Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

+13
Mizz_S
Shisha
loura
_Lacey_
Carra
Jeanette
Suus
Mariposa
Rovine
Atelier Madame
Zonnetje
Tullow
Rush
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 9:54

Ik gaf ruim twee jaar geleden wel 300 euro in de maand uit aan kleding. Sinds mijn dochter is geboren, is dat bedrag drastisch omlaag gegaan en het zal nu (gemiddeld) een keer 100 euro per maand zijn. Hoe zit dat bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Rush vr 24 jun 2011 - 9:57

Gemiddeld ook zo'n 300 euro per maand, shopaholic laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 9:58

Wayy too much!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Tullow vr 24 jun 2011 - 10:01

Dat verschilt nogal per maand. Wink Deze maand zijn we op vakantie geweest, is de auto gerepareerd en moest ik nog een bekeuring betalen. Voor kleding houd ik echt niks over deze maand.
Maar er zitten ook maanden bij dat ik makkelijk €300 uitgeef aan kleding.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Zonnetje vr 24 jun 2011 - 10:13

Ik probeer me aan een gemiddelde van 100 euro per maand te houden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 10:15

Vorige maand 50 euro en deze maand niets. En sowieso vind ik het niet zo interessant. Ik heb andere dingen die ik belangrijker vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 10:16

Rond de 200 euro per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Atelier Madame vr 24 jun 2011 - 10:26

wie wat een bedragen, 300 euro is de helft van mn inkomen... Ik geef ongeveer 50/75 per maand uit. En das meer dan genoeg.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Rovine vr 24 jun 2011 - 10:29

Let er eigenlijk niet zo op. Meeste bestel ik via internet en dat is meestal wanneer ik zin heb in webshops te neuzen. Soms bestel ik dan weleens voor 200 euro, maar dan kan het ook best dat ik alles weer terugstuur. Denk gemiddeld 100 euro per maand ofzo. Heb toen ik mijn 1e baan had wel heel veel gekocht, even een inhaalslag na mijn karige studentenbudget, dus mijn kast zit alsnog overvol.

En toch altijd hetzelfde pakken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Mariposa vr 24 jun 2011 - 10:51

Dat verschilt, gemiddeld tussen de 50 en 150 per maand. Zou wel meer willen dat ik meer kleding kon kopen maar helaas heb ik daar het geld niet voor.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Suus vr 24 jun 2011 - 11:07

Gemiddeld 50 tot 75 euro denk ik, zou veel meer willen kopen, maar heb er helaas het geld niet voor.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:23

Ik denk tussen de 200 en 300 per maand.

Ik zit nu wel ontzettend krap bij kas, dus eigenlijk moet het wat minderen. Volgende maand let ik er dus gewoon wat meer op dan is de sale toch in volle gang en zijn alle leuke dingen weg. De herfstcollecties komen meestal toch pas echt in augustus dus tegen die tijd mag ik dan wel weer wat kopen :P .

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik mijn geld echt bijna nergens anders aan uit geef. Alleen huur/boodschappen/kleding/sporten.. En heel af en toe (lees 1x per maand ga ik wat leuks doen wat geld kost).

Ik ga nooit stappen en drink nooit alcohol dus dat scheelt ook al enorm als ik wel eens kijk naar vrienden of andere leeftijdsgenoten :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Jeanette za 25 jun 2011 - 2:16

Teveel meestal.. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Carra za 25 jun 2011 - 2:18

Normaal gesproken iets van 100 euro per maand.

Maar nu de sale begonnen is heb ik de afgelopen week al rond de €200 uitgegeven. Maar dan kan ik ook wel weer even vooruit.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  _Lacey_ za 25 jun 2011 - 2:20

Dat verschilt enorm. Soms geef ik maanden niks uit, om er vervolgens in één keer 200 euro doorheen te jagen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 2:35

Ik denk een paar tientjes, gemiddeld genomen. Mar als ik wat bij H&M bestel is het meer, alleen betaal ik het dan per maand af smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  loura za 25 jun 2011 - 2:51

paar 100 per maand, soms meer soms minder
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 3:15

Dat is heel wisselend.
Toen ik nog thuis woonde, sleepte ik al mijn geld naar de kledingwinkels.
Dan kon ik rustig 800.- per maand uitgeven met als gevolg dat ik na een jaar ineens allemaal nieuwe spullen in mijn kast terug vond... Embarassed

Voor H er was, gaf ik gemiddeld zo'n 200.- tot 300.- per maand uit.
Nu is het soms maanden niks en dan ineens 150.- of 200.-

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Shisha za 25 jun 2011 - 3:20

Ik geef zo tussen de 50 en de 100 euro per maand uit aan kleding. Soms koop ik een maand niks en dan geef ik de maand daarop weer wat meer uit.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Mizz_S za 25 jun 2011 - 3:32

Pff echt geen idee. Deze maand bijvoorbeeld heb ik tot nu toe pas 12,95 uitgeven en vorige maand volgens mij helemaal niets. Het ligt er bij mij vooral aan of ik tijd en zin heb om te winkelen, en de laatste tijd heb ik weinig tijd gehad. Maar ik denk gemiddeld 50 euro per maand ofzo, echt niet veel dus als ik zo verder lees. Toch heb ik wel een overvolle kledingkast en koop ik vrijwel nooit iets bij bv. action/zeeman etc. (muv sokken en soms ondergoed).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  studiebol za 25 jun 2011 - 5:58

Vind ik moeilijk om te zeggen, nu ff minder omdat ik zwanger ben en straks toch de helft niet meer pas. Heb tot nu toe alleen 3 zwangerschapsbroeken gekocht. Maar anders denk ik 150 tot 200 euro ofzo?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 6:46

Dat vind ik moeilijk in te schatten. De ene maand geef ik niks uit en de andere maand kan het een paar honderd euro zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:16

Vrij weinig, ik koop ook echt niet elke maand kleding, dat vind ik echt overbodig. Ik koop alleen kleding als ik echt iets nodig heb of iets heel leuk vind en het geld daarvoor kan missen. Verder geef ik het liever uit aan andere dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:23

De ene maand niks, de andere maand maar een paar tientjes en heel af en toe kom ik over de 100 euro

Vorige maand heb ik 30 euro uitgegeven aan zomerschoentjes en deze maand heb ik voor 80 euro aan kleding gekocht (broek en shirt)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  PapillonRose zo 26 jun 2011 - 1:22

Niet veel.. Het meeste gaat naar kleertjes en spulletjes voor mijn meisje I love you

Shoppen voor mezelf vind ik niet zo boeiend meer de laatste tijd. En ik vind het ineens 'zonde' om wat meer geld aan mezelf te spenderen, dan bedenk ik wat ik er allemaal van had kunnen kopen voor mijn meisje (terwijl ze echt al zat heeft :P ).

Plus dat het shoppen minder leuk is omdat mijn lichaam veranderd is na de zwangerschap en ik het nu niet altijd even makkelijk vind om kleding te vinden die lekker zit en ook nog eens goed staat.

Zo geef ik nu de ene maand niets uit aan kleding / schoenen / etc. voor mezelf en een andere maand misschien een paar tientjes. Voor de zwangerschap zat het denk ik gemiddeld rond de 150 euro per maand.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum