Voorjaar 2012 mama's
+20
Parel
CCC
Happydobby
Liz
Flower_L
Monnie
Jazzlyn
Annie24
Pien
Filoria
Sanne
_Lana_
Earane
Ayla
LindaK
starbutnostar
Lejow
peach
Papillio
Clapperdie
24 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voorjaar 2012 mama's
Parel schreef:Lejow gewoon de klamboe dicht? Of zo'n muggenstekkertje halen en in het stopcontact hangen..
Heb geen klamboe Heb een hemeltje!
Maar zo'n muggenstekker hielp bij mij zelf ook nooit.... Maar kan het altijd proberen natuurlijk.
Ze lijkt er zelf geen last van te hebben!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Dames,
Dit moet ik even delen. Ons ventje is nu echt niet meer zon klein ventje:D Hij weigert nog lekker tegen je aan te hangen!
Kinderarts was al aan het klagen dat hij te snel ontwikkelde, we moesten daarom direct door naar de fysio. Gelukkig moest ze erg lachen en gaf ze aan dat het gewoon een heel pittig ventje is die heel snel wil. Hij kan rollen (heeft er alleen niet zoveel zin in) maar wil vooral veel zitten, alles zien, dingen pakken etc. Loopt gewoon een beetje voor Spierspanning was verder goed, dus ze gaf aan dat je de ontwikkeling toch niet kan remmen.
@ monnie, wat rot dat het nog steeds zo slecht gaat, vooral omdat je al weer bijna aan het werk moet!
@ Lejow, Rotbeesten he. Je kunt er weinig aan doen helaas:|
@ Lana, wat fijn dat jou kindjes het zo goed doen. En wat groeien ze goed! Jij ook weer bijna aan het werk. Spannend. Zie je er erg tegenop?
@ Earane, hier drinkt de uk ook heel weinig en hij eet ook niet super veel. Met deze leeftijd begin je gewoon te merken hoeveel honger en voedingsbehoefte je kindje heeft. Als ze goed blijft groeien en niet veel huilt is het helemaal oke!
@ Sanne, hoe is het bij jou? En met het werken? Je werkt nu 4 dagen toch? Hoe doet je meisje het op het kdv.?
@ CCC Lastige kwestie met het aangeboden werk. Ik zou het zelf er moeilijk vinden om zoveel te moeten werken, maar je moet het toch zelf beslissen. Jou meisje slaapt overdag dus ook al zo slecht. Hopelijk wordt het snel beter!
Dit moet ik even delen. Ons ventje is nu echt niet meer zon klein ventje:D Hij weigert nog lekker tegen je aan te hangen!
Kinderarts was al aan het klagen dat hij te snel ontwikkelde, we moesten daarom direct door naar de fysio. Gelukkig moest ze erg lachen en gaf ze aan dat het gewoon een heel pittig ventje is die heel snel wil. Hij kan rollen (heeft er alleen niet zoveel zin in) maar wil vooral veel zitten, alles zien, dingen pakken etc. Loopt gewoon een beetje voor Spierspanning was verder goed, dus ze gaf aan dat je de ontwikkeling toch niet kan remmen.
@ monnie, wat rot dat het nog steeds zo slecht gaat, vooral omdat je al weer bijna aan het werk moet!
@ Lejow, Rotbeesten he. Je kunt er weinig aan doen helaas:|
@ Lana, wat fijn dat jou kindjes het zo goed doen. En wat groeien ze goed! Jij ook weer bijna aan het werk. Spannend. Zie je er erg tegenop?
@ Earane, hier drinkt de uk ook heel weinig en hij eet ook niet super veel. Met deze leeftijd begin je gewoon te merken hoeveel honger en voedingsbehoefte je kindje heeft. Als ze goed blijft groeien en niet veel huilt is het helemaal oke!
@ Sanne, hoe is het bij jou? En met het werken? Je werkt nu 4 dagen toch? Hoe doet je meisje het op het kdv.?
@ CCC Lastige kwestie met het aangeboden werk. Ik zou het zelf er moeilijk vinden om zoveel te moeten werken, maar je moet het toch zelf beslissen. Jou meisje slaapt overdag dus ook al zo slecht. Hopelijk wordt het snel beter!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazz, je video staat op privé, kan 'm dus niet zien. Ik wist echt niet dat kindjes ook té snel konden ontwikkelen.
@ccc: wat lastig om een keuze te moeten maken mbt de baan. Ik zou persoonlijk geen 36 uur willen werken, maar dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf. Maar even heel goed over nadenken.
Lastig dat N. niet wil slapen overdag, ik ken het helemaal helaas.
@lejow: we gebruiken de voeding nu bijna 2 weken. Misschien moet ik het nog wat langer de kans geven, maar ga toch weer terug naar de h.a voeding. Volgens mij zou ik nu echt al verbetering moeten kunnen zien, maar de krampen blijven hetzelfde. Anders merk ik het vast snel genoeg.
Begint B. het al een beetje te snappen hoe ze moet eten? Wat sneu dat ze zo onder de muggenbulten zit. Ik heb er hier nog geen last van. *klopt af*
@lana: wat en heerlijke slaapkopjes heb je toch, ik wou dat mijn meisje er wat van mee had, haha. Fijn dat ze zo goed gegroeid zijn en goed ontwikkelen. Geen zorgen meer maken dus!
@all: het wennen vanmorgen ging heel goed! Ze heeft een uurtje geslapen daar en was verder heel vrolijk. Gelukkig maar.
Eigenlijk ging het vandaag ook best goed, het is gewoon heel lastig dat ze zo weinig slaapt door die krampjes, daardoor redt ze het vaak niet tot een volgende voeding of is dan heel humeurig. In slaap krijgen lukt dan ook niet meer. Blijft lastig. Ik merk ook gewoon aan mezelf dat ik dat huilen ook bijna niet meer kan hebben, als ze maar iets begint, raak ik al geïrriteerd. Zoals vandaag, als ik terugkijk, heeft ze heel weinig gehuild maar het voelt niet zo.
Ik hoop iig op een beter nacht, afgelopen nacht was het elk uur weer raak!
@ccc: wat lastig om een keuze te moeten maken mbt de baan. Ik zou persoonlijk geen 36 uur willen werken, maar dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf. Maar even heel goed over nadenken.
Lastig dat N. niet wil slapen overdag, ik ken het helemaal helaas.
@lejow: we gebruiken de voeding nu bijna 2 weken. Misschien moet ik het nog wat langer de kans geven, maar ga toch weer terug naar de h.a voeding. Volgens mij zou ik nu echt al verbetering moeten kunnen zien, maar de krampen blijven hetzelfde. Anders merk ik het vast snel genoeg.
Begint B. het al een beetje te snappen hoe ze moet eten? Wat sneu dat ze zo onder de muggenbulten zit. Ik heb er hier nog geen last van. *klopt af*
@lana: wat en heerlijke slaapkopjes heb je toch, ik wou dat mijn meisje er wat van mee had, haha. Fijn dat ze zo goed gegroeid zijn en goed ontwikkelen. Geen zorgen meer maken dus!
@all: het wennen vanmorgen ging heel goed! Ze heeft een uurtje geslapen daar en was verder heel vrolijk. Gelukkig maar.
Eigenlijk ging het vandaag ook best goed, het is gewoon heel lastig dat ze zo weinig slaapt door die krampjes, daardoor redt ze het vaak niet tot een volgende voeding of is dan heel humeurig. In slaap krijgen lukt dan ook niet meer. Blijft lastig. Ik merk ook gewoon aan mezelf dat ik dat huilen ook bijna niet meer kan hebben, als ze maar iets begint, raak ik al geïrriteerd. Zoals vandaag, als ik terugkijk, heeft ze heel weinig gehuild maar het voelt niet zo.
Ik hoop iig op een beter nacht, afgelopen nacht was het elk uur weer raak!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Monnie!!
Ja je zou zeggen dat het nu wel aan moet slaan.
Het complete andere rijtje als infacol en orthiflor start (baby yakult, hielp bij ons ook goed!!) hebben jullie vast al geprobeerd?
Nee. B snapt er nog niet veel van...
We zijn nu 2 weken bezig, heb nu zo iets, wat er in gaat, gaat er in, en is ze klaar vind ik het ook prima.
Ja je zou zeggen dat het nu wel aan moet slaan.
Het complete andere rijtje als infacol en orthiflor start (baby yakult, hielp bij ons ook goed!!) hebben jullie vast al geprobeerd?
Nee. B snapt er nog niet veel van...
We zijn nu 2 weken bezig, heb nu zo iets, wat er in gaat, gaat er in, en is ze klaar vind ik het ook prima.
Lejow- Lady Post-a-lot
@ monnie, nu is hij wel zichtbaar
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Reageer even vanaf mijn telefoon en dat gaat niet erg gemakkelijk, dus alleen even kort een dikke knuffel voor Monnie.Meid, het is net alsof ik mijn verhaal lees als jij reageert in dit topic. H. had gelukkig weinig krampjes, maar hier zorgde de spruw voor heel vervelende problemen. Ik vond het af en toe ook echt zwaar met het huilen, CB opperde toen de huilpoli,, maar dat ging me echt te ver.Toen H.bijna 3,5 maanden was, dus vlak voor ik weer ging werken, ging het ineens een stuk beter. Houdt moed, want het komt echt goed, wordt echt beter, alleen het heeft soms best veel tijd nodig. Kom op hè!
Waar woon je trouwens, Monnie(via PM)?
Waar woon je trouwens, Monnie(via PM)?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Monnie, ook van mij even een hele dikke knuffel! Ik kan me heel goed voorstellen dat je bij een huiltje denkt, pff daar gaan we weer?!
Het moet ook ontzettend zwaar zijn. Ook omdat je nog een kleintje hebt rondlopen. Ja het wordt echt beter, maar het lijkt zo lang te duren hè.
Ik hoop dat er snel een dag komt dat je echt kan gaan genieten.
Ik weet verder niet wat ik moet zeggen, maar ik leef met je mee!
@ Jazzlyn: Kunnen kindjes zich ook te snel ontwikkelen? Omdat de arts van het CB tegen mijn dochtertje zei dat ze niet te snel moet gaan? Ik zit dan toch te bedenken waarom ze dat zei. Ik denk namelijk gewoon dat ieder kindje zijn eigen ontwikkeling heeft, hoe langzaam of hoe snel dat ook gaat.
Ik liep met 11 maanden, maar het zoontje van een vriendin met 1,5 jaar en volgens mij is met beide niets mis.
Daarom probeer ik ook niet teveel te vergelijken en het liefst helemaal niet.
Oja nog een klein ego dingetje, maar mijn dochter haar tandje is doorgekomen! :-)) Haha, zo grappig. Er zit nu een heel klein stukje tand. Ze zit er ook de hele tijd aan en vindt het maar gek, haha. Ik ben benieuwd wanneer het echt goed zichtbaar is.
Ik reageer later weer verder hoor, ik forum ook vanaf mijn telefoon. Mijn man is ook lekker vrij.
Fijne dag allemaal.
Oh Jazzlyn, ik bekijk je filmpje later even op de computer.
Het moet ook ontzettend zwaar zijn. Ook omdat je nog een kleintje hebt rondlopen. Ja het wordt echt beter, maar het lijkt zo lang te duren hè.
Ik hoop dat er snel een dag komt dat je echt kan gaan genieten.
Ik weet verder niet wat ik moet zeggen, maar ik leef met je mee!
@ Jazzlyn: Kunnen kindjes zich ook te snel ontwikkelen? Omdat de arts van het CB tegen mijn dochtertje zei dat ze niet te snel moet gaan? Ik zit dan toch te bedenken waarom ze dat zei. Ik denk namelijk gewoon dat ieder kindje zijn eigen ontwikkeling heeft, hoe langzaam of hoe snel dat ook gaat.
Ik liep met 11 maanden, maar het zoontje van een vriendin met 1,5 jaar en volgens mij is met beide niets mis.
Daarom probeer ik ook niet teveel te vergelijken en het liefst helemaal niet.
Oja nog een klein ego dingetje, maar mijn dochter haar tandje is doorgekomen! :-)) Haha, zo grappig. Er zit nu een heel klein stukje tand. Ze zit er ook de hele tijd aan en vindt het maar gek, haha. Ik ben benieuwd wanneer het echt goed zichtbaar is.
Ik reageer later weer verder hoor, ik forum ook vanaf mijn telefoon. Mijn man is ook lekker vrij.
Fijne dag allemaal.
Oh Jazzlyn, ik bekijk je filmpje later even op de computer.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wat goed Lana!!
Ik liep met 8 maanden, en van de dokter mocht dat nog niet (ik kon niet kruipen, dus als ik eenmaal stond had ik geen idee hoe ik weer moest gaan zitten, dus liet me gewoon vallen ).
Maar mijn moeder zei ook: Wat wil je dat ik doe dan? Haar vast binden?
Hier heeft B het rollen helemaal door. Ze ligt geen twee seconde stil meer.
Vannacht om 4 uur hoorde ik haar mopperen, ga ik kijken, lag ze op haar buik haha!
En ze had vanmorgen bij het meloen eten ineens het lepeltje door!! Ze was er op aan het sabbelen en bijten!!!
Ik liep met 8 maanden, en van de dokter mocht dat nog niet (ik kon niet kruipen, dus als ik eenmaal stond had ik geen idee hoe ik weer moest gaan zitten, dus liet me gewoon vallen ).
Maar mijn moeder zei ook: Wat wil je dat ik doe dan? Haar vast binden?
Hier heeft B het rollen helemaal door. Ze ligt geen twee seconde stil meer.
Vannacht om 4 uur hoorde ik haar mopperen, ga ik kijken, lag ze op haar buik haha!
En ze had vanmorgen bij het meloen eten ineens het lepeltje door!! Ze was er op aan het sabbelen en bijten!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha wat goed Lejow! Zo zie je maar, het komt allemaal goed en ik blijf erbij, ieder kindje doet het op zijn/haar eigen manier.
En berg je maar, de komende tijd ben jij de hele dag aan het terugdraaien, haha.
Wat leuk dat ze het door heeft. Volgens mij vinden kindjes meloen lekker, want hier gaat het ook steeds beter sinds de meloen!
Wat kon jij al snel staan! De fysio zei wel dat als ze zelf gaan staan, dat het dan goed is, maar dat je niet moet stimuleren.
Omdat de heupjes er nog niet helemaal klaar voor zijn.
Als ik D vanuit liggen bij haar handjes pak, dan trekt ze zich op tot staan. Maar ik zie haar nog niet aan de tafel staan, haha.
En berg je maar, de komende tijd ben jij de hele dag aan het terugdraaien, haha.
Wat leuk dat ze het door heeft. Volgens mij vinden kindjes meloen lekker, want hier gaat het ook steeds beter sinds de meloen!
Wat kon jij al snel staan! De fysio zei wel dat als ze zelf gaan staan, dat het dan goed is, maar dat je niet moet stimuleren.
Omdat de heupjes er nog niet helemaal klaar voor zijn.
Als ik D vanuit liggen bij haar handjes pak, dan trekt ze zich op tot staan. Maar ik zie haar nog niet aan de tafel staan, haha.
_Lana_- Ratel
Dat doet B nog niet, ze doet het wel tot zitten.
(sinds een dag of wat).
Wat een verschil dan he, in kindjes!!!
Ja, ik liep heel vroeg, schijnt er ook vrij gek uit gezien te hebben, een lopend inie minie meisje (want ik was zelf ook maar 2880 gram toen ik geboren werd)
Heb net Leiden gebeld, heb mijn bevallingsdossier opgevraagd. Wordt er over terug gebeld. Ben benieuwd.
Ben er gewoon zenuwachtig van!
*edit*
Ik moet het per brief doen pfff. Kon op hun site geen adres vinden, wel een mail, dus heb maar gemaild.
(sinds een dag of wat).
Wat een verschil dan he, in kindjes!!!
Ja, ik liep heel vroeg, schijnt er ook vrij gek uit gezien te hebben, een lopend inie minie meisje (want ik was zelf ook maar 2880 gram toen ik geboren werd)
Heb net Leiden gebeld, heb mijn bevallingsdossier opgevraagd. Wordt er over terug gebeld. Ben benieuwd.
Ben er gewoon zenuwachtig van!
*edit*
Ik moet het per brief doen pfff. Kon op hun site geen adres vinden, wel een mail, dus heb maar gemaild.
Lejow- Lady Post-a-lot
Kun je dat opvragen? Dat lijkt me ook wel wat. Ja dat moet vast heel spannend voor je zijn. Er komen toch weer herinneringen boven.
Ja dat kan een heel verschil in kindjes zijn. Als ik alleen al kijk naar mijn zoon en dochter. Dat is al een heel verschil. En ze doen alles helemaal op hun eigen maniertje. Zo leuk om te zien.
D wipt ook zo van haar rug naar haar buik en weer terug, wipt de hele box door en Z laat zijn hele gewicht naar 1 kant vallen en draait dan om .
Ik vind die ontwikkeling zo leuk om te zien.
Haha, wat leuk zo'n minimensje wat al loopt. Zo lief!!
Ja dat kan een heel verschil in kindjes zijn. Als ik alleen al kijk naar mijn zoon en dochter. Dat is al een heel verschil. En ze doen alles helemaal op hun eigen maniertje. Zo leuk om te zien.
D wipt ook zo van haar rug naar haar buik en weer terug, wipt de hele box door en Z laat zijn hele gewicht naar 1 kant vallen en draait dan om .
Ik vind die ontwikkeling zo leuk om te zien.
Haha, wat leuk zo'n minimensje wat al loopt. Zo lief!!
_Lana_- Ratel
Ja, gewoon het zh bellen waar je bevallen bent, dan leggen zij je uit hoe je het op moet vragen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Even snel, ga zo lekker mijn bedje in. Ben het vanmiddag helemaal vergeten te vragen aan je, maar ik heb nl. wel een kort verslag meegekregen voor het cb en een soort van formulier en daar staat van alles op. Is dat dan wat je krijgt? Zit eraan te denken het ziekenhuis ook even te bellen hiervoor.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, je schijnt een compleet dossier te krijgen.
*zucht* Vanwege privacy redenen moet ik het persoonlijk met een geldig legitimatiebewijs af komen halen, opzich logisch hoor, maar woon 40min van het zh af..
Kan ook via de huisarts een aanvraag doen, dan moet ik een krabbel zetten en dient hij de brief in. Morgen maar even bellen!
*zucht* Vanwege privacy redenen moet ik het persoonlijk met een geldig legitimatiebewijs af komen halen, opzich logisch hoor, maar woon 40min van het zh af..
Kan ook via de huisarts een aanvraag doen, dan moet ik een krabbel zetten en dient hij de brief in. Morgen maar even bellen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hmmm... oke... Ik ga er ook voor bellen, vind het toch wel prettig. Ook omdat ik wel merk dat ik soms nog best emotioneel kan zijn over de bevalling. Soms vraag ik M. ook om hoe bepaalde dingen gingen ed. vind het dus wel fijn om een dossier te krijgen daarvan en vooral wbt het GBS gedeelte van N.
Ik zou idd ook lekker via de ha doen hoor! Wel mooi dat het kan, even alle stukjes op z'n plaats en het een mooi plekje geven.
Ik zou idd ook lekker via de ha doen hoor! Wel mooi dat het kan, even alle stukjes op z'n plaats en het een mooi plekje geven.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@sanne: ik probeer het ook positief te blijven zien hoor en te genieten van de leuke momenten maar het is idd soms echt zwaar en niet leuk meer. Het gaat denk ik ook wel wat beter, maar met hele kleine stapjes dat je het bijna niet merkt. Ik denk misschien toch ook dat de spruw nog niet helemaal weg is, dus ben ook afgelopen weekend weer begonnen met de zalf. Hou dit gewoon 1 week vol, dan weet ik zeker dat ze daar ook af is, om alles maar uit te sluiten. Kinderarts heeft het met mij ook al over de huilpoli gehad, maar dat wil ik ook niet. Het is ook echt al wel wat minder geworden, maar zo voelt het dus niet. Ik stuur je zo even een pm met mijn woonplaats.
@lana: dank je voor je knuffel, lief! Oh dat staat zo schattig die eerste tandjes, krijgen ze een heel ander gezicht van.
@lejow: ja al die middeltjes hebben we al geprobeerd, maar helaas niks helpt.
Ah, B. krijgt het wel door hoe ze moet eten, leuk! Ik wist niet eens dat je je bevallingsdossier op kon vragen. Toch weer een positief teken dat je goed in je vel zit, om het terug te kunnen lezen!
@all: meiden, jullie zijn echt lief. Weet je, het gaat eigenlijk best wel wat beter dan een aantal weken terug hoor, maar het voelt nog niet zo. Maar ik ga weer in herhaling vallen Afgelopen nacht ging wel weer goed gelukkig, doorgeslapen tot 6.30u, heerlijk! Ik hoop dat ze dat een beetje door gaat zetten, zodat ik volgende week wel weer fit op mijn werk kan staan!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=33511
@lana: dank je voor je knuffel, lief! Oh dat staat zo schattig die eerste tandjes, krijgen ze een heel ander gezicht van.
@lejow: ja al die middeltjes hebben we al geprobeerd, maar helaas niks helpt.
Ah, B. krijgt het wel door hoe ze moet eten, leuk! Ik wist niet eens dat je je bevallingsdossier op kon vragen. Toch weer een positief teken dat je goed in je vel zit, om het terug te kunnen lezen!
@all: meiden, jullie zijn echt lief. Weet je, het gaat eigenlijk best wel wat beter dan een aantal weken terug hoor, maar het voelt nog niet zo. Maar ik ga weer in herhaling vallen Afgelopen nacht ging wel weer goed gelukkig, doorgeslapen tot 6.30u, heerlijk! Ik hoop dat ze dat een beetje door gaat zetten, zodat ik volgende week wel weer fit op mijn werk kan staan!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=33511
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: