Voorjaar 2012 mama's
+20
Parel
CCC
Happydobby
Liz
Flower_L
Monnie
Jazzlyn
Annie24
Pien
Filoria
Sanne
_Lana_
Earane
Ayla
LindaK
starbutnostar
Lejow
peach
Papillio
Clapperdie
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Voorjaar 2012 mama's
Ik wil het wel zonder nutriton proberen, maar mijn vriend vond dat ze teveel terug spuugde net na de fles zonder nutriton.
Volgens mij viel het wel mee hehe en leek t vooral veel..
Ach, morgen is hij de hele dag werken, doe ik het er gewoon niet in
Verder zit ik echt onwijs te dubben.. Infacol is het dus niet, dus overgaan op cynababy van VSM of dat wat jij noemt Jazzlyn (kun je dat ook gewoon bij de kruidvat ofzo krijgen). Of toch maar kijken voor voeding voor krampjes?
Wat ik er nog niet bijgezegd heb, is dat ik zelf vroeger als kind koemelkallergie gehad heb en nu lactose intolerantie heb. Dus de kans dat zij dit heeft is ook groter, alleen als dat zo zou zijn, zou dit toch al veel eerder (en/of erger) gebeurd moeten zijn. Ze krijgt al vanaf haar geboorte voeding waar lactose inzit.
Volgens mij viel het wel mee hehe en leek t vooral veel..
Ach, morgen is hij de hele dag werken, doe ik het er gewoon niet in
Verder zit ik echt onwijs te dubben.. Infacol is het dus niet, dus overgaan op cynababy van VSM of dat wat jij noemt Jazzlyn (kun je dat ook gewoon bij de kruidvat ofzo krijgen). Of toch maar kijken voor voeding voor krampjes?
Wat ik er nog niet bijgezegd heb, is dat ik zelf vroeger als kind koemelkallergie gehad heb en nu lactose intolerantie heb. Dus de kans dat zij dit heeft is ook groter, alleen als dat zo zou zijn, zou dit toch al veel eerder (en/of erger) gebeurd moeten zijn. Ze krijgt al vanaf haar geboorte voeding waar lactose inzit.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow, dat spul is vreselijk duur 18 euro per potje en je doet er 2 a 3 weken mee. Maaaaar... A. ging van de infacol meer spugen en de rest deed niks. Ja de dr. brown fles, dat wel!! Sinds ik dat spul gebruik heeft hij geen buikpijn meer. Ik merk het in ieder geval niet meer. Voor ons is het, het geld dus dubbel en dwars waard!! Zelfs de kinderarts stond er positief tegenover en de osteopaat raadde het aan! Vooral bij de vroeg geboren kindjes en bij KS. Dat poeder stimuleert de darmen en zorgt ervoor dat ze eerder rijp zijn. Ik ben normaal echt nuchter, maar dit merkte ik gelijk. Zelf mijn man haha en dat wil heeeel wat zeggen.
Je kunt het krijgen bij de DA of ETOS bijv. Ook bij de apotheek.
Je kunt het krijgen bij de DA of ETOS bijv. Ook bij de apotheek.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Kom net bij het CB vandaan voor de eerste keer. De CB-arts was echt hartstikke aardig. Ik ging er een beetje sceptisch heen, maar het is me ontzettend meegevallen. H. is behoorlijk gegroeid, 57,5 cm en 5400 gram. De CB-arts vond het juist heel goed en ik hoefde me geen zorgen te maken dat H. te zwaar is ofzo. Van moedermelk kan ze niet teveel krijgen en ze wordt er ook niet te dik van o.i.d. Ik heb gewoon goede melk, volgens de arts
Ik heb ook nog gevraagd of ze een goede lactatiekundige kende, omdat ik geen zin meer heb in (dure) telefonische consulten. Ik heb al meerdere telefonische consulten gehad, maar de lactatiekundige 'ziet' het probleem dan helemaal niet en gaat alleen op mijn verhaal af. En daar moet ik dan wel voor betalen; ik was dat een beetje zat. De CB-arts vond dat ook nogal gek. En wat blijkt, het CB heeft ook lactatiekundigen in dienst en volgende week komt er al iemand langs om me te helpen met de borstvoeding (en nog gratis ook).
Pfff, ben echt even opgelucht nu.
Ik heb ook nog gevraagd of ze een goede lactatiekundige kende, omdat ik geen zin meer heb in (dure) telefonische consulten. Ik heb al meerdere telefonische consulten gehad, maar de lactatiekundige 'ziet' het probleem dan helemaal niet en gaat alleen op mijn verhaal af. En daar moet ik dan wel voor betalen; ik was dat een beetje zat. De CB-arts vond dat ook nogal gek. En wat blijkt, het CB heeft ook lactatiekundigen in dienst en volgende week komt er al iemand langs om me te helpen met de borstvoeding (en nog gratis ook).
Pfff, ben echt even opgelucht nu.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ah wat fijn Sanne! Ik hoop dat je er veel aan hebt. Telefonisch werkt ook op een gegeven moment niet meer. Nu kan ze eens live kijken hoe en wat. Wel heel knap hoor dat je er zoveel moeite voor doet.
Wij hebben het 'geluk' dat ik in het ziekenhuis ben bevallen en mijn kindjes daar langer gelegen hebben, ik kan daar altijd terecht bij de lactatiedeskundige en ben daar dus ook al een keer of 4 geweest, heel fijn.
En wat is je meisje gegroeid!! Wat goed!
Hier heb ik een heerlijk ochtendje. Geen visite dit keer, ook wel eens lekker.
De moppies worden echt met de dag leuker , dat het nóg leuker kan, ze waren al zo leuk, haha.
Gisteren om half 5 hadden ze wel een huil 2 uurtje en dat met z'n tweeen tegelijk, dus dat is dan wel even pittig, pff. Maar ik heb ze even vervroegd eten gegeven, daarna ging het wel weer. 's Avonds kregen we visite, erg gezellig. Ze hebben vanaf 7 uur tot vanmorgen ( op de laatste fles na van 23.00 uur ) weer heeeeeel goed geslapen.
Vanochtend had ik mijn dochter op bed gelegd en na een half uur hoorde ik 2x een hele harde kreet, dus ik ging kijken. Lag ze dus helemaal bovenin haar bedje, met haar hoofdje naar beneden, dus helemaal omgedraaid , hoe krijgt ze het voor elkaar.
Straks komt mijn man thuis, om een uur of 2 en dan ga ik even met mijn moeder op pad.
Wij hebben het 'geluk' dat ik in het ziekenhuis ben bevallen en mijn kindjes daar langer gelegen hebben, ik kan daar altijd terecht bij de lactatiedeskundige en ben daar dus ook al een keer of 4 geweest, heel fijn.
En wat is je meisje gegroeid!! Wat goed!
Hier heb ik een heerlijk ochtendje. Geen visite dit keer, ook wel eens lekker.
De moppies worden echt met de dag leuker , dat het nóg leuker kan, ze waren al zo leuk, haha.
Gisteren om half 5 hadden ze wel een huil 2 uurtje en dat met z'n tweeen tegelijk, dus dat is dan wel even pittig, pff. Maar ik heb ze even vervroegd eten gegeven, daarna ging het wel weer. 's Avonds kregen we visite, erg gezellig. Ze hebben vanaf 7 uur tot vanmorgen ( op de laatste fles na van 23.00 uur ) weer heeeeeel goed geslapen.
Vanochtend had ik mijn dochter op bed gelegd en na een half uur hoorde ik 2x een hele harde kreet, dus ik ging kijken. Lag ze dus helemaal bovenin haar bedje, met haar hoofdje naar beneden, dus helemaal omgedraaid , hoe krijgt ze het voor elkaar.
Straks komt mijn man thuis, om een uur of 2 en dan ga ik even met mijn moeder op pad.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wat fijn dat ze zo lekker slapen Lana!
En ik vind visite ook altijd leuk, maar ook prima als er niemand komt.
Vandaag is B. 14 wkn. Ze is vandaag net zolang thuis als dat ze in t zh heeft gelegen.
Echt te bizar. Iedere keer komt er weer een datum voorbij waar je naar toe leeft.
Gisteravond was echt drama, ze heeft van 20.30 tot 23.30 bijna non-stop gekrijst, zoveel pijn had ze in har buik. Uiteindelijk hebben we haar in badje gedaan, dat hielp helaas maar zolang het duurde..
Ga vandaag dus maar eens kijken naar dat orthiflor waar jazzlyn het over had..
En ik vind visite ook altijd leuk, maar ook prima als er niemand komt.
Vandaag is B. 14 wkn. Ze is vandaag net zolang thuis als dat ze in t zh heeft gelegen.
Echt te bizar. Iedere keer komt er weer een datum voorbij waar je naar toe leeft.
Gisteravond was echt drama, ze heeft van 20.30 tot 23.30 bijna non-stop gekrijst, zoveel pijn had ze in har buik. Uiteindelijk hebben we haar in badje gedaan, dat hielp helaas maar zolang het duurde..
Ga vandaag dus maar eens kijken naar dat orthiflor waar jazzlyn het over had..
Lejow- Lady Post-a-lot
Balen lejow! L was een huilbaby, daarom heb ik voor A het nodige uitzoek werk gedaan. Hier heeft A al 2 weken geen krampjes meer. Doe het wel in de ochtend fles en zorg dat deze opgaat. A poept vaak snel na dat flesje haha
Ow en dat spul gebruiken we nu week of 2,5 a3. Hielp hier zo snel!
Ow en dat spul gebruiken we nu week of 2,5 a3. Hielp hier zo snel!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Goedemorgen,
Allemaal een leuk weekend gehad?
Wij wel, zaterdag een rustig dagje gehad en gisteren weer gezellig visite. We hebben ook nog even gezellig ergens gelunchd.
vandaag heb ik helemaal niets, ook geen visite. Saai hè... Maar ik vermaak me wel. Vanmiddag nog even een rondje lopen.
Met de kleintjes gaat het ook helemaal goed! Ze slapen overdag ook heel erg goed en laten steeds langer tussen de voedingen. Om half 4 / 4 uur krijgen ze ook een voeding en om half 6 hebben ze toch honger! Echt heel erge honger. Dit is nu al een paar dagen zo. Ze eten hun knuistjes bijna op, haha.
Herkenbaar voor iemand??
We geven er nu maar gewoon aan toe. Daarna moeten we ze wakker maken om half 11 / 11 uur voor de laatste fles, dus ze hebben evengoed 5 voedingen.
Vanmiddag ga ik eens proberen om de voeding van half 4 iets meer te geven, kijken of dat wat is.
Oja en gisteren gaf ik mijn dochtertje de fles en het ging wat moeizaam, maar ik pushte helemaal niet. Begint ze ineens te hoesten en ze spuugde tich joh!! Echt van dat projectielbraken. Ik schrok echt zo.
Daarna wilde ze geen fles meer en ze ging zo slapen. Later hebben we haar wakker moeten maken voor de voeding. Er zat waaarschijnlijk echt iets goed dwars.
Oja en morgen de eerste prikken ... bah. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik doe een uurtje van tevoren een zetpilletje erin. En ik ben heel erg benieuwd hoe zwaar ze nu zijn.
@ Lejow: Ojee, wat vervelend ( zacht uitgedrukt ) dat ze zo heeft gehuild en zo'n last ervan had. Jullie zitten er echt lang mee hè. Hoe is het gegaan zonder de Nutriton? Ik zou ook dat van Jazzlynn proberen. Als het werkt, heb je het geld er echt wel voor over. Pff, sterkte. Overdag slaapt ze wel goed?
Fijne dag!
Allemaal een leuk weekend gehad?
Wij wel, zaterdag een rustig dagje gehad en gisteren weer gezellig visite. We hebben ook nog even gezellig ergens gelunchd.
vandaag heb ik helemaal niets, ook geen visite. Saai hè... Maar ik vermaak me wel. Vanmiddag nog even een rondje lopen.
Met de kleintjes gaat het ook helemaal goed! Ze slapen overdag ook heel erg goed en laten steeds langer tussen de voedingen. Om half 4 / 4 uur krijgen ze ook een voeding en om half 6 hebben ze toch honger! Echt heel erge honger. Dit is nu al een paar dagen zo. Ze eten hun knuistjes bijna op, haha.
Herkenbaar voor iemand??
We geven er nu maar gewoon aan toe. Daarna moeten we ze wakker maken om half 11 / 11 uur voor de laatste fles, dus ze hebben evengoed 5 voedingen.
Vanmiddag ga ik eens proberen om de voeding van half 4 iets meer te geven, kijken of dat wat is.
Oja en gisteren gaf ik mijn dochtertje de fles en het ging wat moeizaam, maar ik pushte helemaal niet. Begint ze ineens te hoesten en ze spuugde tich joh!! Echt van dat projectielbraken. Ik schrok echt zo.
Daarna wilde ze geen fles meer en ze ging zo slapen. Later hebben we haar wakker moeten maken voor de voeding. Er zat waaarschijnlijk echt iets goed dwars.
Oja en morgen de eerste prikken ... bah. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik doe een uurtje van tevoren een zetpilletje erin. En ik ben heel erg benieuwd hoe zwaar ze nu zijn.
@ Lejow: Ojee, wat vervelend ( zacht uitgedrukt ) dat ze zo heeft gehuild en zo'n last ervan had. Jullie zitten er echt lang mee hè. Hoe is het gegaan zonder de Nutriton? Ik zou ook dat van Jazzlynn proberen. Als het werkt, heb je het geld er echt wel voor over. Pff, sterkte. Overdag slaapt ze wel goed?
Fijne dag!
_Lana_- Ratel
_Lana_ schreef:
Hier is dat wel herkenbaar Lana. Z. heeft na de fles van 15:00 ook altijd weer na ongeveer 2/2,5 uur honger. Ik geef hem dan ook maar gewoon anders blijft hij huilen.
Spannend de eerste prikjes. Z. heeft ze vorige week gehad en is er toch wel 2/3 dagen van slag door geweest.
Lejow: wat gaat het snel met Benthe. Weet nog als de dag van gister dat het berichtje hier op het forum stond dat je in het ziekenhuis lag.
Wij moeten morgen met Z naar de kindercardioloog voor een hartecho. Vorige week was er heel duidelijk een ruisje te horen. Hij heeft volgens mij nergens last van maar ik zie opeens allemaal dingen die er eerst niet waren. Blauw bij zijn oogjes, koude handjes. Ik hoop toch zo dat het morgen allemaal mee valt. Er spookt zoveel door mijn hoofd van wat het kan zijn. En vooral herrinneringen van hoe het 8 jaar terug allemaal ging. Ik weet niet hoe ik nog een keer zo'n ziekenhuistraject vol moet gaan houden met al die angst enzo..
Gast- Gast
Yvonne, sterkte meis!! Fijn dat ze het in ieder geval allemaal zo serieus nemen!
Lana, knap hoor dat jouw kleintjes al op 5 flessen zitten, hier hebben we dat 2 weken geleden geprobeerd en dat was geen succes hahha. Ik ga het vandaag nog eens proberen, want ze kwam pas om 7.45 vanmorgen! Dus ga kijken of ik haar om 12 uur de fles kan geven en dan weer 16.00-20.00-00.00.
Zonder de nutriton is drama, ze spuugt een heel stuk meer en ook rustig 2 uur na de fles. Normaal kwam er wel een beetje omhoog, maar bleef t over het algemeen binnen..
Hebben ze met 2 maanden niet de eerste prikjes gekregen Lana? Hier hielp een zetpilletje goed, buiten wat spugen en veel slapen heeft B'tje er geen last van gehad.
Lana, knap hoor dat jouw kleintjes al op 5 flessen zitten, hier hebben we dat 2 weken geleden geprobeerd en dat was geen succes hahha. Ik ga het vandaag nog eens proberen, want ze kwam pas om 7.45 vanmorgen! Dus ga kijken of ik haar om 12 uur de fles kan geven en dan weer 16.00-20.00-00.00.
Zonder de nutriton is drama, ze spuugt een heel stuk meer en ook rustig 2 uur na de fles. Normaal kwam er wel een beetje omhoog, maar bleef t over het algemeen binnen..
Hebben ze met 2 maanden niet de eerste prikjes gekregen Lana? Hier hielp een zetpilletje goed, buiten wat spugen en veel slapen heeft B'tje er geen last van gehad.
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoeveel krijgt B dan in de fles als je haar 5 flessen geeft? Ik ben gewoon jaloers op jullie lange slapers haha.
Gast- Gast
yvonne schreef:Hoeveel krijgt B dan in de fles als je haar 5 flessen geeft? Ik ben gewoon jaloers op jullie lange slapers haha.
Ze krijgt normaal 6x 130, waarvan ze dan niet alles opdrinkt.
Dus wil haar nu 4 x 130 geven en desnoods in de 00.00 fles een schepje meer, zodat ze toch tussen de 650/700 heeft ongeveer.
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Yvonne: Heel erg veel sterkte!! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat er van alles door je hoofd gaat. Ik kan wel tegen je zeggen dat het vast allemaal wel meevalt, maar daar heb je op dit moment niets aan. Daarom alleen een .
Ja ik ben ook heel blij met onze slapers. 's Nachts vooral! Hoe oud is Z nu? Het komt vanzelf... Geef je trouwens borstvoeding?
@ Lejow: Oh jee, nee dan is dat ook de oplossing niet , balen! Wat knap dat B pas zo laat wakker werd! Zie je wel, het komt vanzelf ... Ja hier ging dat op een gegeven moment ook vanzelf. Ik stond er ook van te kijken. De borstvoeding ben ik aan het afbouwen ( helaas, er was niet meer genoeg ) en ze krijgt nu 5x 135 + 4,5. Soms laat ze wel eens een klein beetje staan, maar over het algemeen gaat het goed.
We zetten hier de wekker 's morgens om 7.00, dan krijgen ze de eerste fles en dan meestal 11.15 - 15.30 - 19.00 ( alleen de afgelopen dagen niet ) - 22.30 uur ongeveer.
Oja en de vaccinatie van 8 weken heb ik uitgesteld. Normaal zijn kindjes rond die tijd veel groter en er wordt dezelfde hoeveelheid ingespoten. Daar vond ik ze nog even te klein voor.
Maarja nu moet ik er echt aan geloven.
Wat goed dat B er niet heel erg van slag van was. Ik hoop dat dat hier ook het geval is.
Hoe laat heb je gisteren de laatste voeding gegeven trouwens?
En ik hoop zo voor je dat dat spul van Jazzlynn gaat helpen. Pff, want hier wordt je ook een beetje moedeloos van hè.
Oja nog even een vraagje, wat doen jullie overdag allemaal? Ik verveel me soms best wel een beetje als ik geen visite krijg ... ( wat trouwens weinig voorkomt, haha ) Kijk rond voedingstijden enz. is het hier spitsuur, maar tussendoor vind ik het af en toe wel rustig, afgezien van het huishouden dan.
Ik loop wel altijd een rondje en doe een boodschapje ofzo.
Alhoewel, vandaag vliegt de dag trouwens ook weer voorbij. Je bent meer en langer bezig met de kindjes dan je denkt .
Ja ik ben ook heel blij met onze slapers. 's Nachts vooral! Hoe oud is Z nu? Het komt vanzelf... Geef je trouwens borstvoeding?
@ Lejow: Oh jee, nee dan is dat ook de oplossing niet , balen! Wat knap dat B pas zo laat wakker werd! Zie je wel, het komt vanzelf ... Ja hier ging dat op een gegeven moment ook vanzelf. Ik stond er ook van te kijken. De borstvoeding ben ik aan het afbouwen ( helaas, er was niet meer genoeg ) en ze krijgt nu 5x 135 + 4,5. Soms laat ze wel eens een klein beetje staan, maar over het algemeen gaat het goed.
We zetten hier de wekker 's morgens om 7.00, dan krijgen ze de eerste fles en dan meestal 11.15 - 15.30 - 19.00 ( alleen de afgelopen dagen niet ) - 22.30 uur ongeveer.
Oja en de vaccinatie van 8 weken heb ik uitgesteld. Normaal zijn kindjes rond die tijd veel groter en er wordt dezelfde hoeveelheid ingespoten. Daar vond ik ze nog even te klein voor.
Maarja nu moet ik er echt aan geloven.
Wat goed dat B er niet heel erg van slag van was. Ik hoop dat dat hier ook het geval is.
Hoe laat heb je gisteren de laatste voeding gegeven trouwens?
En ik hoop zo voor je dat dat spul van Jazzlynn gaat helpen. Pff, want hier wordt je ook een beetje moedeloos van hè.
Oja nog even een vraagje, wat doen jullie overdag allemaal? Ik verveel me soms best wel een beetje als ik geen visite krijg ... ( wat trouwens weinig voorkomt, haha ) Kijk rond voedingstijden enz. is het hier spitsuur, maar tussendoor vind ik het af en toe wel rustig, afgezien van het huishouden dan.
Ik loop wel altijd een rondje en doe een boodschapje ofzo.
Alhoewel, vandaag vliegt de dag trouwens ook weer voorbij. Je bent meer en langer bezig met de kindjes dan je denkt .
Laatst aangepast door _Lana_ op zo 6 mei 2012 - 23:43; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_- Ratel
Ehm.. bankhangen, series kijken, cupcakes bakken, stukje wandelen, fles geven, eten koken, hoppa dag voorbij
Ze krijgt hier nog wel de laatste voeding om 00.00 en tot nu toe slaapt ze ook gewoon echt niet voor die tijd... Ze slaapt over het algemeen bijna de hele dag, op een half uurtje/drie kwartier rondom de fles na. Maar van half 8/8u tot 12 is ze gewoon wakker. Vaak omdat ze zo onrustig is. Vorige week ging het twee avonden goed, toen heeft ze van 10 tot 12 gewoon liggen slapen.
Weet niet zo goed wanneer we de laatste fles nou naar wat eerder kunnen gaan verplaatsen.
Ze krijgt hier nog wel de laatste voeding om 00.00 en tot nu toe slaapt ze ook gewoon echt niet voor die tijd... Ze slaapt over het algemeen bijna de hele dag, op een half uurtje/drie kwartier rondom de fles na. Maar van half 8/8u tot 12 is ze gewoon wakker. Vaak omdat ze zo onrustig is. Vorige week ging het twee avonden goed, toen heeft ze van 10 tot 12 gewoon liggen slapen.
Weet niet zo goed wanneer we de laatste fles nou naar wat eerder kunnen gaan verplaatsen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ehm.. bankhangen, series kijken, cupcakes bakken, stukje wandelen, fles geven, eten koken, hoppa dag voorbij
Zo gaan de dagen hier ook zo'n beetje. En ik slaap vaak 's middags ook nog even als T slaapt. Volgens mij ga ik me op het moment dat dat niet meer nodig is af en toe ook wel vervelen.
Gast- Gast
Ik verveel me dus echt niet.. en dan te bedenken dat ik ook bijna geen reet doe in het huishouden
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, dat huishouden dát doe ik dan weer wel!
Hoewel..afgelopen twee weken was mn man vrij en heeft hij ook een hoop gedaan. Maar als hij gewoon werkt doe ik het meeste.
Hoewel..afgelopen twee weken was mn man vrij en heeft hij ook een hoop gedaan. Maar als hij gewoon werkt doe ik het meeste.
Gast- Gast
Behalve de kattenbak. Die is hij tijdens de zwangerschap gaan doen, en dat hebben we er maar in gehouden
Gast- Gast
Ik ben echt een waardeloze huisvrouw..
Al heb ik vorige week wel de badkamer gesopt, en nu staat de keuken op t program.
Alleen ik vind het gewoon echt echt echt echt eccchhhhtt niet leuk, en kan me er niet toe zetten.. Als ik eenmaal aan de gang ben gaat het wel, maar verder pfff..
Ik kook, en haal een doekje door en over de wc, en ik doe de was. Mijn vriend stofzuigt en doet de kattenbak.. en verder.. ai..
Al heb ik vorige week wel de badkamer gesopt, en nu staat de keuken op t program.
Alleen ik vind het gewoon echt echt echt echt eccchhhhtt niet leuk, en kan me er niet toe zetten.. Als ik eenmaal aan de gang ben gaat het wel, maar verder pfff..
Ik kook, en haal een doekje door en over de wc, en ik doe de was. Mijn vriend stofzuigt en doet de kattenbak.. en verder.. ai..
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha, ja de dag gaat wel snel voorbij. Maar ik denk dat het meer is dat je wereld gewoon wat kleiner is geworden.
Meestal komen mensen nu hier op bezoek. Terwijl ík normaal gesproken degene ben die altijd onderweg is.
Ik loop ook wel eens naar het winkelcentrum of naar een vriendin ofzo en ik ga regelmatig met de auto naar mijn ouders.
Maar moet er denk ik even aan wennen dat ik niet meer 'zomaar' de deur uit kan zeg maar.
Meestal komen mensen nu hier op bezoek. Terwijl ík normaal gesproken degene ben die altijd onderweg is.
Ik loop ook wel eens naar het winkelcentrum of naar een vriendin ofzo en ik ga regelmatig met de auto naar mijn ouders.
Maar moet er denk ik even aan wennen dat ik niet meer 'zomaar' de deur uit kan zeg maar.
_Lana_- Ratel
Tiramisu schreef:Behalve de kattenbak. Die is hij tijdens de zwangerschap gaan doen, en dat hebben we er maar in gehouden
Hier ook
Lejow- Lady Post-a-lot
Het huishouden hou ik trouwens wel heel goed bij. Ik verdeel het nu over de hele week, dus iedere dag een beetje. Dan is het goed te doen en hebben we he weekend lekker 'vrij'...
_Lana_- Ratel
Ik doe elke dag de was,(pas sinds de kraamhulp weg was. daarvoor was het hier echt een drama en hadden we soms geen schone sokken en ondergoed meer in de kast. ) ik stofzuig,doe de wc,speel met mijn oudste zoon,kook,wandel, breng de oudste naar school en haal hem op op sommige dagen en verder doe ik eigenlijk niks.
Moet zeggen dat ik me soms ook echt doodverveel en dan vooral als het van dat rot weer is.
Moet zeggen dat ik me soms ook echt doodverveel en dan vooral als het van dat rot weer is.
Gast- Gast
Ik doe elke dag de was,(pas sinds de kraamhulp weg was. daarvoor was het hier echt een drama en hadden we soms geen schone sokken en ondergoed meer in de kast. ) ik stofzuig,doe de wc,speel met mijn oudste zoon,kook,wandel, breng de oudste naar school en haal hem op op sommige dagen en verder doe ik eigenlijk niks.
Gast- Gast
Haha Yvonne ...
Ik ben eigenlijk alleen maar netter geworden sinds ik kinderen heb.
Omdat ik toch vaak thuis ben, vind ik het wel lekker dat ik in een schoon huis zit.
Anders erger ik me alleen maar.
Ik ben eigenlijk alleen maar netter geworden sinds ik kinderen heb.
Omdat ik toch vaak thuis ben, vind ik het wel lekker dat ik in een schoon huis zit.
Anders erger ik me alleen maar.
_Lana_- Ratel
Ik ben ook een stuk netter geworden.Kan me ook echt ergeren aan troep dat rond slingert en daar heb je met een peuter van 3 nog wel eens last van. (nu nog kijken of ik het ook echt vol hou) Ik kan nu af en toe zelfs de bodem van de wasmand zien.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: