Ruzie met partner en druk op buik
+4
Highway
slaatje
Mida4you
Pien
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ruzie met partner en druk op buik
Ik heb gisteren dikke ruzie gehad met mijn man ( details laat ik achterwege ) en hij weigerde om het gisteravond op te lossen. Nu heb ik bijna geen oog dicht gedaan en heb ik vannacht pijnlijke steken in mijn buik gehad en mijn buik is op 1 of andere manier helemaal van slag.... Moet ik me hier zorgen om gaan maken? Ik weet niet goed wat ik moet doen.... Ik ben bijna 20 weken zwanger
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Ruzie met partner en druk op buik
Stress werkr op je zwakste plek en dat is op dit moment je buik. Jw kunt niet meer als zorgen dat jr rustig wordt en ontspant. Je buik zal dan vanzelf minder pijnlijk zijn.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik hoop maar dat het snel overgaat want ik vindt dit helemaal niks. En aangezien we elkaar vanavond pas weer zien en kunnen praten.....
Mida4you- Ratel
Wat vervelend Mida, een ruzie met je man kan zo stressvol werken, vooral op het moment dat je zwanger bent en je hormonen ook nog eens extra meewerken. Probeer het echt van je af te zetten. Ga straks even lekker een stuk lopen of probeer afleiding te zoeken. Even je gedachten afleiden. Succes!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Inderdaad, proberen te ontspannen en het even van je af te zetten. Ik had er ook snel last van bij stress/ruzie, erg vervelend. As je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen voor een controle trouwens. Hopelijk kun je vanavond goed praten met je man, misschien dat je hem kunt uitleggen wat dit met je buik doet en dat jullie hier toch echt rekening mee moeten houden mbt ruzies omzeilen of meteen uitpraten.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik weet nog van de vorige zwangerschap dat ik ook vaak buikpijn / harde buiken kreeg van ruzie met mijn man. Hopelijk wordt het vanavond uitgepraat, zodat je wat kunt ontspannen.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Hoe gaat het nu met je buik?
Hopelijk kun je het rustig aan doen vandaag en vanaf je afzetten, hoe moeilijk ook.
Ik had de middag van de bevalling ook ruzie met m'n man waardoor m'n buik erg onrustig werd. Geen idee of dit echt de bevalling heeft door gezet.
Hopelijk kun je het rustig aan doen vandaag en vanaf je afzetten, hoe moeilijk ook.
Ik had de middag van de bevalling ook ruzie met m'n man waardoor m'n buik erg onrustig werd. Geen idee of dit echt de bevalling heeft door gezet.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ook bij mij nog eens helpt is diep door je neus en inademen en door je mond weer uitademen, daar word je wel rustiger van.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Het is nog niet veel beter geworden. Ik ben wel gewoon aan het werk gegaan en dat leidt wel een beetje af gelukkig.....
Mida4you- Ratel
We hebben gelukkig alles weer uitgepraat. Nu maar hopen dat mijn buik ook een stuk rustiger wordt. Morgen hebben we de 20 weken echo.
Mida4you- Ratel
Fijn dat jullie het goed gemaakt hebben!
Succes morgen!
Succes morgen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ruzie met partner...hoe ben jij?
» Druk kindje in buik.
» Ruzie
» Ruzie met ebook dingie :(
» Ruzie zomaar op straat..