vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
Hallo dames na aanleiding van het vorige topic heb ik in goed overleg met burgemeester Nicky besloten om het toch nog 1 keer te proberen om een leuke meid of mss wel meerderen leuke meiden te vinden die het wel zien zitten om gewoon een vriendschap op te bouwen met een leuke man zonder dat dat tot een relatie hoeft te leiden.Ik hoop en verwacht nu wel dat het allemaal wat volwassener en serieuzer zal gaan als voorgaande topic.Dus graag alleen reacties van gestresseerde meiden.
Gast- Gast
Re: vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
Misschien handig om je leeftijd en woonplaats te melden?
Gast- Gast
Ik heb de off-topic berichten verwijderd. Graag on-topic blijven. Lukt dat niet, stuur dan een PM naar pretjet. Of reageer niet.
Gast- Gast
Nouja zeg..... Wie ben jij eigenlijkBurgemeester Nathalie schreef:Ik heb de off-topic berichten verwijderd. Graag on-topic blijven. Lukt dat niet, stuur dan een PM naar pretjet. Of reageer niet.
Gast- Gast
Misschien moet Pretjet maar even kennis komen maken in het dagcafe?
Gast- Gast
Ik ben een moderator van dit forum.Noa schreef:Nouja zeg..... Wie ben jij eigenlijkBurgemeester Nathalie schreef:Ik heb de off-topic berichten verwijderd. Graag on-topic blijven. Lukt dat niet, stuur dan een PM naar pretjet. Of reageer niet.
Gast- Gast
Ik snap niet dat jullie zulke mensen niet bannen.......... Dit neemt toch niemand serieus.. zeker niet gezien zijn vorige topic
Laatst aangepast door wc-eend op ma 16 mei 2011 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja dat begrijp ik. Anders heb je niet de macht om berichten te verwijderen, duh... Ik heb je naam alleen nog nooit voorbij zien komen verder. Vraag me ook af waarom dit topic als een tiet beschermt wordt...Burgemeester Nathalie schreef:Ik ben een moderator van dit forum.Noa schreef:Nouja zeg..... Wie ben jij eigenlijkBurgemeester Nathalie schreef:Ik heb de off-topic berichten verwijderd. Graag on-topic blijven. Lukt dat niet, stuur dan een PM naar pretjet. Of reageer niet.
Gast- Gast
Dit is niet de plek om daar verder over te discusieren. Bij vragen kan je mij een PM sturen.
Gast- Gast
Noa schreef:Ja dat begrijp ik. Anders heb je niet de macht om berichten te verwijderen, duh... Ik heb je naam alleen nog nooit voorbij zien komen verder. Vraag me ook af waarom dit topic als een tiet beschermt wordt...Burgemeester Nathalie schreef:Ik ben een moderator van dit forum.Noa schreef:Nouja zeg..... Wie ben jij eigenlijkBurgemeester Nathalie schreef:Ik heb de off-topic berichten verwijderd. Graag on-topic blijven. Lukt dat niet, stuur dan een PM naar pretjet. Of reageer niet.
Dat vraag ik me ook af? Als dergelijke reactie's in 'n ander topic zouden worden geschreven, dan zou daar niets van gezegd worden. Beetje humor mag toch wel?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
pretjet schreef:Hallo dames na aanleiding van het vorige topic heb ik in goed overleg met burgemeester Nicky besloten om het toch nog 1 keer te proberen om een leuke meid of mss wel meerderen leuke meiden te vinden die het wel zien zitten om gewoon een vriendschap op te bouwen met een leuke man zonder dat dat tot een relatie hoeft te leiden.Ik hoop en verwacht nu wel dat het allemaal wat volwassener en serieuzer zal gaan als voorgaande topic.Dus graag alleen reacties van gestresseerde meiden.
Ik zou er geinteresseerde van maken Anders bedoel je heel wat anders haha!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Is net ook al op gewezen, maar dat is verwijderd. Als hij slim was had hij het gelijk aangepast, komt het in elk geval iets serieuzer over...Gizmo schreef:pretjet schreef:Hallo dames na aanleiding van het vorige topic heb ik in goed overleg met burgemeester Nicky besloten om het toch nog 1 keer te proberen om een leuke meid of mss wel meerderen leuke meiden te vinden die het wel zien zitten om gewoon een vriendschap op te bouwen met een leuke man zonder dat dat tot een relatie hoeft te leiden.Ik hoop en verwacht nu wel dat het allemaal wat volwassener en serieuzer zal gaan als voorgaande topic.Dus graag alleen reacties van gestresseerde meiden.
Gast- Gast
Ik heb het ook gevraagd in het moderator topic, hopelijk worden daar mijn berichten niet direct verwijderd....
Gast- Gast
ProudMama schreef:Is net ook al op gewezen, maar dat is verwijderd. Als hij slim was had hij het gelijk aangepast, komt het in elk geval iets serieuzer over...Gizmo schreef:pretjet schreef:Hallo dames na aanleiding van het vorige topic heb ik in goed overleg met burgemeester Nicky besloten om het toch nog 1 keer te proberen om een leuke meid of mss wel meerderen leuke meiden te vinden die het wel zien zitten om gewoon een vriendschap op te bouwen met een leuke man zonder dat dat tot een relatie hoeft te leiden.Ik hoop en verwacht nu wel dat het allemaal wat volwassener en serieuzer zal gaan als voorgaande topic.Dus graag alleen reacties van gestresseerde meiden.
Nou ja zeg, waarom zou je daar niks over mogen zeggen? Vaag....
Gizmo- Prater
Gizmo schreef:pretjet schreef:Hallo dames na aanleiding van het vorige topic heb ik in goed overleg met burgemeester Nicky besloten om het toch nog 1 keer te proberen om een leuke meid of mss wel meerderen leuke meiden te vinden die het wel zien zitten om gewoon een vriendschap op te bouwen met een leuke man zonder dat dat tot een relatie hoeft te leiden.Ik hoop en verwacht nu wel dat het allemaal wat volwassener en serieuzer zal gaan als voorgaande topic.Dus graag alleen reacties van gestresseerde meiden.
Tja dat heb ik net dus ook al gezegd, aangezien ik niet zou willen dat ie dadelijk 'n heleboel gestresste meiden om 'm heen heeft, maar dat werd niet gewaardeerd door onze burgemeester...
Angela_1986 schreef:Gizmo schreef:pretjet schreef:Hallo dames na aanleiding van het vorige topic heb ik in goed overleg met burgemeester Nicky besloten om het toch nog 1 keer te proberen om een leuke meid of mss wel meerderen leuke meiden te vinden die het wel zien zitten om gewoon een vriendschap op te bouwen met een leuke man zonder dat dat tot een relatie hoeft te leiden.Ik hoop en verwacht nu wel dat het allemaal wat volwassener en serieuzer zal gaan als voorgaande topic.Dus graag alleen reacties van gestresseerde meiden.
Tja dat heb ik net dus ook al gezegd, aangezien ik niet zou willen dat ie dadelijk 'n heleboel gestresste meiden om 'm heen heeft, maar dat werd niet gewaardeerd door onze burgemeester...
Lijkt me toch alleen maar goed als je iemand op grote typ/schrijffouten wijst.... Nu ontstaat er een ander woord, wat in de context vaag overkomt. In andere topics is dit nooit een probleem.
Gizmo- Prater
Gizmo schreef:Angela_1986 schreef:Gizmo schreef:pretjet schreef:Hallo dames na aanleiding van het vorige topic heb ik in goed overleg met burgemeester Nicky besloten om het toch nog 1 keer te proberen om een leuke meid of mss wel meerderen leuke meiden te vinden die het wel zien zitten om gewoon een vriendschap op te bouwen met een leuke man zonder dat dat tot een relatie hoeft te leiden.Ik hoop en verwacht nu wel dat het allemaal wat volwassener en serieuzer zal gaan als voorgaande topic.Dus graag alleen reacties van gestresseerde meiden.
Lijkt me toch alleen maar goed als je iemand op grote typ/schrijffouten wijst.... Nu ontstaat er een ander woord, wat in de context vaag overkomt. In andere topics is dit nooit een probleem.
Mijn gedachten!
In andere topics is sowieso nooit zoveel een probleem, maar als er een jongeman van 35 een dom topic opent vol spelfouten waarbij zijn bedoelingen meer dan duidelijk zijn, dan mag er ineens niet op gereageerd worden. Zeer vaag....
Gast- Gast
Noa schreef:In andere topics is sowieso nooit zoveel een probleem, maar als er een jongeman van 35 een dom topic opent vol spelfouten waarbij zijn bedoelingen meer dan duidelijk zijn, dan mag er ineens niet op gereageerd worden. Zeer vaag....
Vooral zeer vaag gezien hij in het vorige topic al niet eerlijk bleek te zijn, en wellicht ook nog stalkerig?!
Gizmo- Prater
Inderdaad, zou eerder denken dat je zo iemand blokt, maar nee wij worden geblokt!Gizmo schreef:Noa schreef:In andere topics is sowieso nooit zoveel een probleem, maar als er een jongeman van 35 een dom topic opent vol spelfouten waarbij zijn bedoelingen meer dan duidelijk zijn, dan mag er ineens niet op gereageerd worden. Zeer vaag....
Vooral zeer vaag gezien hij in het vorige topic al niet eerlijk bleek te zijn, en wellicht ook nog stalkerig?!
Gast- Gast
Het lijkt me niet dat dit topic nog een nuttige wending kan krijgen. Daarom gaat hij op slot.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» leuke jonge zoekt leuke meid
» poolse meid zoekt vriendinnen in nijmegen
» Leuke kinderkapsels (jongen)
» sites met leuke goedkope zomerkleding maat 86 jongen
» En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*
» poolse meid zoekt vriendinnen in nijmegen
» Leuke kinderkapsels (jongen)
» sites met leuke goedkope zomerkleding maat 86 jongen
» En nu?? Aanspreken of niet? Leuke jongen dilemma... *update*
Pagina 1 van 1