Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geef je uit qua kleding?

+31
Polly
ixis
luisa
lyke
Guus
Phileine
VeryCherry
Marin
Mizz_S
Monte
Rovine
Rush
Atelier Madame
vlinder-19
Paper Crown
Suus
Arwyn
Mida4you
Emma_
Caramba
Bazinga
Toet
loura
Twellie
Sterre
Blond
luenca
Ellebel
silly-one
TukTuk
Zonnetje
35 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 17:06

Vind je dat niet enorm zonde Punk'd, om een lening te hebben voor zulke uitgaven? €300 is trouwens enorm veel, waarschijnlijk (als je een doorsnee baan hebt straks) hou je dat niet eens over voor kleding als je werkt.

Ontopic: hier is het gemiddeld €100-€150 voor 3 personen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Caramba zo 25 maa 2012 - 17:21

Ik geef de ene maand niets uit, en de andere maand kom ik met een bedrag van ongeveer 100 euro aan kleren thuis.
Kan soms eens in de 3 mnd zijn.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 17:46

Rond de €100 denk ik. Daarvan zo'n 30-40 euro aan lingerie, koop bijna iedere maand wel iets Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  TukTuk zo 25 maa 2012 - 18:37

Jolicious schreef:Vind je dat niet enorm zonde Punk'd, om een lening te hebben voor zulke uitgaven? €300 is trouwens enorm veel, waarschijnlijk (als je een doorsnee baan hebt straks) hou je dat niet eens over voor kleding als je werkt.

Ontopic: hier is het gemiddeld €100-€150 voor 3 personen.


+1! Vind het ook erg dom en onverantwoord.
Als ik dit soort reacties lees, ben ik er enorm voor om je te maar moeten verantwoorden voor je uitgaves van je stufi, ipv maar het afschaffen van studiefinanciering, en mensen de dupe er van laten zijn die het geld écht nodig hebben.

Denk dat ze straks een enorme realiteitsschok krijgt als ze straks werkt en gewoon wel de normale dingen als huur etc moet gaan betalen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 19:18

Nou ja, ze moet lekker zelf weten hoeveel ze leent, maar ik zou het echt heel erg zonde vinden. Ik heb nu een dikke studieschuld en dat komt niet door dit soort dingen maar ik baal daar af en toe wel flink van. Ik heb het idee dat sommige mensen denken dat je als je klaar bent en werk hebt je ineens bakken met geld gaat verdienen. Met studies als geneeskunde oké, maar ik geloof dat Punk'd een normale hbo opleiding doet dus dan zal je ook gemiddeld verdienen. Dan is zo'n schuld best pittig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Emma_ zo 25 maa 2012 - 19:46

Ik geef ongeveer 200 euro per maand uit aan kleding.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Mida4you zo 25 maa 2012 - 19:48

Dat is heel verschillend. De laatste maanden heb ik niets mee gekocht omdat ik platzak ben..... Als ik straks mijn vakantiegeld binnen heb koop ik weer wat nieuwe kleding, met name voor in de zomer.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 19:48

Nu moet ik trouwens wel zeggen dat ik verder geen hobbies o.i.d heb. Ik ga eigenlijk nooit naar de bios en eet misschien 1x per half jaar uit.

In mijn omgeving zijn er genoeg mensen die om de week gezellig gaan stappen of andere dingen ondernemen. Als ik hoor wat mensen uit mijn klas aan de kroeg uitgeven dan sta ik ook echt met open mond te kijken. (zonde!).

Verder moet ik nu ook gewoon huur betalen en boodschappen.

Ik denk echt dat er genoeg mensen zijn die dat geld aan andere (voor hun belangrijkere zaken) uitgeven. (denk aan telefoon, auto, uitgaan of andere hobbies).

Verder vind ik het trouwens ook geen slimme actie hoor. Maarja, die keuze heb ik ooit gemaakt, dan maar terug betalen.


@ Jolicious, ik vind het verder trouwens echt onzin om te zeggen "dat komt niet door dat soort dingen". Jij hebt zo 2 kinderen, dat is ook een keus die je zelf gemaakt hebt terwijl je studeert en dat kost ook geld. Dan kan ik ook zeggen, tja had je maar even moeten wachten, had weer geld gescheeld.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 20:14

Ehm Punk'd, ik heb nooit geleend in de periode dat ik voor kinderen ging of kinderen had. Ik heb de laatste jaren mijn studie sowieso helemaal zelf betaald.

Je hoeft mij verder ook niet aan te vallen hoor, ik vroeg het me gewoon af. Al leen je elke maand maximaal, moet je lekker zelf weten.


Laatst aangepast door Jolicious op zo 25 maa 2012 - 20:41; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfout)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 20:18

Maar Punk'd, ik ben wel benieuwd wat jij verwacht straks te gaan verdienen. Niet aanvallend, maar ik vraag me af of je een realistische verwachting hebt.

Ik dacht namelijk ook altijd; straks, als ik werk, dan komt er echt lekker veel geld binnen.

De realiteit is dat mijn man en ik fulltime werken en we per persoon 125 euro vrij te besteden hebben Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 394967. Is prima te doen natuurlijk en ik klaag ook niet, maar het zijn geen goude bergen natuurlijk. Jouw uitgavenpatroon (gebaseerd op een lening), zou ik bij lange na niet kunnen halen met een prima inkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  TukTuk zo 25 maa 2012 - 20:21

Punk'd schreef:Nu moet ik trouwens wel zeggen dat ik verder geen hobbies o.i.d heb. Ik ga eigenlijk nooit naar de bios en eet misschien 1x per half jaar uit.

In mijn omgeving zijn er genoeg mensen die om de week gezellig gaan stappen of andere dingen ondernemen. Als ik hoor wat mensen uit mijn klas aan de kroeg uitgeven dan sta ik ook echt met open mond te kijken. (zonde!).

Verder moet ik nu ook gewoon huur betalen en boodschappen.

Ik denk echt dat er genoeg mensen zijn die dat geld aan andere (voor hun belangrijkere zaken) uitgeven. (denk aan telefoon, auto, uitgaan of andere hobbies).

Verder vind ik het trouwens ook geen slimme actie hoor. Maarja, die keuze heb ik ooit gemaakt, dan maar terug betalen.


@ Jolicious, ik vind het verder trouwens echt onzin om te zeggen "dat komt niet door dat soort dingen". Jij hebt zo 2 kinderen, dat is ook een keus die je zelf gemaakt hebt terwijl je studeert en dat kost ook geld. Dan kan ik ook zeggen, tja had je maar even moeten wachten, had weer geld gescheeld.


Je kan nog altijd iedere maand beslissen die lening stop te zetten, en niet 300 euro per maand uit te geven.. het is niet iets waar je aan vast zit ofzo..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Arwyn zo 25 maa 2012 - 20:29

Bij mij wisselt het heel erg, maar aangezien ik geen vast inkomen heb, moet ik wel minderen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Suus zo 25 maa 2012 - 20:32

Ik heb deze maand toevallig 100 euro uitgegeven, ik kon het niet meer laten, zag te veel leuke dingen Wink Maar hiervoor heb ik echt maanden niks uitgegeven, of hooguit 10 euro. Ben flink aan het sparen voor onze bruiloft Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Paper Crown zo 25 maa 2012 - 21:01

Punk'd jij kleine fashion victim!!! Nou weet je, ik vind €300.- nou niet echt schokkend veel ofzo. Ze zegt zelf ook dat ze het niet echt slim vindt.. en wat boeit het als ze realistische verwachtingen heeft van een fulltime baan straks. Wie weet heeft ze een topbaan bij de Nederlandse Voque voor het interieur deel ervan en dan stroomt het geld wel met bakken binnen, of niet maar dat is dan een zorg voor later.

Ik ga niet noemen wat ik uitgeef..heb geen zin in wijzende vingertjes.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 21:40

2CKC2 schreef:Punk'd jij kleine fashion victim!!! Nou weet je, ik vind €300.- nou niet echt schokkend veel ofzo. Ze zegt zelf ook dat ze het niet echt slim vindt.. en wat boeit het als ze realistische verwachtingen heeft van een fulltime baan straks. Wie weet heeft ze een topbaan bij de Nederlandse Voque voor het interieur deel ervan en dan stroomt het geld wel met bakken binnen, of niet maar dat is dan een zorg voor later.

Ik ga niet noemen wat ik uitgeef..heb geen zin in wijzende vingertjes.

haha smart girl Wink


Niet quoten a.u.b

Ik denk dat ik iets van €1800 euro ofzo ga verdienen.

Verder is de huur/gas/water/boodschappen etc. €450,- p.m .. verder geef ik 25 euro p.m uit aan mijn telefoon en mijn verzekering kost 90,- euro.. Meer uitgaves heb ik niet.

Genoeg over om af te lossen. (waar ik trouwens direct mee begin als ik een baan heb).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  TukTuk zo 25 maa 2012 - 21:54

450 per maand voor dat alles samen? En dan woon je gewoon in een appartement / flat / 1gezinswoning? Doe je goed! Denk dat we hier dan toch verkeerd zitten haha.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  vlinder-19 zo 25 maa 2012 - 21:56

Punk'd schreef:
2CKC2 schreef:Punk'd jij kleine fashion victim!!! Nou weet je, ik vind €300.- nou niet echt schokkend veel ofzo. Ze zegt zelf ook dat ze het niet echt slim vindt.. en wat boeit het als ze realistische verwachtingen heeft van een fulltime baan straks. Wie weet heeft ze een topbaan bij de Nederlandse Voque voor het interieur deel ervan en dan stroomt het geld wel met bakken binnen, of niet maar dat is dan een zorg voor later.

Ik ga niet noemen wat ik uitgeef..heb geen zin in wijzende vingertjes.

haha smart girl Wink


Niet quoten a.u.b

Ik denk dat ik iets van €1800 euro ofzo ga verdienen.

Verder is de huur/gas/water/boodschappen etc. €450,- p.m .. verder geef ik 25 euro p.m uit aan mijn telefoon en mijn verzekering kost 90,- euro.. Meer uitgaves heb ik niet.

Genoeg over om af te lossen. (waar ik trouwens direct mee begin als ik een baan heb).

Dat is echt heeel weinig.... dan hou je idd een heleboel geld over... Hier zijn we voor dat alles al wel een dikke 1200 euro kwijt schat ik zo...als het niet meer is...
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  TukTuk zo 25 maa 2012 - 22:00

vlinder-19 schreef:

Dat is echt heeel weinig.... dan hou je idd een heleboel geld over... Hier zijn we voor dat alles al wel een dikke 1200 euro kwijt schat ik zo...als het niet meer is...

Wij zitten op:
Huur, nu netto 240, wordt straks rond de 440
Boodschappen 250
Gas/Water/licht: 200 euro per maand

Dan nog de gemeentelijke belastingen rond de 300/400 euro per jaar etc..

Dus 450 euro voor alles lijkt me echt stug, tenzij je op een studentenkamertje woont ofzo.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Atelier Madame zo 25 maa 2012 - 22:01

Wow Angelnyn wat een jaloerse reactie op punk'd, heel verstandig dat jij ervoor kiest om niet zoveel bij te lenen, maar dat moet iemand toch lekker zelf beslissen?

Ik besteed tussen de 50 en 100 euro per maand aan kleding. Daarvan koop ik een gedeelte tweedehands via marktplaats of de kringloop en een gedeelte gewoon nieuw. Heb geprobeerd om mezelf twee maanden niet te laten winkelen of om een shopbudget te hanteren, maar ik kan dat gewoon niet. Dus nu beslis ik maar gewoon wanneer ik wat koop of niet :P.

Overigens zijn wij in ons huisje ook per maand maar zo'n 400 euro per maand kwijt per persoon voor boodschappen, vaste lasten en de auto.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  vlinder-19 zo 25 maa 2012 - 22:09

AngelNyn schreef:
vlinder-19 schreef:

Dat is echt heeel weinig.... dan hou je idd een heleboel geld over... Hier zijn we voor dat alles al wel een dikke 1200 euro kwijt schat ik zo...als het niet meer is...

Wij zitten op:
Huur, nu netto 240, wordt straks rond de 440
Boodschappen 250
Gas/Water/licht: 200 euro per maand

Dan nog de gemeentelijke belastingen rond de 300/400 euro per jaar etc..

Dus 450 euro voor alles lijkt me echt stug, tenzij je op een studentenkamertje woont ofzo.

Zit het net na te kijken, maar we zijn nog veel meer kwijt dan ik dacht haha. Maarja dan hebben wij ook een koopwoning, als je huurt incl en je zit zo goedkoop dat heb je gewoon heel veel geluk. Wat ik zelf trouwens per maand uitgeef aan kleding etc weet ik niet...meestal koop ik per seizoen en dan meteen heel veel. Nu heb ik een lading positiekleding nodig...vind alleen niks leuk...dus mp aan het afspeuren naar leuke dingen.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  TukTuk zo 25 maa 2012 - 22:09

Atelier Madame schreef:Wow Angelnyn wat een jaloerse reactie op punk'd, heel verstandig dat jij ervoor kiest om niet zoveel bij te lenen, maar dat moet iemand toch lekker zelf beslissen?

Ik besteed tussen de 50 en 100 euro per maand aan kleding. Daarvan koop ik een gedeelte tweedehands via marktplaats of de kringloop en een gedeelte gewoon nieuw. Heb geprobeerd om mezelf twee maanden niet te laten winkelen of om een shopbudget te hanteren, maar ik kan dat gewoon niet. Dus nu beslis ik maar gewoon wanneer ik wat koop of niet :P.

Overigens zijn wij in ons huisje ook per maand maar zo'n 400 euro per maand kwijt per persoon voor boodschappen, vaste lasten en de auto.

Jaloers? Juist totaal niet. En ik ben helaas wel genoodzaakt om zoveel bij te lenen, om gewoon mijn studie te kunnen betalen en rond te kunnen komen. Ik zou gewoon nooit zoveel geld bij lenen om uit te geven aan kleding, vind dat echt heel onverstandig, dus daar jaloers op zijn? Nee júist niet!
En ja als ik dan dat soort berichten lees, denk ik wel "ja straks wordt voor iedereen stufi afgeschaft, kijk dan eens naar de mensen die het aan totaal geen belangrijke dingen besteden, ipv iedereen de dupe te laten zijn, en dus ook de mensen die zonder stufi niet eens kunnen studeren"

Ah en ja als die 450 euro per persoon is, is het wel een ander verhaal. Het leek nu alsof het totaal was.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 22:10

Dat verschild enorm, maar als ik gemiddeld neem van het jaar denk ik dat we zo'n 0-50 euro per maand uitgeven. ( voor ons allemaal)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  TukTuk zo 25 maa 2012 - 22:10

vlinder-19 schreef:
AngelNyn schreef:
vlinder-19 schreef:

Dat is echt heeel weinig.... dan hou je idd een heleboel geld over... Hier zijn we voor dat alles al wel een dikke 1200 euro kwijt schat ik zo...als het niet meer is...

Wij zitten op:
Huur, nu netto 240, wordt straks rond de 440
Boodschappen 250
Gas/Water/licht: 200 euro per maand

Dan nog de gemeentelijke belastingen rond de 300/400 euro per jaar etc..

Dus 450 euro voor alles lijkt me echt stug, tenzij je op een studentenkamertje woont ofzo.

Zit het net na te kijken, maar we zijn nog veel meer kwijt dan ik dacht haha. Maarja dan hebben wij ook een koopwoning, als je huurt incl en je zit zo goedkoop dat heb je gewoon heel veel geluk. Wat ik zelf trouwens per maand uitgeef aan kleding etc weet ik niet...meestal koop ik per seizoen en dan meteen heel veel. Nu heb ik een lading positiekleding nodig...vind alleen niks leuk...dus mp aan het afspeuren naar leuke dingen.

Maar misschien bedoelt ze die 450 euro wel per persoon, weet niet of ze samenwoont? Dan kan het misschien wel kloppen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 22:11

Waarom zou je wijzende vingertjes krijgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  vlinder-19 zo 25 maa 2012 - 22:13

Jolicious schreef:Waarom zou je wijzende vingertjes krijgen?

Idd...gewoon lekker vertellen joh, kan ik ff lekker wegzwijmelen en dromen dat ik dat ook een keertje uit mag geven haha Laughing . Het is je gegunt!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit qua kleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum