Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geef je uit aan jezelf?

+31
Esperanza
Rush
Atelier Madame
Blond
Sterre
SarahKey
Paper Crown
CCC
Rouxxxe
Mamsie
La Senza
Twellie
Zonnetje
Lot
Exogenesis
Steep
Arwyn
SoGood
Printje
Capt'n Zero
silly-one
Sam
Kowalski
Flower_L
rianne287
mzcharlotte
Bazinga
Caroow
kwak
Poubelle
Charles
35 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit aan jezelf? Empty Hoeveel geef je uit aan jezelf?

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 8:50

Buiten de vaste lasten en dingen die gewoon moeten zoals boodschappen doen, besteed je veel geld aan jezelf? Dus aan kleding, uitjes, make-up en dat soort zaken? Of hecht je daar eigenlijk geen waarde aan verder, en bewaar je het gewoon? smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit aan jezelf? Empty Re: Hoeveel geef je uit aan jezelf?

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 8:50

Pippa, wat stel je toch maar veel vragen over geld de laatste tijd!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 8:51

Sorry.

Gast
Gast

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 8:52

Is niet erg haha!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Poubelle do 7 maa 2013 - 8:53

Te veel!
Ik ga graag uit eten, stappen, naar feestjes en winkelen. Laatst heb ik zelf een feest gegeven wat het nodige heeft gekost. Maar ik probeer alles wel te doen zodat het binnen mijn budget past zodat ik kan sparen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 8:53

Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen dat doen. Ik kocht vandaag een nieuwe jas en zit dan gelijk te rekenen hoeveel we dan voor andere dingen hebben, of ik het wel nodig heb & of ik nu niet beter iets kan kopen voor de zomer laughcry Dus was vooral benieuwd of andere mensen dat ook hebben, of gewoon lekker wat kopen.

Gast
Gast

Bericht  kwak do 7 maa 2013 - 8:55

Nee, ik geef vooral geld uit aan mijn kinderen en man.
Af en toe koop ik iets voor mezelf maar vond het fijner om mijn kinderen blij te maken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 8:56

Heel weinig, sinds er kinderen zijn gaan bakken met geld daarheen en koop ik bijna niks meer voor mezelf. Net als kwak vind ik het leuker om mijn geld uit te geven aan kinderspullen dan aan spullen voor mezelf.

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 7 maa 2013 - 8:57

Niet zo veel, eurotje of 80 per maand. Kleding koop ik vaak tweedehands, uit eten ga ik niet heel vaak en terrasjes en bios doe ik vaak samen met mijn vriend en dan betaald hij.

Nog minder trouwens, want ik koop ook veel voor de baby van die 80 euro. Maar dat koop ik omdat ik dat zo leuk vind dus is ook een beetje voor mezelf Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bazinga do 7 maa 2013 - 9:05

In de eerste instantie wil ik roepen 'Teveel!' Maar dat is niet waar... De laatste weken heb ik alleen een Killer-ticket voor mezelf gekocht :/ En af en toe mag ik vis bestellen op m'n werk maar ik doe de laatste tijd niks leuks voor mezelf :/

Dus. Dit weekend ga ik los.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  mzcharlotte do 7 maa 2013 - 9:16

Niet zo veel eigenlijk. Het weekend wilde ik geld uitgeven, maar ik kom alleen met onderbroeken thuis. Hoeveel geef je uit aan jezelf? 1270000679 Living on the edge, noemen ze dat.
Mijn uitgaven zijn vaak functioneel. Ik heb de laatste tijd de Lonely Planet voor onze reis gekocht, en twee bidons omdat ik al die plastic flesjes zat ben. Ik zeg bidon, maar het is meer een waterfles.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rianne287 do 7 maa 2013 - 9:37

Echt aan mezelf valt wel mee. Ik koop ook vaak dingen voor het huis, zoals plantjes en bloemen etc.
Ik denk zo ongeveer 100 euro in totaal per maand. Daar zit dan wat kleding bij en wat hobby dingetjes.
De ene maand kan dit zo 150 zijn en de maand erop weer 30 ofzo..
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flower_L do 7 maa 2013 - 9:39

Hier gaat het geld ook naar de kinderen....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Kowalski do 7 maa 2013 - 9:39

Valt wel mee eigenlijk! Ik vind shoppen heel erg leuk en ik geef daar ook graag geld aan uit, maar dat lukt niet zo goed. Ik heb een beetje een shop-trauma sinds ik ziek ben geworden, haha! Maar dat gaat ook weer steeds beter, ik pas in ieder geval gewoon weer leuke kleding en het lukt me steeds vaker om daar geld aan uit te geven.

Wel geef ik veel geld uit aan etentjes, borrels en stapavondjes. Dat zijn dingen waar ik zo van kan genieten! Heel soms denk ik wel eens, weet je hoeveel ik voor die 50 euro had kunnen doen? Maar dat is echt maar heel af en toe want ik vind het veel te leuk en belangrijk, dus dat zal ik ook echt niet laten!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Sam do 7 maa 2013 - 9:40

Wij geven veel geld uit aan onszelf.
Ooit denk ik wel eens teveel.. Maar dan denk ik ook weer dat we goed sparen en maar 1x leven.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 9:44

Onze salarissen komen binnen op een gezamenlijke rekening en daarvan maken we naar allebei 125 euro over die we zelf vrij besteden. Dat gaat bij mij ook echt wel op elke maand.

Gast
Gast

Bericht  silly-one do 7 maa 2013 - 9:45

Weinig. De laatste keer dat ik kleding heb gekocht wat zomaar was, was rond kerst. Ook al was een spijkerbroek nodig, want een week later scheurde ik uit mijn enige goed zittende broek. Daarna in januari nog wel een trainingsbroek gekocht. Maar mrt mijn sporten (4x per week minimaal) eigenlijk ook een noodzaak.
Deze week een nieuwe fiets gekocht, mijn oude was niet meer te maken. Ben afhankelijk van de Diest, dus eigenlijk ook wel belangrijk. Nu had ik voor een 2de handje kunnen gaan. Maar nu ben ik voor een aantal jaar zeker klaar.

De laatste maanden is het misschien €40,-- per maand gemiddeld. Maar ik heb een hekel aan shoppen en verser, verzorgd eruit zien is een must, maar make-up gebruik ik zelden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Capt'n Zero do 7 maa 2013 - 9:46

Vrijwel niets. Ik heb het geld gewoon niet.
Maar ik spaar wel voor grote uitgaven, als ik op vakantie ga, wil ik daar wel rustig eens iets kunnen kopen.

Maar gemiddeld per maand... minder dan 10 euro.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Printje do 7 maa 2013 - 9:49

Vrijwel niets, koop liever voor de kinderen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  SoGood do 7 maa 2013 - 9:49

Ik heb mezelf op een budget gezet van 300 euro omdat ik veel moet sparen en dat vind ik eigenlijk niet eens zoveel. Ik maak vooral veel geld op aan etentjes, borrelen, en andere gezellige dingen. Verder aan kleine dingen, hier een tientje, daar weer 20 euro, die weer een cadeau, dat tikt hard aan. Ik wil wat meer geld aan mezelf gaan besteden in tastbare dingen want ik kan op dit moment veel gebruiken. Denk dat ik morgen weer eens ga shoppen. Maar ja, nu is de droger weer kapot en dan voel ik me weer een beetje schuldig. Hoeveel geef je uit aan jezelf? 394967
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Arwyn do 7 maa 2013 - 9:49

Veel, haha.
Maar nooit teveel. Ik geef mezelf een kwart van mijn maandloon om te besteden (gaat dan nog wel mijn telefoonabo vanaf bijvoorbeeld) en soms gaat dat op, soms houd ik een deel over.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Steep do 7 maa 2013 - 9:53

Ik wilde typen vrijwel niets, maar ik rook dus dat gaat niet op haha!
Qua kleding enzo eigenlijk bijna nooit wat, laatst een lading nieuwe shirtjes gekocht dus ik ben er weer ff klaar mee. Vroeger ging het geld veel harder, nu vind ik het leuker om dingen voor R en mijn man te halen. Als ik wat leuks zie dan neem ik het mee en dat kan qua financiën ook. Wel vind ik het belangrijk om goede creme's enz te hebben, dus als dat weer nodig is dan haal ik dat of een leuke nieuwe lipgloss ofzo.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Exogenesis do 7 maa 2013 - 9:54

Ik strooi met geld als het om mezelf gaat Embarassed Al voel ik me bij veel uitgaven wel schuldig naar m'n spaarrekening, want vaak komt het er op neer dat ik geld bij mezelf moet lenen wegens te weinig salaris Hoeveel geef je uit aan jezelf? 827601

Ik geef vrij veel uit aan kleding (véél kleding, niet zozeer duur).
Daarnaast aan boeken en tijdschriften en aan attributen voor mijn paard, zoals dekjes en peesbeschermers.

Samen met mijn man geef ik veel uit aan boodschappen. Daar houden we ons niet op in (lees: alcohol, snoep, lekkernijen die we eigenlijk niet nodig zijn). Uit eten gaan, is het enige waar we momenteel wat op 'bezuinigen'.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Lot do 7 maa 2013 - 9:56

Mwa. Ik denk altijd na over alles wat ik koop, of ik het nodig heb, of het duur is. Ik koop dan ook nooit echt dure dingen (max. 50 euro voor kledingstuk zoals een vest, shirtjes het liefst voor 10/15 euro, en broeken mogen max 80 zijn). Ik koop in periodes, dan doe ik een tijdje zuinig aan, en dan ineens zie ik allemaal leuke dingen en koop ik bijv. voor 100 euro kleding. Laatst had ik mijzelf verwend, ik had in een maand 2x geshopt, samen voor ongeveer 130 euro, en toen had ik ook nog een krultang gekocht voor 30 euro. Nu wil ik weer graag een fohnborstel, maar die koop ik dan niet zomaar want ik moet ook nog wat spullen hebben voor de wintersport. Terwijl een ander misschien denkt een fohnborstel, wat kost dat nou?!
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Zonnetje do 7 maa 2013 - 9:57

Redelijk wat. Ik koop graag kleding, ga regelmatig uit eten, naar de bioscoop, ergens wat drinken, naar de sauna, naar een cabaretvoorstelling, in de zomer naar een festival of een ander leuk uitstapje. Ik schat dat ik aan de voorgaande dingen samen gemiddeld 200 euro per maand uitgeef.

Ik koop niet zo snel iets voor mezelf, zoals een boek, cd, dvd, geurtje of andere dingen. Deze dingen krijg ik vaker met mijn verjaardag of zo of koop ik van punten die ik verdien door onderzoeken van TNS nipo in te vullen online. Wel koop ik regelmatig dingen voor in huis, want ik wil ons huis nog wat meer aankleden.

Edit: dan heb ik sporten (27,50 euro per maand), de kapper (30 euro per kwartaal), verzorgingsproducten (gemiddeld 10 euro in de maand, schat ik) en mijn telefoonrekening (22 euro per maand) nog niet meegerekend.

Laatst aangepast door Zonnetje op vr 8 maa 2013 - 1:47; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: