Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

+10
Suus
studiebol
SnowWhite
Kaboutertje
Puggle
Jeanette
Burn
Paper Crown
M@niek
Sjaantje
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 6:10

Heerlijk genoten! Vanochtend weer eens hardgelopen, nu al spierpijn, haha. Daarna een broodje gegeten in Gorkum en boodschapjes gedaan. Vanmiddag met mijn neefje (1,5jr) in de zandbak gespeeld en eendjes gevoerd. Lekker alles op het gemakje en in de zon smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Blond za 24 maa 2012 - 6:29

Nee, ben naar de kapper geweest om mijn haar te laten verven, maar ik vind het echt heel lelijk Sad
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Feline za 24 maa 2012 - 6:31

Chance, wat klote! ik herken 't.. ben ook nooit tevreden.. Waarom vind je 't niet mooi? Je zou toch highlights laten zetten?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 6:37

Mijn dag was wel goed. Eerst een beetje rondgehangen in en om huis, lessen voor volgende week over lammetjes gefabriceerd en wat gepoetst. Daarna boodschappen gedaan, vervolgens paardgereden en nu wachten op E. die zo thuis moet komen na een dag fietstraining in Duitsland.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 6:39

Wat leuk Pippa! Kan me voorstellen dat je even hieper was smile. Dat was ik van de week ook. Hoorde dat 1 van mijn vriendinnen zwanger is. Ik ken ze al vanaf de brugklas en tot nu toe was niemand bezig met kinderen behalve wij. De rest was druk bezig met carrière maken of extra studies volgen. En nu blijkt zij dus zwanger te zijn en een andere vriendin heeft ook gezegd voor haar 30e kinderen te willen. Zó leuk!

En vandaag ook een fijne dag gehad, lekker met man en kind samen geweest. Eindelijk ontdekt wat nou de truc is om een kast oid een oude look te geven. Namelijk, met krijtverf! Dus ik ga weer het nodige schilderen de komende tijd :-)

Fijne avond all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Blond za 24 maa 2012 - 6:42

Feline schreef:Chance, wat klote! ik herken 't.. ben ook nooit tevreden.. Waarom vind je 't niet mooi? Je zou toch highlights laten zetten?

Ja, onder andere. Ik had allemaal banen in mijn haar van het verven, dus lichtblond, donkerder blond en uitgroei. Mijn kapster heeft al die banen en de uitgroei dus geblonderdeerd, en over dat lichtblond haar highlights gezet.
Maar het staat me echt voor geen meter, dit lichtblonde.. Echt, ik voel me er vreselijk bij. Ik heb nog wel een kleur 8 in de kast staan, maar ik durf het echt nog niet te verven. En het was ook nog eens super duur. Dubbele kater dus. Cry
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Feline za 24 maa 2012 - 6:47

Waar heb je 't laten doen? Als je 'durft' mag je een foto pm-en.. misschien kan ik 't voor je relativeren Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Blond za 24 maa 2012 - 7:22

Bij mijn eigen kapster. Tis ook mijn eigen schuld hoor, ik wilde lichtblond. Morgen zal ik een foto maken en naar je pm-en :P
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 10:33

O het is een hele mooie baby I love you Ik heb het filmpje van de keizersnede (toen hij nét geboren was) gekregen en ze heeft me helemaal op de hoogte gebracht, en ik begrijp nu waarom ze het niet heeft verteld. Héél misschien ga ik haar zelfs opzoeken dit jaar I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum