na de geboorte ook, een heel makkelijke baby en vermaakt zich ook nu altijd prima.
Deze baby is heel druk in mijn buik, ik heb ook het idee dat hij/zij dag en nacht wakker is, dus ik hou m'n hart vast voor straks
Mijn dochter was heel rustig in mijn buik, na de geboorte ook, een heel makkelijke baby en vermaakt zich ook nu altijd prima.
Deze baby is heel druk in mijn buik, ik heb ook het idee dat hij/zij dag en nacht wakker is, dus ik hou m'n hart vast voor straks
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn zoontje was ook onwijs druk in mijn buik, ik heb regelmatig zijn voetjes tussen mijn ribben uit moet drukken. Mennn, wat deed dat pijn zeg! Nu is hij trouwens nog steeds druk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
a was in het begin druk in de buik maar namate de zwangerschap vorderde werd hij rustiger en nu is het een rustig gevoelig jongetje dat af en toe druk is. nu heb ik een druktemaker in mijn buik maar of dat zo blijft geen idee.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoon was ook druk. Nou ja, niet echt aan het feesten continue, maar die voetjes onder mijn ribben wegduwen was wel een dagtaak Hij draaide ook continue, gevolg; de navelstreng 1 keer om zijn lijf en 2 keer om zijn nek, maar daar heeft hij gelukkig niks aan overgehouden. Hij is nu nog steeds erg sterk in zijn benen, maar verder is het een heel lief jongetje
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ruzie met partner en druk op buik
» lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» druk op schaambeen
» lichaamsdelen van kindje voelen buitenkant buik
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» druk op schaambeen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: