Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorjaar 2012 mama's

+20
Parel
CCC
Happydobby
Liz
Flower_L
Monnie
Jazzlyn
Annie24
Pien
Filoria
Sanne
_Lana_
Earane
Ayla
LindaK
starbutnostar
Lejow
peach
Papillio
Clapperdie
24 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 2 Empty Re: Voorjaar 2012 mama's

Bericht  Ayla ma 26 maa 2012 - 19:12

Lejow ik denk niet dat ze het zo koud heeft, eerder te warm. Als ze rood wordt heeft ze het te warm Wink E.lena is al veel ouder als B. maar die heb ik vandeweek gewoon in romper met korte mouwen, shirtje met korte mouwen en broekje en sokjes in de wagenbak gelegd, was warm genoeg.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow ma 26 maa 2012 - 19:45

Ze toont niet rood, en ze is ook niet zweterig ofzo...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ayla ma 26 maa 2012 - 19:53

Dan heeft ze het niet te warm, en als haar nekje lekker warm aanvoelt (als jou handen ook warm zijn) dan is het gewoon goed! Ik snap het wel hoor, ik liet E.lena juist altijd te koud worden, het is zo moeilijk inschatten bij die kleintjes.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Lejow ma 26 maa 2012 - 19:57

Yes!!!! Ook bij mij kan ze de fles goed drinken! 75 ml in 15 min, zonder te hoeven afbuigen omdat ze nie ademde... Oh yeah
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie ma 26 maa 2012 - 20:00

Hier een drama fles.. heel hard huilen, dan eindelijk de fles krijgen en maar 50 cc drinken om vervolgens weer diep in slaap te vallen...
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 21:02

@Clapperdie, ik ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen! Met bv vond ik het in begin zo eng dat ik niet kon zie hoeveel ze nou daadwerkelijk binnen kreeg, maar zo lang je een vrolijk en alert kindje hebt met goede poep en plasluiers, is het meestal wel goed. T. was voor een meisje ook vrij groot, maar heeft ook nog lang in maat 50 gezeten. Daar zwom ze gewoon nog in, de eerste week. Ik draag T. inderdaad veel in de draagdoek, dat vindt ze zo fijn! Ik heb een geknoopte, van Girasol. Die bevalt me erg goed. De eerste keren was het een beetje klungelen, maar het knopen gaat steeds sneller en makkelijker.

@Lachen: het schijnt zo te zijn dat het eerste échte lachje komt zo'n zes weken na de uitgerekende datum, maar eigenlijk sluit ik me wel bij Lejow aan. Al die lachstuipjes en glimlachjes zijn toch uitingen van dat het kindje zich prettig voelt. T. begint nu lachjes te produceren met geluid. Dan kijkt ze me recht aan, en dan komen er toch lieve lachjes uit! Zo leuk om te zien..

@Lejow; bij mij was het eigenlijk ook nog winter toen ik beviel.. er lag zelfs sneeuw Rolling Eyes Maar een passender titel kon ik ook niet zo goed bedenken. Dus. Voorjaar mama's, haha. Fijn dat B. het zo goed doet met haar vaste ritme. Hier houden we ongeveer hetzelfde ritme aan, alleen heeft T. in de avond vaak nog best wel last van krampjes, dus dan ga ik of boven met haar in bed liggen (vind ik ook niet erg, ben zelf ook nog best wel moe), of ze is toch maar wel beneden. Bevalt het je goed, het lekker achter de kinderwagen slenteren? :P Is je vriend eigenlijk ook lekker vrij, of moet hij al wel weer werken?

Welkom Starbutnostar! Je bent twee dagen eerder bevallen dan ik smile Zo te lezen heb je een zware bevalling gehad zeg! Fijn dat je je nu weer wat meer jezelf begint te voelen. Doet je zoontje het goed?

@Aankleden naar buiten: met dit lekkere weer heeft ze een romper met korte mouwen, longsleeve, broekje, sokjes en dan ofwel onder een dekentje in de kinderwagenbak ofwel in de draagdoek. Als ik gewoon lekker met haar in de tuin op schoot zit, doe ik haar nog een wikkeldoek om, dan heeft ze het behaaglijk.

@Tabel: Als jullie even de gegevens doorgeven, wil ik jullie er wel inzetten smile

Ik durfde het eerder nog niet zo goed te zeggen, bang dat het iets eenmaligs was, maar het lijkt er toch op dat T wat beter begint door te slapen! De afgelopen nachten is ze na de avondvoeding tussen 22 en 23:00 maar één keer voor voeding geweest, zo rond 3:00 waarna ze rond 7u pas weer komt. Heel fijn, hoewel ik de nachtvoedingen ook echt niet heel erg vond, kan ik zo toch wel behoorlijk wat meer slaap pakken en voel ik me een stuk beter uitgerust.

Gast
Gast

Bericht  LindaK di 27 maa 2012 - 1:00

Zo, D.aan ligt in bed en J.ulia slaapt in de draagdoek smile dus even tijd om hier een begin te maken!

Eerst de gegevens voor de tabel smile J.ulia is geboren op 7 februari, ze woog 3995 gram en is niet gemeten.
Bij de eerste controle bij het cb, was ze 5 weken, 55,5 cm en 5045 gram.

Papilio, nou dan is 15 minuten al heel wat toch?! smile Hoeveel bloed heb je verloren?

Tiramisu, lekker hè een draagdoek? Ik kan echt niet zonder smile Wat leuk, samen in de trein!
En fijn dat ze de nachten wat meer doorslaapt! Heerlijk!

Lejow, fijn om te lezen dat het zo goed gaat thuis!

Starbutnostar, klinkt heftig je bevalling. Weten ze waarom je die koorts kreeg?

Hier gaat alles goed, J.ulia is een heel tevreden meisje. Ze slaapt goed, drinkt goed, we mogen niet klagen smile en daarnaast heeft ze ook nog een hele lieve grote broer I love you
Volgende week mogen we weer naar het cb, voor de eerste prikken...hoera!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Papillio di 27 maa 2012 - 6:35

Ik doe het ff uit mijn hoofd, zit op de iPad dus dan is teruglezen zo moeilijk...

Linda, ik ben 1150ml bloed verloren. Morgen gaan we eindelijk weer wandelen, daar heb ik echt wel weer zin in.

Lejow, gezellig dat je mee komt schrijven hier smile Ben blij om te horen dat jullie kleine meisje het zo goed doet!

Tiramisu, wat fijn dat je bv geeft! Ik wilde het ook graag, maar lukte niet...
En wat fijn dat ze nu 's nachts nog maar 1 keer komt.

Lachen: mijn kraamverzorgster vertelde dat er onderzoek naar gedaan is. Baby's lachen niet echt bewust, maar wel alleen maar als ze zich op hun gemak voelen.

Dames, hebben jullie ook Facebook? Daar staan wel wat foto's van onze B. Als jullie me toe willen voegen, PM me dan maar even...
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  starbutnostar di 27 maa 2012 - 8:52

Tiramisu: ja s. Doet het heel erg goed, al wacht ik nog wel op het moment dat hij gaat doorslapen Wink hij komt nu snachts nog om de drie uur

Lindak: nee ze hebben meerdere keren bloed afgenomen en urine maar daar is niets uit gekomen. Had toch wel verhoogde infectiewaardes in m'n bloed maar waar dat vandaan kwam weet ik dus nog steeds niet.

Papillio: wat een hoeveelheid bloed zeg die je verloren bent! Ik was 500 verloren en ging daarvan na m'n bevallng onderuit, kun je nagaan hoe jij je gevoeld moet hebben! Heb je bloed gekregen of ijzertabletten? Wel fijn dat je morgen kunt gaan wandelen, het is heerlijk weer ervoor!

Draagdoek: ik heb er ook een maar 's. Begint telkens vet te huilen als ik hem erin doe. Niet echt fijn dus. Iemand tips/trucs het lijkt me wel handig en knus namelijk.
starbutnostar
starbutnostar
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 26-03-12

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 8:55

starbutnostar schreef:
Draagdoek: ik heb er ook een maar 's. Begint telkens vet te huilen als ik hem erin doe. Niet echt fijn dus. Iemand tips/trucs het lijkt me wel handig en knus namelijk.

Kindjes moeten vaak even wennen aan het knopen, het is ook even een getrek en gedoe voor zo'n kleintje, maar als ze goed zitten, vallen 99 van de 100 pasgeboren kinderen als een blok in slaap!

Gast
Gast

Bericht  LindaK di 27 maa 2012 - 19:09

Goedemorgen!

Allemaal een 'goede' nacht gehad?
Ik besefte me van de week opeens dat J.ulia gewoon doorslaapt...ze krijgt tussen 21.00 en 22.00 haar laatste voeding en slaapt dan door tot 06.00u! Wat een luxe!
Nu ligt ze ook nog lekker te slapen, vandaag doen we eens een rustig dagje. Afgelopen 2 dagen kraambezoek gehad, boodschappen en meer van dat soort ongein smile Nu een dagje wandelen, knutselen (met D.aan dan, haha) en buitenspelen.

Papillio, poeh dat is flink ja! Ik ben zelf 2600ml bloed verloren tijdens de bevalling, foutje met hechten :s

Starbutnostar, wat vreemd joh! Ik kreeg zelf ook koorts tijdens de bevalling, maar ik ben draagster van de GBS bacterie...dus dat was bij mij de oorzaak. Heb ook voor m'n bevalling al antibiotica gekregen en moest na de bevalling een blijven slikken. En ook J.ulia heeft antibiotica gekregen, uit voorzorg.
Wat Rejoy zegt over de draagdoek is waar inderdaad. Heb je het al eens geprobeerd op een moment dat S. rustig is? Dan ben je zelf waarschijnlijk ook wat meer ontspannen...Hier hielp het in het begin om even wat te lopen/wiegen als ze(zowel bij D.aan als J.ulia) net in de draagdoek zaten.

Fijne dag allemaal!!

LindaK
LindaK
Prater
Prater

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:23

Forumster
Naam kind
Geboorte datum
Geboortegewicht
Geboorte lengte
Huidig gewicht
Huidige lengte
Bij aantal weken
Lejow
B.
30-01-20121525 gram42 cm

LindaK
J.ulia
07-02-2012
3995 gram-
5045
55,5 cm
5 wk
Starbutnostar
S.
10-02-2012
4125 gram52 cm
5070 gram
56.3 cm
6 wk 3 dg
Tiramisu
T.
12-02-2012
3495 gram
53 cm
4570 gram
56 cm
4 wk
Clapperdie
T.12-03-20124310 gram
53 cm
4080 gram
53 cm
1,5 weken
Papillio
B.
20-03-20123085 gram
52 cm3060 gram52 cm5 dagen

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 27 maa 2012 - 20:26

Ze was vorige week, met 7.5 week, ongeveer 48 cm en 3060 gram.
Morgen zal ze weer gewogen worden, als ze een nachtje terug Moet naar t zh voor haar inentingen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie di 27 maa 2012 - 20:27

Tiramisu schreef:
Forumster
Naam kind
Geboorte datum
Geboortegewicht
Geboorte lengte
Huidig gewicht
Huidige lengte
Bij aantal weken
Lejow
B.
30-01-20121525 gram42 cm

LindaK
J.ulia
07-02-2012
3995 gram-
5045
55,5 cm
5 wk
Starbutnostar
S.
10-02-2012
4125 gram52 cm
5070 gram
56.3 cm
6 wk 3 dg
Tiramisu
T.
12-02-2012
3495 gram
53 cm
4570 gram
56 cm
4 wk
Clapperdie
T.12-03-20124310 gram
53 cm
4190 gram
/2 wk 1 dg
Papillio
B.
20-03-20123085 gram

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow di 27 maa 2012 - 20:31

Hier een aardige nacht. Normaal legden we B. na haar 8u flesje in bed en dan sliep ze lekker. Nu wordt ze sinds een dag of 2 om 8u klaar wakker.. gister sliep ze om 22.30 nog niet en begon ze uiteindelijk te huilen, dus hebben we de 00.00 fles maar wat eerder gegeven.
Vind t nog een beetje lastig hoe ik hier mee om Moet gaan.
Ik vind dat ze overdag ook lekker haar bedje in Moet om te slapen (tot 10.00 slaapt ze bij ons in t grote bed, en tussen 2 en 5 ligt ze in bed, en na 8en dus). Maar als ik haar er nou uithou na 8en ?? Kan dat dan kwaad?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:44

LindaK; Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen zonder draagdoek! We hebben hier een heel tevreden meisje, maar wel eentje die heel graag bij haar mama wil zijn! Vind ik ook helemaal niet erg, maar door die draagdoek krijg ik ook nog wat dingen in huis voor elkaar, en eigenlijk vind ik het ook gewoon wel heel fijn om haar zo dichtbij me te hebben. Ik heb het even geprobeerd om haar overdag al in haar eigen bedje te laten slapen, maar daar kreeg ik een oververmoeid huilend meisje voor terug, Als ik haar lekker in de draagdoek bij mij laat slapen, dan is ze op de momenten dat ze wakker is zo heerlijk alert en vrolijk.
Fijn trouwens dat J al zo goed doorslaapt! Hier begint dat nu ook een beetje te komen. Geniet lekker van jullie rustige dagje. Het wordt mooi weer vandaag, dus met dat wandelen en buiten spelen zal het wel goed komen Voorjaar 2012 mama's - Pagina 2 561177

Papillio; Wat balen dat de bv niet lukte. Kwam het niet goed op gang? Veel plezier met wandelen vandaag. Is het de eerste keer sinds de bevalling dat je weer naar buiten gaat?

Starbutnostar; wbt het doorslapen, T kwam 's nachts ook nog om de 2 a 3 uur. Vorige week heeft ze een regeldagje gehad, en sindsdien laat ze niet alleen overdag wat meer tijd tussen de voedingen, ook in de nachten komt ze nog maar één keer! Zomaar van de ene op de andere dag, wie weet; geeft dit je wat goede hoop Wink

Lejow; Het zal even zoeken zijn naar wat werkt voor jullie denk ik. Als jij graag wil dat ze in haar eigen bedje ligt en ze ligt daar ook gewoon lekker rustig, dan zou ik haar lekker laten liggen. Wel zou ik haar er dan uithalen als ze gaat huilen. Echter, denk ik niet dat het kwaad kan als je haar er wel uithaalt. Misschien kun je haar bij je nemen 's avonds en haar in haar bedje leggen zo gauw je merkt dat ze moe wordt? Ze groeit trouwens goed he? Super. Ze is nu gewoon al langer en zwaarder dan ik was bij mijn geboorte (46 cm, 2550gr).

Hier weer even een minifeestje. Dit was nacht nummer 4 dat T. maar voor één voeding is gekomen, dus ik geloof dat het zich dit keer echt zo door gaat zetten. Ze komt tussen 3 en 4 's nachts en dan rond 7u weer, en dat vind ik helemaal prima! Vandaag doen we even lekker rustig aan. Vanavond krijgen we weer kraamvisite, en ik heb gemerkt dat als ik overdag teveel doe, je me na het kraambezoek 's avonds echt op kan vegen. Ik merk wel dat het beter gaat met mijn energiegehalte, de eerste weken kon ik als er de gelegenheid voor was hele dagen slapen tussen de voedingen door, nu ga ik tussen 14 en 16u wel vaak nog even liggen, maar echt slapen hoeft overdag niet meer. Gaat langzaam weer de goede kant op dus Voorjaar 2012 mama's - Pagina 2 561177

Fijne dag!

Laatst aangepast door Tiramisu op di 27 maa 2012 - 20:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:45

Forumster
Naam kind
Geboorte datum
Geboortegewicht
Geboorte lengte
Huidig gewicht
Huidige lengte
Bij aantal weken
Lejow
B.
30-01-20121525 gram42 cm
3060 gram
48 cm
7,5 wk
LindaK
J.ulia
07-02-2012
3995 gram-
5045
55,5 cm
5 wk
Starbutnostar
S.
10-02-2012
4125 gram52 cm
5070 gram
56.3 cm
6 wk 3 dg
Tiramisu
T.
12-02-2012
3495 gram
53 cm
4570 gram
56 cm
4 wk
Clapperdie
T.12-03-20124310 gram
53 cm
4190 gram
/2 wk 1 dg
Papillio
B.
20-03-20123085 gram

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie di 27 maa 2012 - 21:03

Goedemorgen!

Lindak: Wat fijn dat jullie meisje al doorslaapt! Hoeveel voedingen krijgt zij op één dag? Geniet van deze mooie dag!

Lejow: Hier ligt T.ies 's nachts bij ons in de kamer in zijn wiegje. Na de voeding van 7 a 8 uur gaan we uit bed en dan kroelen we even samen. Vaak leg ik hem daarna in de box om even wat in huis te doen. Daarna gaat hij lekker in badje (vandaag wil ik ook de douche uitproberen!) en daarna is het weer tijd voor zijn fles. Vaak leggen we hem daarna in zijn eigen kamertje te slapen of we gaan even de deur uit en dan slaapt hij in zijn kinderwagen. Na de fles van eind van de middag leggen we hem weer bij ons/box en na zijn fles van 20 uur willen we hem weer in zijn eigen bedje leggen tot de nacht voeding.

Tiramisu: Fijn dat T. nog maar 1x komt 's nachts! Ik hoop ook dat het doorzet voor je smile. Oh ik merk het ook als er teveel gepland staat op een dag dat ik 's avonds echt niets waard ben. Nu is mijn vriend nog thuis dus vaak gaan we in de middag lekker op stap terwijl ik eigenlijk een dutje zou moeten doen.. Maar ja nu is hij nog thuis over 2 weken is ben ik overdag alleen en kan ik niet zo snel de deur uit.

Papillio: Vandaag mag je lekker een stukje wandelen! Ik heb er echt naar uit gekeken! Vond het heerlijk al was het maar een klein stukje. Nu lopen we lekker elke dag buiten. Gelukkig treffen we het met het mooie weer!

Iedereen: Goedemorgen! Gister zijn we naar het weeguurtje geweest en T.ies is netjes aangekomen. Hij weegt nu 4190 gram. Vrijdag gaan we weer wegen ik hoop dat hij dan weer zo netjes is aangekomen. Verder drinkt hij zijn flessen wel wat beter maar soms heeft hij er echt geen zin in. De consultatiearts gaf aan dat we heb dan tussendoor een keer 30cc kunnen aanbieden als hij smak bewegingen gaat maken. Stel dat dit 2x per dag lukt dan heeft hij toch al 60cc winst.

Ik ga snel verder want heb hier een mannetje met kramp die alleen stil wordt als hij bij mama ligt..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow wo 28 maa 2012 - 3:20

Wilde net een begin maken aan de film van alle korte filmpjes die ik in het ziekenhuis gemaakt heb...
En toen belde mijn collega om te vragen hoe het met me ging en of ik zin had om mee te gaan naar een suprise high tea voor een collega..

Ben gewoon gelijk van slag, ben verdrietig en zie er enorm tegen op. Ik weet ook niet of ik ga of niet.

Als ik naar B. kijk kan ik gewoon nog steeds niet beseffen dat ze van ons is. Dat ik haar gebaard heb, dat ze in mijn buik gezeten heb. Zelfs als ik naar de filmpjes kijk heb ik het idee dat het niet over ons gaat.
Ik vraag me af of ik haar uberhaupt zal missen als ze morgen weer een nachtje in het zh moet slapen..

Bah.. kut middag
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie wo 28 maa 2012 - 5:31

Lejow schreef:Wilde net een begin maken aan de film van alle korte filmpjes die ik in het ziekenhuis gemaakt heb...
En toen belde mijn collega om te vragen hoe het met me ging en of ik zin had om mee te gaan naar een suprise high tea voor een collega..

Ben gewoon gelijk van slag, ben verdrietig en zie er enorm tegen op. Ik weet ook niet of ik ga of niet.

Als ik naar B. kijk kan ik gewoon nog steeds niet beseffen dat ze van ons is. Dat ik haar gebaard heb, dat ze in mijn buik gezeten heb. Zelfs als ik naar de filmpjes kijk heb ik het idee dat het niet over ons gaat.
Ik vraag me af of ik haar uberhaupt zal missen als ze morgen weer een nachtje in het zh moet slapen..

Bah.. kut middag

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 2 699888 Wat vervelend dat je jezelf zo voelt Lejow... Maar dat kleine meisje heeft echt in jouw buik gezeten en jij hebt dat lieve mooie meisje echt zelf op de wereld gezet!

Mijn situatie is natuurlijk niet vergelijkbaar met die van jou maar ik kan soms ook niet geloven dat ik onze zoon zelf gedragen en gebaard heb maar als ik dan naar zn koppie kijk en de ogen van mijn vriend erin zie en dat hij mijn pruilmondje heeft dan denk ik van Ja! Dat is ons zoontje wat wij hebben gemaakt. Hoe bijzonder!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  LindaK wo 28 maa 2012 - 7:06

Wij hebben een heerlijke dag gehad vandaag smile Jullie ook lekker buiten geweest?

Lejow, lekker jullie eigen gevoel volgen hoor! B. is nog zo klein! En daarnaast, als je merkt dat ze er onrustig van wordt, dan doe je weer wat anders Wink Zo modderen wij ook maar aan hoor. En wat betreft de voedingen, we kijken wat J.ulia wil smile De ene keer wil ze pas na 4uur drinken, de andere keer al na 2,5uur...en op de een of andere manier, regelt het zich altijd zodat het 'klopt'.
En wat betreft je gevoelens...helemaal logisch en herkenbaar! En ik weer zeker dat je B. echt wel mist hoor, toen ze nog in het ziekenhuis lag, wilde je 's ochtends toch ook graag zo snel mogelijk naar haar toe?
Echt rustig aan blijven doen hoor, neem je tijd!

Tiramisu, J.ulia slaapt de ene keer wel in haar bed en dan weer even niet smile en dan slaapt ze inderdaad wel in de draagdoek. Zo ging dat bij D.aan ook altijd! Lekker dat de nachten beter gaan!

Clapperdie, J.ulia zit meestal op 6 voedingen. Ik geef borstvoeding, maar ben ook bezig met flesvoeding smile Ze krijgt nu overdag 2 flessen en voor de rest de borst. Fijn dat T.ies zo goed gegroeid is! Toch een geruststelling hè?
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 7:31

Jeej!! Ik mag me hier ook melden.cheers

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 28 maa 2012 - 8:24

Haaaaaallloo Yvonne Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  LindaK wo 28 maa 2012 - 8:30

yvonne schreef:Jeej!! Ik mag me hier ook melden.cheers

Gezellig smile
Nogmaals gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie?
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie wo 28 maa 2012 - 8:35

Welkom Yvonne! Hoe gaat het met je?
Clapperdie