Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geef je uit qua kleding?

+31
Polly
ixis
luisa
lyke
Guus
Phileine
VeryCherry
Marin
Mizz_S
Monte
Rovine
Rush
Atelier Madame
vlinder-19
Paper Crown
Suus
Arwyn
Mida4you
Emma_
Caramba
Bazinga
Toet
loura
Twellie
Sterre
Blond
luenca
Ellebel
silly-one
TukTuk
Zonnetje
35 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 23:04

Jolee schreef:Ah, je moet nou niet druk voelen ofzo. Het is aan jou hoor, mensen kunnen altijd oordelen (is ook makkelijk, maar zelf zijn we ook niet perfect).

Nee dat doe ik ook niet. Het is alleen goed dat ik eens wat meer gepushed wordt. Mijn vader zegt het ook vaker tegen mij maar dan denk ik altijd 'het komt wel'. Nu sta ik er even goed bij stil dat ik best wel met iets minder kan rondkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  TukTuk zo 25 maa 2012 - 23:07

Punk'd schreef:
AngelNyn schreef:
Sunprincess schreef:
Jolee schreef:
Sunprincess schreef:Als ik dit zo lees, snap ik wel dat de stufi aan banden gelegd gaat worden.

Ik geef voor mezelf hooguit 100 euro per maand uit

Omdat je dit van één iemand hier leest? Ik hoop niet dat de overheid zo denkt, want ik heb het geld wel nodig voor andere dingen dan kleding.

Als ik Punk'd mag geloven, geeft zij het geld uit aan kleding terwijl anderen dat aan hobbies en stappen doen.

Was het maar zo! Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 394967 Ik ga nooit uit, pak nooit een terrasje, heb geen hobbies die geld kosten, omdat ik die niet kan betalen, zie mijn ouders 1x in de 3 maanden gemiddeld omdat het te duur is om regelmatig heen en weer te rijden, doe in de weekenden niks leuks omdat ik het geld hard genoeg nodig heb.

Ik geef toe dat ik niet de doorsnee student ben qua hoe ik mijn geld uitgeef. Maar ik geloof ook niet dat jij voor de doorsnee student staat (met studeren in belgie, dubbelen woonlasten etc.)

Het scheelt inderdaad al dat je niet zelf je studie hoeft te betalen en ik weet ook wel dat in verhouding mijn lasten ook wel meer zijn dan de gemiddelde student die alles zelf moet betalen, maar het was ook om alleen maar aan te geven dat zeker niet iedereen zijn geld aan leuke dingen uitgeeft Wink

Verder bedoelde ik mijn reactie dus ook helemaal niet jaloers, maar ik snap wel waarom mensen zo het idee krijgen dat studenten een lui lekker leventje hebben terwijl ik denk "Nou, er zijn genoeg mensen die er keihard voor moeten knokken om rond te komen"
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Rush zo 25 maa 2012 - 23:19

Stofzuiger schreef:Wat goed Punk'd

Wij waren vroeger ook vrij makkelijk met shoppen, dingen voor in huis/ verbouwen etc. En denk nu weleens: hadden we toen maar goedkopere dingen gedaan en wat gespaard ipv geld uit geven aan mooiere design cv platen ipv de normale etc...
Dat heb ik ook hoor! Ik heb heel veel kleding wat ik nooit draag, miskopen. En ook schoenen. Ik mag al jaren niet meer op hoge hakken lopen en dan toch steeds kopen omdat ze zo mooi zijn. Tsja, dat had ik allemaal kunnen sparen.

Net als het geld wat ik heb uitgegeven aan gadgets bah!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  loura zo 25 maa 2012 - 23:35

Phoe 20.000 schuld vind ik noggal wat.. Dat heb ik gelukkig niet. Ik heb ook nooit het maximale geleend. Ik leende maar 100 euro per maand extra en ik werkte erbij.

Goed van je Punked dat je het toch met 100 euro minder gaat doen.

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Rovine zo 25 maa 2012 - 23:58

Momenteel vrijwel niks vanwege het afvallen. Kan nu gratis shoppen in mijn eigen kast en vind het zonde om nieuwe dingen te kopen die ik misschien maar even aankan. Daarvoor was het denk ik rond de 100-150 per maand.

Overigens zat ik toen ik samenwoonde ook ruim in mijn geld hoor. Met 2 fulltime salarissen in een appartement zonder kinderen is het best goed te doen, zelfs met 2 auto's voor de deur. Maar wel balen dat daar nu toch een aardig bedrag richting IB-groep verdwijnt.
1800 netto lijkt me alleen niet helemaal realistisch als startsalaris, ik dacht dat bruto bedoeld werd. Er zijn wel een aantal studies waarmee je dat kunt halen, maar het gros zal toch fors lager liggen. Zeker nu, nu de banen niet voor het oprapen liggen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Rush ma 26 maa 2012 - 0:01

Ik zit ook wel ruim in m`n geld, maar ben m`n geld aan andere dingen uit gaan geven dan miskopen :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Monte ma 26 maa 2012 - 0:09

Aangezien ik werkloos ben heel weinig. Ik heb vanaf september zo'n 30 euro uitgegeven aan kleding(dus maar een paar euro per maand) en 60 euro aan een mooie leren tas(ik had nog geen nette tas voor sollicitaties). Als ik werk geef ik denk ik gemiddeld 40 euro per maand uit aan kleding.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 0:27

Rovine schreef:Momenteel vrijwel niks vanwege het afvallen. Kan nu gratis shoppen in mijn eigen kast en vind het zonde om nieuwe dingen te kopen die ik misschien maar even aankan. Daarvoor was het denk ik rond de 100-150 per maand.

Overigens zat ik toen ik samenwoonde ook ruim in mijn geld hoor. Met 2 fulltime salarissen in een appartement zonder kinderen is het best goed te doen, zelfs met 2 auto's voor de deur. Maar wel balen dat daar nu toch een aardig bedrag richting IB-groep verdwijnt.
1800 netto lijkt me alleen niet helemaal realistisch als startsalaris, ik dacht dat bruto bedoeld werd. Er zijn wel een aantal studies waarmee je dat kunt halen, maar het gros zal toch fors lager liggen. Zeker nu, nu de banen niet voor het oprapen liggen.

Ik bedoelde in eerste instantie ook bruto.. De loonwijzer maakt er netto van.. Maar 1800 bruto lijkt mij best redelijk geschat.


@ Rush.. Ik heb eigenlijk nooit echt miskopen, maar vind snel andere dingen weer leuk. Ik koop ook niet veel in kwaniteit. Meestal koop ik maar 3/4 dingen per maand (die dan duurder zijn). Die H&M bestellingen die ik hier post gaan vaak voor 90% weer terug. :P Dan denk ik toch.. neeh er zal wel mooiers zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Rovine ma 26 maa 2012 - 0:45

Dan is 1800 best redelijk volgens mij, al weet ik niet exact wat je doet. Iets met vormgeving toch? Technisch gezien zou je mij ook als vormgever kunnen zien, maar ik denk dat er alsnog grote verschillen zitten, vakinhoudelijk.

Miskopen heb ik ook best wat. Maar ik kan dan weer niks wegdoen, dan moet ik het toch aan van mezelf omdat het anders zonde is. Waardoor ik me soms heel mutserig voel in kleding die ik eigenlijk helemaal niet mooi vind. Zo stom, op dat moment MOEST ik het echt hebben.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Atelier Madame ma 26 maa 2012 - 0:47

Ik vind het heel hip van je dat je je lening naar beneden hebt gezet punk'd! AL ben je nu bijna afgestudeerd, je hebt straks dan toch weer mooi meer ruimte om te shoppen :P

Ik zit nu in de trein naar de Primark Laughing Als student reis je toch gratis en ik kan altijd goed werken in de trein op mn minilaptopje. Dus zo lekker ff geld uitgeven om het beeld van Nederlandse student positief te houden (oke heb 20 euro contant mee om uit te geven dus het zal wel meevallen uiteindelijk Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 166342 )
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Rush ma 26 maa 2012 - 0:49

Punk'd schreef:

@ Rush.. Ik heb eigenlijk nooit echt miskopen, maar vind snel andere dingen weer leuk. Ik koop ook niet veel in kwaniteit. Meestal koop ik maar 3/4 dingen per maand (die dan duurder zijn). Die H&M bestellingen die ik hier post gaan vaak voor 90% weer terug. :P Dan denk ik toch.. neeh er zal wel mooiers zijn.
Ik heb lang 'hetzelfde' gedragen en dat ben ik nu een beetje aan het veranderen. Dus ik duik binnenkort bij m`n ouders in m`n 'oude' kleren van vorig jaar, want daar zit nog heel leuk spul tussen wat ik nu wel weet te combineren en destijds niet.

Wie weet blijken het dan toch geen miskopen te zijn.

Maar ik bestelde heel vaak gewoon maar omdat het er leuk uit zag en dan droeg ik het 1x en bleek het toch niet zo te zijn haha. Zonde.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Mizz_S ma 26 maa 2012 - 1:10

Ik vind het moeilijk om in te schatten, maar ik denk ongeveer tussen de 50-100 euro per maand ofzo? Soms geef ik een maand heel veel uit, en de volgende maand misschien wel helemaal niets. Ik heb iig geen dure smaak, dat scheelt.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Marin ma 26 maa 2012 - 1:26

Afgelopen maanden: 0 euro.
Deze maand: toch al zeker €100. Ben lekker beetje aan het inhalen nu het weer kan.
Maar meestal shop ik niet zoveel, denk niet dat ik elke maand shop überhaupt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 1:31

Deze maand: 25,00 voor een paar leren ballerina's, mijn schoenen van vorig jaar zijn helemaal op. Ze waren afgeprijsd en had een kortingsbon, ben er erg blij mee.

Mijn prioriteiten liggen op het moment ook echt bij de kinderen, koop liever kleding voor hun als voor mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 1:36

vrij weinig. Normaal denk ik ongeveer 100 á 150 euro per jaar, dus gemiddeld een tientje per maand.

Voor mijn dochter ben ik wel een stukje duurder uit Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 1:44

Rejoy. schreef:vrij weinig. Normaal denk ik ongeveer 100 á 150 euro per jaar, dus gemiddeld een tientje per maand.

Voor mijn dochter ben ik wel een stukje duurder uit Very Happy

Ben benieuwd hoe dat later bij ons is haha. Mijn vriend houd ook ontzettend van mooie kleding, zijn geld gaat daar ook het meeste aan op. (We willen beide ook het liefste een baan in de moderichting :P Jut en Jul).

Maar met kinderen.. ik ben nu al heeelemaal verliefd op die ZARA collecties voor kinderen. Soms sta ik echt op het punt om wat te kopen met oog op de toekomst whahahaha.. maar dan roep ik mijzelf een halt toe Wink Heb het dus nog nooit gedaan Laughing (Ik bedoel, straks lukt het niet en je weet natuurlijk niet (als het wel lukt) wat het geslacht van het kindje zal zijn Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Marin ma 26 maa 2012 - 1:52

Hee en punkd. Ik heb ook een studieschuld van 30.000 euro. Vreselijk veel maar ik heb er geen spijt van. M'n studie aan Cambridge kostte al 15.000 dus de helft is al daar van en de rest heb ik geleend om een beetje normaal studentenleven te leiden. Ik heb niet veel gewerkt in die periode, alleen in de zomermaanden, omdat ik toch elk half jaar verhuisde naar Engeland en ik me liever focuste op m'n goede cijfers. En in Engeland ging ik wel veel uit (maar is het uitgaansleven drie keer goedkoper zo ongeveer) dus nou ja, ik heb er geen spijt van eigenlijk. En nu kan ik het nog niet terug betalen ( maar hoeft ook niet) maar met een goede baan komt t gewoon op de vaste lasten pot en los ik het geleidelijk af. Ik snap dat het voor sommigen zoals AN wel over kan komen alsof je je geld makkelijk uit geeft, maar uiteindelijk zal je het toch zelf terug moeten betalen. Ik had zelf niet op elke cent willen letten in die tijd. Had ook niet kunnen lenen maar soberder kunnen leven, maar ik ben blij dat ik in die periode van m'n leven redelijk zorgeloos heb kunnen leven en daar wil ik later wel de financiële zorgen van dragen.
Maar vergis je inderdaad niet in salarissen van hbo. Waarschijnlijk verdien je als starter toch minder dan dat. Vorig jaar had ik als beginnend docent het veel minder ruim dan toen ik studeerde. Afgelopen maanden heb ik sowieso maar paar honderd euro verdiend per maand en hoewel ik trots ben dat ik dat ook gered heb, ben ik oprecht blij dat ik zelf de keuze heb gemaakt om iets ruimer te leven tijdens m'n studie tijd zodat ik daar optimaal van heb kunnen genieten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  VeryCherry ma 26 maa 2012 - 1:55

Euhm, als het momenteel €10,- per maand is, is het veel Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Phileine ma 26 maa 2012 - 2:02

Dat verschilt, er is geen peil op te trekken eigenlijk. Ik shop vaak tweedehands, maar probeer nu wel alleen echt kleding te kopen die ik geweldig mooi vind. En schoenen koop ik nu alleen nog maar van echt leer, ondanks de investering, gaan ze veel langer mee dan nepleren schoenen (en ik vind het ook veel mooier). Deze maand heb ik een rok gekocht voor 18 euro en schoenen voor iets minder dan 50 euro (wel echt leer, waren nog nieuw). Ik denk niet dat ik deze maand nog geld uit ga geven aan kleding, dus dan kom ik op ongeveer 68 euro.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  TukTuk ma 26 maa 2012 - 5:33

Marin schreef:Hee en punkd. Ik heb ook een studieschuld van 30.000 euro. Vreselijk veel maar ik heb er geen spijt van. M'n studie aan Cambridge kostte al 15.000 dus de helft is al daar van en de rest heb ik geleend om een beetje normaal studentenleven te leiden. Ik heb niet veel gewerkt in die periode, alleen in de zomermaanden, omdat ik toch elk half jaar verhuisde naar Engeland en ik me liever focuste op m'n goede cijfers. En in Engeland ging ik wel veel uit (maar is het uitgaansleven drie keer goedkoper zo ongeveer) dus nou ja, ik heb er geen spijt van eigenlijk. En nu kan ik het nog niet terug betalen ( maar hoeft ook niet) maar met een goede baan komt t gewoon op de vaste lasten pot en los ik het geleidelijk af. Ik snap dat het voor sommigen zoals AN wel over kan komen alsof je je geld makkelijk uit geeft, maar uiteindelijk zal je het toch zelf terug moeten betalen. Ik had zelf niet op elke cent willen letten in die tijd. Had ook niet kunnen lenen maar soberder kunnen leven, maar ik ben blij dat ik in die periode van m'n leven redelijk zorgeloos heb kunnen leven en daar wil ik later wel de financiële zorgen van dragen.
Maar vergis je inderdaad niet in salarissen van hbo. Waarschijnlijk verdien je als starter toch minder dan dat. Vorig jaar had ik als beginnend docent het veel minder ruim dan toen ik studeerde. Afgelopen maanden heb ik sowieso maar paar honderd euro verdiend per maand en hoewel ik trots ben dat ik dat ook gered heb, ben ik oprecht blij dat ik zelf de keuze heb gemaakt om iets ruimer te leven tijdens m'n studie tijd zodat ik daar optimaal van heb kunnen genieten.

Ja maar dat is toch niet vergelijkbaar met bijv. 300 euro aan kleding uitgeven? :P Als ik meer zou kunnen lenen op dit moment zou ik ook wel bijv. 100 euro per maand meer lenen om wat ruimer te leven dan nu, en idd een wat relaxter studentenleven te hebben. Ik ga in mei 2 dagen weg met school, had officieel niet mee gehoeven (is voor 2de jaars verplicht en ik ben officieel eerste jaars, en volg deels 2de jaars vakken) maar omdat het toch mijn oorspronkelijke groep is wil ik enorm graag mee, zeker omdat zij het jaar er na gaan afstuderen en ik mijn huidige klas, eerste jaars klas totaal geen leuke groep vind. Maarja heb wel lang getwijfeld, kosten zullen rond de 70 euro zijn en vind eigenlijk dat ik dat niet kan missen, maar aan de andere kant betekend het ook veel voor me, plus dat het enorm interessant is waar we heen gaan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Guus ma 26 maa 2012 - 5:44

Dit soort topics zijn altijd gevaarlijk hier laughcry
Ik geef ongeveer 100 euro per maand uit denk ik...
Als ik meer had zou het meer zijn haha
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Marin ma 26 maa 2012 - 5:46

AngelNyn schreef:Als ik meer zou kunnen lenen op dit moment zou ik ook wel bijv. 100 euro per maand meer lenen om wat ruimer te leven dan nu, en idd een wat relaxter studentenleven te hebben.

Waarom kan jij niet meer lenen dan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 5:50

Ik geef de ene maand niets uit en de andere maand 200 euro. Denk dat ik gemiddeld op 100 euro per maand zit. Maar deze maand daar wel flink boven omdat ik 3 paar schoenen heb gekocht haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  TukTuk ma 26 maa 2012 - 5:50

Marin schreef:
AngelNyn schreef:Als ik meer zou kunnen lenen op dit moment zou ik ook wel bijv. 100 euro per maand meer lenen om wat ruimer te leven dan nu, en idd een wat relaxter studentenleven te hebben.

Waarom kan jij niet meer lenen dan?

Omdat ik al het maximale leen smile Ik heb onterecht schijnbaar voor een jaar een aanvullende beurs gehad, had het peiljaar laten verleggen omdat mijn ouders beide werkeloos waren geworden, en uiteindelijk bleek na een jaar dat hun inkomen toch net te hoog was en ik er geen recht op had. Moest dat dus allemaal gaan terug betalen, en DUO houdt dat nu maandelijks in op mijn studiefinanciering, 150 euro per maand, (ipv dat ze die schuld gewoon op de grote hoop gooien bij de rest van mijn schuld.. maarja dat kon schijnbaar niet:S). Als dat straks volledig afbetaald is, dan kan ik mijn lening eventueel met 150 euro dus omlaag doen, of ik hou het wel aan, en ontvang dus 150 euro meer stufi per maand.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Marin ma 26 maa 2012 - 5:57

Ah oke, dat is wel heel erg zuur inderdaad. Heb je wel OV jaarkaart? Maak je daar ook veel gebruik van? Want omdat je door de weeks in Belgie bent, loont het misschien om dat om te zetten naar OV vergoeding (ongeveer 80 euro in de maand). Dat doet mijn broertje die in Belgie studeert ook, en deed ik ook. Gezien je in Nederland vast niet heel ver bij de grens vandaan woont, is dat misschien minder duur (evt met kortingskaart).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum